|
| Revista presei | |
|
+70TER200 get. Capsuneanu alex.barac.5 apmatei CristyanC George CFR NicuS cristi ar rich1974 riciu laur 133 Semafor mtk aris86 Shinkasen gvd COSTACHE MIHAIL cristi CFR TVlad AndiCFR bubu Ciprian sp59 Petre_IFTE Nicolae Sabik kristi kkk CristianSM AeroX alliens Luna DAS 2011 nenuandrei Caspar Florin C cristy79 19jimmy84 Vitosa cfr500 ravers75 alex.alexus.tm Adirmvl spiderpc ets2oltromânia DPS marius664 ldh80 Warrington IonutCFR2009 florin94 didinul Andrey_tm laurentzu Vice30 mielutu zburator ciprian71 DUAL 92Dragos @ndrey cardinal Nesebar dan tm Katalyn Rarau LanceR Dr2005 Adrian78 neluadi razvan - trenuri 74 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar Dec 06, 2016 5:43 pm | |
| @Karpaty ai fost pe acolo de zeci de ori cum sa renunti la 4134 Sighet-Cluj innzi de duminica la finele week-end-ului prelungit ? Ai alte alternative ca sa ajungi in Cluj sa fi a doua zi apt de munca sau de cursuri ? Asa au gasit mai nou sa alunge calatori de la tren ? Pe mine nu m-a deranjat deloc situatia cand m-a deranjat raspunsul purtatoarei de cuvant lipsita de profesionalism si nu e prima data cand greseste grav. Eu sunt dintr-o bucata imi place sa fi corect, inca un astfel de raspuns in bataie de joc la adresa calatorilor si renunt la a mai merge cu Regio cu bilet. Bani care i dau pe bilet la Regio prefer sa-i dau nasului la IR ajung si mai repede si am si alt tratament. Mai utati-va odata la reportaj si o sa-mi dati dreptate.
@AndiCFR ma indoiesc ca in astfel de situati mai gasesti calatori fara bilet mai ales pe ruta aia acolo lumea e mai civilizata si corecta fata de moldoveni si olteni corciti in Sudul tari. Mai ales ca la Regio pe distanta lunga e mai ieftin cu bilet decat sa mergi cu nasul fiind duminica au fost si multi studenti pe aia sa-i obligi si nu urca fara bilet in Regio. Mai multe detalii despre yrenurile de pe ruta aia poate sa confirme Karpaty care ajunge in fiecare an pe acolo de multe ori si de 2 ori pe an. Imi pare rau de tine ca ai inceput si tu sa nu vrei sa vezi adevarul la tine la Brasov lumea are ceva in plus fata de meltenii din Sud. Sa nu mai faci astfel de comparati gen Maramures vs Buc-Videle/Titu ca te pacalesti singur.
Concluzia. Multi au ales sa se intorca la Cluj cu 4134 posibil ca multi dintre ei sa nu mai fi prins locuri la autocare si trebuiau sa ajunga cumva la Cluj ca a doua zi aveau munca sau scoala. Si nu a fost o duminca ca celelalte a fost finalul unei mini-vacante cand multi se duc la rude sau la parinti si se intorc duminica. Pai numai cand spui tren cu 2 vagoane in zi de duminica pe o ruta ca Sighet-Cluj din start vezi anomalia si nedreptatea. Cat despre raspunsul celei de la CFR Calatori mai are mult de invatat iar cu astfel de raspunsuri nu fac decat sa arate si mai mult lipsa de neprofesionalism dar aici intr-o lume a pasionatilor care nu vor sa vada dreptatea sau nedreptatea ori minciuna ma tem ca nu suntem pe drumul cel bun iar pana la decadere nu mai e mult.
Asta era bun sa selecteze Patrascu pentru emisiunea Starea Natiei.
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar Dec 06, 2016 5:55 pm | |
| - ciprian71 a scris:
- Imi asum greseala, e o arhiva.In filmare se vede clar ca e 21-86 si intr-adevar ma furat reportajul fara sa-mi dau seama ce sa caute un vagon 21-86 pe acolo si la R.4134.E o nesimtire crasa a jurnalistei care a pus botul, scuzati expresia la o astfel de prestatie de reportaj.Ma intreb daca in Austria apar promteritele calare pe trenuri sa comenteze numarul insuficient de vagoane al unui IC.OBB nu obliga sa iei bilet cu rezervare la IC. si am dat peste o aglomeratie doar la regio CFR mai vad.Noroc ca aveam rezervare insa am mers 4 ore intr-un salon plin de pasageri claie peste gramada, trolere si rucsaci. Am stat cuminte pe scaun pana la coborare.Si mentionez ca acel atren avea 9 vagoane.
Ia mai uita-te de 2 ori sa vezi ca mai vinovata e purtatoarea de cuvant decat reporterita. Care reporteri au venit dupa ce au fost anuntati de calatori. Acum nici sa fie vagoane sa stea toti cei 300 pe scaune dar nici sa pui 2 vagoane duminica la sfarsit de mini-vacanta la un astfel de tren pe o ruta atat de lunga. Asta imi aduce aminte de anii 2001-2002 cand toate trenurile pe 904 aveau 3-4 etajate 26-26 combinate cu cate un 11-47 iar intr-o diminica la trenul de 14 Pietrosita-Buc ne-am trezit cu 2 etajate 26-26 si un 11-47 la Pucioasa nu mai avea loc nasul pe unde sa vina. Si situatia s-a tot repetat duminicile fix la acelasi tren nu cred ca aparuse dubele atunci dar duminica se intorceau toti la Bucuresti numai de la mine de pe strada din Pietrosita aveam 3 famili care pleacu cu trenul asta in fiecare duminica. Ca sa salveze situatia putea sa-si ceara scuze in numele companiei, putea sa dea niste telefoane si afla ca la Dealul Stefanitei au mai atasat un vagon dar nu sa spui cinic ca, calatori sunt vinovati ca nu au renuntat la calatorie. Daca spunea chestia asta aici in Sud si mai ales intr-un tren cred ca o luau calatori la bataie. Nu poti sa iei la misto pe toata lumea mai ales cand ei platesc bilete vorbesc de ghinionisti din 4134. |
| | | bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5811 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar Dec 06, 2016 9:06 pm | |
| Nu e prima data cand purtatoarea de cuvant a cfr calatori bate campii cu gratie! Sunt cativa baieti pe aici care e normal sa ii ia apararea domnisoarei dupa ce sau cam ,,infruptat din clatitele" oferite de protocol pe la diferite intalniri! Vizavi de calatoria fara bilet, daca cineva reuseste sa merga cu nasu pe regionala Cluj ii fac cinste! |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3515 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mar Dec 06, 2016 9:33 pm | |
| Tot din aceeaşi serie, IR 1843, vestitul Tmş. Nord - Beclean - Sighet am circulat cu el în această mini-vacanţă de 1 Decembrie. Ca deobicei, tot în 2 vagoane, 1A + 1B. La îndrumare vagonul clasa 1 ocupat 50%, cel clasa 2 era deja la 120%. După staţionarea din Aradu Nou deja era 150% la clasa a 2-a, lume în picioare o mulţime. Nemulţumiri cât duce trenul. Am vorbit cu şeful de tren şi mi-a spus că face rapoarte aproape după fiecare cursă, dar i se spune că nu sunt vagoane. Degeaba i se mai ataşează două vagoane la Cluj pt Sighet, că nu au niciun efect. Aglomerarea mare V-S-D şi la Sarbători este pe Tmş-Cluj. Trenul primeşte vagoane când nu mai are nevoie. Dacă garnitura de V-S-D şi sărbători legale ar fi 3B+1A tot traseul din Timişoara până la Sighetul Marmaţiei nu ar mai fi asemenea aglomerări şi conflicte între utilizatori şi compania care ar trebui să asigure un serviciu de transport decent. Aceeaşi care are asigurată o trasă de lung parcurs, dar o exploatează deficitar. Chiar atât de primitiv şi de ieşit din termeni poate să fie soft-ul care poate indica (celuia care poate să-l citească) că este absurd şi imoral să trimiţi IR 1843 şi în zilele lui 1 Decembrie cu vacanţă extinsă în compunerea de 2 vagoane, ca orice Regio?? Până şi acele Regio Timişoara-Caransebeş au crescut la 3 vagoane în weekend, care erau sardele în 2 vagoane după ce au început cursurile. Dar a fost nevoie de scandal ca să se afle prin birouri că este grămadă-ordonată şi nu tren, meci de rugby şi nu călătorie. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier Dec 07, 2016 10:17 am | |
| http://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/revista-presei/adevarul-sectii-inchiriate-cum-ingheata-de-frig-si-frica-sute-de-navetisti-in-gari-de-cosmar |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei Mier Dec 07, 2016 6:57 pm | |
| Hai sa fim seriosi .... oare cine a platit articolul ? Si calatorii din Halta Boiu Bihor nu ingheata ??? Acolo circula numai CFR Calatori si administrator este CFR Infrastructura, exista un peron si un canton de beton fara usi si ferestre, de lumina nici nu poate fi vorba. Sau din Tamasda unde gara este locuinta ! Cladirile apartin diviziei Patrimoniu sau SAAF si nu au nici o legatura cu contractele de inchiriere a sectiilor neinteroperabile. In contracte intra statiile in care se efectueaza serviciu de miscare si activitati comerciale. Speriatul acela infrigurat daca nu ii convine sa mearga cu autobuzul care tot in frig se asteapta. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5452 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier Dec 07, 2016 7:59 pm | |
| VIDEO Noul mers al trenurilor vine cu reduceri de timp pentru unele curse lungi: Reduceri de peste o ora la trenuri de la Bucuresti spre Cluj-Napoca, Suceava si Iasi
Incepand din 11 decembrie noul mers al trenurilor va veni cu reduceri de timpi pe mai multe curse, cele mai substantiale diminuari ale duratei de calatorie vor fi pe cateva trenuri care leaga Bucurestiul de Cluj-Napoca, Iasi si Suceava, a explicat intr-un interviu pentru HotNews.ro, Robert Dobre, presedintele Autoritatii de Reforma Feroviara, un nou organism infiintat ca recomandare din MasterPlan si care are ca misiune principala eficientizarea retelei de transport pe cale ferata.
Timpii de parcurs au fost diminuati prin mici lucrari la calea ferata care au eliminat restrictiile de viteza, dar si prin reducerea timpilor de stationare din statii si prin eliminarea unor opriri care nu erau opriri comerciale", a explicat Robert Dobre, presedintele ARF intr-un interviu HotNews.ro.
Pe Bucuresti-Cluj Napoca vorbim de un tren expres de noapte care si-a redus timpul cu o ora si jumatate. Intreaga distanta va fi parcursa in noua ore si 20 de minute", a spus Dobre. "Cel mai spectaculos exemplu este pe Bucuresti - Suceava unde, in momentul de fata, trenul parcurge distanta in sase ore si 40 de minute, iar in noul mers scade la 5 ore si 40 de minute. Este, daca vreti, un tren expres care reuneste resedintele de judet din Moldova cu Bucurestiul. Va opri in Ploiesti, Buzau, Focsani, Bacau si in Suceava"
http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-21456062-video-noul-mers-trenurilor-vine-reduceri-timp-pentru-unele-curse-lungi-reduceri-peste-ora-trenuri-bucuresti-spre-cluj-napoca-suceava-iasi.htm |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier Dec 07, 2016 8:52 pm | |
| http://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/revista-presei/adevarul-sectii-inchiriate-cum-ingheata-de-frig-si-frica-sute-de-navetisti-in-gari-de-cosmar |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier Dec 07, 2016 10:07 pm | |
| - Rarau a scris:
- VIDEO Noul mers al trenurilor vine cu reduceri de timp pentru unele curse lungi: Reduceri de peste o ora la trenuri de la Bucuresti spre Cluj-Napoca, Suceava si Iasi
totusi pe site nu apar aceste trenuri minune....sunt curios daca chiar mai apar dupa alegerile de pe 11, sau e doar o gogoasa electorala.... |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi Dec 08, 2016 9:48 am | |
| http://presamil.ro/om/2015/39/index.html#10/z |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3515 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Revista presei Joi Dec 08, 2016 3:38 pm | |
| Un articol destul de amănunțit și documentat în presă. Se semnalează cu precădere schimbările de pe M700 și alte magistrale, atât de discutate de colegii din forum:
http://www.romanialibera.ro/economie/companii/ce-se-modifica-de-sambata-in-mersul-trenurilor--provincia-ramane-fara-legatura-directa-spre-aeroportul-otopeni-434924 |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi Dec 08, 2016 3:54 pm | |
| Urmariti de la 16:33 la 19:20. Adevarul gol-golut despre greseala imensa a dnei de la CFR Calatori.
https://m.youtube.com/watch?v=SAMAnLbgWX0 |
| | | gvd
Numarul mesajelor : 225 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4256 Data de inscriere : 13/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi Dec 08, 2016 7:33 pm | |
| - neluadi a scris:
- Un articol destul de amănunțit și documentat în presă. Se semnalează cu precădere schimbările de pe M700 și alte magistrale, atât de discutate de colegii din forum:
http://www.romanialibera.ro/economie/companii/ce-se-modifica-de-sambata-in-mersul-trenurilor--provincia-ramane-fara-legatura-directa-spre-aeroportul-otopeni-434924 Or fi mers prea putini pe acea ruta de la Galati la Otopeni oare si vor fi mergand mai multi din parcurs spre Bucuresti pe ruta ocolitoare? Sau e deficit de diesele si surplus de electrice. Ca altfel pare mai degraba a plati TUI de la stat la stat prin ocolire, ce mai conteaza o crestere a timpului de calatorit cu 5% si a pretului cu 10%.... |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi Dec 08, 2016 8:54 pm | |
| Să ne râdem de ziariști http://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/noul-mers-al-trenurilor-valabil-de-duminica-11-decembrie--146393.html
Articol despre CFR, cu hyperlink care duce la Regiotrans.
|
| | | Shinkasen
Numarul mesajelor : 425 Reputatie : 6124 Data de inscriere : 30/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi Dec 08, 2016 9:19 pm | |
| http://stirileprotv.ro/stiri/social/cfr-calatori-introduce-vagonul-destinat-exclusiv-pasagerilor-cu-biciclete-in-ce-conditii-poate-fi-utilizat.html
Dar se putea pune pe mai multe trenuri vagoane jumate pentru calatori jumate sunt pentru bagaje si bicilete, cum sunt in Cehia, Ungaria, ca doar se intampla de atatea ori chit ca nu circula omul cu bicicleta poate are bagaj in plus, iar pe unele regio nici vorba sa ai loc unde pune bagajul in plus, acum 10 ani au reconditionat niste vagoane postale facandu-le pentru bagaje, n-au circulat mult si stau sa rugineasca sau le-au taiat, puteau reconditiona unele vagone mai vechi adaptandu-le nevoilor, dar mai bine le trimet la taiat. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |