|
| Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 | |
|
+52MariusM adytm @ndrey cfr500 dandel catalinu' razvan - trenuri marius664 Saruman Jhonyla Ikarus99 Vale_ntin IonutCFR2009 Ionutz alliens alex.barac.5 didinul laurentzu vlad237 cristi CFR CristyanC ALEXCFR dan tm Theo A. Vitosa alinx3330 marius_catalin84 cardinal TER200 Rarau Sabik aris86 cristy79 Adirmvl bobi riciu Cipri Andrei Neculai ets2oltromânia neluadi Theijs florin94 AeroX mielutu zburator alex.alexus.tm Katalyn Adrian78 ciprian71 DUAL Dr2005 bubu Nesebar 92Dragos 56 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Mier 30 Aug 2017, 12:02 | |
| Avea 2 vagoane pentru că, iniţial, era făcut cu Z6100. După aia a fost făcut cu Desiro, apoi a ajuns la 2 vagoane, a fost prelungit la Cluj... şi tare îmi e că după aia a fost unit cu Galaţi - Iaşi pentru economie de material rulant (adică Iaşiul nu avea vagoane). _________________ :TTT:
|
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Mier 30 Aug 2017, 13:25 | |
| Tocmai asta e si problema. Se sta anul acesta cel mai prost din istorie cu vagoanele, iar la unele trenuri IR se trimit vagoane de Regio. |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3515 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Mier 30 Aug 2017, 15:33 | |
| - Dr2005 a scris:
- Avea 2 vagoane pentru că, iniţial, era făcut cu Z6100. După aia a fost făcut cu Desiro, apoi a ajuns la 2 vagoane, a fost prelungit la Cluj... şi tare îmi e că după aia a fost unit cu Galaţi - Iaşi pentru economie de material rulant (adică Iaşiul nu avea vagoane).
Eu imi aduc aminte ca prin 2004-2006 cand eram student si mergeam cu trenul (Botosani - Iasi) era un tren Cluj Napoca- Iasi - Galati care mereu depasea, personalul cu care veneam eu duminica seara spre Iasi. Depasirea avea loc de regula in gara Pascani. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Joi 31 Aug 2017, 13:42 | |
| N-a zis nimeni de Iași - Vatra Dornei, ci doar că ar fi mult mai util un tren pe 501 care să nu facă 14 fucking ore până la destinație, din care 14 ore avem așa: o staționare aberantă de jumătate de oră la Iași o staționare la fel de inutilă de 15 minute la Suceava timpi suplimentari Galați - Iași însumând vreo 30 de minute (trenul ajunge deseori -4 Barboși, -3 Liești, -8 Tecuci, -5 în restul stațiilor cu excepția Crasnei și Bârnovei unde ajunge -3). timpi suplimentari C.lung Moldovenesc - Beclean pe Someș care se ridică la vreo 40 de minute, conform spuselor mecanicului Mai continui?
Eventual pe 501 să fie tren de noapte spre Cluj care să culeagă clienții din Brăila + Galați și din jurul Mărășeștiului (Buzău, Adjud, Bacău, etc.). A, stai, că în țara în care încă avem Desiro pe tren de noapte nu se poate înființa un spațiu tehnic la Cluj pentru pregătirea și igienizarea vagoanelor de dormit și cușetă... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Joi 31 Aug 2017, 13:50 | |
| Are tarif de regio... IC la preţ de R nu se poate. După ce se termină lucrările pe Coridor, probabil o să se prelungească 1731/2 la Cluj şi o să facă vreo 10 ore jumate.
Bine, timpi morţi sunt peste tot. Livretele sunt făcute pentru compuneri fantasmagorice (trenuri de 12 - 15 vagoane), caracteristicile de tracţiune luate în calcul sunt, probabil, cele ale unui EA sau DA ,,chior" chiar şi pentru trenurile cu Desiro (că dacă o zi se strică Desiro-ul şi vine Sulzerul care nu ţine graficul?), procentele de frânare cerute sunt mult mai mici decât cele reale, calculate mai degrabă după rang (şi principiul de pe vremea comuniştilor care spune că personalul trebuie să meargă mai încet decât acceleleratul), de 2 trenuri care merg pe aceeaşi rută, cu aceleaşi opriri, cu Desiro amândouă, au procente de masă frânată diferite (80% pentru R şi 120% pentru IR)... de aici apar timpii morţi. E drept, unele trenuri ,,de cursă lungă" valorifică din plin aceste adaosuri de timp, dar pe alte rute stă trenul degeaba prin staţii. _________________ :TTT:
|
| | | Cipri Andrei Neculai
Numarul mesajelor : 387 Localizare : M400, km 130 Reputatie : 3363 Data de inscriere : 29/09/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Joi 31 Aug 2017, 13:50 | |
| - mielutu zburator a scris:
- A, stai, că în țara în care încă avem Desiro pe tren de noapte nu se poate înființa un spațiu tehnic la Cluj pentru pregătirea și igienizarea vagoanelor de dormit și cușetă...
Cum naiba sa nu fie la Cluj asa ceva? O.o Pai si vagoanele de dormit / cuseta de la 10641/2 + grupa de Cluj la 1931/2 unde naiba se salubrizeaza? |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3515 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Joi 31 Aug 2017, 15:18 | |
| - mielutu zburator a scris:
o staționare aberantă de jumătate de oră la Iași
Apropo de ce 1831 are stationare de jumatate de ora la Iasi, iar perechea sa de doar 12 minute? E luat in calcul poate ca sa i se mai ataseze vagoane din Iasi la coada trenului ? Sau e doar o oprire aberanta de 30 minute. |
| | | Cipri Andrei Neculai
Numarul mesajelor : 387 Localizare : M400, km 130 Reputatie : 3363 Data de inscriere : 29/09/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Joi 31 Aug 2017, 17:27 | |
| - laurentzu a scris:
Apropo de ce 1831 are stationare de jumatate de ora la Iasi, iar perechea sa de doar 12 minute? E luat in calcul poate ca sa i se mai ataseze vagoane din Iasi la coada trenului ? Sau e doar o oprire aberanta de 30 minute. In opinia mea e doar o stationare aberanta.. nu detaseaza / ataseaza vreun vagon. |
| | | Ikarus99
Numarul mesajelor : 110 Varsta : 25 Localizare : Depinde,undeva prin Romania Reputatie : 3158 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Joi 31 Aug 2017, 18:43 | |
| - Cipri Andrei Neculai a scris:
- laurentzu a scris:
Apropo de ce 1831 are stationare de jumatate de ora la Iasi, iar perechea sa de doar 12 minute? E luat in calcul poate ca sa i se mai ataseze vagoane din Iasi la coada trenului ? Sau e doar o oprire aberanta de 30 minute. In opinia mea e doar o stationare aberanta.. nu detaseaza / ataseaza vreun vagon. De la Galati pana la Iasi se circula cu tractiune diesel. De la Iasi spre Cluj Napoca se circula cu tractiune electrica |
| | | Cipri Andrei Neculai
Numarul mesajelor : 387 Localizare : M400, km 130 Reputatie : 3363 Data de inscriere : 29/09/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Joi 31 Aug 2017, 20:37 | |
| - Ikarus99 a scris:
- De la Galati pana la Iasi se circula cu tractiune diesel. De la Iasi spre Cluj Napoca se circula cu tractiune electrica
Ce argument inteligent in mod normal o schimbare de locomotive ar trebui sa dureze 15 minute, nu 30! Aia e problema! |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Vin 01 Sept 2017, 00:06 | |
| @Cipri, Ikarus, Laurentiu Aveti dreptate, pentru calatorul de rand sau pasionatul feroviar pare ceva aberant dar pentru CFR nu pentru ca mersul trenurilor intre statiile Iasi si Pascani e calculat in asa fel incat circulatia lor sa se desfasoare doar pe un singur fir intre statiile Podu Iloaiei-Sarca Hm respectiv intre Ruginoasa Hm si Pascani. Pe celalalt fir se desfasoara lucrari de mentenanta fiind declarat fir inchis circulatiei. In general la CFR lucrarile de mentenanta nu se desfasoara in perioada sezonului alb cu exceptia cazurilor de forta majora. In schimb din primavara si pana toamna tarziu e jale mare. Urmatoarea replica la care sigur m-as astepta sa va exprimati ar fi de ce nu pleaca mai tarziu din Galati. Am si aici pregatita explicatia. De-a lungul anilor trenurile de calatori ce pleaca/sosesc in statia Galati au o cadenta aparte deoarece se circula pe un singur fir intre statiile Filesti Hm si Galati, parte din ele avand cruci in Filesti. Pentru cine nu intelege semnificatia cuvantului cruci sau cruce (si sunt destui pasionati sau non-pasionati feroviari) in termeni ceferistici inseamna ca trenurile in functie de rangul fiecaruia se asteapta intre ele (aspectul asta e si in functie de caracteristicile sectiei ca mereu am vazut discutii de ce tren de rang IR asteapta tren de rang Regio, sau IR in trafic international de ce sta sa treaca IR in trafic intern). Se poate observa si pe www.infofer.ro (informatii din gari) cum pleaca mai multe trenuri unul dupa altul intr-o directie (Galati->Filesti) apoi in cealalalta (Filesti->Galati). Cel putin pe astea, IR 1831, 1732, 1970, 1572 (si ce numere au mai avut in trecut) numai la orele astea le-am vazut sa plece. Cu 1970-u au mai jonglat ei din cand in cand. Care aveti descarcata in calculator arhiva mersul trenurilor va puteti convinge. Din ce am observat in general orele alocate mentenantei sunt in functie de sectie si de traficul acesteia si se desfasoara in intervalul orar 7-15 linia inchizandu-se doar pe portiuni orare cuprinse in acest interval. De aceea CFR SA se opune pe intervalele prevazute mentenantei introducerii trenurilor (cele mult discutate si pe acest forum ca de ce nu exista tren/trenuri la orele 10 sau 11 din x punct de plecare). Nu e greu de dat seama cand sunt acele intervale de mentenanta, de exemplu pentru sectia Tecuci-Iasi cine e colectionar de carti despre mersul trenurilor poate observa ca pentru tren 1831 apare si varianta 12831 (circula in perioada inchiderilor de linie) Galati plecare 4.16 Iasi sosire 9.06 apoi reintra la 10.58 in trasa de baza, 6313 apare cu semnul N incercuit (nu circula in perioada inchiderilor de linie) varianta lui fiind 13611, 1863 -> varianta fiind 12863, 6402 -> varianta fiind 13610. Detaliile le gasiti cu caracter informativ pe carte si real prin comunicatele furnizate pe www.cfrcalatori.ro Prin absurd si daca nu ar fi stationat 28 de minute in Iasi probabil ca ar fi stat mult mai mult in Suceava pentru ca si pe sectia 502 vad niste variante de trenuri 13607 pentru 5701, 13606 pentru 5702. Mai mult ca sigur ca atunci cand sunt lucrari deschise plecarea de la 13.14 are loc odata cu redeschiderea liniei Suceava-Gura Humorului Hm. Cat despre schimbarea locomotivelor in Suceava asta s-a intamplat o perioada cand mecanicii clujeni se plangeau ca le preiau descompletate apoi s-a revenit asupra situatiei, acum locomotiva clujeanca ajunge la Iasi. Despre stationarea de la Suceava acolo e alta poveste fiind prevazuta si revizia tehnica in tranzit nu doar o eventuala sau neprevazuta schimbare de locomotive. |
| | | alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5492 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: hy Vin 01 Sept 2017, 14:47 | |
| - Cipri Andrei Neculai a scris:
- laurentzu a scris:
Apropo de ce 1831 are stationare de jumatate de ora la Iasi, iar perechea sa de doar 12 minute? E luat in calcul poate ca sa i se mai ataseze vagoane din Iasi la coada trenului ? Sau e doar o oprire aberanta de 30 minute. In opinia mea e doar o stationare aberanta.. nu detaseaza / ataseaza vreun vagon. e o oprire tehnica de 30 de minute ca in caz de necesitate se pot adauga vagoane de la remar pascani pentru regionala cluj sau oradea ( alea "modernizate" ) |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Vin 01 Sept 2017, 17:17 | |
| Un Galati-Cluj via Comanesti-Tg Mures chiar ar fi bun, cu plecare pe la 23:30 ca dimineata sa ajungi la destinatie. Retur din Cluj tot seara dupa 23. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Sam 02 Sept 2017, 04:09 | |
| Cu schimbare de locomotivă în ordine în : Tecuci, Siculeni, Deda, Războieni. Noi ca pasionați am aprecia, dar călătorul obișnuit... Sunt niște microbuze Galați Tg Mureș Cluj, alea cred că iau toți clienții Eu aș face o plimbare cu trenul, de probă. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Sam 02 Sept 2017, 09:28 | |
| Tu numai cu dume arunci de la o vreme. E rau pentru calatori, bietii de ei, ca ajung mai devreme la Cluj pe cale ferata! Tu ramai la Barbosi - Bucuresti si lasa-ne. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 | |
| |
| | | | Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |