Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+70
TER200
get.
Capsuneanu
alex.barac.5
apmatei
CristyanC
George CFR
NicuS
cristi ar
rich1974
riciu
laur 133
Semafor
mtk
aris86
Shinkasen
gvd
COSTACHE MIHAIL
cristi CFR
TVlad
AndiCFR
bubu
Ciprian
sp59
Petre_IFTE
Nicolae
Sabik
kristi kkk
CristianSM
AeroX
alliens
Luna
DAS 2011
nenuandrei
Caspar
Florin C
cristy79
19jimmy84
Vitosa
cfr500
ravers75
alex.alexus.tm
Adirmvl
spiderpc
ets2oltromânia
DPS
marius664
ldh80
Warrington
IonutCFR2009
florin94
didinul
Andrey_tm
laurentzu
Vice30
mielutu zburator
ciprian71
DUAL
92Dragos
@ndrey
cardinal
Nesebar
dan tm
Katalyn
Rarau
LanceR
Dr2005
Adrian78
neluadi
razvan - trenuri
74 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeVin 16 Sept 2016, 17:54

Timisoara sper sa fie aibe parte de modernizarea garii de Nord pana in anul 2021, cand va fi Capitala Culturala Europeana.

Acum nu arata bine, frumos.
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11655
Data de inscriere : 08/09/2011

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeVin 16 Sept 2016, 17:59

În ultimul timp în Gara de Nord din Timișoara s-au făcut ceva lucrări de înfrumusețare. S-au reparat copertinele peroanelor, s-a schimbat pavajul peroanelor, s-au pus băncuțe de lemn, s-a eliminat țigănia de magazine de la intrarea în gară, s-a zugrăvit holul cu casele de bilete, etc. Nu arată a gară a unui oraș capitală culturală europeană, dar arată mai bine decât înainte.
Sus In jos
didinul




Numarul mesajelor : 865
Reputatie : 6467
Data de inscriere : 31/08/2009

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeVin 16 Sept 2016, 19:23

92Dragos a scris:
M-ar interesa daca are usii in ambele capate. Exista un 21-90 transformat in cuseta este prea faina oare si el tot acolo sta ? Din pacate asta e singura fotografia http://arad-ro.all.biz/en/passenger-sleeping-railroad-cars-g16309#.V9plvFuLSUk

Vagonul din link este un interesant proiect al Vagoane Astra Arad numit "cuşetă Z2" pentru Iran.

În imaginea de mai jos câteva vagoane de acest tip, active în reţeaua Iranrail:

Revista presei - Pagina 4 02
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4749
Data de inscriere : 19/07/2016

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeVin 16 Sept 2016, 19:35

https://2img.net/h/i601.photobucket.com/albums/tt99/rail_crisana/DSC04881.jpg
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4749
Data de inscriere : 19/07/2016

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeVin 16 Sept 2016, 19:37

http://www.ro.all.biz/img/ro/catalog/16309.jpeg
Caracteristici principale:

- tip vagon: Z2 cuşetă Clasa 1;
- carcasă: oţel rezistent la coroziune;
- număr locuri: 40 paturi în 10 compartimente;
- viteză maximă: 160 km/h;
- client: Raja Passenger Trains Iran;
- în funcţiune: din 2004.
Sus In jos
florin94

florin94


Numarul mesajelor : 362
Localizare : Braila-Sibiu
Reputatie : 3611
Data de inscriere : 02/01/2016

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeSam 17 Sept 2016, 11:26

Ieri, in 1596, i s-a facut rau unei femei cu copil mic din cauza caldurii in unul din vagoanele 20-76. Unele geamuri nu se deschideau iar nasul era preocupat mai mult cu gasirea locurilor libere pentru blatisti decat cu asigurarea conditiilor de calatorie. La Rosiori, pe peron era o ambulanta care a luat-o pe femeie. Sad
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeSam 17 Sept 2016, 23:07

Ca tot veni vorba de Iran, sa vedem ce mai au ei

cusetele romanesti

http://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?30,5881453,5881453#msg-5881453

http://bahnforum.info/index.php?ind=reviews&op=entry_view&iden=1440

Au lucrat cu Jugoslavia
http://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?30,7422234,7422234#msg-7422234

si mai tirziu cu Sirbia si Muntenegru

http://www.bahnforum.info/index.php?ind=reviews&op=entry_view&iden=1414

au si un fel de autobuze rapide care circula la axul soselei

http://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?30,7419181,7419181#msg-7419181
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2942
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8371
Data de inscriere : 24/05/2010

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeDum 18 Sept 2016, 15:46

Mersi tuturor ! Ce mi-as fi dorit sa vad o astfel de cuseta pe Dacia / Ister .....

_________________
IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti

Revista presei - Pagina 4 Cats10

IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia

Revista presei - Pagina 4 Cats_zpsc4hgwatz

Revista presei - Pagina 4 Cats11
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeDum 18 Sept 2016, 21:16

http://www.economica.net/trenuri-ca-in-india-de-ce-nu-poate-romania-sa-intre-in-ue-cu-transportul-feroviar_125521.html

Vor ramane in circulatie aceste vagoane totusi.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeDum 18 Sept 2016, 21:28

Intrebare:

CFR Calatori nu poate sau nu doreste sa isi achizitioneze niste echipamente de vindut bilete in tren ca privatii sa nu mai scrie nasul 10 minute?

Ce parere aveti de acest film? daca toti controlorii aveau echipament nu mai trebuia scris atitta.

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeDum 18 Sept 2016, 23:50

Sunt vreo 10 echipamente în uz. Chestia e că dacă vrei mai multe, depăşesc limita de cumpărat fără licitaţie. În plus, nici nu prea sunt bani să dotezi vreo 2000 de naşi cu sisteme mobile de emis şi verificat bilete.

La privaţi a fost mai uşor, sunt mai puţini naşi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeLun 19 Sept 2016, 00:28

Doctore sa iti explic ceva:

1.pe vremuri la trenuri erau lampi finale.
Astea erau preluate la plecarea la tren de catre seful trenului, erau puse la tren si inchise cu un lacat mic.La intoarcere acestea erau predate la ,,lampistarie" Acolo se verificau si eventual acumulatorii se puneau la incarcat se mai facea intretinere etc.
Acuma e de la sine inteles ca pina partida care le predase se intorea la alt tren lampile plecau mai departe cu alta partida.

2.am urcat pe locomotivele modernizate si mecanicul dupa ce a venit imprejur a introdus niste date ca fiind ale trenului nou format, astfel se stia in orice moment cine a condus trenul etc.

Ma gindesc ca s-ar putea cumpara un numar de n+x echipamente in care o parte sa fie in uz, o parte la incarcat, o parte la reparat. Din cele in uz utilizatorl ar introduce un cod, deexemplu numarul inscris pe ecuson astfel s-ar sti cine l-a folosit si trenul.
Nu cred ca in epoca in care se pregatesc zboruri spre MArte e foarte greu sa te modernizezi.
Sau ar trebui sa fie dotati doar supracontrolorii care participa la astfel de actiuni.

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeLun 19 Sept 2016, 00:33

Anul trecut s-a propus să se revină la iluminatul final al trenurilor de marfă cu lămpi... toţi ceferiştii prezenţi s-au opus pe motiv că e prea multă bătaie de cap, costă prea mult şi ,,voi n-aţi prins vremea aia când erau obligatorii şi aveau baterii proaste şi dacă ţi se fura vreuna ţi-o oprea din salariu" Smile)

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeLun 19 Sept 2016, 00:35

Erau baterii de 6V nu le fura nimeni in asa masura incit sa faca probleme. Poate din 1990 s-a inceput furtul si au trecut pe sistemul din vagon, dar eu vorbeam de alte echipamente, ale de dat bilete fara sa mai scrii de mina.
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeLun 19 Sept 2016, 00:39

razvan - trenuri a scris:
http://www.economica.net/trenuri-ca-in-india-de-ce-nu-poate-romania-sa-intre-in-ue-cu-transportul-feroviar_125521.html

Vor ramane in circulatie aceste vagoane totusi.

Eu sincer prefer un minim de confort pentru spate și picioare (cum ai în 20-76) decât să am aer condiționat dar 0 comfort (Desiro). În plus, trebuie să recunosc că-mi place enorm de mult să merg cu geamul deschis vara (desigur, asta este doar o preferință personală și atât) și plus că scoți poze mult mai faine decât ai scoate prin geam.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 4 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: