| Revista presei | |
|
+70TER200 get. Capsuneanu alex.barac.5 apmatei CristyanC George CFR NicuS cristi ar rich1974 riciu laur 133 Semafor mtk aris86 Shinkasen gvd COSTACHE MIHAIL cristi CFR TVlad AndiCFR bubu Ciprian sp59 Petre_IFTE Nicolae Sabik kristi kkk CristianSM AeroX alliens Luna DAS 2011 nenuandrei Caspar Florin C cristy79 19jimmy84 Vitosa cfr500 ravers75 alex.alexus.tm Adirmvl spiderpc ets2oltromânia DPS marius664 ldh80 Warrington IonutCFR2009 florin94 didinul Andrey_tm laurentzu Vice30 mielutu zburator ciprian71 DUAL 92Dragos @ndrey cardinal Nesebar dan tm Katalyn Rarau LanceR Dr2005 Adrian78 neluadi razvan - trenuri 74 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8414 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 03 Dec 2016, 22:06 | |
| Astia transforma restrictiile in limitari sau pur si simplu repara defectiunile si aduc linia la viteza constructiva? Ar fi bine de stiut. |
|
| |
19jimmy84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3168 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8565 Data de inscriere : 05/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 05 Dec 2016, 12:11 | |
| http://www.libertatea.ro/stiri/social/trenul-sageata-albastra-din-perioada-interbelica-1675733 |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 05 Dec 2016, 18:28 | |
| - 19jimmy84 a scris:
- http://www.libertatea.ro/stiri/social/trenul-sageata-albastra-din-perioada-interbelica-1675733
Aberatiile astea au mai fost postate pe aici.Nu s-a facut niciodata Bucuresti-Timisoara in 5 ore, si din informatiile mele nu a circulart niciodata automotor intre aceste doua orase, cu atat mai putin malaxe... |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 06 Dec 2016, 01:10 | |
| http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/300-de-pasageri-inghesuiti-in-doar-doua-vagoane-ale-unui-tren-regional-reactia-cfr-dupa-ce-zeci-de-oameni-au-ramas-fara-loc.html
Vremea proasta a favorizat aceasta aglomeratie.
DAR, daca ar fi multitudinea de curse rutiere (autocare, microbuze), asa cum sunt in judetele Botosani, Neamt, Tulcea, Valcea, Arges, IN MOD SIGUR aceste trenuri din judetele Timis, Cluj, Bihor, ar circula mai mult goale.
CFR CALATORI alunga de la trenuri multi potentiali pasageri prin aceste greseli din prostie. |
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Revista presei Mar 06 Dec 2016, 07:56 | |
| Hai sa nu ne pripim.PRO.TV spune ca in cele 2 vagoane sunt 80 de locuri.O cifra eronata spusa la intamplare.Pai doar un vagon are 86 de locuri.Vorbim deci de 172 de locuri.Apoi nu suntem siguri daca s-au vandut 300 de bilete.Si daca ar fi asa vorbim de un grad de ocupare de 170%.E mult nu zic nu.Dar trebuie analizat gradul de ocupare zilnic.Poate ca nu asa stau lucrurile in fiecare zi.Si atunci de unde sa stie CFR de valul de pasageri din ziua respectiva? |
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Revista presei Mar 06 Dec 2016, 08:07 | |
| https://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjMn_KT897QAhXFkCwKHR4JAYMQqOcBCCMwAA&url=http%3A%2F%2Fziuadecj.realitatea.net%2Feveniment%2Fmos-nicolae-vine-la-targul-de-craciun-iar-mos-craciun-calatoreste-prin-cluj-cu-tramvaiul--153314.html&usg=AFQjCNGx0ISuBqksDJr5n9kaYQtgxN6m3Q |
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Revista presei Mar 06 Dec 2016, 11:08 | |
| https://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=6&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjojI2pmt_QAhVBjCwKHZYbDMUQqUMILTAF&url=http%3A%2F%2Fwww.economica.net%2Fcfr-calatori-trage-pe-linie-moarta-peste-10prc--dintre-vagoanele-mai-noi--fabricate-la-arad_129683.html&usg=AFQjCNGResyQUTVd49CyRTkareDdqM8vGw Deci sa mai asteptam vagoanele noi, pemtru 2018.Probabil atunci va fi gata aproximativ 25% din CORIDOR si vor fi in circulatie facand legatura cu capitala. |
|
| |
neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mar 06 Dec 2016, 13:08 | |
| Titlul este complet eronat. Plecat din start să sune negativ. Se pare că ce e rău atrage sigur cititorii. Din conținut avem informația că au fost conservate 22% din cele recent construite, acum sunt la nivel de 14%. Și că se tinde să rămână oprite doar 10%. Deci, ce se dorea negativ la titlul articolului este continuat cu vești pozitive. Parcă cineva scrie în articol și titlul îl alege altul. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 06 Dec 2016, 13:48 | |
| Titlul trebuie să fie cât mai dramatic, ca să facă rating... şi sună dramatic 300 oameni pe 80 locuri pentru 6 ore, în condiţiile în care în mod sigur nu toţi au mers cap-coadă cu trenul respectiv, iar numărul de locuri, într-adevăr, ar fi de 172, asta dacă nu cumva compunerea o fi fost un vagon 19-54 şi un etajat (am văzut ieri la TV materialul şi părea filmat într-un 19-54, dar nu se vedea celălalt vagon). _________________ :TTT:
|
|
| |
neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mar 06 Dec 2016, 14:15 | |
| Probabil au fost 20-55 cu 19-55. Dar indiferent de compunere, să-l lași în 2 vagoane în urgia de 4 Decembrie este deja incompetență. Evident ambele titluri de reportaje sunt tendențios negative și vădit exagerate. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 06 Dec 2016, 14:20 | |
| Daca e vorba de 4134 este compus din 19-55 si 20-49 000, care pe bucata Sighet-Viseu tine rol si de tren de naveta deci e clar ca a fost aglomerat. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 06 Dec 2016, 17:08 | |
| - ciprian71 a scris:
- Hai sa nu ne pripim.PRO.TV spune ca in cele 2 vagoane sunt 80 de locuri.O cifra eronata spusa la intamplare.Pai doar un vagon are 86 de locuri.Vorbim deci de 172 de locuri.Apoi nu suntem siguri daca s-au vandut 300 de bilete.Si daca ar fi asa vorbim de un grad de ocupare de 170%.E mult nu zic nu.Dar trebuie analizat gradul de ocupare zilnic.Poate ca nu asa stau lucrurile in fiecare zi.Si atunci de unde sa stie CFR de valul de pasageri din ziua respectiva?
Mai baieti nu va mai pripiti in declarati si postari. Trebuia sa fiti atenti la reportaj majoritatea fragmentelor din reportaj sunt cu "Arhiva" inclusiv atunci cand este prezentat salonul 21-86. Mi-e greu sa cred ca au ajuns saloanele 21-76/86 pe trenuri Regio de peste 5 ore cu oprire in toate statile. Mai aveati un pic sa spuneti 240 locuri echivalentul a doua etajate. Daca au fost un 19-54 si un 20-55 zic si eu atunci nr de locuri a fost de 114 foarte aproape de cele 80 mentionate de ProTV dar in acelasi timp foarte departe de cele 172 de care ati mentionat. @Dr2005 a fost duminica, a fost sfaristul week-end-ului prelungit iar in astfel de situati sa sti ca 3/4 din calatori merg intre orase importante cum ar fi la Cluj. Apoi nu ati luat in calcul niciunul dintre voi ca ProTv-ul nu s-a dus acolo neinvitat iar CFR Calatori prin doamna purtatoare de cuvant gaseste vinovati pe calatori ca nu au vrut sa renunte la calatorie. Intreb si eu duduia respectiva s-a interesat macar de mersul acelui tren inainte sa spuna toate acele tampeni in reportaj ? Cum sa renunti la calatorie duminica seara in zona aia ?,Asta inseamna timpul pierdut de acasa pana la gara, alt timp cu achizitionatea biletului si asteptarea trenului ca apoi sa cobori din tren sa renunti la calatorie alt timp pierdut cu recuperarea banilor da telefon sa vina sa te ia de la gara ca la ora aia nu cred ca mai ai cu ce pleca spre Cluj etc... Cum sa dai vina pe calatori in acest hal ? S-a uitat pe spici inainte sa raspunda la telefon si sa dea acel rusinos interviu ? Ori crede ca acolo circula trenurile unul dupa altul ca pe M1000 ? Nici macar nu s-a interesat sa vada ca ardeleni aia cu cap din zona au scos de la 4110 un vagon care l-au atasat la 4134 in Dealul Stefanitei si care tren a plecat plin inca de la Sighetul Marmatiei. Si nici in reportaj nu e sigura pe ea cand spune ca exista posibilitatea restituiri valori calatoriei. In ce tara din epoca de lemn un purtator de cuvant al unei compani de stat poate sa spuna aceste ineptii ?? Nu era mai fair-play sa spuna ca nu aveau de unde sti ca sa suplimenteze decat sa dea vina pe calatori ? Eu nu cred ca trenul 4134 e gol in fiecare duminica din cursul anului universitar si doar duminica asta au fost luati pe nepregatite nu cred asa ceva nici daca vin 10 insi sa-mi spuna. De ce nu le-au spus calatorilor cand au venit la casa de bilete ca o sa fie aglomerat trenul cum am patit eu pe 15 august la Costinesti Tabara ? Cand am solicitat 2 bilete pana la Videle la IR 1593 cel cu oferta cu 3 ore inainte casiera mi-a spus pe loc "Nu mai sunt locuri, deja am dat peste 20 bilete fara loc inclusiv pana la Caracal" nu aveau de sti ca la Regio se dau bilete fara numar. Daca dai proba de lucru la angajare cu un astfel de raspuns ca cel pe care l-a dat dna purtatoare de cuvant a CFR Calatori iti spune direct in fata va sunam noi... Cum naiba de fiecare data numai calatori sunt de vina iar CFR Calatori sau Infra nu ? Pentru restul celor care ati citit aceasta postare va invit sa mai revedeti odata reportajul poate va faceti timp sa vedeti ca nu calatori sunt de vina cum sustine duduia. Iar pentru marii fani ai CFR Calatori rog sa-mi explice si mie ce diferente vad ei intre un pasionat feroviar si un pasionat CFR Calatori. Lipsa totala de profesionalism se vede cine sta toata ziulica pe FB iar cand trebuie sa dea declaratie o face de oaie aruncand vina pe calatori, informati toral incomplete si eronate. Prostia e doar in randul calatorilor, ei sunt de vina tot timpul. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 06 Dec 2016, 17:14 | |
| Daca nu iti convin conditiile esti liber sa renunti, nu te tine nimeni cu forta sa mergi cu trenu, asta era ideea. |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 06 Dec 2016, 17:20 | |
| Dar oare aveau toti bilet ca sa fie suplimentat trenul? |
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Revista presei Mar 06 Dec 2016, 17:34 | |
| Imi asum greseala, e o arhiva.In filmare se vede clar ca e 21-86 si intr-adevar ma furat reportajul fara sa-mi dau seama ce sa caute un vagon 21-86 pe acolo si la R.4134.E o nesimtire crasa a jurnalistei care a pus botul, scuzati expresia la o astfel de prestatie de reportaj.Ma intreb daca in Austria apar promteritele calare pe trenuri sa comenteze numarul insuficient de vagoane al unui IC.OBB nu obliga sa iei bilet cu rezervare la IC. si am dat peste o aglomeratie doar la regio CFR mai vad.Noroc ca aveam rezervare insa am mers 4 ore intr-un salon plin de pasageri claie peste gramada, trolere si rucsaci. Am stat cuminte pe scaun pana la coborare.Si mentionez ca acel atren avea 9 vagoane. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|