|
| Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 | |
|
+52MariusM adytm @ndrey cfr500 dandel catalinu' razvan - trenuri marius664 Saruman Jhonyla Ikarus99 Vale_ntin IonutCFR2009 Ionutz alliens alex.barac.5 didinul laurentzu vlad237 cristi CFR CristyanC ALEXCFR dan tm Theo A. Vitosa alinx3330 marius_catalin84 cardinal TER200 Rarau Sabik aris86 cristy79 Adirmvl bobi riciu Cipri Andrei Neculai ets2oltromânia neluadi Theijs florin94 AeroX mielutu zburator alex.alexus.tm Katalyn Adrian78 ciprian71 DUAL Dr2005 bubu Nesebar 92Dragos 56 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3519 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Dum 02 Apr 2017, 23:47 | |
| Nu ştiu ce să zic. Eu am fost client al lui 10662 Iaşi-Bucureşti şi a fost solicitat. Undeva la 90% grad de ocupare, cu clienţi destui şi de la Vaslui şi Bârlad. Cred că introducerea în circulaţie a unor asemenea trenuri a fost şi un test. Nu zic că a fost un succes fulminant, dar a indicat destul de clar şi care este starea actuală a cererii. Nu mă pot pronunţa dacă călătorul obişnuit din Iaşi, mai mult sau mai puţin informat cu modificările la opriri, ar fi ales acest tren premeditat. Desigur rămâne preponderentă alegerea în funcţie de ora de plecare-sosire-legături. Şi - mai ales - că rămâne clar opţiunea călătorului român de a cumpăra biletul de călătorie în gară, înainte de plecare. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Lun 03 Apr 2017, 15:30 | |
| Macar daca prinzi ultimul metrou de la ora 23:15, spre Republica, si tot e bun. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6768 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Lun 03 Apr 2017, 15:49 | |
| - neluadi a scris:
- Nu ştiu ce să zic. Eu am fost client al lui 10662 Iaşi-Bucureşti şi a fost solicitat. Undeva la 90% grad de ocupare, cu clienţi destui şi de la Vaslui şi Bârlad.
Cred că introducerea în circulaţie a unor asemenea trenuri a fost şi un test. Nu zic că a fost un succes fulminant, dar a indicat destul de clar şi care este starea actuală a cererii. Nu mă pot pronunţa dacă călătorul obişnuit din Iaşi, mai mult sau mai puţin informat cu modificările la opriri, ar fi ales acest tren premeditat. Desigur rămâne preponderentă alegerea în funcţie de ora de plecare-sosire-legături. Şi - mai ales - că rămâne clar opţiunea călătorului român de a cumpăra biletul de călătorie în gară, înainte de plecare. Are ore bunicele. La mine, recent, intr-o zi de sambata 10662 a fost slabut la ocupare. Sub 30%. Pana la Bucuresti a ajuns cam 15%. Dar la plecare in aceeasi zi de sambata, dimineata, 10661 a avut 85-90% grad ocupare (studenti / tineret preponderent, dar si niste babaciuni fara somn, ceea ce m-a cam surprins, avand in vedere ca Iasi e totusi centru universitar...erau multi tineri). 10662 a fost utilizat preponderent pentru statiile de pe parcurs (Barlad, Vaslui). 10662 a avut si ceva intarziere (in jur de 10 minute), dar tot am prins metroul. Deci pana pe la 23:30 in Gara de Nord prinzi metrou. Nu stiu ce sa zic, daca trenurile in sine merita sau nu, dar cel putin aceasta pereche are ore bunicele. Avand in general doar 3 vagoane (din care si unul cls 1 - astea in general mai goale), clar nu da pe afara de calatori asa in medie. Eu cred totusi si in ideea asta, dar trebuie exploatata ceva mai mult, acum e doar o mica joaca. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Lun 03 Apr 2017, 21:29 | |
| Asa ar fi normal, sa existe trenuri ,,sprintene" in cit mai multe zone.
Iasi-Timisoara Nord de exemplu, din 3 trenuri dintre care doua pe aproape aceeasi ruta, unul ar trebui sa fie mai sprinten.
Apoi si ceva trenuri dinspre Timisoara, Oradea, SAtu Mare spre Bucuresti Nord, etc. |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3519 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Lun 03 Apr 2017, 21:49 | |
| Aşa este. În prezent este o mic-minusculă încercare. Ideal ar fi fost o pereche de asemenea trenuri ziua şi una noaptea, pe fiecare magistrală 2-9. Acum este o struţo-cămilă, care pe unde. Dar verifică indirect dacă este o variantă fezabilă. Magistrala 3 se amestecă cu 4, pe 2 este tot un şantier, Galaţiul are mutaţia cu Buzău - mă rog nu e prima încercare, iar 8 are deja grăbitele de zi. Rămân M500 şi M600 care se păstreză "în teren". Suceava are noaptea clasicele SV şi Vatra Dornei, iar Iaşi se foloseşte de 1667/1668. Ziua noile trenuri au cu adevărat ore bune. M600 cu precădere deservind cu ceva succes verticala Iaşi-Vaslui-Bârlad către Muntenia şi invers. O bilă albă şi 25 de puncte pentru faptul că se încearcă venirea către public. E clar că tot ce ţine de trafic spre Vestul ţării este şi va fi afectat de anumite şantiere. De la M400 spre Est nu este cazul, aşa că se pot proba trenuri cu opriri puţine pentru a ajunge în conştientul călătorului. Treabă care se face la nivel de ani, cu condiţia să existe şi să rămână în trafic mai multă vreme. Personal cred că asta a fost logica introducerii acestor trenuri, chiar undeva peste un mers deja calibrat.
Ultima editare efectuata de catre neluadi in Lun 03 Apr 2017, 22:00, editata de 1 ori |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3519 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Lun 03 Apr 2017, 21:57 | |
| - dan tm a scris:
- Asa ar fi normal, sa existe trenuri ,,sprintene" in cit mai multe zone.
Iasi-Timisoara Nord de exemplu, din 3 trenuri dintre care doua pe aproape aceeasi ruta, unul ar trebui sa fie mai sprinten.
Apoi si ceva trenuri dinspre Timisoara, Oradea, SAtu Mare spre Bucuresti Nord, etc. S-a încercat acum mulţi ani un EN combinat Timşoara către Iaşi/Galaţi. Tren care "se rupea" în două la Teiuş. E drept că nu a înlocuit vreo altă garnitură din mers, dar l-au terminat foarte repede. Aşa cum istorie au rămas şi trenurile de noapte Bucureşti-Cluj-Bucureşti, sau rapidul de Beograd. Din păcate exemple găsim pe absolut orice secţie. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Lun 03 Apr 2017, 22:45 | |
| Era pe vremuri Expresul UNIREA Iasi-Timisoara dar desigur copilasii din ziua de azi ce se cred experti nu stiu ei. Oprea in statiile mari si importante sa scoata un timp cat mai bun, Iasi-Suceava-Campulung-Mestecanis-Vatra Dornei-Dej-Cluj-Teius-Alba-Simeria-Deva-Aradu Nou-Timisoara, deci astea erau statiile, atat si nimic mai mult, se observa clar ca Pascani era si atunci sarit deci nu este asa important pe cum viseaza unii. In plus trenul acesta avea ramura de Galati, Galati-Timisoara prin Ploiesti ce se atasa/detasa in Teius si oprea in statiile: Blaj-Copsa-Medias-Sighisoara-Brasov-Predeal-Sinaia-Ploiesti Vest si Sud-Buzau-Faurei-Braila-Barbosi-Galati, tren cu vagoane de dormit si clasa, ajungea in Galati dimineata la 8 si pleca seara la 20. Vremuri adevarate cu legaturi minunate de care multi nu stiu ca lor nu le trebuie istorie. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1683 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4754 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Lun 03 Apr 2017, 22:56 | |
| Imi aduc aminte de acest tren UNIREA.Insa si infrastructura era alta in anii 90.Acum e chiar imposibil datorita a mai multor factori: infrastructura, curse auto , curse avion mai aproape de fiecare, nu mai este cazulsa strabata o tara intreaga sa ajunga la primul aeroport si de ce nu autoturismul propiu ce este la indemana fiecaruia in prezent.Lumea se schimba si daca CFR nu a tinut pasul cu vremea, as putea spune ca a cam pierdut ,, trenul ''. |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3519 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Lun 03 Apr 2017, 23:37 | |
| Nu cred că EN "Unirea" a eşuat din motive economice, mai repede a fost omis de la următoarele mersuri de tren fiind prea avantgardist. Nimeni nu era nebun - nici atunci nici acum - să facă sub 12 ore pe şosele ca să ajungă la oraşul de destinaţie şi să spună că e mai bine decât cu trenul. Dormitoare, cuşete, clase, tot ce se putea. Şi atunci erau drumurile crater asortate cu alt crater, adică slalom special pe zeci si sute de kilometri. Munchen-Budapesta este 1 parte din tren 3 în 1. Pleacă din Munchen cu grupe Salzburg-Budapesta, Salzburg-Villach-Ljubljana-Zagreb şi Salzburg-Villach-Udine-Venezia. La fel şi Varşovia-Viena - Chopin - este parte din Varşovia-Budapesta şi Varşovia-Praga. Tot 3 în 1, şi circulă zilnic şi acesta. Probabil asemenea trenuri de anduranţă au apărut mult prea repede la noi. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8376 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Mar 04 Apr 2017, 07:45 | |
| Exact. Si kinderii care viseaza de vmax 250 pe Sighisoara si sunt la cersit likeuri/followuri nu au habar ca acest tren Unirea avea si un vagon de dormit 70-80 de la Corona pentru Iasi, atasat din Cluj. Incheiand cu anul 2009 putem vorbi despre calea ferata din Romania apoi numai cu praful ne-am trezit. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4631 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Mar 04 Apr 2017, 12:47 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Era pe vremuri Expresul UNIREA Iasi-Timisoara dar desigur copilasii din ziua de azi ce se cred experti nu stiu ei. Oprea in statiile mari si importante sa scoata un timp cat mai bun, Iasi-Suceava-Campulung-Mestecanis-Vatra Dornei-Dej-Cluj-Teius-Alba-Simeria-Deva-Aradu Nou-Timisoara, deci astea erau statiile, atat si nimic mai mult, se observa clar ca Pascani era si atunci sarit deci nu este asa important pe cum viseaza unii. In plus trenul acesta avea ramura de Galati, Galati-Timisoara prin Ploiesti ce se atasa/detasa in Teius si oprea in statiile: Blaj-Copsa-Medias-Sighisoara-Brasov-Predeal-Sinaia-Ploiesti Vest si Sud-Buzau-Faurei-Braila-Barbosi-Galati, tren cu vagoane de dormit si clasa, ajungea in Galati dimineata la 8 si pleca seara la 20. Vremuri adevarate cu legaturi minunate de care multi nu stiu ca lor nu le trebuie istorie.
Grupa de Galati a avut-o incepand cu anul al doilea de circulatie.Ai omis sa mentionezi ca oprea si la Humor, nu stiu daca in toti anii in care a circulat, dar intr-un an cu siguranta oprea! |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4631 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Mar 04 Apr 2017, 12:51 | |
| 1837/8 Iasi-Timisoara nord-Iasi , ar trebui facut mai sprinten. Sa fim seriosi, in toiul noptii , nimeni nu se urca/cobora la Lunca Ilvei, Pojorata, etc. De asemenea nu sunt necesare cate 2 opriri in Dorna si Campulung, nu sunt metropole , astfel incat sa nu se poata ajunge in gara principala; ar fid e ajuns Dorna Bai si Campulung Mold. Si la 1765/6 se poate umbla la suprimarea opririlor in statiile unde trenul ajunge in toiul noptii, gen Sibot. |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3519 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Mar 04 Apr 2017, 14:17 | |
| - bobi a scris:
- Kapпaтй a scris:
- Era pe vremuri Expresul UNIREA Iasi-Timisoara dar desigur copilasii din ziua de azi ce se cred experti nu stiu ei. Oprea in statiile mari si importante sa scoata un timp cat mai bun, Iasi-Suceava-Campulung-Mestecanis-Vatra Dornei-Dej-Cluj-Teius-Alba-Simeria-Deva-Aradu Nou-Timisoara, deci astea erau statiile, atat si nimic mai mult, se observa clar ca Pascani era si atunci sarit deci nu este asa important pe cum viseaza unii. In plus trenul acesta avea ramura de Galati, Galati-Timisoara prin Ploiesti ce se atasa/detasa in Teius si oprea in statiile: Blaj-Copsa-Medias-Sighisoara-Brasov-Predeal-Sinaia-Ploiesti Vest si Sud-Buzau-Faurei-Braila-Barbosi-Galati, tren cu vagoane de dormit si clasa, ajungea in Galati dimineata la 8 si pleca seara la 20. Vremuri adevarate cu legaturi minunate de care multi nu stiu ca lor nu le trebuie istorie.
Grupa de Galati a avut-o incepand cu anul al doilea de circulatie.Ai omis sa mentionezi ca oprea si la Humor, nu stiu daca in toti anii in care a circulat, dar intr-un an cu siguranta oprea! Ramura Tmș N - Galați se detașa la Teiuș și apoi circula spre Brașov - cu oprire doar la Sighișoara. Nu avea opriri la Blaj-Copșa-Mediaș. Mergea glonț pe valea Târnavei până la Sighișoara. Te și săturai de mers până oprea. Am mers de câteva ori cu el între Timișoara-Brașov și era super-bun pentru Brașov și la legături, mai departe către M400. Făcea noaptea serviciile lui 1621/1622, dar pe altă rută și cu mult-mult mai rapid. Atunci IR 1621/1622 aveau ruta clasică prin Ilia-Lugoj-Buziaș, iar pe M200 între Brașov și Vințu aceleași probleme ca acum (cu numeroasele cruci și viteza redusă). Era mult mai convenabil expresul Unirea pe M200+M300. Vremuri frumoase, cu trenuri destule, cu alternative pentru călătorii. Dar și cu liniile mai bune și punctualitate net superioară. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Mar 04 Apr 2017, 17:39 | |
| Sa te uiti in mersul 98-99 ca avea toate acele opriri, nu era cum ai spus. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8376 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Mar 04 Apr 2017, 18:34 | |
| situatia cu trenurile sprintene ar trebui sa arate in felul urmator :
IR 837 / 838 Timisoara N - Iasi
IR 632 / 633 Satu Mare-Oradea-Cluj- Teius (Constanta) +
IR 634 / 635 Baia Mare-Dej -Cluj (Constanta)
IR 472 / 473 Budapest - Teius-Bucuresti Nord-Constanta , In Teius se ataseaza grupele de la Satu Mare si Baia Mare
IR 643 / 644 Sighetul M/ Cluj - Bucuresti Nord
IR 625 / 626 Arad-Deva-Sibiu-Pitesti-Bucuresti-Constanta
IR 360 / 361 Belgrad-Bucuresti Nord , in Timisoara se ataseaza grupa de vagoane de la 79-2
IR 653 / 654 Bucuresti Nord - Vatra Dornei
IR 380 / 381 Bucuresti Nord - Kiev / Moscow
IR 538 / 539 (Oradea) Cluj-Bucuresti Nord pe Oradea-Cluj circula ca ramura trenului 367-2.
IR 470 / 471 Budapest-Petrosani-Sofia / Varna / Burgas
IR 364 / 365 Sighetul M.-Cluj-Wien
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 | |
| |
| | | | Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |