Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+70
TER200
get.
Capsuneanu
alex.barac.5
apmatei
CristyanC
George CFR
NicuS
cristi ar
rich1974
riciu
laur 133
Semafor
mtk
aris86
Shinkasen
gvd
COSTACHE MIHAIL
cristi CFR
TVlad
AndiCFR
bubu
Ciprian
sp59
Petre_IFTE
Nicolae
Sabik
kristi kkk
CristianSM
AeroX
alliens
Luna
DAS 2011
nenuandrei
Caspar
Florin C
cristy79
19jimmy84
Vitosa
cfr500
ravers75
alex.alexus.tm
Adirmvl
spiderpc
ets2oltromânia
DPS
marius664
ldh80
Warrington
IonutCFR2009
florin94
didinul
Andrey_tm
laurentzu
Vice30
mielutu zburator
ciprian71
DUAL
92Dragos
@ndrey
cardinal
Nesebar
dan tm
Katalyn
Rarau
LanceR
Dr2005
Adrian78
neluadi
razvan - trenuri
74 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 40 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18762
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24342
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeMar 04 Oct 2016, 23:00

mielutu zburator a scris:
http://www.digi24.ro/stiri/economie/companii/franta-a-comandat-15-trenuri-de-mare-viteza-dar-nu-are-ce-face-cu-ele-580863

Sunt identice, din imagini, cu cele folosite de Italo. Dr2005, poftim, o să-i ia pe francezi la 13-14 că de ce au ajutat o fabrică Smile

Nu e ca cele folosite de Italo Euro duplex e ala etajat
Știre de 2 lei de la digi

Uite ce zic alții
The batch of 15 Euroduplex sets will be deployed on the Bordeaux - Toulouse - Marseille - Nice and Montpelier - Perpignan routes, taking advantage of the expansion of the high-speed network. The Nîmes – Montpellier bypass is due to open in December 2017, while the Sud Europ Atlantique high-speed line is due to be extended from Bordeaux to Toulouse by 2024 as part of the €8.3bn Grand Southwestern Railway Project (GPSO). A 150km high-speed line linking Montpellier with the Perpignan - Figueres - Barcelona high-speed line is expected to open around 2030.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13013
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeMar 04 Oct 2016, 23:00

Hahaha cum ar zice marinarul.Franta e impreuna cu Germania lu Merkaloane o forta in UE li se rupe lor de chestiile astea pe care le zic ziaristii,,vai draga riscam infrigiment fataaa"

Parca lucrurile ar merge mai bine uneori daca n-ar fi ziaristii astia idioti.

Chiar ei spun ca trenurile vor merge pe liniile normale, deci cum sint inutile?Doar nu o sa le tina la dospit cum tin ai nostrii piulitele si costumele de scafandru, acele de cravata si cuiele luate de Necolaiciuc pentru CFR dar la pret de TGV.

Practic francezii au avut coaie si au comandat niste trenuri pe care o sa le puna pe liniile normale ce erau sa faca, sa le cumpere de la idiotul de Juncker?
Asta inseamna ca o sa fie disponibile ceva vagoane sau rame la vinzare, sa le cumpere Statul Roman sa plimbe ziaristii cu ele.Si mai dau o limba in c_r la Juncker repede, le aduc la Grivita le vopsesc si ..uau le-am luat de pe piata libera conform normelor UE si fabrica de la Arad da-o in ma-sa...

Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6990
Data de inscriere : 07/09/2014

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeMar 04 Oct 2016, 23:54

Eu am preluat știrea de pe digi, atâta tot. E nasoală rău toată faza asta cu UE și că n-ai voie să faci o mie de chestii, că trebuie să respecți tot felul de norme aberante și idioate. Metrovagonmash fac niște chestii faine, dar n-avem voie să cumpărăm de la ei decât dacă le trântim tona de norme UE și-i obligăm să le respecte în produsele pe care, ipotetic, le-am achiziționa. Am avut ocazia să merg cu un DMU Metrovagonmash și e la galaxii-distanță de Desiro, FLIRT, Talent și alte rame care respectă fiecare normuliță UE dar uită grav că trebuie să ofere un minim de comfort. Din partea mea, dacă ar fi legal și s-ar permite, ar trebui ca toate afacerile feroviare să fie făcute cu rușii, măcar ăștia mai pun un preț pe comfort și estetică - vedeți noile vagoane de dormit și cușetă RZhD.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3793
Data de inscriere : 03/09/2016

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeMier 05 Oct 2016, 01:10

mielutu zburator a scris:
Am avut ocazia să merg cu un DMU Metrovagonmash și e la galaxii-distanță de Desiro, FLIRT, Talent  

Da, probabil era versiunea cu motoare Cummins și transmisie Voith, adică era Stadler toată ziua, dar asamblat în Rusia  Laughing  Laughing
Iar "noile vagoane de dormit și cușetă RZhD" sunt probabil alea Siemens.

Orice fel de cerințe de confort ai avea, le poți specifica în caietul de sarcini. Dar normele europene trebuie să le respecte, dacă vrei să fie operate de o companie dintr-o țară UE.

Dacă vrei un anumit model de tren, normal e să cumperi originalul, nu diverse copii mai mult sau mai puțin licențiate. Orice fel de vehicul feroviar produs în zilele noastre în Rusia își are originalul undeva în Europa Razz
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3793
Data de inscriere : 03/09/2016

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeMier 05 Oct 2016, 15:34

În Rusia există într-adevăr cerințe mai severe în materie de fiablitate și de confort, din cauza climei mai aspre. Dar asta nu înseamnă că au rușii niște secrete de fabricație pe care nu le mai știe nimeni altcineva. Înseamnă că trenurile și vagoanele pe care le cumpără și ulterior le și asamblează rușii sunt în versiunea ”winterized”, adică echipate pentru condiții de iarnă.

Iar dacă ai să compari garnitura normală care circulă în Italia sau în Germania cu garnitura ”winterized” echipată pentru Rusia, normal că aia pentru Rusia o să aibă și mai mult confort și o să fie și mai fiabilă. Dar ea e tot Siemens, tot Stadler sau tot Bombardier și nu te împiedică nimeni să comanzi versiunea ”winterized” sau să stabilești specificații chiar mai pretențioase decât pentru Rusia. Însă în cele din urmă, totul se rezumă la bani. Versiunea ”winterized” o să fie întotdeauna mai scumpă.

Iar dacă e asamblată în Rusia, o să aibă întotdeauna și defecte de asamblare, nu trebuie uitat acest mic amănunt Razz
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1683
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4754
Data de inscriere : 19/07/2016

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeMier 05 Oct 2016, 18:12

https://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=16&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjIrsir-MPPAhXDWCwKHSv7BLw4ChAWCEAwBQ&url=http%3A%2F%2Fwww.gandul.info%2Fstiri%2Fcum-arata-primul-tren-electric-facut-in-romania-care-l-a-facut-pe-ponta-sa-exclame-arata-mai-bine-ca-orice-tren-din-franta-sau-sua-update-12648625&usg=AFQjCNE003aS4ArlI64gfxCKO8lF_J_N2Q
Am gasit acest articol din mai 2014.Este incredibil cat de versatil si mincinos este acest individ cu rol de premier.Citind articolul pana la capat mi-am dat seama de ce nu putem avea infrastructura si material rulant ca in tarile din Uniunea din care facem si noi parte.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18762
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24342
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeMier 05 Oct 2016, 18:36

ciprian71 a scris:
https://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=16&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjIrsir-MPPAhXDWCwKHSv7BLw4ChAWCEAwBQ&url=http%3A%2F%2Fwww.gandul.info%2Fstiri%2Fcum-arata-primul-tren-electric-facut-in-romania-care-l-a-facut-pe-ponta-sa-exclame-arata-mai-bine-ca-orice-tren-din-franta-sau-sua-update-12648625&usg=AFQjCNE003aS4ArlI64gfxCKO8lF_J_N2Q
Am gasit acest articol din mai 2014.Este incredibil cat de versatil si mincinos este acest individ cu rol de premier.Citind articolul pana la capat mi-am dat seama de ce nu putem avea infrastructura si material rulant ca in tarile din Uniunea din care facem si noi parte.

Pai era în campanie electorala măscăriciul ce sa zică si el ca e afon în domeniu
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20634
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25578
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeMier 05 Oct 2016, 19:23

Warrington a scris:
În Rusia există într-adevăr cerințe mai severe în materie de fiablitate și de confort, din cauza climei mai aspre. Dar asta nu înseamnă că au rușii niște secrete de fabricație pe care nu le mai știe nimeni altcineva. Înseamnă că trenurile și vagoanele pe care le cumpără și ulterior le și asamblează rușii sunt în versiunea ”winterized”, adică echipate pentru condiții de iarnă.

Iar dacă ai să compari garnitura normală care circulă în Italia sau în Germania cu garnitura ”winterized” echipată pentru Rusia, normal că aia pentru Rusia o să aibă și mai mult confort și o să fie și mai fiabilă. Dar ea e tot Siemens, tot Stadler sau tot Bombardier și nu te împiedică nimeni să comanzi versiunea ”winterized” sau să stabilești specificații chiar mai pretențioase decât pentru Rusia. Însă în cele din urmă, totul se rezumă la bani. Versiunea ”winterized” o să fie întotdeauna mai scumpă.

Iar dacă e asamblată în Rusia, o să aibă întotdeauna și defecte de asamblare, nu trebuie uitat acest mic amănunt Razz

Nu ştiu de ce am impresia că, cu excepţia temperaturilor (şi nici alea pentru tot materialul rulant, că nu toate trenurile ajung în Siberia), normele GOST sunt mai relaxate decât STI-urile europene. Asta ca să nu mai vorbesc de normele de poluare, care sunt aproape imexistente.

Motivul pentru care producătorii europeni mută producţia în Rusia e altul. Piaţa europeană deja e plină de material rulant modern (nu vorbesc de România sau Bulgaria), cerinţele pieţei sunt altele (de exemplu vagoane neetajate de călători nu prea se mai cumpără). În schimb, Rusia e mare, are nevoie de mult material rulant şi mai e şi de modă veche, cu trenuri pe ţ'şpe mii de km şi vagoane de dormit. Siemens a prins un contract cu Rusia, da' a avenit ţarul Putin şi a interzis importurile de material rulant, aşa că singura soluţie a fost asocierea cu producătorii ruşi, precum Uzinele din Tver. Practic, în Rusia se mai poate importa doar din Belarus şi Kazahstan. De exemplu, Stadler a cumpărat Belkomunmaş şi produce în Belarus.
Cei mai loviţi de decizia asta au fost Pesa (contract în derulare cu Mosgortrans pentru tramvaie - din 120 au livrat doar 60, pe celelalte încearcă să le vândă în Ucraina) şi Mercedes (tot contract cu Mosgortrans, pentru autobuze). În schimb, Stadler (Belkomunmaş), Siemens (Uzinele din Tver) şi Alstom (acţionar majoritar la EKZ Kazahstan şi parteneriat cu TransMaşHolding Rusia - asta după ce pierduseră licitaţia pentru tramvaie la Moscova) au ieşit câştigători şi astea sunt singurele firme occidentale care au acces pe piaţa rusă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3793
Data de inscriere : 03/09/2016

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeMier 05 Oct 2016, 19:46

Comentariul e foarte pertinent, însă omul discuta despre ce-a văzut el, nu despre normele GOST și nici despre mutarea producției în Rusia.

O firmă occidentală, datorită uzanțelor din propria țară, pleacă de la ideea că versiunea ”winterized” e mai potrivită pentru ruși, așa că pe aceea le-o oferă. Din câte am înțeles, inclusiv cu Desiro a fost problema asta în România, nu era versiunea ”winterized”, deși ar fi fost nevoie.

Și pentru linia Cluj - Bacău despre care tot discut eu pe-aici, asta o să fie o problemă reală: garniturile PBA nu sunt ”winterized”, fiindcă n-au de ce.  Dar pasagerii din RO vor fi impresionați foarte neplăcut. Asamblarea în România n-ar fi o problemă, s-ar obține destul de ușor, dar asta doar pentru garnituri noi. Garniturile second-hand sunt așa cum sunt, nu te poți apuca de instalat geamuri duble, izolație termică și altele asemenea. Iar dacă totuși te-apuci, costă.
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6990
Data de inscriere : 07/09/2014

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeMier 05 Oct 2016, 22:45

http://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/legatura-bucuresti-aeroport-otopeni-metrou-sau-tren-581656

Ce discutam și propuneam în 2014 are șansă să devină realitate Smile
Păcat că dintr-un proiect ca cel de mai sus poți șifona prea puțini bani și sunt slabe șanse să se accepte.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
neluadi

neluadi


Numarul mesajelor : 369
Localizare : Timisoara
Reputatie : 3519
Data de inscriere : 12/04/2016

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeJoi 06 Oct 2016, 11:47

Aici este si postarea D-lui Costescu, ex-ministru la MT, cel care avea in parohie aceasta legatura/legaturi cu aeroportul Otopeni:

https://www.linkedin.com/pulse/elefanti-albi-maimute-si-legatura-cu-aeroportul-sau-dan-m-costescu
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1683
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4754
Data de inscriere : 19/07/2016

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeJoi 06 Oct 2016, 12:32

Nu-mi spune nimic concret.Din ce am inteles vrea sa spuna ca are intentii bune, ieftin daca se poate si ca aduce material rulant atractiv Cool .
Sa fim sanatosi si vom vorbi in 2019 de o solutie de criza, probabil de niste microbuze moderne si atractive. Smile
http://www.eversign.ro/wp-content/uploads/bfi_thumb/vispesti-duba-mdrpofil2w2id7x44fvlb0wcv7vvuz5mo9wcvw87kg.jpg
E destul de atractiv, sugestiv in 2020.
Sus In jos
laurentzu




Numarul mesajelor : 424
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 3519
Data de inscriere : 08/06/2016

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeJoi 06 Oct 2016, 13:33

http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/gara-din-romania-prin-care-nu-mai-trece-niciun-tren-de-8-ani-dar-are-4-angajati-si-a-fost-renovata-cu-1-milion-de-euro.html
Sus In jos
ravers75




Numarul mesajelor : 427
Reputatie : 5524
Data de inscriere : 15/12/2010

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeJoi 06 Oct 2016, 13:53

http://www.agerpres.ro/economie/2016/10/06/chiper-cfr-lucrarile-de-reabilitare-a-infrastructurii-feroviare-pe-tronsoanele-simeria-vintu-de-jos-coslariu-si-coslariu-sighisoara-sunt-in-stadiu-satisfacator-11-30-55
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3338
Reputatie : 8745
Data de inscriere : 08/04/2010

Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitimeJoi 06 Oct 2016, 15:14

https://www.yahoo.com/news/ethiopia-opens-rail-line-djibouti-industrial-drive-184738547.html


Etiopia deschide linie electrificata de 750 km, in valoare de 4 miliarde dolari, catre Djibouti, la ocean.
Construita de chinezi.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 13 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 13 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 40 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: