|
| Revista presei | |
|
+70TER200 get. Capsuneanu alex.barac.5 apmatei CristyanC George CFR NicuS cristi ar rich1974 riciu laur 133 Semafor mtk aris86 Shinkasen gvd COSTACHE MIHAIL cristi CFR TVlad AndiCFR bubu Ciprian sp59 Petre_IFTE Nicolae Sabik kristi kkk CristianSM AeroX alliens Luna DAS 2011 nenuandrei Caspar Florin C cristy79 19jimmy84 Vitosa cfr500 ravers75 alex.alexus.tm Adirmvl spiderpc ets2oltromânia DPS marius664 ldh80 Warrington IonutCFR2009 florin94 didinul Andrey_tm laurentzu Vice30 mielutu zburator ciprian71 DUAL 92Dragos @ndrey cardinal Nesebar dan tm Katalyn Rarau LanceR Dr2005 Adrian78 neluadi razvan - trenuri 74 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Revista presei Sam 31 Dec 2016, 16:31 | |
| Locomotiva e din clasa 43, probabil modernizata, dar e vopsita in verde-galben ca si vagoanele.Vagoanele sunt noi AVA 200. https://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjIse7S0p7RAhVrJMAKHeObCLMQFgglMAI&url=http%3A%2F%2Fwww.vestic.ro%2Farticol_55326%2F(foto)-vezi-noul-tren-fabricat-la-arad-transcarpatic.html&usg=AFQjCNFEgP44j0WKRQvk8ekm-U2RvKFBDg |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 31 Dec 2016, 16:39 | |
| - laur 133 a scris:
- Nu mai dezinforma lumea ! Eu am mers de 2 ori cu 783 de la Gara N la Aeroport si am facut 25-30 minute. In autobuz era loc destul pt bagaje . Chiar nu se merita sa mergi cu taxiul .
Dacă ai mers de la Gara de Nord la Otopeni cu 783... Eu merg des de la Otopeni la Piaţa Presei şi invers, niciodată nu am făcut sub 25 minute, pentru că autobuzele sunt limitate la 40 - 50 km/h. Până la Unirii se fac vreo 40 de minute. Evident, vorbesc de intervalul 22 - 6, când sunt libere străzile. Loc pentru bagaje este dacă e autobuzul gol şi le pui pe scaun lângă tine. Dacă e maşina plină (şi ziua cam e, că e folosită şi de navetiştii din Otopeni), e mai greu cu locul. _________________ :TTT:
|
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Revista presei Sam 31 Dec 2016, 17:06 | |
| La EURO 2020, banuiesc ca RATB va suplimenta cumva linia 783.Va fi mai aglomerata si nu cred ca vor putea urca toti turistii in aceste autobuze doar daca vor circula cu usile deschise.Dar de ce sa fiu rau Gabriela Firea va avea timpul necesar sa aranjeze cumva si problema transportului. Pentru inceput vedem asta:
https://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=6&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjelPGu2p7RAhUEXRoKHYs2CG0QFgg_MAU&url=http%3A%2F%2Fwww.gsp.ro%2Ffotbal%2Fnationala%2Fvideo-foto-astazi-s-a-lansat-logo-ul-euro-2020-in-bucuresti-evenimentul-are-loc-la-arena-nationala-491465.html&usg=AFQjCNHiIIDU_9pPi2vgM4WHUZMcACg8ag |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 01 Ian 2017, 17:16 | |
| Se vor juca 4 (patru) meciuri la noi. Chiar cu Arena Naţională plină înseamnă maxim 200.000 oameni în tribune, asta fără să ţinem cont de românii care vor veni la meci. 200.000 oameni îi bagi în 1500 avioane, care nu au fizic cum să ajungă pe Otopeni în aceeaşi zi, iar cele 4 meciuri nu vor fi consecutive. Se face enorm de mult tam-tam pe ideea metroului de Otopeni, care costă cam 1 miliard de euro şi o să deservească fix atâţia oameni cât sunt acum deserviţi cu un 783 la 40 minute. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 01 Ian 2017, 19:06 | |
| Daca nu le aveti cu fotbalul mai bine intrebati niste prieteni microbisti.
In primul rand depinde si ce echipe vor juca la Bucuresti una e sa joace Italia sau Germania si alta e sa joace Ungaria sau Olanda. Doi la mana nu a zis nimeni ca vor fi 4 meciuri consecutive si daca ar fi asa nu o sa fie aceleasi echipe. Trei la mana aia care vor veni la meciurile de la Bucuresti o parte din ei se vor duce si la alte meciuri in Ucraina nu vor veni doar pentru un singur meci. Patru la mana nu vor veni doar in calitate de suporteri ci si in calitate de turisti vor vizita ceva si pe aici pe la noi.
Se va tine vara se poate umbla la graficele RATB se pot face rost de autobuze atat de la Ratb cat si de la privati. Ca fapt divers in Ploiesti sunt peste 200 de autocare private si eu ma intrebam unde le tin dar am facut sapaturi si numai 2 firme detin 80 si respectiv 50 autocare de microbuze nici nu mai vorbesc.
Nu va faceti prea multe sperante ca la 55.000 locuri la un meci sa zicem Franta-Italia vor veni 20.000 de francezi si 30.000 de italieni si doar 5.000 de romani. Nu cifrele vor fi mult mai mici chiar daca cei care vin la aceste meciuri nu sunt niste neica nimeni. Masurile de siguranta si securitate nu vor da voie sa fie 55.000 capete pe stadion.
Problema transportului trebuie cumva rezolvata si va fi rezolvata caci nu cred ca se vor face iar de rahat intr-o situatie atat de simpla. Blochezi niste bulevarde vi cu girofarul cu 200 de autobuze faci 2 drumuri si pa si la revedere ca aia nu platesc carute de bani sa vina la Bucuresti cu 3 ore inainte de inceperea meciului. Vor veni cu cel putin o zi inainte nu stiu de ce in presa s-a dat aiurea ca si cum toti ar veni odata asta ar insemna paralizarea capitalei pentru cateva ore. Nu vorbim de o simpla excursie la Castelul Peles vorbim de oameni cu bani, foarte multi bani care au ca hobby fotbalul.
La Brasov cand a fost finala cupei Romaniei intre Wcsb si Dinamo au fost spectatori pe stadion din toata tara unii au venit pentru Dinamo alti ptr wcsb la fel si la finala Europa League dintre Bilbao si Atletico Madrid. Chiar voi bucuresteni va aduceti aminte cum s-a facut atunci cu transportul suporterilor ?
Noi ca romanii buni ce suntem trebuie sa picam bine in fata strainilor nu doar cu transportul si stadionul ci si cu serviciile oferite : hoteluri, mancare, bautura si ce avem noi mai mult si mai frumos : femeile.
@Dr2005 nu plec din tara dar dupa Sf.Ion cum am mai spus ma retrag definitiv de pe acest forum plin de intelectuali, oameni seriosi si destepti, pisoi care fac pe destepti sau descreierati care posteaza doar la misto. Ma mai gandesc daca pastrez contul de FB de pasionat sau il inchid si pe ala, la valoarea mea eu nu am ce sa caut printre nebuni nici macar virtual. La multi ani !! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 01 Ian 2017, 19:25 | |
| - Katalyn a scris:
- La Brasov cand a fost finala cupei Romaniei intre Wcsb si Dinamo au fost spectatori pe stadion din toata tara unii au venit pentru Dinamo alti ptr wcsb la fel
Ce finală la Braşov, ce echipe-s alea? - Katalyn a scris:
- Noi ca romanii buni ce suntem trebuie sa picam bine in fata strainilor nu doar cu transportul si stadionul ci si cu serviciile oferite : hoteluri, mancare, bautura si ce avem noi mai mult si mai frumos : femeile.
Dacă o să îi ia autobuzele de la aeroport şi o să îi ducă direct la stadion şi invers, nu o să cheltuie mai nimic la noi... în timp ce noi vom rămâne cu paguba (autobuze lipsă în trase, eventual şi vandalizate de ultraşi dacă ne trezim cu vreun meci al Ungariei sau Angliei). Iar genul de femei care se vor da pe lângă suporterii cu pricina se încadrează la categoria ,,neplătitor de taxe", că prostituţia nu s-a legalizat la noi. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 01 Ian 2017, 19:48 | |
| Steaua si Dinamo. Eu am vorbit romaneste si am spus destul de clar in precedenta postare ca nu toti vor veni direct la meci. Nu se va da nimeni la suporteri in public toata treaba se va face la hoteluri, sunt hoteluri care un in meniu asa ceva, toata lumea isi tine gura si au de castigat toti englezul va gusta ceva bun pe langa grasa de acasa iar studenta noastra va face rost de bani pentru noul an universitar Am intalnit studenta in Bucuresti cu buletin de Iasi frumoasa foc cerea 100 lei ptr all inclusiv cum strangea bani de taxa cum pleca acasa imi aduc aminte ce ne-a spus cand am plecat : "Trageti tare ca am facut bani de taxa si m-am urcat la primul tren, ai mei stiu ca sunt la o colega in vizita" era pe DN1 in dreptul orasului Campina si daca era recunoscuta ( 1% sanse ) era o simpla pasagera la ocazie pana la Ploiesti. Tu habar nu ai cati patroni de hoteluri pe litoralul romanesc au facut bani din camatarie, prostitutie si furturi si acum sunt curati ca lacrima ca le-a venit mintea la cap si cu banii murdari au investit si acum le vin bani curati si stau linistiti ca nu i mai prinde nimeni. Aia care i vezi tu la stiri sunt prosti care se calicesc si zic ca ulciorul merge de multe ori la apa. De aia nu o sa mai merg la mare pe litoralul nostru sau daca o so fac ori ma cazez la hoteluri adevarate ( Prestige 3* in Costinesti cu conditi de 4* si patron turc ) ori cazare la pensiuni sau cu cortul. Tu zici ca ajuti economia Romaniei defapt nu sti cum acel negru a facut bani murdari 10 ani si acum face profit curat din acei bani murdari. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 01 Ian 2017, 20:00 | |
| Toţi au făcut bani din cămătărie, schimb valutar (adică prostit proştii, că-ţi dădea un teanc de hârtii goale şi doar primele erau dolari), evaziune fiscală, muncă la negru, devalizat societăţi de stat şi privatizări pe ochi frumoşi, fiecare după pricepere şi spate. Că numai aşa se putea în anii '90, practic după comunism oricâţi cocoşei ai mai fi avut sub saltea şi oricât teren ţi s-ar fi retrocedat, nu puteai să îţi faci hotel sau fabrică din ei. Dar asta nu are legătură cu subiectul, la fel cum nici modul de lucru al prostituatelor moderne (există site-uri, aplicaţii de telefon... nici nu mai e nevoie de peşte şi combinator) nu are legătură cu subiectul.
Iar estimarea de 200.000 e maximul posibil. E logic că el nu se va atinge niciodată. La fel de logic e şi că, în afară de FRF şi hotelieri (şi câteva firimituri către stat (TVA) şi ,,industria orizontală" faţă de cea hotelieră, că automat un hotel full are nevoie de mai multe consumabile, mai multă electricitate ş.a.m.d.), noi nu o să ne alegem cu nimic. Alta era dacă ăia ar veni toţi pe cont propriu... ar cheltui mult mai mulţi bani, atât pe mâncare/băutură, cât şi pe transport, suveniruri, diverse cumpărături, eventual ar sta mai multe zile sau ar face un mini circuit prin ţară... ba poate unii suporteri mai citiţi ar mai vizita şi un muzeu, s-ar duce la operă (mă rog, ,,Văduva veselă" care se joacă acum la Opera Naţională e în română, dar multe opere se joacă în limba în care au fost scrise, deci nu ar pune probleme unui străin să vadă Nabucco, de exemplu). _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 01 Ian 2017, 20:14 | |
| Ma bucur ca ai intrat pe aceeasi frecventa, cu putin noroc poate vor veni si ceva bani la bugetul nostru. Eu daca m-as duce in iulie in Franta ( desi campionatul e in iunie si doar ultimele meciuri prind luna iulie ) m-as duce sa vad si o etapa doua din Le Tour ca doar nu pierd atatea zile si bani sa ratez ce e mai important. Aia au infrastructura noi nu avem. |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7105 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 02 Ian 2017, 15:30 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Timisoara-Bucuresti sunt 4 companii aeriene si toate circula pline, nu e de mirare de ce trenurile au 4-5 vagoane si alea goale.
Care 4? De pe aeroportul din Timisoara zboara regulat companiile Tarom, BlueAir, RyanAir, WizzAir si Lufthansa. Spre Bucuresti, doar Tarom si RyanAir ofera zboruri din cate stiu eu. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Revista presei Lun 02 Ian 2017, 15:49 | |
| Astra Calatori Arad detine o societate denumita Astra Trans Carpatic.E posibil sa aibe licenta feroviara din ianuarie 2017.
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 02 Ian 2017, 18:21 | |
| Cateva detalii :
http://www.banatulazi.ro/transcarpatic-noua-vedeta-a-transportului-feroviar-vezi-cum-arata-noul-tren-produs-la-arad/
http://www.timisoarastiri.ro/imagini-foto-cu-noul-tren-particular-astra-transcarpatic-pe-ruta-arad-bucuresti/ |
| | | LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11399 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 03 Ian 2017, 08:56 | |
| - Dr2005 a scris:
- cristi CFR a scris:
- 28 noiembrie 2016 în Columbia un avion cu 81 de persoane la bord, printre care membrii unei echipe de fotbal din Brazilia.
18/19 mai 2016 — Un avion al EgyptAir, cu 66 de persoane la bord, care făcea legătura între Paris și Cairo, a dispărut de pe ecranele radarelor, în timp ce se afla deasupra Mării Mediterane. 19 martie 2016 — Un avion Boeing al companiei aeriene low-cost flydubai, care efectua o cursă între Dubai și Rostov-pe-Don, s-a prăbușit pe aeroportul din Rostov-pe-Don provocând moartea a 62 de persoane 24 februarie 2016 — Un avion de linie de mici dimensiuni s-a prăbușit într-o regiune muntoasă din vestul Nepalului, 23 de persoane au decedat. 29 ianuarie 2016 — Un avion de mici dimensiuni pentru pasageri a căzut în Oceanul Pacific, în apropierea coastei australiene, cauzând moartea a trei persoane.
235 decedati in accidente aviatice anul acesta fara cei din avionul Federatiei Ruse.
Un lucru e sigur la avioane, cand se prabusesc nu scapa nimeni. Niciunul din astea nu e întreţinut şi operat într-o unitate certificată de EASA (Agenţia Europeană pentru Siguranţa Aviaţiei), de personal certificat de EASA. De aia multe companii nici nu au voie în spaţiul aerian european. Toate avioanele care vin din afara UE trebuie să facă dovada îndeplinirii condiţiilor... evident, sunt mai greu de verificat (doar pe hârtii, fără a vedea efectiv cum se fac verificările), vezi avionul Egypt Air. Dar cu o companie cu sediul în UE sau CEE (deci şi Elveţia, Suedia, Danemarca) şansele de accident sunt aproape zero.
Vorbesc, desigur, de avioane de linie şi cargo, nu de ultrauşoare sau militare, care au alt regim. Sunt şanse mai mari să îţi cadă peste casă un MiG-21 Lancer decât un ATR42. EASA are niste norme pe care trebuie sa le respecte toti membrii.La noi,certificarea este acordata de Autoritatea Aeronautica in baza unor examene periodice .Bine,trebuie sa lucrezi strict in domeniu si sa ai o sanatate buna,evaluata tot periodic |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 03 Ian 2017, 09:08 | |
| În 2014 am fost la o conferinţă organizată de ERA despre Pachetul 4 Feroviar, la care a fost invitat preşedintele EASA, Patrick Ky. Omul era mândru nevoie mare că în UE e câte un accident aviatic cu victime la x ani. Ideea era ca ERA să preia modelul EASA şi să îl aplice în sectorul feroviar. Ceea ce, deocamdată, e greu, ţinând cont de numărul mare de norme naţionale, unele considerate redundante de ERA. _________________ :TTT:
|
| | | laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5701 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 03 Ian 2017, 09:36 | |
| - Dr2005 a scris:
- laur 133 a scris:
- Nu mai dezinforma lumea ! Eu am mers de 2 ori cu 783 de la Gara N la Aeroport si am facut 25-30 minute. In autobuz era loc destul pt bagaje . Chiar nu se merita sa mergi cu taxiul .
Dacă ai mers de la Gara de Nord la Otopeni cu 783... Eu merg des de la Otopeni la Piaţa Presei şi invers, niciodată nu am făcut sub 25 minute, pentru că autobuzele sunt limitate la 40 - 50 km/h. Până la Unirii se fac vreo 40 de minute. Evident, vorbesc de intervalul 22 - 6, când sunt libere străzile. Loc pentru bagaje este dacă e autobuzul gol şi le pui pe scaun lângă tine. Dacă e maşina plină (şi ziua cam e, că e folosită şi de navetiştii din Otopeni), e mai greu cu locul. Nu sunt din Bucuresti, si doar am scris gresit perechea lui 780, dar se subintelegea ce vreau sa zic. De fiecare data am ajuns in Bucuresti la 7 cu treenul, si am prins autobuzul de 7 30, care mereu a fost foarte punctual. Nu stiu cum e la alte ore, dar la ora aceea erau doar max 10 calatori, deci am avut loc de bagaje destul. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |