Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+70
TER200
get.
Capsuneanu
alex.barac.5
apmatei
CristyanC
George CFR
NicuS
cristi ar
rich1974
riciu
laur 133
Semafor
mtk
aris86
Shinkasen
gvd
COSTACHE MIHAIL
cristi CFR
TVlad
AndiCFR
bubu
Ciprian
sp59
Petre_IFTE
Nicolae
Sabik
kristi kkk
CristianSM
AeroX
alliens
Luna
DAS 2011
nenuandrei
Caspar
Florin C
cristy79
19jimmy84
Vitosa
cfr500
ravers75
alex.alexus.tm
Adirmvl
spiderpc
ets2oltromânia
DPS
marius664
ldh80
Warrington
IonutCFR2009
florin94
didinul
Andrey_tm
laurentzu
Vice30
mielutu zburator
ciprian71
DUAL
92Dragos
@ndrey
cardinal
Nesebar
dan tm
Katalyn
Rarau
LanceR
Dr2005
Adrian78
neluadi
razvan - trenuri
74 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 52, 53, 54 ... 60 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18762
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24342
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeMier 25 Ian 2017, 11:03






Suntem copii mici pe langa astia de parca noi am fi in Africa si ei in UE
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9107
Reputatie : 13016
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeMier 25 Ian 2017, 11:25

Avind in vedere ca si Algeria construieste linii pentru asa ceva , am o dilema: la ei vara nu se dilata sinele ca la noi?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18762
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24342
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeMier 25 Ian 2017, 14:16

https://www.agerpres.ro/economie/2017/01/25/interviu-directorul-cfr-calatori-de-la-1-iunie-am-putea-introduce-in-test-vagoane-de-transport-autoturisme-la-trenul-international-spre-salonic-13-31-18
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeMier 25 Ian 2017, 15:17

Adrian78 a scris:
https://www.agerpres.ro/economie/2017/01/25/interviu-directorul-cfr-calatori-de-la-1-iunie-am-putea-introduce-in-test-vagoane-de-transport-autoturisme-la-trenul-international-spre-salonic-13-31-18

Cu siguranta o sa puna romanul masina pe tren si el se va uita pe geam, de abea asteapta asa ceva, deja e coada la bilete si nu o sa mai faca fata ca toti romanii vor pune masina in tren.

Un esec total, romanul va conduce nu va pune masina pe tren.

_________________
595423Revista presei - Pagina 53 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 53 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 53 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11197
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeMier 25 Ian 2017, 15:44

Asta mai lipsea vagoane pentru carat masini la Salonic. Deci cu autocarul in ocotombrie 2014 am plecat din Bucuresti din fata garii de nord la 08:20 si am ajuns undeva la 19 la intrarea in Salonic deci mai putin de 11 ore cu tot cu pauze in Bulgaria au fost vreo 2 pauze de cate 30-45 minute iar autocarul nu a sarit de 110 pe Autostrada. La Kulata iar am stat vreo 20 minute pentru alimentare si toaleta iar in Salonic dupa ce ca prinsesem ora de varf ne-am mai ratacit si din cauza GPS-ului. Deci cu masina mergi mai repede decat autocarul pe autostrada mergi lejer cu 140-150 ca bulgarii si greci au autostrazi s-ar putea ca drumul cu masina sa fie la jumatate decat cel cu trenul undeva la 8:30 plus ca e mai ieftin cu masina decat cu trenul.

Si eu vreau sa merg cu Transiberianul dar nu am bani nici sa ajung la Moscova, totusi e laudabila initiativa.

Vad ca biciclisti de la AV au pus stapanire pe 89-76-le Bistro-Bar-Bike ba unii dintre ei viseaza ca ar fi vagonul lor in fine nu ar fi exclus ca acest vagon prin conventie sa ajunga cu biciclisti la Salonic nu de alta dar mai castiga si ei niste Like-uri iar CFR Calatori la imagine.

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20634
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25578
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeMier 25 Ian 2017, 15:46

Dacă o să ajungă la bulgari, o să trebuiască să se înţeleagă cu ei asupra condiţiilor de utilizare (probabil vagon închis în trafic intern). Dar nu ştiu dacă e compatibil cu alimentarea cu energie a grecilor.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11197
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeMier 25 Ian 2017, 15:49

Dar 84-87 e compatibil ? E identic cu 21-76-le care chiar a mers toata vara la Salonic si are in plus la un capat locuri pentru handicap acolo ar intra 10 biciclete inghesuite ca mai multi nu cred ca se strang.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeMier 25 Ian 2017, 15:58

Dr2005 a scris:
Dacă o să ajungă la bulgari, o să trebuiască să se înţeleagă cu ei asupra condiţiilor de utilizare (probabil vagon închis în trafic intern). Dar nu ştiu dacă e compatibil cu alimentarea cu energie a grecilor.

Si acum 2 ani si acum 3 ani la fel vorbesti, ti s-a explicat ca la greci e la fel ca la noi, tu nu pricepi, o ti langa cu aceasta fraza.

_________________
595423Revista presei - Pagina 53 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 53 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 53 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20634
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25578
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeMier 25 Ian 2017, 17:04

Degeaba e la fel, dacă convenţia între operatori nu include tipul ăla de vagon. Sau dacă vagonul ,,pică" la alte condiţii. De exemplu, s-a cerut ca toate uşile vagoanelor de clasă din tren să poată fi blocate de naş de la o singură uşă (desigur, asta ar însemna şi că în staţii se deschid uşile doar pe partea cu peronul) şi, desigur, vagonul nostru să fie compatibil cu această comandă dată din vagoanele greceşti şi invers. S-a mai cerut şi blocarea automată a uşilor în mers. 21-76 satisface aceste condiţii. Dar pentru 89-76 nu aş băga mâna în foc. Şi cine ştie ce alte condiţii or mai fi fost puse (de exemplu WC vacuumatic, pe care 21-76 îl are, dar 89-76 nu). Nu e totul numai despre convertizorul static.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18762
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24342
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeMier 25 Ian 2017, 17:56

Kapпaтй a scris:
Adrian78 a scris:
https://www.agerpres.ro/economie/2017/01/25/interviu-directorul-cfr-calatori-de-la-1-iunie-am-putea-introduce-in-test-vagoane-de-transport-autoturisme-la-trenul-international-spre-salonic-13-31-18

Cu siguranta o sa puna romanul masina pe tren si el se va uita pe geam, de abea asteapta asa ceva, deja e coada la bilete si nu o sa mai faca fata ca toti romanii vor pune masina in tren.

Un esec total, romanul va conduce nu va pune masina pe tren.

Știu că e fantezistă ideea am prieten care merge cu mașină în Grecia iar în insule merge cu avionul de la București venind de la Deva cu trenul de revelion chiar am vorbit de trenul spre Salonic dar el credea că merge din Timișoara prin Serbia sau Craiova Calafat când i-am zis că merge din București pe Giurgiu si cat face s-a dezumflat
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9107
Reputatie : 13016
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeMier 25 Ian 2017, 19:30

Degeaba ocoleste trenul prin Sofia dacs nu o ia direct spre Svilengrad sa iasa imediat in Grecia.
Mai conteaza si timpul in care parcurge distanta, ca daca e un fel de personal in Bulgaria tot degeaba.
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5456
Data de inscriere : 23/01/2012

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeMier 25 Ian 2017, 20:02

Dr2005 a scris:
Nimeni nu are bani să administreze 492384 (da, atâţia s-ar încadra acum la facilităţi, faţă de circa 1.000.000 câţi ar fi fost dacă această facilitate s-ar fi dat în 1990) carduri şi să doteze cu cititoare de carduri vreo 3000 de şefi de tren şi 10.000 de case de bilete. De fapt, Ministerul Educaţiei abia are bani să tipărească actualele legitimaţii şi cupoane, dar cum nu e în stare să asigure un format standard de carnet de student, oferă aceste legitimaţii.

Uitându-mă la cifrele astea, îmi vine rău. Mă refer, desigur, la scăderea dramatică a numărului de studenţi. Tinerii nu îşi mai permit o facultate. Iar după ce cresc, se apucă să scrie mesaje kilometrice pe forumuri despre pomanagii de studenţi...

pai a scazut populatia tarii.
Nu isi mai permit o facultate?? Eu cred ca peste 90% din locurile de la buget sunt ocupate.

In 1990 erau numai de stat acum toti fac la particulara la fara frecventa/ID.

Am avut o groaza de colege/colegi la Poli care nu aveau decat bursa sociala si s-au descurcat
si acum cunosc o groaza de lenesi din Bucuresti care s-au apucat de scoala (facultate) la 25-35 ani ca cica nu si-au permis-o. (si au facut-o la particulara)
La ce trebuia bani? Sa invete?
La Poli intra oricine vrea iar la Universitate sunt destul profile unde se intra si cu note mai mici (probabil fizica, chimie)
Mai exista si Agronomia, Constructii etc
Daca vrei si te tii de scoala poti intra la buget.

Dar de toti vrem sa facem Turismul la particulara si apoi sa ne plangem ca nu ne angajeaza nimeni.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11197
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeMier 25 Ian 2017, 20:44

Doctore imi raspunzi si mie la intrebarea de mai sus ?

Daca 21-76 care a mers toata vara 2016 pana la Salonic si inapoi inseamna ca si 84-87 e compatibil pentru BG si GR ?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20634
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25578
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeMier 25 Ian 2017, 21:13

Katalyn a scris:
Daca 21-76 care a mers toata vara 2016 pana la Salonic si inapoi inseamna ca si 84-87 e compatibil pentru BG si GR ?
Cu bulgarii se potriveşte cam tot ce avem noi, că ăia au nişte hârburi cum aveam noi acum 20 de ani, nici nu cred că leagă IT vara, că oricum nu au multe vagoane cu prize sau climatizare (mă rog, le numeri pe degete). De uşi blocate, bude vacuumatice, sonorizare nici nu poate fi vorba. Numai iarna să avem grijă, că bulgarii încă mai au WIT pe secţiile neelectrificate, în timp ce noi nu mai avem vagoane cu încălzire cu abur (da, ştiu, teoretic 19/20-50, 19/20-55, primele 4 19-54 şi vagoanele 20-54 au încălzire cu abur, dar n-aş băga mâna în foc că mai funcţionează).

Cu grecii e altă poveste, vezi ce i-am răspuns lui Karpaty mai sus. Strict teoretic, 84-87 ar trebui să îndeplinească toate condiţiile, că dpdv tehnic e la fel ca un 21-76.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
aris86




Numarul mesajelor : 315
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3451
Data de inscriere : 26/04/2016

Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitimeJoi 26 Ian 2017, 09:16

Citat :
Directorul general al CFR Călători, Iosif Szentes a anunţat că primul test ar putea fi realizat în iunie, în cazul trenului spre Salonic. „Călătorii se întorc foarte greu la transportul feroviar, mai ales că durata este de circa 17 ore, ceea ce este mult. Ce am putea face în acest sens? Intenţionăm să menţinem oferta noastră pentru destinaţia Grecia şi în sezonul 2017 şi, în plus, de la 1 iunie, vom introduce două vagoane şi în relaţia cu Istanbul. Mai sperăm că în final se va rezolva şi problema cu podul de la Grădiştea, astfel încât să se mai scurteze timpul de mers cu cel puţin o oră, care se face prin Videle. Trebuie să ne gândim la încă un lucru care ne-ar aduce clienţi: să dotăm şi să achiziţionăm, de fapt noi avem deja avem două vagoane specializate, şi vagoane pentru transportul autoturismelor”, a declarat şeful CFR Călători, citat de Agerpres.  
Iosif Szentes a menţionat că la Bucureşti, în gara de Nord, trebuie construită o rampă mobilă pentru a urca autoturismele în vagonul specializat.

“Am putea să mai câştigăm clienţi, pentru că, transportându-le cu trenul maşinile până la destinaţie, acolo se creează posibilitatea unei mobilităţi mai mari. Chiar dacă timpul pentru a ajunge la destinaţie este mai lung cu trenul, cel puţin se călătoreşte în confort, nu mai sunt expuşi la anumite pericole pe parcursul călătoriei. La întoarcere, la fel. Deci, acest lucru este în atenţia noastră şi sper că vom putea să-l şi finalizăm, într-un fel sau altul. Un asemenea proiect ar putea să fie analizat şi pentru relaţia cu Viena, relaţia cu Budapesta etc. Ar trebui să avem, cel puţin pe parcursul trenului internaţional, dar ar trebui să extindem şi pe relaţia Constanţa, trei staţii, care să fie dotate cu rampe mobile şi noi, CFR Călători, să avem vagoane suficiente pentru transportul autoturismelor mici în condiţii de siguranţă şi la viteza de 160 de km/h”, a subliniat directorul general al CFR Călători.
În prezent, şoferii parcurg distanţa Bucureşti-Salonic în aproximativ opt ore.

Sursa

Poate se apuca si ei de reparat in sfarsit anul acesta podul de la Gradistea, la 11 ani dupa ce s-a prabusit.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 53 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 53 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 52, 53, 54 ... 60 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: