Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
Subiect: Re: Revista presei Vin 16 Sept 2016, 17:54
Timisoara sper sa fie aibe parte de modernizarea garii de Nord pana in anul 2021, cand va fi Capitala Culturala Europeana.
Acum nu arata bine, frumos.
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: Revista presei Vin 16 Sept 2016, 17:59
În ultimul timp în Gara de Nord din Timișoara s-au făcut ceva lucrări de înfrumusețare. S-au reparat copertinele peroanelor, s-a schimbat pavajul peroanelor, s-au pus băncuțe de lemn, s-a eliminat țigănia de magazine de la intrarea în gară, s-a zugrăvit holul cu casele de bilete, etc. Nu arată a gară a unui oraș capitală culturală europeană, dar arată mai bine decât înainte.
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6467 Data de inscriere : 31/08/2009
Subiect: Re: Revista presei Vin 16 Sept 2016, 19:23
92Dragos a scris:
M-ar interesa daca are usii in ambele capate. Exista un 21-90 transformat in cuseta este prea faina oare si el tot acolo sta ? Din pacate asta e singura fotografia http://arad-ro.all.biz/en/passenger-sleeping-railroad-cars-g16309#.V9plvFuLSUk
Vagonul din link este un interesant proiect al Vagoane Astra Arad numit "cuşetă Z2" pentru Iran.
În imaginea de mai jos câteva vagoane de acest tip, active în reţeaua Iranrail:
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
- tip vagon: Z2 cuşetă Clasa 1; - carcasă: oţel rezistent la coroziune; - număr locuri: 40 paturi în 10 compartimente; - viteză maximă: 160 km/h; - client: Raja Passenger Trains Iran; - în funcţiune: din 2004.
florin94
Numarul mesajelor : 362 Localizare : Braila-Sibiu Reputatie : 3611 Data de inscriere : 02/01/2016
Subiect: Re: Revista presei Sam 17 Sept 2016, 11:26
Ieri, in 1596, i s-a facut rau unei femei cu copil mic din cauza caldurii in unul din vagoanele 20-76. Unele geamuri nu se deschideau iar nasul era preocupat mai mult cu gasirea locurilor libere pentru blatisti decat cu asigurarea conditiilor de calatorie. La Rosiori, pe peron era o ambulanta care a luat-o pe femeie.
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Revista presei Sam 17 Sept 2016, 23:07
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Revista presei Dum 18 Sept 2016, 21:28
Intrebare:
CFR Calatori nu poate sau nu doreste sa isi achizitioneze niste echipamente de vindut bilete in tren ca privatii sa nu mai scrie nasul 10 minute?
Ce parere aveti de acest film? daca toti controlorii aveau echipament nu mai trebuia scris atitta.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Dum 18 Sept 2016, 23:50
Sunt vreo 10 echipamente în uz. Chestia e că dacă vrei mai multe, depăşesc limita de cumpărat fără licitaţie. În plus, nici nu prea sunt bani să dotezi vreo 2000 de naşi cu sisteme mobile de emis şi verificat bilete.
La privaţi a fost mai uşor, sunt mai puţini naşi.
_________________ :TTT:
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Revista presei Lun 19 Sept 2016, 00:28
Doctore sa iti explic ceva:
1.pe vremuri la trenuri erau lampi finale. Astea erau preluate la plecarea la tren de catre seful trenului, erau puse la tren si inchise cu un lacat mic.La intoarcere acestea erau predate la ,,lampistarie" Acolo se verificau si eventual acumulatorii se puneau la incarcat se mai facea intretinere etc. Acuma e de la sine inteles ca pina partida care le predase se intorea la alt tren lampile plecau mai departe cu alta partida.
2.am urcat pe locomotivele modernizate si mecanicul dupa ce a venit imprejur a introdus niste date ca fiind ale trenului nou format, astfel se stia in orice moment cine a condus trenul etc.
Ma gindesc ca s-ar putea cumpara un numar de n+x echipamente in care o parte sa fie in uz, o parte la incarcat, o parte la reparat. Din cele in uz utilizatorl ar introduce un cod, deexemplu numarul inscris pe ecuson astfel s-ar sti cine l-a folosit si trenul. Nu cred ca in epoca in care se pregatesc zboruri spre MArte e foarte greu sa te modernizezi. Sau ar trebui sa fie dotati doar supracontrolorii care participa la astfel de actiuni.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Lun 19 Sept 2016, 00:33
Anul trecut s-a propus să se revină la iluminatul final al trenurilor de marfă cu lămpi... toţi ceferiştii prezenţi s-au opus pe motiv că e prea multă bătaie de cap, costă prea mult şi ,,voi n-aţi prins vremea aia când erau obligatorii şi aveau baterii proaste şi dacă ţi se fura vreuna ţi-o oprea din salariu" )
_________________ :TTT:
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Revista presei Lun 19 Sept 2016, 00:35
Erau baterii de 6V nu le fura nimeni in asa masura incit sa faca probleme. Poate din 1990 s-a inceput furtul si au trecut pe sistemul din vagon, dar eu vorbeam de alte echipamente, ale de dat bilete fara sa mai scrii de mina.
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
Subiect: Re: Revista presei Lun 19 Sept 2016, 00:39
Eu sincer prefer un minim de confort pentru spate și picioare (cum ai în 20-76) decât să am aer condiționat dar 0 comfort (Desiro). În plus, trebuie să recunosc că-mi place enorm de mult să merg cu geamul deschis vara (desigur, asta este doar o preferință personală și atât) și plus că scoți poze mult mai faine decât ai scoate prin geam.