Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+70
TER200
get.
Capsuneanu
alex.barac.5
apmatei
CristyanC
George CFR
NicuS
cristi ar
rich1974
riciu
laur 133
Semafor
mtk
aris86
Shinkasen
gvd
COSTACHE MIHAIL
cristi CFR
TVlad
AndiCFR
bubu
Ciprian
sp59
Petre_IFTE
Nicolae
Sabik
kristi kkk
CristianSM
AeroX
alliens
Luna
DAS 2011
nenuandrei
Caspar
Florin C
cristy79
19jimmy84
Vitosa
cfr500
ravers75
alex.alexus.tm
Adirmvl
spiderpc
ets2oltromânia
DPS
marius664
ldh80
Warrington
IonutCFR2009
florin94
didinul
Andrey_tm
laurentzu
Vice30
mielutu zburator
ciprian71
DUAL
92Dragos
@ndrey
cardinal
Nesebar
dan tm
Katalyn
Rarau
LanceR
Dr2005
Adrian78
neluadi
razvan - trenuri
74 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 53, 54, 55 ... 60 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeJoi 26 Ian 2017, 09:24

Din păcate, dl. Szentes face aceeaşi greşeală pe care o face şi presa. Repararea podului de la Grădiştea va scurta drumul Bucureşti - Ruse cu maximum 30 de minute, asta presupunând că restul liniei este în aceeaşi stare cum era înainte de ruperea podului. Distanţa Bucureşti - Giurgiu via Grădiştea este cu 25 km mai scurtă decât ruta prin Videle, pentru că de la Bucureşti Nord e necesar ocolul pe Centură până la Jilava.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4749
Data de inscriere : 19/07/2016

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeJoi 26 Ian 2017, 09:36

Iosif Szentes . Deja caietul de sarcini este gata, va fi o licitație și un acord-cadru pentru cele 80 de vagoane câte mai avem în parc din această Serie 21-90, respectiv 19-90, și de clasa I și de clasa a II-a. În urma acestor tipuri de reparații, cele 80 de vagoane în final vor asigura un confort sporit călătorilor pe distanțe lungi, unde se circulă mai ales noaptea, oferind și o anumită intimitate ocupanților acelor compartimente de șase persoane.
Eu nu stiu despre ce vagoane cl.1 e vorba, 19-90 spunea.
Stie cineva de ele?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeJoi 26 Ian 2017, 09:43

ciprian71 a scris:
Iosif Szentes . Deja caietul de sarcini este gata, va fi o licitație și un acord-cadru pentru cele 80 de vagoane câte mai avem în parc din această Serie 21-90, respectiv 19-90, și de clasa I și de clasa a II-a. În urma acestor tipuri de reparații, cele 80 de vagoane în final vor asigura un confort sporit călătorilor pe distanțe lungi, unde se circulă mai ales noaptea, oferind și o anumită intimitate ocupanților acelor compartimente de șase persoane.
Eu nu stiu  despre ce vagoane cl.1 e vorba, 19-90 spunea.
Stie cineva de ele?

Poate le confunda cu 19-80 poate era bine să aducă de la OBB vreo 50 de vagoane 21-90 si 19-90
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeJoi 26 Ian 2017, 10:22

Dacă ar fi undeva la 200 e bilete plus transportul mașinii m-ar tenta sa merg până la Istanbul
La sejururi e undeva la 850 e două persoane cu avionul fara transport ar fi cazarea doar 450e
Sus In jos
aris86




Numarul mesajelor : 315
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3447
Data de inscriere : 26/04/2016

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeJoi 26 Ian 2017, 11:09

Dr2005 a scris:
Din păcate, dl. Szentes face aceeaşi greşeală pe care o face şi presa. Repararea podului de la Grădiştea va scurta drumul Bucureşti - Ruse cu maximum 30 de minute, asta presupunând că restul liniei este în aceeaşi stare cum era înainte de ruperea podului. Distanţa Bucureşti - Giurgiu via Grădiştea este cu 25 km mai scurtă decât ruta prin Videle, pentru că de la Bucureşti Nord e necesar ocolul pe Centură până la Jilava.

Teoretic acest traseu este mai liber ca M900, care are multe restrictii pe distanta Videle - Bucuresti.
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6663
Data de inscriere : 27/06/2010

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeJoi 26 Ian 2017, 11:30

Repara astia podul de la Gradistea cum sunt eu popa. Unde mai pui ca si linia pe care nu s-a circulat e posibil sa aiba nevoie de reparatii.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeJoi 26 Ian 2017, 12:08

Nu doar podul de la Gradistea e problema pe 902, in zona Daia o linie este in aer ca au fost alunecari de teren, cealalata d abea se tine pe marginea rapei, in alta zona la fel un fir este cu traverse lipsa pe mai multi metri, asa ca linia 902 necesita reparatie serioasa deci costuri uriase care nu prea se justifica in prezent.

_________________
595423Revista presei - Pagina 54 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 54 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 54 Bdeem_8496_a
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4749
Data de inscriere : 19/07/2016

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeJoi 26 Ian 2017, 12:45

GDN este pentru multi ani de acum inainte cap de linie pentru UE.Linia 902 trebuie reabilitata si electrificata pentru a se conecta cu Ruse.Atata timp cat BDZ nu are plan de retrasare a unor trenuri cu viteza sporita, 902 va fi o linie moarta.902 se justifica doar daca:
1. tranzit de marfuri intre Turcia si vest prin Bulgaria si Romania in locul autotrenurilor TIR.
2.TGV TCDD care sa faca legatura intre Istanbul cu Bucuresti si Budapesta.Fara cel putin 2 trenuri de acest rang nu-si are rostul.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeJoi 26 Ian 2017, 12:45

Linia asta nu e pe ceva coridor pan european? ca astia la CFR Infra fac ochii mari cu coridoarele astea, isi ies din fire.

Daca e pe ceva coridor sigur o sa intre la reparat. Cindva.
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4749
Data de inscriere : 19/07/2016

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeJoi 26 Ian 2017, 12:55

dan tm a scris:
Linia asta nu e pe ceva coridor pan european? ca astia la CFR Infra fac ochii mari cu coridoarele astea, isi ies din fire.

Daca e pe ceva coridor sigur o sa intre la reparat. Cindva.
Nu mai este.E doar pe hartie coridorul 9 [Moskova - Kiev -Chisinau- Iasi - Ploiesti Sud - Bucuresti - Ruse - Plovdiv - Aleksandropolis].
Dar in conditiile geopolitice din prezent, nu vad prea bine viitorul acestui coridor.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeJoi 26 Ian 2017, 12:57

Este pe IX dar asta nu este asa important ca vine din Moldova/Ucraina/Rusia iar din Turcia spre Vest se merge pe 903 sau prin Serbia mai direct deci 902 nu este asa importanta.

_________________
595423Revista presei - Pagina 54 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 54 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 54 Bdeem_8496_a
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4749
Data de inscriere : 19/07/2016

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeJoi 26 Ian 2017, 13:19

Mai direct spus, este consecinta guvernelor care si-au batut joc de viitorul transporturilor rutiere si feroviare.S-au impotrivit crancen sa investeasca in infrastructura si am ajuns intr-o situatie fara intoarcere.Daca eram seriosi se creiona coridorul din Bulgaria prin Plovdiv -Vidin Calafat - Timisoara - Curtici -Budapesta ( feroviar).
Pe partea auto este demult modificata.Din Sofia direct spre Belgrad si mai departe spre Budapesta.In viitor si cel feroviar va fi tot pe acolo.
Noi sa fim multumiti cu coridorul 4 cand va fi gata in 2100.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeJoi 26 Ian 2017, 14:15

Coridoarele IV şi IX nu mai există, terminologia asta se foloseşte doar în raport cu ţările non-UE. Pentru tranzitul spre UE s-a făcut podul Calafat-Vidin.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeJoi 26 Ian 2017, 17:02

Marketing
http://www.railwaygazette.com/news/single-view/view/tgvmax-offers-unlimited-travel-for-less-than-a-car-share.html
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeJoi 26 Ian 2017, 17:07

Acum nu mai săriţi cu pomanagii?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 54 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 53, 54, 55 ... 60 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: