|
| Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 | |
|
+52MariusM adytm @ndrey cfr500 dandel catalinu' razvan - trenuri marius664 Saruman Jhonyla Ikarus99 Vale_ntin IonutCFR2009 Ionutz alliens alex.barac.5 didinul laurentzu vlad237 cristi CFR CristyanC ALEXCFR dan tm Theo A. Vitosa alinx3330 marius_catalin84 cardinal TER200 Rarau Sabik aris86 cristy79 Adirmvl bobi riciu Cipri Andrei Neculai ets2oltromânia neluadi Theijs florin94 AeroX mielutu zburator alex.alexus.tm Katalyn Adrian78 ciprian71 DUAL Dr2005 bubu Nesebar 92Dragos 56 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Vin 19 Mai 2017, 15:54 | |
| - AeroX a scris:
- Galateni - 1000 calatori, pai nici 3000 locuitori n-are toata comuna. Si pana la urma daca tot ai tu, Dragos, o obsesie cu navetistii, atunci afla ca pe 901 exista si Titu care scoate zilnic (L-V) cu siguranta peste mia de calatori. Este si oras, nu o comuna, deci opreste si IR-ul. Si uita-te la 1791 cum pleaca full un Desiro de 120 locuri cu ei (si in picioare).
Uneori si restul trenurilor cu tarif IR, fiindca platesc la abonament 5 lei diferenta de rang pentru distanta aia, deci le convine daca ora le e favorabila si n-au putut ajunge la trenuri mai ieftine. Desigur ca acum situatia e si mai buna pe 901 datorita ofertelor Regio, dar asta e alt capitol deja foarte bine cunoscut. Păi bun, şi atunci ar trebui IR-ul de la Timişoara să ia navetiştii din Titu în locul celor din Videle? Să nu uităm că linia Piteşti - Craiova este neelectrificată, simplă, iar Piatra Olt - Craiova am impresia că e cu SBW. Ce băgăm pe aici? Trebuie locomotive în plus, cu personalul aferent, TUI în plus că e distanţa mai mare, o rebrusare la Piteşti şi un schimb de locomotivă la Craiova, ambele cu revizia trenului în parcurs aferentă. @bobi: dacă mai continui cu atacurile la persoană, s-ar putea să iei o pauză de gândire. _________________ :TTT:
|
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4631 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Vin 19 Mai 2017, 16:07 | |
| Unde vezi tu atac la persoana, te-am jignit cumva,am spus ceva ireal: am spus doar ceea ce sustii tu, asta nu inseamna atac la persoana!Vad ca tu umbli cu amenintari!Atacul la persoana inseamna defaimare, ori ce am spus eu nu este defaimare!!!!! |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Vin 19 Mai 2017, 16:24 | |
| Și la linie simplă și neelectrificată TUI nu e mai mică? |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Vin 19 Mai 2017, 18:45 | |
| Nu e vorba doar de TUI, mai e vorba si de incapacitate, atit umana sar si tehnica.
S-au schimbat multe in timp la calea ferata: s-au despartit companiile, s-a amplificat birocratia,festive, ore maxime admise etc, nu s-au facut reparatii, au aparut puncte slabite implicit restrictii de viteza punctuale de lunga durata (ani), au scazut vitezele pe intreaga distanta, au scazut tonajele mai mult ca o protectia la lipsa lucrarilor, s-au desfiintat multe gari rezultind distante mari intre punctele de incrucisare, s-au demontat(descompletat prin furturi) acoperite de tufe multe linii abatute in statii, s-au desfiintat posturi de acari aparind timpi mari pina cind o persoana deserveste ambele capete unde e cazul, s-a schimbat arondarea depourilor.La asta se mai adauga lipsa de determinare si de profesionalism a angajatilor, frustrarile, nepasarea poate chiar incompetenta.
Pe forumul peundemerg.ro un user a facut o analiza a infrastructurii romanesti prin prisma actualelor reconstructii de linii,cu referire la ideeile vechilor ingineri de la calea ferata si ale noilor politruci de acuma cu rezultatele stiute, o sa o caut si o postez aici. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Vin 19 Mai 2017, 20:00 | |
| Pomenind de TUI atacam argumentul Doctorului. Evident că nu e vorba doar de asta.
Apropo de TUI. Mă uitam aseară pe cum se calculează. Primul interval de viteză parcă e 0-50 km/h. Deci dacă scade sub 50 viteza pe un segment poate coborî și la 10, din perspectiva Infrastructură e tot una în privința TUI. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6768 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Vin 19 Mai 2017, 20:40 | |
| Nu va mai stresati atat cu afirmatiile lui. Ne contrazicem degeaba cu el. El nu stie decat sa ne demonstreze din nou ca e doar neam de traista si singura lui problema e strict cu linia 901. Repet ce am mai zis si la topicul M900: - avem Dacia care se taraste cu GM prin Brasov - Fagaras - Sibiu - Simeria (da, e temporar, dar nu conteaza). - avem 1621/1622 care la fel schimba si el locomotive si ataseaza/detaseaza vagoane de moare lumea, cu toate ca e clar ca nu e un tren dedicat Bucuresti - Timisoara. - avem la fel si prin Moldova fantezii chiar tarifate Regio Galati - Iasi - Cluj Napoca (care nici macar nu merge pe 501), dar doctorul are o problema cu faptul ca se mai baga doar un GM Bucuresti - Pitesti - Craiova care sa penduleze pe acolo. - la fel si pentru Cluj unde avem 1836 care face o zi pe drum la tarif Regio, deci de ce se poate in cutare locuri, dar prin Pitesti si Valcea nu? Va spun ca singura lui problema e doar ca se baga trenuri mai interesante prin Pitesti, totul dupa preferintele lui trebuie sa treaca prin Videle si pe Valea Prahovei, prin Pitesti doar Desiro la legatura, ce le trebuie altceva la prosti, dar nici legaturile nu exista. Are el mereu scuze ca e ruta prea lunga si ocolitoare, prea costisitoare si ca nu sunt calatori acolo unde chiar e potential, asa are el fixatia asta veche cu aceasta ruta. Acum 3-4 ani cand se tot vedea batjocura de pe 901 cu sagetile IR toate de la prima la ultima, el ne aburea ca sunt ceva calatori (cu siguranta nu pitesteni), ca de aia circula. Rahat in ploaie. Titu tinea sagetile in viata pe atunci. Eu acum nu spun nici sa se mute tocmai perechea 72/73. Era un exemplu mai ales fiindca are ore bune, dar vezi dom'le, un singur tren daca lipseste bietilor navetisti din Videle rezulta intr-o adevarata drama. Totodata acum cu 1921/1922 din iunie ar putea fi foarte usor si frumos prelungit pana la Cluj-Napoca pe trasa lui 1736/1737. Aiurea in etajate, stiu. Dar presupunand ca poate grupa Cluj-Bucuresti n-ar fi cu etajate si tot la tarif Regio. Nu poti sa traiesti cu impresia ca un asemenea tren ar aduce pagube, poate acum cu pomenile studentilor chiar da pe afara cu tot cu oferta. El are o problema cu 901 fiindca toate teoriile lui pica pe acesta ruta, nimic de acolo nu se potriveste cu ce crede el la calea ferata. De aceea tine dinadins sa nege succesul unui tren pe acolo. Fiindca nici nu vrea asa ceva. Desi el baga mereu scuza ca trenul X n-are calatori, merge pe minus, de fapt chiar asta vrea in mod indirect, tarife mari si trenuri goale, ati vazut voi vreodata ca lauda vreun tren cu multi calatori? Poate doar ca sa-l critice ca n-a avut el loc in el cu bicicleta sau cand toata lumea spune fix opusul. Si acum sa va tineti bine fiindca o sa ia tot ce am zis eu aici drept atac la persoana. Imediat se aprinde cum il "dezgoleste" cineva pe aici. Concluzie: totul tine de disponibilitatea conducerii, de a realiza necesitatea acestor trenuri in aceste vremuri si daca au cum mobiliza si personalul. Chiar si daca nu o mai ducem bine cu vagoanele si locomotivele, se mai pot face ceva schimbari. Si oricum la un moment dat va trebui sa mai avem si niste vedete noi in parcul de material rulant. Ce o sa vrea atunci Dr2005 cu ele? Sa le bage pe toate pe Valea Prahovei la interval de 5 minute desigur. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4631 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Vin 19 Mai 2017, 22:02 | |
| - AeroX a scris:
- Nu va mai stresati atat cu afirmatiile lui.
Ne contrazicem degeaba cu el. El nu stie decat sa ne demonstreze din nou ca e doar neam de traista si singura lui problema e strict cu linia 901. Repet ce am mai zis si la topicul M900: - avem Dacia care se taraste cu GM prin Brasov - Fagaras - Sibiu - Simeria (da, e temporar, dar nu conteaza). - avem 1621/1622 care la fel schimba si el locomotive si ataseaza/detaseaza vagoane de moare lumea, cu toate ca e clar ca nu e un tren dedicat Bucuresti - Timisoara. - avem la fel si prin Moldova fantezii chiar tarifate Regio Galati - Iasi - Cluj Napoca (care nici macar nu merge pe 501), dar doctorul are o problema cu faptul ca se mai baga doar un GM Bucuresti - Pitesti - Craiova care sa penduleze pe acolo. - la fel si pentru Cluj unde avem 1836 care face o zi pe drum la tarif Regio, deci de ce se poate in cutare locuri, dar prin Pitesti si Valcea nu?
Va spun ca singura lui problema e doar ca se baga trenuri mai interesante prin Pitesti, totul dupa preferintele lui trebuie sa treaca prin Videle si pe Valea Prahovei, prin Pitesti doar Desiro la legatura, ce le trebuie altceva la prosti, dar nici legaturile nu exista. Are el mereu scuze ca e ruta prea lunga si ocolitoare, prea costisitoare si ca nu sunt calatori acolo unde chiar e potential, asa are el fixatia asta veche cu aceasta ruta. Acum 3-4 ani cand se tot vedea batjocura de pe 901 cu sagetile IR toate de la prima la ultima, el ne aburea ca sunt ceva calatori (cu siguranta nu pitesteni), ca de aia circula. Rahat in ploaie. Titu tinea sagetile in viata pe atunci.
Eu acum nu spun nici sa se mute tocmai perechea 72/73. Era un exemplu mai ales fiindca are ore bune, dar vezi dom'le, un singur tren daca lipseste bietilor navetisti din Videle rezulta intr-o adevarata drama.
Totodata acum cu 1921/1922 din iunie ar putea fi foarte usor si frumos prelungit pana la Cluj-Napoca pe trasa lui 1736/1737. Aiurea in etajate, stiu. Dar presupunand ca poate grupa Cluj-Bucuresti n-ar fi cu etajate si tot la tarif Regio. Nu poti sa traiesti cu impresia ca un asemenea tren ar aduce pagube, poate acum cu pomenile studentilor chiar da pe afara cu tot cu oferta.
El are o problema cu 901 fiindca toate teoriile lui pica pe acesta ruta, nimic de acolo nu se potriveste cu ce crede el la calea ferata. De aceea tine dinadins sa nege succesul unui tren pe acolo. Fiindca nici nu vrea asa ceva. Desi el baga mereu scuza ca trenul X n-are calatori, merge pe minus, de fapt chiar asta vrea in mod indirect, tarife mari si trenuri goale, ati vazut voi vreodata ca lauda vreun tren cu multi calatori? Poate doar ca sa-l critice ca n-a avut el loc in el cu bicicleta sau cand toata lumea spune fix opusul.
Si acum sa va tineti bine fiindca o sa ia tot ce am zis eu aici drept atac la persoana. Imediat se aprinde cum il "dezgoleste" cineva pe aici.
Concluzie: totul tine de disponibilitatea conducerii, de a realiza necesitatea acestor trenuri in aceste vremuri si daca au cum mobiliza si personalul. Chiar si daca nu o mai ducem bine cu vagoanele si locomotivele, se mai pot face ceva schimbari. Si oricum la un moment dat va trebui sa mai avem si niste vedete noi in parcul de material rulant. Ce o sa vrea atunci Dr2005 cu ele? Sa le bage pe toate pe Valea Prahovei la interval de 5 minute desigur. Corect,bravo! |
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6471 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Vin 19 Mai 2017, 23:46 | |
| - AeroX a scris:
Totodata acum cu 1921/1922 din iunie ar putea fi foarte usor si frumos prelungit pana la Cluj-Napoca pe trasa lui 1736/1737. Aiurea in etajate, stiu. Dar presupunand ca poate grupa Cluj-Bucuresti n-ar fi cu etajate si tot la tarif Regio. Nu poti sa traiesti cu impresia ca un asemenea tren ar aduce pagube, poate acum cu pomenile studentilor chiar da pe afara cu tot cu oferta.
Susţin şi eu această idee, în condiţiile în care se circulă tot mai bine pe Podu Mureş- Copşa Mică.... |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3519 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Sam 20 Mai 2017, 10:49 | |
| - didinul a scris:
- AeroX a scris:
Totodata acum cu 1921/1922 din iunie ar putea fi foarte usor si frumos prelungit pana la Cluj-Napoca pe trasa lui 1736/1737. Aiurea in etajate, stiu. Dar presupunand ca poate grupa Cluj-Bucuresti n-ar fi cu etajate si tot la tarif Regio. Nu poti sa traiesti cu impresia ca un asemenea tren ar aduce pagube, poate acum cu pomenile studentilor chiar da pe afara cu tot cu oferta.
Susţin şi eu această idee, în condiţiile în care se circulă tot mai bine pe Podu Mureş- Copşa Mică.... Foarte de acord și eu că este foarte bună ideea reapariției 1736/1737, permanent pentru Cluj-Napoca. Ar fi de mare folos pentru tot ce ar deservi, Cluj-Sibiu-Valea Oltului-901. Și am văzut și eu pe teren cum e Teiuș-Copșa Mică. Cel mai avansat tronson al șantierului. Chiar se circulă tot mai bine. Tocmai potrivit pentru reintroducere unui tren cu circulație permanentă. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Sam 20 Mai 2017, 10:53 | |
| Bucuresti-Cluj prin Pitesti/Slatina/Sibiu era 1735 nu 1737, acum e 1737 de la Valcea. |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3519 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Sam 20 Mai 2017, 11:23 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Bucuresti-Cluj prin Pitesti/Slatina/Sibiu era 1735 nu 1737, acum e 1737 de la Valcea.
Da da, Corect!!! Așa este, cu 1735. Să-i spună cum vor, dar să-l introducă la treabă. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Lun 22 Mai 2017, 10:19 | |
| Şi cât ar trebui să facă un astfel de tren, 20 ore? Măi oameni buni, înţeleg că unii au fantezii demne de vremea lui Ceauşeascu, când se mergea cu trenul cu ocol de sute de km doar din lipsă de alternativă. Iar Valea Oltului nu generează prea mulţi călători de lung parcurs, mai ales că nu o ajută configuraţia reţelei de cale ferată. Da, dacă linia Vâlcele - Rm. Vâlcea ar fi fost funcţională am fi putut vorbi de trenuri Bucureşti - Vâlcea - Sibiu şi mai departe (Arad, Cluj, Satu Mare etc.). Dar la configuraţia actuală, nu sunt rentabile cu ocolul aiurea prin Piatra Olt.
Cât despre Dacia şi circulaţia pe Braşov - Sibiu, vă spun eu că CFR Călători abia aşteaptă să se termine lucrările pe Coridor, pentru a nu mai schimba de 2 ori locomotiva până la Arad. Aşa cum a dispărut 1621/2 de pe Ilia - Lugoj - Buziaş şi a trecut prin Aradu Nou, tot aşa va trece şi Dacia prin Sighişoara în secunda 2 după ce linia va fi gata. _________________ :TTT:
|
| | | alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4531 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Lun 22 Mai 2017, 10:43 | |
| - AeroX a scris:
El nu stie decat sa ne demonstreze din nou ca e doar neam de traista si singura lui problema e strict cu linia 901. Ca fapt divers, si scuze de off topic, afirmatia asta chiar e atac la persoana. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6768 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Lun 22 Mai 2017, 12:34 | |
| Priviti la o durata posibila (durata pe segmente - direct pe site-ul CFR Calatori):
IR 1735/1736
~4h00m Cluj Napoca - Sibiu (via Copsa Mica) 198km ~3h20m Sibiu - Piatra Olt 186 km ~3h08m Piatra Olt - Bucuresti 206 km ------ 590 km | 10h28m / 10h48m. ------la care adaugam extra (fiindca nu vorbim de AM-uri Desiro) 40 minute (Pitesti, Piatra Olt, Copsa Mica) - schimbari/rebrusari locomotive (aceeasi locomotiva la Piatra Olt cel mult) --------------------------- TOTAL ~ 11h30m Bucuresti - Cluj / ~11h10m Cluj-Bucuresti (20 minute diferenta pentru Chitila - Titu pe firul de 50)
Si BONUS: oferta Regio in niste vagoane ne-etajate, circula si noaptea preponderent deci trece timpul mai repede. Prelungit la Mangalia era asa ca fapt divers, dar nu-l depaseste cu mult pe 1944 (cu grupa Cluj), care, apropo, nu face 17h30m si e primul care ajunge dimineata in jur de ora 9? E vreo durata mai decenta la 1944? Sau de la Satu Mare chiar dureaza vreo 20 ore ... Facand abstractie de litoral fiindca nu e si asta chiar atat de necesar, deci cat face un tren Cluj - Bucuresti prin Simeria - Targu Jiu - Craiova? Ala are si mers de Regio mai mult, nu chiar de IR. Sau alea de pe M300 dau pe afara de calatori Bucuresti-Cluj? E clar ca pana si acolo se circula pe segmente in cea mai mare parte. Un tren ca cel propus de mine (nu este nou, a mai existat) clar va avea calatori pe segmente. Iar cu oferta Regio clar atragi lumea si mai mult.
Deci tragand linie: problema unora e doar cu 901 si 201. Atat. Nu cu durata, ocolul si rentabilitatea vietii. Mai degraba cu materialul rulant avem probleme. Nu ca actualele trenuri de pe marile magistrale sunt maxim de rentabile in ultima vreme cu atatea zeci de restrictii si santiere, ceea ce genereaza si intarzieri considerabil de mari. |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3519 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Lun 22 Mai 2017, 13:25 | |
| Si cand te gadesti ca toata polemica asta a plecat de la o propunere pertinenta Iasi - Timisoara , via Bucuresti Nord, un tren care ar fi facut ca si timp cam cat fac si acuma trenurile Iasi - Timisoara Nord. Acest tren ar fi legat orase mari precum Roman, Bacau, Buzau sau Focsani de Craiova, Pitesti sau Timisoara. Poate daca propunerea ar fi fost sa ii faca si grupa de Suceava si Iasi-ul sa vina pe M600 si sa se uneasca/desparta la Marasesti as mai fi zis ca e ceva mai absurd. Nu ar fi rau nici daca s-ar renunta la ideea cu Piteasti-ul sa mearga direct pe M900 si tot ar fi bine. E drept sunt 3 trenuri Iasi - Timisoara , poate ca sunt suficiente, dar e aiurea ca toate pana la Cluj au acelasi traseu. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 | |
| |
| | | | Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |