|
| Revista presei | |
|
+70TER200 get. Capsuneanu alex.barac.5 apmatei CristyanC George CFR NicuS cristi ar rich1974 riciu laur 133 Semafor mtk aris86 Shinkasen gvd COSTACHE MIHAIL cristi CFR TVlad AndiCFR bubu Ciprian sp59 Petre_IFTE Nicolae Sabik kristi kkk CristianSM AeroX alliens Luna DAS 2011 nenuandrei Caspar Florin C cristy79 19jimmy84 Vitosa cfr500 ravers75 alex.alexus.tm Adirmvl spiderpc ets2oltromânia DPS marius664 ldh80 Warrington IonutCFR2009 florin94 didinul Andrey_tm laurentzu Vice30 mielutu zburator ciprian71 DUAL 92Dragos @ndrey cardinal Nesebar dan tm Katalyn Rarau LanceR Dr2005 Adrian78 neluadi razvan - trenuri 74 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 04 Oct 2016, 23:00 | |
| - mielutu zburator a scris:
- http://www.digi24.ro/stiri/economie/companii/franta-a-comandat-15-trenuri-de-mare-viteza-dar-nu-are-ce-face-cu-ele-580863
Sunt identice, din imagini, cu cele folosite de Italo. Dr2005, poftim, o să-i ia pe francezi la 13-14 că de ce au ajutat o fabrică Nu e ca cele folosite de Italo Euro duplex e ala etajat Știre de 2 lei de la digi Uite ce zic alții The batch of 15 Euroduplex sets will be deployed on the Bordeaux - Toulouse - Marseille - Nice and Montpelier - Perpignan routes, taking advantage of the expansion of the high-speed network. The Nîmes – Montpellier bypass is due to open in December 2017, while the Sud Europ Atlantique high-speed line is due to be extended from Bordeaux to Toulouse by 2024 as part of the €8.3bn Grand Southwestern Railway Project (GPSO). A 150km high-speed line linking Montpellier with the Perpignan - Figueres - Barcelona high-speed line is expected to open around 2030. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 04 Oct 2016, 23:00 | |
| Hahaha cum ar zice marinarul.Franta e impreuna cu Germania lu Merkaloane o forta in UE li se rupe lor de chestiile astea pe care le zic ziaristii,,vai draga riscam infrigiment fataaa"
Parca lucrurile ar merge mai bine uneori daca n-ar fi ziaristii astia idioti.
Chiar ei spun ca trenurile vor merge pe liniile normale, deci cum sint inutile?Doar nu o sa le tina la dospit cum tin ai nostrii piulitele si costumele de scafandru, acele de cravata si cuiele luate de Necolaiciuc pentru CFR dar la pret de TGV.
Practic francezii au avut coaie si au comandat niste trenuri pe care o sa le puna pe liniile normale ce erau sa faca, sa le cumpere de la idiotul de Juncker? Asta inseamna ca o sa fie disponibile ceva vagoane sau rame la vinzare, sa le cumpere Statul Roman sa plimbe ziaristii cu ele.Si mai dau o limba in c_r la Juncker repede, le aduc la Grivita le vopsesc si ..uau le-am luat de pe piata libera conform normelor UE si fabrica de la Arad da-o in ma-sa...
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 04 Oct 2016, 23:54 | |
| Eu am preluat știrea de pe digi, atâta tot. E nasoală rău toată faza asta cu UE și că n-ai voie să faci o mie de chestii, că trebuie să respecți tot felul de norme aberante și idioate. Metrovagonmash fac niște chestii faine, dar n-avem voie să cumpărăm de la ei decât dacă le trântim tona de norme UE și-i obligăm să le respecte în produsele pe care, ipotetic, le-am achiziționa. Am avut ocazia să merg cu un DMU Metrovagonmash și e la galaxii-distanță de Desiro, FLIRT, Talent și alte rame care respectă fiecare normuliță UE dar uită grav că trebuie să ofere un minim de comfort. Din partea mea, dacă ar fi legal și s-ar permite, ar trebui ca toate afacerile feroviare să fie făcute cu rușii, măcar ăștia mai pun un preț pe comfort și estetică - vedeți noile vagoane de dormit și cușetă RZhD. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3793 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mier 05 Oct 2016, 01:10 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Am avut ocazia să merg cu un DMU Metrovagonmash și e la galaxii-distanță de Desiro, FLIRT, Talent
Da, probabil era versiunea cu motoare Cummins și transmisie Voith, adică era Stadler toată ziua, dar asamblat în Rusia Iar "noile vagoane de dormit și cușetă RZhD" sunt probabil alea Siemens. Orice fel de cerințe de confort ai avea, le poți specifica în caietul de sarcini. Dar normele europene trebuie să le respecte, dacă vrei să fie operate de o companie dintr-o țară UE. Dacă vrei un anumit model de tren, normal e să cumperi originalul, nu diverse copii mai mult sau mai puțin licențiate. Orice fel de vehicul feroviar produs în zilele noastre în Rusia își are originalul undeva în Europa |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3793 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mier 05 Oct 2016, 15:34 | |
| În Rusia există într-adevăr cerințe mai severe în materie de fiablitate și de confort, din cauza climei mai aspre. Dar asta nu înseamnă că au rușii niște secrete de fabricație pe care nu le mai știe nimeni altcineva. Înseamnă că trenurile și vagoanele pe care le cumpără și ulterior le și asamblează rușii sunt în versiunea ”winterized”, adică echipate pentru condiții de iarnă. Iar dacă ai să compari garnitura normală care circulă în Italia sau în Germania cu garnitura ”winterized” echipată pentru Rusia, normal că aia pentru Rusia o să aibă și mai mult confort și o să fie și mai fiabilă. Dar ea e tot Siemens, tot Stadler sau tot Bombardier și nu te împiedică nimeni să comanzi versiunea ”winterized” sau să stabilești specificații chiar mai pretențioase decât pentru Rusia. Însă în cele din urmă, totul se rezumă la bani. Versiunea ”winterized” o să fie întotdeauna mai scumpă. Iar dacă e asamblată în Rusia, o să aibă întotdeauna și defecte de asamblare, nu trebuie uitat acest mic amănunt |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1683 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4754 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Revista presei Mier 05 Oct 2016, 18:12 | |
| https://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=16&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjIrsir-MPPAhXDWCwKHSv7BLw4ChAWCEAwBQ&url=http%3A%2F%2Fwww.gandul.info%2Fstiri%2Fcum-arata-primul-tren-electric-facut-in-romania-care-l-a-facut-pe-ponta-sa-exclame-arata-mai-bine-ca-orice-tren-din-franta-sau-sua-update-12648625&usg=AFQjCNE003aS4ArlI64gfxCKO8lF_J_N2Q Am gasit acest articol din mai 2014.Este incredibil cat de versatil si mincinos este acest individ cu rol de premier.Citind articolul pana la capat mi-am dat seama de ce nu putem avea infrastructura si material rulant ca in tarile din Uniunea din care facem si noi parte. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 05 Oct 2016, 18:36 | |
| - ciprian71 a scris:
- https://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=16&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjIrsir-MPPAhXDWCwKHSv7BLw4ChAWCEAwBQ&url=http%3A%2F%2Fwww.gandul.info%2Fstiri%2Fcum-arata-primul-tren-electric-facut-in-romania-care-l-a-facut-pe-ponta-sa-exclame-arata-mai-bine-ca-orice-tren-din-franta-sau-sua-update-12648625&usg=AFQjCNE003aS4ArlI64gfxCKO8lF_J_N2Q
Am gasit acest articol din mai 2014.Este incredibil cat de versatil si mincinos este acest individ cu rol de premier.Citind articolul pana la capat mi-am dat seama de ce nu putem avea infrastructura si material rulant ca in tarile din Uniunea din care facem si noi parte. Pai era în campanie electorala măscăriciul ce sa zică si el ca e afon în domeniu |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20634 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25578 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 05 Oct 2016, 19:23 | |
| - Warrington a scris:
- În Rusia există într-adevăr cerințe mai severe în materie de fiablitate și de confort, din cauza climei mai aspre. Dar asta nu înseamnă că au rușii niște secrete de fabricație pe care nu le mai știe nimeni altcineva. Înseamnă că trenurile și vagoanele pe care le cumpără și ulterior le și asamblează rușii sunt în versiunea ”winterized”, adică echipate pentru condiții de iarnă.
Iar dacă ai să compari garnitura normală care circulă în Italia sau în Germania cu garnitura ”winterized” echipată pentru Rusia, normal că aia pentru Rusia o să aibă și mai mult confort și o să fie și mai fiabilă. Dar ea e tot Siemens, tot Stadler sau tot Bombardier și nu te împiedică nimeni să comanzi versiunea ”winterized” sau să stabilești specificații chiar mai pretențioase decât pentru Rusia. Însă în cele din urmă, totul se rezumă la bani. Versiunea ”winterized” o să fie întotdeauna mai scumpă.
Iar dacă e asamblată în Rusia, o să aibă întotdeauna și defecte de asamblare, nu trebuie uitat acest mic amănunt Nu ştiu de ce am impresia că, cu excepţia temperaturilor (şi nici alea pentru tot materialul rulant, că nu toate trenurile ajung în Siberia), normele GOST sunt mai relaxate decât STI-urile europene. Asta ca să nu mai vorbesc de normele de poluare, care sunt aproape imexistente. Motivul pentru care producătorii europeni mută producţia în Rusia e altul. Piaţa europeană deja e plină de material rulant modern (nu vorbesc de România sau Bulgaria), cerinţele pieţei sunt altele (de exemplu vagoane neetajate de călători nu prea se mai cumpără). În schimb, Rusia e mare, are nevoie de mult material rulant şi mai e şi de modă veche, cu trenuri pe ţ'şpe mii de km şi vagoane de dormit. Siemens a prins un contract cu Rusia, da' a avenit ţarul Putin şi a interzis importurile de material rulant, aşa că singura soluţie a fost asocierea cu producătorii ruşi, precum Uzinele din Tver. Practic, în Rusia se mai poate importa doar din Belarus şi Kazahstan. De exemplu, Stadler a cumpărat Belkomunmaş şi produce în Belarus. Cei mai loviţi de decizia asta au fost Pesa (contract în derulare cu Mosgortrans pentru tramvaie - din 120 au livrat doar 60, pe celelalte încearcă să le vândă în Ucraina) şi Mercedes (tot contract cu Mosgortrans, pentru autobuze). În schimb, Stadler (Belkomunmaş), Siemens (Uzinele din Tver) şi Alstom (acţionar majoritar la EKZ Kazahstan şi parteneriat cu TransMaşHolding Rusia - asta după ce pierduseră licitaţia pentru tramvaie la Moscova) au ieşit câştigători şi astea sunt singurele firme occidentale care au acces pe piaţa rusă. _________________ :TTT:
|
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3793 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mier 05 Oct 2016, 19:46 | |
| Comentariul e foarte pertinent, însă omul discuta despre ce-a văzut el, nu despre normele GOST și nici despre mutarea producției în Rusia.
O firmă occidentală, datorită uzanțelor din propria țară, pleacă de la ideea că versiunea ”winterized” e mai potrivită pentru ruși, așa că pe aceea le-o oferă. Din câte am înțeles, inclusiv cu Desiro a fost problema asta în România, nu era versiunea ”winterized”, deși ar fi fost nevoie.
Și pentru linia Cluj - Bacău despre care tot discut eu pe-aici, asta o să fie o problemă reală: garniturile PBA nu sunt ”winterized”, fiindcă n-au de ce. Dar pasagerii din RO vor fi impresionați foarte neplăcut. Asamblarea în România n-ar fi o problemă, s-ar obține destul de ușor, dar asta doar pentru garnituri noi. Garniturile second-hand sunt așa cum sunt, nu te poți apuca de instalat geamuri duble, izolație termică și altele asemenea. Iar dacă totuși te-apuci, costă. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 05 Oct 2016, 22:45 | |
| http://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/legatura-bucuresti-aeroport-otopeni-metrou-sau-tren-581656 Ce discutam și propuneam în 2014 are șansă să devină realitate Păcat că dintr-un proiect ca cel de mai sus poți șifona prea puțini bani și sunt slabe șanse să se accepte. |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3519 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Revista presei Joi 06 Oct 2016, 11:47 | |
| Aici este si postarea D-lui Costescu, ex-ministru la MT, cel care avea in parohie aceasta legatura/legaturi cu aeroportul Otopeni:
https://www.linkedin.com/pulse/elefanti-albi-maimute-si-legatura-cu-aeroportul-sau-dan-m-costescu |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1683 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4754 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Revista presei Joi 06 Oct 2016, 12:32 | |
| Nu-mi spune nimic concret.Din ce am inteles vrea sa spuna ca are intentii bune, ieftin daca se poate si ca aduce material rulant atractiv . Sa fim sanatosi si vom vorbi in 2019 de o solutie de criza, probabil de niste microbuze moderne si atractive. http://www.eversign.ro/wp-content/uploads/bfi_thumb/vispesti-duba-mdrpofil2w2id7x44fvlb0wcv7vvuz5mo9wcvw87kg.jpg E destul de atractiv, sugestiv in 2020. |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3519 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: Revista presei Joi 06 Oct 2016, 13:33 | |
| http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/gara-din-romania-prin-care-nu-mai-trece-niciun-tren-de-8-ani-dar-are-4-angajati-si-a-fost-renovata-cu-1-milion-de-euro.html |
| | | ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5524 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 06 Oct 2016, 13:53 | |
| http://www.agerpres.ro/economie/2016/10/06/chiper-cfr-lucrarile-de-reabilitare-a-infrastructurii-feroviare-pe-tronsoanele-simeria-vintu-de-jos-coslariu-si-coslariu-sighisoara-sunt-in-stadiu-satisfacator-11-30-55 |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 06 Oct 2016, 15:14 | |
| https://www.yahoo.com/news/ethiopia-opens-rail-line-djibouti-industrial-drive-184738547.html
Etiopia deschide linie electrificata de 750 km, in valoare de 4 miliarde dolari, catre Djibouti, la ocean. Construita de chinezi.
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |