|
| Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 | |
|
+52MariusM adytm @ndrey cfr500 dandel catalinu' razvan - trenuri marius664 Saruman Jhonyla Ikarus99 Vale_ntin IonutCFR2009 Ionutz alliens alex.barac.5 didinul laurentzu vlad237 cristi CFR CristyanC ALEXCFR dan tm Theo A. Vitosa alinx3330 marius_catalin84 cardinal TER200 Rarau Sabik aris86 cristy79 Adirmvl bobi riciu Cipri Andrei Neculai ets2oltromânia neluadi Theijs florin94 AeroX mielutu zburator alex.alexus.tm Katalyn Adrian78 ciprian71 DUAL Dr2005 bubu Nesebar 92Dragos 56 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Mar 04 Apr 2017, 21:31 | |
| @92Dragos numerotarea e de rang IC. Cum rangul IC nu e subventionat si scos din schema cfr calatori ma cam indoiesc sa vedem numerele alea! Poate doar sa emita ministerul transporturilor alte ordine, dar la ce oameni competenti avem pe acolo... Ei in loc sa se bucure ca si de pe urma trenurilor le intra banisorii in conturi prefera sa se ascunda in spatele unor ordine aberante, chipurile cica asa cere UE desi stim si noi bine cum e in UE, sau sa paseze pisica in curtea ministerului finantelor publice, unde si acolo predomina alti (in)competenti!
Acuma generalizez la tot ce s-a discutat si propus pana acum. Cu exceptia Bucuresti-Constanta si partial Bucuresti-Brasov, si spun partial pentru ca dincolo de Predeal incepe calvarul, pentru ce vreti voi trenuri sprintene pe niste sectii pe care se circula cu 80, 70, 50, 30 km/h si unde viteza comerciala oricat ai suprima opririle alea nu s-ar incadra nici la limita de 45 km/h?! Eu zic atat, treziti-va la realitate, lasati dracu vremurile apuse si traditia, ca nu tine de foame pe prafurile astea, si mai ales intr-o tara moarta economic si care se hraneste doar din imprumuturile externe si careia i-a venit randul sa plateasca din banii publici matrapazlacurile facute cu ani in urma de catre alte guverne competente. Nu dau nume ca se stiu ele. Si credeti ca daca s-ar suprima opririle unor trenuri precum Iasi-Timisoara, sau ce s-a mai propus pana acum, alea s-ar putea numi trenuri sprintene doar de dragul de a ajunge la destinatie cu 30-45-60 de minute fata de cum le vedem acum? Poate pe hartie ca in realitate nu prea ajung la destinatie neintarziate nici sprintenele nou introduse in decembrie 2016, d'apoi cele propuse de catre dvs! Asa ca nu ne ramane decat sa mai asteptam inca n-spe ani pana cand cfr infrastructura isi va repara liniile, iar asta ar fi posibil doar daca Guvernele urmatoare nu vor mai rectifica din bugetul MT si doar daca vom avea oameni capabili si cu spirit civic! Insa pana atunci mai e cale lunga. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Mier 05 Apr 2017, 09:36 | |
| Ce a ce propune 92Dragos este un tablou frumos, insa Vitosa are dreptate, este doar un vis frumos.Guvernele de dupa 90 a urmarit sa distruga infrastructura feroviara.Consecintele sunt dezastruase.Pentru a avea acele trenuri, trebuie ca un posibil guvern sa investeasca miliarde de euro, munca asidua in regie propie in cadru CFR, santiere deschise 24/24 ore si probabil numai asa putem avea poate peste 4-5 ani acele trenuri.Trebuie in mod imperios sa termine aceste guverne cu distractiile si cheltuielile pe tot felul de bazaconii.Insa este putin probabil. Din pacate doar un regim dictatorial mai poate intreprinde astfel de lucrari.
Dar daca inca mai intalnim asemenea fapte in tara, noi nu o sa ne mai facem bine niciodata: https://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwivwdOk1ozTAhVIM5oKHS73A3AQFggYMAA&url=http%3A%2F%2Fadevarul.ro%2Flocale%2Fturnu-severin%2Fzilele-orasului-orsova-fac-banii-spitalului-1_58de9baa5ab6550cb8db2383%2F&usg=AFQjCNEbbs4uTgSLJH1G_lsns1jVSVGmQg Scuze ca dau exemplu din alt domeniu dar sunt convins ca sunt in stare sa deturneze si bani de infrastructura. |
| | | Theo A.
Numarul mesajelor : 206 Reputatie : 3120 Data de inscriere : 30/11/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Mier 05 Apr 2017, 14:30 | |
| Cfr ar trebui sa ieftineasca tarifele la IR de exempu București Constant cu opriri cu 10-15% iar cel care circula fără oprire sa se numească IRE (InterRegio Express) si sa aibă actualul tarif de InterRegio la fel sa fie si cu trenurile 10661,10650,10641 deoarece la rangul IC pretul este foarte mare si introducerea a mai multor trenuri IRE. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Mier 05 Apr 2017, 16:04 | |
| Rangurile trenurilor din Romania au denumiti improprii. Cum poti sa spui ca Iasi-Bacau sai Iasi-Galati sunt interregio, cand ele circula in interiorul aceleiasi regiuni.Ar fi trebuit sa se cheme intraregio.Mai bine s-ar termina cu maimutareala asta si s-ar reveni la vechiel denumiri:trenuri de naveta pe distante de pana la 100 km ( fostele trenuri cursa) personale( pe distante mai lungi), accelerate si rapide , acestea doua din urma , cu opriri diferentiate. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Mier 05 Apr 2017, 16:34 | |
| Mare nebunie, v-am spus inca din 2011. De ce la slovacii se poate ca Rapidul 615 Zemplin circula bine-mersi pe Kosice-Bratislava? Internationalele - cu exceptia Isterului si Daciei care sunt EN/ICN, eventual cele sprintene IC- ar trebui sa poarte denumirea rapid, iar cele interne precum 1645 sau 1741 accelerat. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Mier 05 Apr 2017, 19:38 | |
| - bobi a scris:
- Rangurile trenurilor din Romania au denumiti improprii.
Cum poti sa spui ca Iasi-Bacau sai Iasi-Galati sunt interregio, cand ele circula in interiorul aceleiasi regiuni.Ar fi trebuit sa se cheme intraregio.Mai bine s-ar termina cu maimutareala asta si s-ar reveni la vechiel denumiri:trenuri de naveta pe distante de pana la 100 km ( fostele trenuri cursa) personale( pe distante mai lungi), accelerate si rapide , acestea doua din urma , cu opriri diferentiate. În România nu există regiuni, doar judeţe. Există, totuşi, 8 regiuni de dezvoltare, probabil la alea s-au gândit. La ora actuală diferenţa e dată doar de numărul de opriri de pe traseu. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Mier 05 Apr 2017, 20:26 | |
| E foarte ok ca nu mai e cum era pe vremuri, orice schimbare si aliniere la anumite norme ce se folosesc si in tarile civilizate inseamna evolutie si de ce sa ramanem cu ce era adica pe loc cand normal e sa evoluam, asa usor cu pasi marunti cum e, dar evoluam! |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Joi 06 Apr 2017, 00:39 | |
| - bobi a scris:
- Rangurile trenurilor din Romania au denumiti improprii.
Cum poti sa spui ca Iasi-Bacau sai Iasi-Galati sunt interregio, cand ele circula in interiorul aceleiasi regiuni.Ar fi trebuit sa se cheme intraregio.Mai bine s-ar termina cu maimutareala asta si s-ar reveni la vechiel denumiri:trenuri de naveta pe distante de pana la 100 km ( fostele trenuri cursa) personale( pe distante mai lungi), accelerate si rapide , acestea doua din urma , cu opriri diferentiate. Poate se referă la regionalele cfr. Mie imi placeau trenurile cursă Era o cursă Galați - Lacu Sărat când eram mic... |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Joi 06 Apr 2017, 08:43 | |
| In ce fel am progresat cu noul rang Inter-Regio cu opriri tot mai multe, viteze tot mai mici si preturi tot mai mari care au gonit lumea la auto? Dupa schimbarile de rang si scumpirea masiva a biletelor din perioada 2011-2013 s-a agravat declinul tansportului feroviar de calatori. Deci care e progresul - ca le-am botezat IR, le am bagat noi opriri si le-am marit pretul la fraieri? |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Joi 06 Apr 2017, 09:07 | |
| Dupa cate stiu tariful la IR este unul intermediar intre ACC. si RAPID.Cei ce lucreaza in CFR pot confirma aceasta tarifare.As putea spune ca la vremea respectiva era un numar nejustificat de mare de trenuri rapide.Multe dintre ele au fost accelerate si botezate rapide fara nici o justificare de confort sau viteza.Chiar si unele trenuri rapide internationale au fost botezate intercity fara nici o justificare. Tin minte ca din Arad m-am urcat in asa zisul IC.375, loc rezervat in vagon CD asemanator cu 21-50 CFR. In prezent este cat de cat mai OK din acest punct de vedere. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Joi 06 Apr 2017, 09:14 | |
| - Dr2005 a scris:
- bobi a scris:
- Rangurile trenurilor din Romania au denumiti improprii.
Cum poti sa spui ca Iasi-Bacau sai Iasi-Galati sunt interregio, cand ele circula in interiorul aceleiasi regiuni.Ar fi trebuit sa se cheme intraregio.Mai bine s-ar termina cu maimutareala asta si s-ar reveni la vechiel denumiri:trenuri de naveta pe distante de pana la 100 km ( fostele trenuri cursa) personale( pe distante mai lungi), accelerate si rapide , acestea doua din urma , cu opriri diferentiate. În România nu există regiuni, doar judeţe. Există, totuşi, 8 regiuni de dezvoltare, probabil la alea s-au gândit. La ora actuală diferenţa e dată doar de numărul de opriri de pe traseu. Judetele fac parte din regiuni , chiar daca ele nu sunt oficiale. Sa numesti tren interegio Iasi-Galati/Bacau, este ca si cum ai numi tren intercity Iasi-Harlau!!!! |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Joi 06 Apr 2017, 10:16 | |
| - ciprian71 a scris:
- Dupa cate stiu tariful la IR este unul intermediar intre ACC. si RAPID.Cei ce lucreaza in CFR pot confirma aceasta tarifare.As putea spune ca la vremea respectiva era un numar nejustificat de mare de trenuri rapide.Multe dintre ele au fost accelerate si botezate rapide fara nici o justificare de confort sau viteza.Chiar si unele trenuri rapide internationale au fost botezate intercity fara nici o justificare.
Tin minte ca din Arad m-am urcat in asa zisul IC.375, loc rezervat in vagon CD asemanator cu 21-50 CFR. In prezent este cat de cat mai OK din acest punct de vedere. In prezent s-a ameliorat situatia destul de bine. Fiindca s-au introdus multe oferte Regio la trenurile InterRegio. Erau cel mai mult afectate fostele accelerate pe distante scurte, la care s-au mai tot adaugat si alte scumpiri treptat. In 2009 costa parca in jur de 20 lei tariful la accelerat Bucuresti - Pitesti. Pana in 2012 a ajuns sa coste vreo 34 lei. Apoi 36 dupa vreun an. Nu mai stiu sigur anii. Iar acum majoritatea acestora costa 16.4 lei cu tot cu loc rezervat. 35 lei nu e un pret normal la tren pe 100 si un pic de kilometri. Macar sa fie conditiile din Trans Carpatic la banii astia, nu cele din Desiro. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Joi 06 Apr 2017, 10:46 | |
| La urma urmei, contează mai puțin denumirea, cât prețul, timpii de mers,și(pentru unii) confortul. Exemplul cel mai elocvent este InterRegio 1572, care e tot un personal |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Joi 06 Apr 2017, 13:07 | |
| - ciprian71 a scris:
- Dupa cate stiu tariful la IR este unul intermediar intre ACC. si RAPID.Cei ce lucreaza in CFR pot confirma aceasta tarifare.As putea spune ca la vremea respectiva era un numar nejustificat de mare de trenuri rapide.Multe dintre ele au fost accelerate si botezate rapide fara nici o justificare de confort sau viteza.Chiar si unele trenuri rapide internationale au fost botezate intercity fara nici o justificare.
Tin minte ca din Arad m-am urcat in asa zisul IC.375, loc rezervat in vagon CD asemanator cu 21-50 CFR. In prezent este cat de cat mai OK din acest punct de vedere. Corect, pretul la IR este o medie intre fostele Acc si Rapid, deci e un bine acolo unde erau multe Rapide plus acum oferte introduse pe multe trenuri IR deci tarife mult mai mici, in concluzie e bine pentru calator, nu mai e asa piperat cum era acum 5-7 ani de exemplu. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 Joi 06 Apr 2017, 13:21 | |
| În 2010 s-au scumpit tarifele biletelor cu 31% plus idioțenie ministrului de atunci că tarife mai mari la bilete aduc încasări mai mari Altă prostie a fost adunarea tarifelor când călătorești cu două trenuri și reducerea aia de 5% un nimic |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 | |
| |
| | | | Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |