|
| Discutii generale despre transport II | |
|
+48apmatei AndreiCFRbv IonutCFR2009 kristi kkk Sabik cristi ar mtk laurentzu Rarau bubu alex.alexus.tm bobi Capsuneanu 92Dragos George CFR alliens AeroX laur 133 riciu Luna Daniel Trifu ets2oltromânia TVlad Tony-PH marius664 marius_catalin84 cardinal alex.barac.5 COSTACHE MIHAIL aris86 neluadi Vitosa NicuS DAS 2011 @ndrey mielutu zburator IonutChircu cristy79 razvan - trenuri Katalyn LanceR Adirmvl Dr2005 Warrington Nesebar Adrian78 ciprian71 dan tm 52 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun Ian 09, 2017 6:40 am | |
| Urmeaza cat de curand sa se lanseze e ca si lansata aceasta firma sa moara unii de ciuda. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6667 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun Ian 09, 2017 9:23 am | |
| Nu moare nimeni de ciuda. Cum era vorba aia? E destul loc sub soare, mai ales ca lumea vrea sa stea la umbra. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun Ian 09, 2017 2:49 pm | |
| EEEE, este cineva pe aici care chiar moare de ciuda ca are privatul calatori. Acum ca apre un alt privat cu conditii de lux iar nu ii convine ca el pupa in ..... doar CFR. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun Ian 09, 2017 5:37 pm | |
| Guvernul PSD vrea să închidă 6.000 de km de cale ferată În vreme ce în Uniunea Europeană se pune un accent tot mai puternic pe dezvoltarea transportului feroviar, Programul de guvernare al PSD propune închiderea a 6.000 de km de cale ferată, cu 50% mai mult decât voia Dan Șova. Publicat la 12:31 - 09 01 2017 Autor: Cristina Popovici În 2014, ministrul Transporturilor de la acea vreme, Dan Șova, susținea în mod fals că oficialii Comisiei Europene au cerut României să închidă 4.000 de km de cale ferată. Minciuna a ieșit repede la iveală, atunci când comisa-rul european pentru Transport din acea perioadă, Siim Kalas, a spus că Bruxelles-ul nu a cerut reducerea rețelei de cale ferată din România. Acum, PSD plusează cu 50% și propune să închidă nu 4.000, ci 6.000 de km de rețea feroviară. Intenția este dezvăluită chiar în Programul de guvernare al Cabinetului Grindeanu, postat pe site-ul Exe-cutivului: „Din cei aproxi-mativ 15.000 de km de cale ferată desfășurată, obiectivul Guvernului este ca un procent de 60% să fie adus la standarde europene pentru asigurarea unei viteze adecvate de transport, iar liniile rămase să fie închiriate sau concesionate (în baza unor contracte ferme care să stabilească parametrii tehnici ce trebuie asigurați de partenerul privat), trecute în conservare (prin menținerea terasamentului) sau chiar dezafectate”. Făcând un calcul simplu, 40% din 15.000 de km înseamnă fix 6.000 de km, care vor avea soarta dezafectării. Asta pentru că este greu de crezut că autoritățile vor găsi companii private doritoare să închirieze sectoarele respective de cale ferată. Ba chiar, în ultimii ani, compania Regiotrans Brașov, care închiriase cei mai mulți km de șină de la CFR, a dat o parte dintre sectoare înapoi la stat, după ce s-a confruntat cu o criză majoră. Tronsoane ca Sighișoara-Odorhei sau Pitești-Câmpulung sunt operate de doi ani de zile de CFR Călători, după ce mai bine de zece ani pe aici circulaseră garnituri Regiotrans. Bruftuluiala Violetei Bulc pentru Ioan Rus și Dan Șova În vara lui 2015, ministrul Transporturilor de la acea vreme, Ioan Rus a fost „tras de urechi” de comisarul european pentru Transport, Violeta Bulc. Cu prilejul unei întrevederi pe care a avut-o la Bruxelles cu Rus, Bulc a lansat un avertisment serios la adresa autorităţilor române. Violeta Bulc l-a atenţionat pe Ioan Rus să pună accentul pe dezvoltarea transportului feroviar şi să închidă căi ferate doar dacă este neapărat necesar. „Comisarul european pentru Transport a recomandat României ca în strategia de dezvoltare a infrastructurii feroviare să acorde atenție potențialului maxim de dezvoltare a acestui tip de transport, iar reducerea rețelei de cale ferată să fie judicios realizată, numai după ce au fost epuizate toate celelalte posibilităţi de rentabilizare a acesteia“, spunea la acea vreme Ioan Rus. Violeta Bulc a subliniat cu acel prilej că la nivelul Uniunii Europene accentul va fi pus în viitor pe transportul feroviar și a vorbit de o orientare strategică a Uniunii Europene spre căile ferate, dat fiind potențialul acestui tip de transport în tot spaţiul comunitar. Ea le-a transmis autorităților române ca în strategia de dezvoltare a căilor ferate să fie analizate nu doar date de trafic și date economice, ci să se țină cont și de eventuale evoluții și dezvoltări ale căilor ferate. După ce a auzit poziția tranșantă a oficialului european, Ioan Rus s-a repliat, dezicându-se, practic, de colegul său de partid Dan Şova. Rus a dat asigurări că autoritățile române iau foarte serios în calcul faptul că viitorul aparține căilor ferate, tendință evidentă în toate statele membre UE. Același Ioan Rus a precizat că și creșterea favorabilă a economiei românești va face posibilă luarea deciziilor potrivite, mai ales că dezvoltarea cores-punzătoare a rețelei de cale ferată va potența dezvoltarea proiectelor navale și aeriene din Master Planul General de Transport și va da greutate dezvoltării Portului Constanța. Acum însă, rămâne de văzut dacă actualul ministru al Transporturilor, Răzvan Cuc, va ține cont de linia definită de Comisia Europeană și acceptată de Ioan Rus sau va vrea să respecte ad literam programul de guvernare. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun Ian 09, 2017 6:00 pm | |
| http://www.railwaygazette.com/news/freight/single-view/view/chinese-locomotives-for-serbia-rolled-out.html Si noi o sa ne modernizam, cand o sa zboare porcul Pana atunci o sa tot apara firme private cu material rulant tot mai bun. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun Ian 09, 2017 6:01 pm | |
| Programul de guvernare cuprinde extrase din Master Plan, versiunea PSD. Versiunea pe care, cu sprijinul d-lui Dan Costescu am reuşit să o modificăm, astfel că Master Planul (MPGT) aprobat nu mai conţine aşa ceva. Rămâne de văzut dacă se va respecta MPGT sau Programul de guvernare. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun Ian 09, 2017 6:06 pm | |
| Inca mai avem sectii care nu genereaza nimic, alea se pot inchide linistit. Nu are rost sa ti o secundara amarata cu 20-30 km/h si 3 motoare amarate pe zi cand poti inchide si vine o firma auto cu o duba care face 6 curse pe zi cu o viteza de circulatie peste 50 km/h. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1683 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4754 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Discutii generale despre transport II Lun Ian 09, 2017 6:12 pm | |
| Este fix ce a ce am relatat la topicul Discutii libere 2016.Se doreste sa intelegem ca aceasta este adevarata fata a capitalismului si sa regretam amarnic ca ne-am bucurat in 89.Ne vor demonstra acesti alesi securistica nimic, dar absolut nimic nu este rentabil si trebuie sa inchidem odata si aceasta intreprindere.Sa presupunem prin absurd ca asa este, ca EI.Sper ca nu veti crede in povestea cu reabilitarea si aducerea la standarde europene cei 40% de cale ferata ramasa. Solutia este una cruda si greu de digerat de generatia noastra si aproape imposibil de generatia de sub 35 de ani si anume NATIONALIZAREA A TOT CE ESTE SECTOR PRIVAT.Desfintarea SRL-urilor si trecerea la un partid unic PCR.Celor ce le-au placut sa studieze istoria nationala vor intelege ca era singura solutie in 1947.Criza economica, saracia, analfabetismul, lipsa celor necesare a dus inevitabil la aceeasi solutie.Am trait timp de 27 de ani un razboi mut, unde s-au macinat toate intreprinderile, uzinele, infrastructura, materialul rulant.Din Bucuresti si din marile orase nu se vede aceast macel.Ochii multora este indreptata spre PSD.Dar sa nu uitati ca toate partidele au contribuit la demontarea acestui sistem sa functioneze. |
| | | George CFR
Numarul mesajelor : 110 Varsta : 28 Localizare : Rosiori/Nord Reputatie : 3029 Data de inscriere : 01/12/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun Ian 09, 2017 6:24 pm | |
| Nu cred ca cea mai buna solutie este inchiderea unor sectii , mai bine ar face un mers de tren cadent si nu in avantajul dubelor. Inainte de 89' lucrarile se faceau cu salariati CFR -ului la costuri minime , acum se fac cu tot felul de firme la costuri de 10 ori mai mari sunt si tutoriale pe youtobe cu sectiile L2 Dej. Un privat daca inchiriaza infrastructura de cale ferata cred ca o ia doar pentru transportul de marfa daca mai exista pa sectile secundare |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun Ian 09, 2017 6:27 pm | |
| Cazul Satu Mare-Negresti Oas-Bixad, cu trenul erau 5 perechi, acum tren nu mai circula de 2 ani sau 3 iar traseul este asigurat de o firma auto cu peste 10 curse pe zi care fac mult mai putin. Deci ca si plus pentru populatia care inca sta la transportul in comun si nu are masina personala este faptul ca exista mai multe curse si durata mai mica fata de tren, asa se poate rezolva pe mai multe secundare care sunt vai de ele unde nu poti circula cu mai mult de 30 km/h sau maxim 40 ca linia e praf si pulbere, mai bine o inchizi si vine o firma auto care ofera mai multe curse si mai rapide. Nu mai suntem in 1900 unde transportul feroviar era principal, acum auto a castigat teren si va castiga tot mai mult. Pe distanta mare este avionul. Transportul feroviar sa ramana pe liniile principale, unele secundare care inca mai genereaza ceva trafic sa fie la privat ca privatul gestioneaza mult mai bine si aia e. Trebuie sa acceptam ca lumea e intr-o continua schimbare si nu mai e ce a fost. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun Ian 09, 2017 6:33 pm | |
| Cale ferată nu înseamnă numai transport de călători. Crezi că Piteşti - Craiova are trafic semnificativ de călători? _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun Ian 09, 2017 6:37 pm | |
| Pitesti-Craiova chiar are trafic de calatori destul de ok. |
| | | George CFR
Numarul mesajelor : 110 Varsta : 28 Localizare : Rosiori/Nord Reputatie : 3029 Data de inscriere : 01/12/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun Ian 09, 2017 6:47 pm | |
| Sunt unele sectii secundare care chiar au calatori si chiar Rosiori Nord -Alexandria am calatorit odata intr-o dimineata si gradul de ocupare de peste 100%. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun Ian 09, 2017 6:48 pm | |
| - Karpaty a scris:
- Pitesti-Craiova chiar are trafic de calatori destul de ok.
... şi mai are navete pentru Dacia, Arpechim (rafinăria e închisă definitiv, dar rezervoarele sunt folosite ca depozit), Alro + alte unităţi industriale mai mici din Piteşti şi împrejurimi. Nu cred că CFR S.A. ar plânge prea mult după cele câteva trenuri de călători. Valabil şi pentru alte secţii. _________________ :TTT:
|
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6768 Data de inscriere : 25/05/2012
| | | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |