|
| Revista presei | |
|
+70TER200 get. Capsuneanu alex.barac.5 apmatei CristyanC George CFR NicuS cristi ar rich1974 riciu laur 133 Semafor mtk aris86 Shinkasen gvd COSTACHE MIHAIL cristi CFR TVlad AndiCFR bubu Ciprian sp59 Petre_IFTE Nicolae Sabik kristi kkk CristianSM AeroX alliens Luna DAS 2011 nenuandrei Caspar Florin C cristy79 19jimmy84 Vitosa cfr500 ravers75 alex.alexus.tm Adirmvl spiderpc ets2oltromânia DPS marius664 ldh80 Warrington IonutCFR2009 florin94 didinul Andrey_tm laurentzu Vice30 mielutu zburator ciprian71 DUAL 92Dragos @ndrey cardinal Nesebar dan tm Katalyn Rarau LanceR Dr2005 Adrian78 neluadi razvan - trenuri 74 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8364 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Revista presei Vin 09 Sept 2016, 02:43 | |
| http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2016/3133-08-septembrie-2016-400-de-proiecte-pentru-dezvoltarea-infrastructurii-feroviare
http://www.mediafax.ro/economic/cfr-sa-are-in-derulare-400-de-proiecte-de-4-7-mld-euro-pentru-modernizarea-infrastructurii-feroviare-15677742
Deci, sa inteleg ca va scadea durata deplasarii intre Constanta si Mangalia si retur? De cand? |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3515 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Revista presei Vin 09 Sept 2016, 08:45 | |
| Bla-Bla-Bla si trenurile circula de parca stau
http://www.capital.ro/cfr-are-in-derulare-400-de-proiecte-de-modernizare-a-infrastructurii-feroviare.html
adica mai mult stau. Pe camp sau prin statii, de parca mai conteaza. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 09 Sept 2016, 09:18 | |
| Pai cum sa nu stea când ei închid câte un fir de circulatie câte un an să schimbe un podeț pe o porțiune de 80 de km se circulă pe un singur fir vreo 30 să nu mai vorbim de închideri si scoateri de sub tensiune |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 09 Sept 2016, 10:21 | |
| - dan tm a scris:
- Asadar au prins 9% din calatori fara bilet si fiecare a primit un bilet de 8, 16 lei, adica zona 1-30 km la taxarea in tren.
O mare realizare a CFR Calatori, cei care au dat 8 lei au renuntat la flasa de bere la intors.
Aceste actiuni au loc de 2-4 ori pe an deci e fix pix pentru blatisti. Cel puţin o dată pe săptămână se fac astfel de acţiuni, uneori şi mai des (dar nu sunt întotdeauna mediatizate). În ritmul ăsta, va deveni nerentabil să mergi fără bilet. _________________ :TTT:
|
| | | LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11399 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 09 Sept 2016, 10:57 | |
| - spiderpc a scris:
- Iar vor sa mute Gara de Nord...
http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-21276966-fotogalerie-proiect-urban-inedit-garii-nord-din-bucuresti-mutata-1-3-locul-construi-cartier-mall-cladiri-birouri-eco-cartier.htm?nomobile= mai bine muta Casa Poporului,sa faca un mall si un cartier,ca e mai mult loc Si cine ar fi fost beneficiarul unui teren imens intr-o zona buna?Ai cui sunt oengistii astia?De matrapazlacuri suntem satui |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 09 Sept 2016, 12:51 | |
| http://www.economica.net/mobile/125124
In statistica da bine dar pe teren lucrarile mai mult stau in afara de cateva santiere |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5452 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin 09 Sept 2016, 16:26 | |
| - 92Dragos a scris:
- http://stiri.botosani.ro/stire/95560/C%C3%A2ntecul%20sacadat%20al%20ro%C5%A3ilor%20de%20tren%20%C5%9Fi%20meseria%C5%9Fii%20care-l%20%22c%C3%A2nt%C4%83%22%20%C3%AEn%20fiecare%20zi!%20FOTO-%20VIDEO.html
Frumos realizat! Imi aminteste de calatorile mele prin tara, cum am stat de vorba cu conductorii de Ilva, Resita etc. Cele mai frumoase povesti asa l-auzi si faci cunostinta cu fata adevarata a CFR-ului. frumos articol Cum "naşul" e prietenul călătorilor cu trenul, suntem curioşi să aflăm cât adevăr se regăseşte în toate acele legende ale naşilor. "Puteţi urca în tren fără bilet, cum să nu. Vă puteţi înţelege cu naşul, sigur că da. Dar vă taie chitanţă", râde şeful de tren şi continuă. "Au fost cazurile acelea mediatizate, dar nu erau pe trenurile de Botoşani. Noi suntem o secţie cuminte, dar să vedeţi ce-i pe Videle. Şeful de tren merge cu jandarmul sau cu poliţia pentru că sunt multe clanuri. La un compartiment de opt oameni, îţi întinde 2 lei şi dacă te apuci să ceri bani pentru cât costă biletele, îţi ia şi ăia 2 lei din mână şi-ţi închide uşa de la compartiment în nas. Sau au oamenii bilete cu loc, vin clanurile şi ocupă locurile plătite şi dacă vrei să stai jos, lor le dai bani. |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3515 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Revista presei Vin 09 Sept 2016, 19:58 | |
| - Rarau a scris:
- 92Dragos a scris:
- http://stiri.botosani.ro/stire/95560/C%C3%A2ntecul%20sacadat%20al%20ro%C5%A3ilor%20de%20tren%20%C5%9Fi%20meseria%C5%9Fii%20care-l%20%22c%C3%A2nt%C4%83%22%20%C3%AEn%20fiecare%20zi!%20FOTO-%20VIDEO.html
Frumos realizat! Imi aminteste de calatorile mele prin tara, cum am stat de vorba cu conductorii de Ilva, Resita etc. Cele mai frumoase povesti asa l-auzi si faci cunostinta cu fata adevarata a CFR-ului. frumos articol
Cum "naşul" e prietenul călătorilor cu trenul, suntem curioşi să aflăm cât adevăr se regăseşte în toate acele legende ale naşilor. "Puteţi urca în tren fără bilet, cum să nu. Vă puteţi înţelege cu naşul, sigur că da. Dar vă taie chitanţă", râde şeful de tren şi continuă. "Au fost cazurile acelea mediatizate, dar nu erau pe trenurile de Botoşani. Noi suntem o secţie cuminte, dar să vedeţi ce-i pe Videle. Şeful de tren merge cu jandarmul sau cu poliţia pentru că sunt multe clanuri. La un compartiment de opt oameni, îţi întinde 2 lei şi dacă te apuci să ceri bani pentru cât costă biletele, îţi ia şi ăia 2 lei din mână şi-ţi închide uşa de la compartiment în nas. Sau au oamenii bilete cu loc, vin clanurile şi ocupă locurile plătite şi dacă vrei să stai jos, lor le dai bani. Mai clar decat aşa nu se poate!! Un grup de timişoreni şi arădeni, fideli trenurilor IR 1696 si IR 1822, tot extindem pe forum problemele ce apar de la Roşiori (uneori Caracal) către Bucureşti. Tot spunem că este o mare problemă care trebuie neapărat rezolvată. Însă se tot găseşte câte un membru (nu spui care, că se ştie) care ne asigură permanent că lucrurile sunt sub control şi că năvala de călători este perfect legală, cu oameni având toate biletele în regulă. Nu este deloc aşa, şi dacă CFR Călători si cu Poliţia nu sunt în stare să oprească fenomenul migrării matinale cu blatişti, atunci rugăm respectuos factorii cu decizia să permită acestor două trenuri să circule fără oprire între Craiova şi Bucureşti. În anii '80 se făceau 2 (două) ore şi doar atât între Craiova şi Capitală, cu Sulzer şi WIT după el. Era Rapidul Traian ziua si era Rapidul Bucuresti noaptea. Trenurile cu dormitoare aveau maximum o oprire la Roşiori pe M900 dinspre Craiova şi invers. Acum este duioasă amintire. Şi mai vrem călători pe magistrale, dacă oferim cu amândouă mâinile toate condiţiile ca aceste clanuri de clandestini să ajungă dis de dimineaţă cu Zero Lei cheltuială. Nu pretind ca RATB să le ceară bilet mai departe, evident. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 09 Sept 2016, 20:29 | |
| Din nou articol de 2bani cum sa vina clanurile sa ocupe locurile si daca vrei sa stai trebuie sa platesti, in ce tara se crede ala care a spus tampeniile astea ?? Pai in primul rand la IR nici vorba de asa ceva sigur se refera la IR 1592 si atat ca la Regio nici vorba de bilete cu loc.
|
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5452 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin 09 Sept 2016, 20:33 | |
| - Katalyn a scris:
- Din nou articol de 2bani cum sa vina clanurile sa ocupe locurile si daca vrei sa stai trebuie sa platesti, in ce tara se crede ala care a spus tampeniile astea ?? Pai in primul rand la IR nici vorba de asa ceva sigur se refera la IR 1592 si atat ca la Regio nici vorba de bilete cu loc.
E vorba de nasul de pe trenul din Botosani.Daca si acolo se stie ce se intampla la Videle ... Cititi tot articolul postat mai sus şi dacă CFR Călători si cu Poliţia nu sunt în stare să oprească fenomenul migrării matinale cu blatişti, atunci rugăm respectuos factorii cu decizia să permită acestor două trenuri să circule fără oprire între Craiova şi Bucureşti.Eu scriu asta de 3-4 ani de cand sunt pe forumul asta . Pentru cei ce mai sunt Gica Contra va rog mergeti cu trenurile de L-V dimineata dinspre Craiova spre Bucuresti si vineri seara de la Bucuresti la Craiova. Stiu ca nu am mai mers pe acest traseu de vreo 2 ani dar nu cred ca acum e doar lapte si miere ca nu-s singurul care se plange de asta. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 09 Sept 2016, 20:46 | |
| - LanceR a scris:
- spiderpc a scris:
- Iar vor sa mute Gara de Nord...
http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-21276966-fotogalerie-proiect-urban-inedit-garii-nord-din-bucuresti-mutata-1-3-locul-construi-cartier-mall-cladiri-birouri-eco-cartier.htm?nomobile= mai bine muta Casa Poporului,sa faca un mall si un cartier,ca e mai mult loc Si cine ar fi fost beneficiarul unui teren imens intr-o zona buna?Ai cui sunt oengistii astia?De matrapazlacuri suntem satui Eu nu inteleg un lucru: unii oameni sint dementi sau traiesc intr-o lume paralela pe care noi astialalti nu o percepem? Sint atitea restrictii pe linii, pe orice linie luam, care fac sa dureze o calatorie cu 2 ore mai mult decit acum multi ani, unele viteze medii sint in urma epocii aburului si ei vorbesc de mutarea unei gari? este un viaduct la iesirea din Constanta spre Agigea care si anul trecut si anul asta era tot in reparatie. Cine stie de citi ani e acolo in reparatie. Sint restrictii care deja trec de la o generatie la alta de mecanici si astia vorbesc de avioane. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 09 Sept 2016, 20:48 | |
| Am vazut IR 1592 in Videle in dimineata zilei de 23 august nu e nimic de speriat prea exagereaza astia cu ba-bau lor chiar credeti ca suntem intr-o tara de lumea a 5-a ?? Pai nasi aia au dispecerat, pot apela chiar si la Politie daca era sa fie adevarat ce zice ala nu mai puneti urechea la tot ce latra unii. Am mai spus ca in 2003 un prieten de al meu lucra la ACVILA Security mergeau cate 5-6 agenti de securitate cu 2 nasi pe cate 2 TE-uri si vorba aia pe Ploiesti-Urziceni erau o gramada de tiganii care se credeau la ei acasa iar pe Maneciu erau celebrii cutitari i-au linistit astia pe toti dansau dupa cum vroia paza, cine era tare in gura nu i se mai taia niciun bilet te dadea jos la prima statie. Eu nu cred in astfel de povesti, am avut si eu un nas care spunea ca pe Videle - Rosiori se aducea supracontrol din alte zone ale tari ca sa-i arda cu bilete dar pana la chestia cu plata in tren daca vrei loc deja e prea absurd si eu nu am timp sa cred asa ceva.
Cand am fost dupa Velaro care ne-a dat tzeapa si a stat la Draganesti Olt 8 ore am vrut sa ne intoarceam 2 insi cu nasul cu IR-ul de la Draganesti Olt pana la Bucuresti caci nu ne mai ajungeau banii, nici nu a vrut nasul sa auda a zis ca e pacat sa platim suprataxa in tren si sa coboram la Rosiori si sa luam bilete de acolo ca e 30 lei de om parca ar fi stiut cati bani avem la noi. Cum naiba s-a facut ca am coborat la Rosiori Nord si am luat 2 bilete la IR pana la Buc.Nord si din Buc.Nod la PL.Sud tot la IR si ne-a mai ramas fix 2,5 lei. Daca luam bilete din Draganesti Olt indiferent de ce variante calculam sa mergem cu IR pana la Buc.Nord si apoi cu R pana la PL.Sud si tot ne mai trebuiau 12 lei si vine unul si spune ca in tren fac altii legea de parca am fi in lumea a 10-a, e adevarat ca e ruta NR 1 a blatistilor dar prea exagereaza mai ales ca nu poate fi vorba decat de un singur tren IR 1592 tren nu doar de navetisti ci si de cfr-isti si camasi albastre din minister apoi exista telefoane se pot da telefoane si te trezesti la prima statie cu militia, povesti de adormit copii. |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3515 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Revista presei Vin 09 Sept 2016, 21:50 | |
| Nu se schimbă nimic, cu siguranţă. Din moment ce se vânează fiecare loc şi fiecare spaţiu liber din tren de personaje gen Autorizaţie ori Abonament şi absolut nimeni nu verifică. Vine Supra şi se pierde trecând alene printre călători, fără să mai ceară nici măcar o dovadă că s-a achitat măcar ceva similar cu o legitimaţie de călătorie. Este evident că pentru segmentul Roşiori-Bucureşti la trenurile 1822 si 1696 unica soluţie ar fi controlul cu jandarmii sau un mers de vitezoman de la Craiova pănă la Bucureşti. Dacă nici civilul şi nici poliţai-ul nu le poate da de capăt, atunci măcar să se uite cum defilează trenul fără oprire.
Nu că ar fi o soluţie definitivă, dar sigur ar aduce mai mulţi bani la bugetul companiei prin plusul de călători de lung parcurs. Şi nu aş vrea să descriu teama şi disconfortul provocate de aceste opriri. Mai ales celor care au deja sute de kilometri de drum de fier până ajung la doi-trei paşi de Bucureşti. Nu vreau să par patetic, dar chiar nu merită călătorii plătitori de vagoane clasă un aşa tratament (la dormitoare nu ma bag, ca nu am urmarit). Oricum nu putem schimba nimic, dar măcar ne spunem un Of. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 09 Sept 2016, 21:53 | |
| Chiar era asa, pe vremea cand inca era Accelerat si Rapid era trenul Accelerat 1691 cu plecare la 19:45 Bucuresti-Timisoara, se urcau navetistii si ocupau loc iar cine avea bilet cu loc se certa cu ei ca nu vroiau sa elibereze locul, venea seful de tren si iar cearta pana eliberau aia locul, ca ei au abonemante si unde sa stea, in picioare? Deci aceste povesti chiar au fost reale, chiar am asistat la o asemenea cearta. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 09 Sept 2016, 22:04 | |
| Pai si iar revenim la discutia de acum cateva zile, printre abonatii aia sunt si cfr-isti nesimtiti dar pana la clanuri e deja prea mult, auzi clanuri pe trenuri pentru niste locuri, de ce nu i spuneti celui care e sef la CFR Calatori despre situatia de pe M900 la trenurile de naveta ca sunt sigur ca dumnealui nu stie despre ce se intampla acolo si ca nasilor le e frica sa aplice regulamentul si sa anunte organele abilitate, chiar mi-e dor de niste stiri calde cu trenuri oprite in camp cu mascati si lupi nu glume dastea ca s-a controlat nu stiu ce trenuri si s-au prins doar 80 de fraudulosi sau aia cu controlul acela intr-o noapte de Joi/Vineri la cuseta si dormit care chipurile au spus ca s-au gasit ceva nereguli dar nu au spus ce fel de nereguli era chair culmea sa se dea singuri in primire ca la cuseta si dormit se merge si cu insotitorul la fel ca la clase se merge cu nasul asa si la C/D se merge cu insotitorul. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |