|
| Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 | |
|
+52MariusM adytm @ndrey cfr500 dandel catalinu' razvan - trenuri marius664 Saruman Jhonyla Ikarus99 Vale_ntin IonutCFR2009 Ionutz alliens alex.barac.5 didinul laurentzu vlad237 cristi CFR CristyanC ALEXCFR dan tm Theo A. Vitosa alinx3330 marius_catalin84 cardinal TER200 Rarau Sabik aris86 cristy79 Adirmvl bobi riciu Cipri Andrei Neculai ets2oltromânia neluadi Theijs florin94 AeroX mielutu zburator alex.alexus.tm Katalyn Adrian78 ciprian71 DUAL Dr2005 bubu Nesebar 92Dragos 56 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3516 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Joi 18 Mai 2017, 13:41 | |
| - bobi a scris:
sau introducerea unui tren nou: Iasi-Bacau-Buzau (ataseaza grupa de la Galati)-Bucuresti-Pitesti-Slatina-Craiova-Severin-Herculane Bai-Timisoara Nord. Interesanta asta cu Iasi - Bucuresti - Pitesti - Craiova - Timisoara N. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Joi 18 Mai 2017, 17:18 | |
| Iasi Pascani Suceava Ilva Mica Dej Cluj Oradea Timisoara Craiova Pitesti Bucuresti Constanta(ataseaza grupa de Galati in Iasi). E buna propunerea mea ?
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Joi 18 Mai 2017, 22:09 | |
| Aveti unii niste propuneri de te zgarie pe retina. Pai numai 1834 face 16 ore de la Iasi la Timisoara, alte 9.5 ore pana la Bucuresti via Pitesti, plus alte 2,5 pana la Constanta. Aa, stai ca primeste grupa si de la Galati. Adunate depasesc cu mult peste 24 de ore de mers, plus ca la destinatie trebuie sa mai stea umpic pentru salubrizare si revizie pe canal. Deci 3 garnituri ca popa ar fi necesare sa-l formeze. Fantezista rau propunerea, dar si 0% sanse de realizare.
Si pana acum doar cateva mi s-au parut interesante, mai ales acele revitalizari propuse de ciprian71. Dar oameni buni tineti cont si de faptul ca CFR Calatori nu mai dispune nici de numarul impresionant de vagoane ce erau prin anii 80-90. Dar voi dati-i inainte cu propunerile sa vedem cate se adeveresc de la noul mers. |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Joi 18 Mai 2017, 22:21 | |
| Are şi băşcălia rolul ei, dar în cazul lui laurentzu nu zice rău colegul nostru. Dacă sunt atâtea trenuri care opresc în comune ajunse orăşele sau oraşe depopulate cu migraţia - doar pentru un plus de 2-3 călători posibil de adus la anumite ore - de ce ar fi stupidă ideea legării Iaşi/Bacău de Piteşti şi Slatina, şi mai departe pe M900?
Chiar o aiureală botezarea asta cu 900 a magistralei 100. La noi, ca la Dorei, începe număratul cu 2 şi include şi 10 - GDN-Ploieşti, care este şi 3 şi 4 şi 5 suprapuse. Dar nu e tema topicului.
Laurentzu a propus din nou unirea 606 - 500 - 100 (şi pe 101 în cazul lui). Este locul unde se pot face propuneri. Această idee cu Iaşi/Galaţi - Buzău - Bucureşti - Piteşti - Craiova - Timişoara a mai apărut pe forum. Şi au fost persoane pro şi au fost şi contra. Cu argumente, de ce să nu existe propuneri la topicul de propuneri? Colegul este pro şi este bine că este. Piteştiul şi Slatina poate aduce mai multe călătorii la asemenea trenuri, decăt zona crepusculară Videle-Roşiori-Caracal, mă refer la număr de călători PLĂTITORI. Lumea circulă între diverse locuri ale ţării şi te poţi cruci ce călătorii există. Pensionarii şi pasionaţii evident excelează la surprize-surprize. Aşa că un tren 606 - (eventual ramificaţia Paşcani, ca şi "Prietenia") - 500 - 101 - 100 poate fi propus cu încrederea că nu e ceva rău. Nu a spus Iaşi-Paris şi nici Timişoara-Lisabona. Este exact ca în Polonia, trenuri între extremităţile ţării, tranzitând capitala. Şi nu cred că de proşti au ales PKP să aibe aceste multe trenuri. |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Joi 18 Mai 2017, 22:32 | |
| Cardinal a postat o contra-propunere, sau o absurditate - hai să-i zic aşa. Ca şi cum ai cere Reşiţa-Caransebeş-Timişoara via Bucureşti-Iaşi-Suceava-Dej-Satu Mare-Oradea. Dar ce spunea laurentzu e realizabil la 18 ore. Cam cât se face în prezent cu directele prin Cluj, nu cu mult mai mult. Dar numărul de opriri mult mai redus. Plus că are şi ideea grupei de la Galaţi. Nu e iritantă, deloc.
PS E propunerea lui bobi, cea iniţială. Să mă scuze pentru greşeală. Oricine are idei merită admirat.
Ultima editare efectuata de catre neluadi in Joi 18 Mai 2017, 22:39, editata de 1 ori |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Joi 18 Mai 2017, 22:36 | |
| Da, si laurentzu, si Aerox, si bobi, si cred ca am mai omis 1-2 useri. Dar nu am spus sa nu existe propuneri la acest topic, ci pertinente si fezabile. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Joi 18 Mai 2017, 23:33 | |
| - neluadi a scris:
- Piteştiul şi Slatina poate aduce mai multe călătorii la asemenea trenuri, decăt zona crepusculară Videle-Roşiori-Caracal, mă refer la număr de călători PLĂTITORI.
Zici tu? O staţie precum Galateni sau Olteni într-o zi normală vinde spre mia de bilete. Şi astea sunt staţii mici, nu mai vorbesc de Roşiori, Videle sau de abonamente. Între timp, Piteştiul are o medie de 1000 de călători pe zi, deci la acelaşi nivel cu Galateni sau Olteni. E drept, sunt date de acum 3 ani, dar mă îndoiesc că s-au schimbat foarte mult. Nu uitaţi că M900 nu are şosea în paralel cu ea de la Craiova la Bucureşti, aşa că toată zona aia depinde de tren pentru a face naveta la Bucureşti sau la Craiova, după caz. - neluadi a scris:
- Este exact ca în Polonia, trenuri între extremităţile ţării, tranzitând capitala. Şi nu cred că de proşti au ales PKP să aibe aceste multe trenuri.
Ce format are gara din Varşovia? E gară terminală, ca Bucureşti Nord? _________________ :TTT:
|
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Vin 19 Mai 2017, 00:04 | |
| Vorbesc despre trenuri IR, fără opriri de Gălăteni, Olteni sau Leu. Dacă avem treabă cu Gălăteni vorbim despre unificare fostelor P 6002 + P 1001. Dar bobi avea treabă cu un tren Iaşi-GDN-Piteşti-Orşova-Tmş. În prezent s-ar numi IR. Deci termenul de comparaţie este eronat. Cine vrea să adune mere cu pere spune trenuri egal fructe. Dar nu este cazul nostru.
Da, Warszawa Centralna este gară îngropată în tunel. Partea superioară este la nivelul străzii iar peroanele sunt în tunel continuu. Nu este gară înfundată. Dar, şi astfel, toate trenurile importante au oprirea de 10 minute în acest loc. Nu necesită rebrusare, însă timpul de staţionare nu este cu mult sub ce ar trebui la GDN pentru continuarea mersului. Uite, Milano Centrale ... are aprox geografia de la Gara de Nord Bucureşti. Sunt multe trenuri Freccia Rossa, Argenta, sau Bianca care nu stau mai mult de 10-15 minute. OK, post de conducere la ambele capete ale trenului. Dar atunci Valencia? Stă trenul 10 minute şi are loco convenţională în celălalt capăt şi pleacă mai departe. Tot staţie identică cu GDN. Mai trebuie exemple? Bun. BP Keleti, Torino PN .... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Vin 19 Mai 2017, 00:16 | |
| Trenul trebuie să oprească unde are călători. Dacă sunt clienţi pentru 73 la Roşiori, de ce să nu oprească acolo.
În plus, ştii ce spune Cartea Albă a Transporturilor, aprobată de Comisia Europeană în anul 2011? Îţi spun eu, spune ca traficul de scurt şi mediu parcurs să se desfăşoare majoritar cu trenul până în anul 2030. Reţineţi: scurt şi mediu parcurs, nu 600 km. _________________ :TTT:
|
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Vin 19 Mai 2017, 00:48 | |
| - Dr2005 a scris:
- Trenul trebuie să oprească unde are călători. Dacă sunt clienţi pentru 73 la Roşiori, de ce să nu oprească acolo.
În plus, ştii ce spune Cartea Albă a Transporturilor, aprobată de Comisia Europeană în anul 2011? Îţi spun eu, spune ca traficul de scurt şi mediu parcurs să se desfăşoare majoritar cu trenul până în anul 2030. Reţineţi: scurt şi mediu parcurs, nu 600 km. Da? Aşa scrie acolo? Fain. Atunci transmite la măria-sa Comisia că pe magistrala romănească M900 e lipsă tren 8:00 - 13:00 Timişoara-Caransebeş = 100 km. Nu e tren, avem mână întinsă la marginea oraşului şi ceva autocare. Alea nu sunt tren. Idem la Timişoara-Arad. 55 km. Între aceste ore nu ai osie de călători să se rotească. Microbuze Timişoara-Oradea câte vrei. Braşov-Bucureşti e tot scurt şi mediu la aceste ore? Deci ... ne încadrăm minunat în recomandări. Uite acum ştiu, dar la ce îmi foloseşte? |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Vin 19 Mai 2017, 08:37 | |
| Au fost citeva Desiro Timisoara Nord-Oradea dar dupa ce au redus viteza, le-au trecut de la accelerat la rapid, nu au mai avut calatori, asa ca acuma avem microbuze din 90 in 90 de minute la care se mai adauga si alte autobuze spre Simleul Silvaniei, Zalau, microbuzele spre Baia Mare etc.
Sa nu mai spun ca din Arad nu prinzi loc in microbuze spre Oradea.
Ar trebui un tren de dimineata de la Timisoara la Baia Mare, macar o legatura la 1834.Problema e ca trenul merge cu 70 si il depasesc microbuzele la Nadab de exemplu unde soseaua e paralela cu calea ferata.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Vin 19 Mai 2017, 10:19 | |
| - neluadi a scris:
- Fain. Atunci transmite la măria-sa Comisia că pe magistrala romănească M900 e lipsă tren 8:00 - 13:00 Timişoara-Caransebeş = 100 km. Nu e tren, avem mână întinsă la marginea oraşului şi ceva autocare. Alea nu sunt tren.
Sunt intervale alocate pentru revizia căii. _________________ :TTT:
|
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Vin 19 Mai 2017, 11:20 | |
| [quote="Vitosa"]Da, si laurentzu, si Aerox, si bobi, si cred ca am mai omis 1-2 useri. Dar nu am spus sa nu existe propuneri la acest topic, ci pertinente si fezabile.[/quot Eu cred ca Iasi-Bacau-Bucuresti-Pitesti-Craiova-Herculane Bai-Timisoara Nord este pertineneta.Ca durata ar fi cam la fel cu cat face in prezent 1837/8! |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Vin 19 Mai 2017, 12:46 | |
| Bineinteles ca este pertinenta propunerea, normal ca in afara de Dr2005 (care considera ca Trenul Tineretului trebuie sa dispara de pe 901 si 201 si sa fie doar Desiro de legatura) si altii care cred ca pe linie electrificata este miezul se vor opune, chiar daca au argumente in mare parte invalide.
Galateni - 1000 calatori, pai nici 3000 locuitori n-are toata comuna. Si pana la urma daca tot ai tu, Dragos, o obsesie cu navetistii, atunci afla ca pe 901 exista si Titu care scoate zilnic (L-V) cu siguranta peste mia de calatori. Este si oras, nu o comuna, deci opreste si IR-ul. Si uita-te la 1791 cum pleaca full un Desiro de 120 locuri cu ei (si in picioare). Uneori si restul trenurilor cu tarif IR, fiindca platesc la abonament 5 lei diferenta de rang pentru distanta aia, deci le convine daca ora le e favorabila si n-au putut ajunge la trenuri mai ieftine. Desigur ca acum situatia e si mai buna pe 901 datorita ofertelor Regio, dar asta e alt capitol deja foarte bine cunoscut.
Asa si la Valcele-Ramnicu Valcea se specula acum cativa ani prin presa ca s-ar opune niste sefuleti de la Piatra Olt sa se mai faca, fiindca-si pierd ei din valoare ca si nod feroviar. Deci in tara asta multi sunt pusi pe bagat bete-n roate. Pe 901 si 201 au fost mereu oameni pusi pe rele, nu stiu ce au cu rutele astea, care au un potential bun. Bineinteles ca unii nu vor sa creada asta nici in ruptul capului, dar mai ales cu multa inversunare. De aia IR 1922 nu pleaca noaptea cu oameni din Bucuresti pentru Sibiu, Valcea, Slatina, Pitesti noaptea la 23, deci nu intorsi toti de pe litoral asa cum s-ar crede. Nu, clar la Titu s-ar mai duce. Mai lasa-i incolo de navetisti, au trenurile lor cu dedicatie si la alte ore. Uite ca sambata de acum 2 saptamani IR 72 avea 3 vagoane decent ocupate la clasa a 2-a, iar calatorii au coborat/urcat in mare parte de la Craiova abia, nu in Videle, Rosiori, Caracal.
Dar degeaba ne batem gura de pomana aici, trimitem propunerile mai departe de forum ca sa aiba sanse sa se materializeze. Aici ne sacaie Dr2005 ca stie el mai bine cat de stearsa e 901 de pe reteaua feroviara (crede el), de parca alte trenuri din tara o duc mult mai bine pe anumite rute si alea n-au nimic in neregula pentru el. Dupa logica lui ar trebui sa limitam toate trenurile la 250 km (slava cerului ca se cuprinde Brasovul, singurul care-l intereseaza), ca doar navetistii conteaza, dar cu toate astea nu-l deranjeaza actualele trenuri de lung parcurs prea mult, chiar daca nu dau pe afara de calatori, are numai ceva cu 901 (deja prea evident de oricate ori emite o opinie in legatura cu aceasta ruta; inclusiv noua gara Pitesti nu-i convine, care e ba prea mica pentru el si bicicleta lui, ba prea mare pentru fluxul de oameni). |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Vin 19 Mai 2017, 13:41 | |
| - AeroX a scris:
- Bineinteles ca este pertinenta propunerea, normal ca in afara de Dr2005 (care considera ca Trenul Tineretului trebuie sa dispara de pe 901 si 201 si sa fie doar Desiro de legatura) si altii care cred ca pe linie electrificata este miezul se vor opune, chiar daca au argumente in mare parte invalide.
Galateni - 1000 calatori, pai nici 3000 locuitori n-are toata comuna. Si pana la urma daca tot ai tu, Dragos, o obsesie cu navetistii, atunci afla ca pe 901 exista si Titu care scoate zilnic (L-V) cu siguranta peste mia de calatori. Este si oras, nu o comuna, deci opreste si IR-ul. Si uita-te la 1791 cum pleaca full un Desiro de 120 locuri cu ei (si in picioare). Uneori si restul trenurilor cu tarif IR, fiindca platesc la abonament 5 lei diferenta de rang pentru distanta aia, deci le convine daca ora le e favorabila si n-au putut ajunge la trenuri mai ieftine. Desigur ca acum situatia e si mai buna pe 901 datorita ofertelor Regio, dar asta e alt capitol deja foarte bine cunoscut.
Asa si la Valcele-Ramnicu Valcea se specula acum cativa ani prin presa ca s-ar opune niste sefuleti de la Piatra Olt sa se mai faca, fiindca-si pierd ei din valoare ca si nod feroviar. Deci in tara asta multi sunt pusi pe bagat bete-n roate. Pe 901 si 201 au fost mereu oameni pusi pe rele, nu stiu ce au cu rutele astea, care au un potential bun. Bineinteles ca unii nu vor sa creada asta nici in ruptul capului, dar mai ales cu multa inversunare. De aia IR 1922 nu pleaca noaptea cu oameni din Bucuresti pentru Sibiu, Valcea, Slatina, Pitesti noaptea la 23, deci nu intorsi toti de pe litoral asa cum s-ar crede. Nu, clar la Titu s-ar mai duce. Mai lasa-i incolo de navetisti, au trenurile lor cu dedicatie si la alte ore. Uite ca sambata de acum 2 saptamani IR 72 avea 3 vagoane decent ocupate la clasa a 2-a, iar calatorii au coborat/urcat in mare parte de la Craiova abia, nu in Videle, Rosiori, Caracal.
Dar degeaba ne batem gura de pomana aici, trimitem propunerile mai departe de forum ca sa aiba sanse sa se materializeze. Aici ne sacaie Dr2005 ca stie el mai bine cat de stearsa e 901 de pe reteaua feroviara (crede el), de parca alte trenuri din tara o duc mult mai bine pe anumite rute si alea n-au nimic in neregula pentru el. Dupa logica lui ar trebui sa limitam toate trenurile la 250 km (slava cerului ca se cuprinde Brasovul, singurul care-l intereseaza), ca doar navetistii conteaza, dar cu toate astea nu-l deranjeaza actualele trenuri de lung parcurs prea mult, chiar daca nu dau pe afara de calatori, are numai ceva cu 901 (deja prea evident de oricate ori emite o opinie in legatura cu aceasta ruta; inclusiv noua gara Pitesti nu-i convine, care e ba prea mica pentru el si bicicleta lui, ba prea mare pentru fluxul de oameni). Cunosc stilul lui 2005, el este un impatimit al rutelor pe bucatele, al trambalarii calatorilor si a limitarii trenurilor!In afara de Bucuresti-Brasov si Bucuresti-Mangalia, pe el nu il mai intereseaza altceva! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 | |
| |
| | | | Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |