Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+70
TER200
get.
Capsuneanu
alex.barac.5
apmatei
CristyanC
George CFR
NicuS
cristi ar
rich1974
riciu
laur 133
Semafor
mtk
aris86
Shinkasen
gvd
COSTACHE MIHAIL
cristi CFR
TVlad
AndiCFR
bubu
Ciprian
sp59
Petre_IFTE
Nicolae
Sabik
kristi kkk
CristianSM
AeroX
alliens
Luna
DAS 2011
nenuandrei
Caspar
Florin C
cristy79
19jimmy84
Vitosa
cfr500
ravers75
alex.alexus.tm
Adirmvl
spiderpc
ets2oltromânia
DPS
marius664
ldh80
Warrington
IonutCFR2009
florin94
didinul
Andrey_tm
laurentzu
Vice30
mielutu zburator
ciprian71
DUAL
92Dragos
@ndrey
cardinal
Nesebar
dan tm
Katalyn
Rarau
LanceR
Dr2005
Adrian78
neluadi
razvan - trenuri
74 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 37 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6378
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11400
Data de inscriere : 17/02/2011

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 22 Sept 2016, 08:26

litera ' i ' se aplica in cazul actelor de indisciplina grava. aveai o tinichea de coada toata activitatea si nu se inghesuia nimeni sa te angajeze. O sa spuneti ca oricum nu erau someri atunci,dar erau locuri de munca evitate,cum ar fi santierele sau minele
Erau locuri cateodata periculoase(pe santier la Casa Poporului au murit niste oameni,dar fiind vorba de un obiectiv de grad 0,totul se musamaliza). Si in armata,cele mai mici incidente se treceau sub tacere,pentru ca respectivul comandant de unitate sa nu aiba vreo bila neagra la dosar
Apropo de locuri de munca, pe vremea aia: eu am terminat in 1985 un liceu de aviatie,dar unii colegi au primit repartitie la
'Aversa'
Sus In jos
didinul




Numarul mesajelor : 865
Reputatie : 6468
Data de inscriere : 31/08/2009

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeSam 24 Sept 2016, 17:24

http://www.vestic.ro/articol_53970/(foto)-s-c--astra-vagoane-calatori-s-a--este-prezenta-din-nou-la-cel-mai-mare-targ-de-transporturi-din-lume-innotrans.html

Am pus linkul mai mult pentru faptul că într-una din pozele care tapetează standul Astra Vagoane Călători se vede mai bine vagonul 70-91 galben-verde.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeSam 24 Sept 2016, 18:12

http://www.wall-street.ro/articol/Turism/202843/romanii-pot-ajunge-pe-litoral-intr-o-ora-si-15-minute-blue-air-a-pus-in-vanzare-biletele-pentru-constanta-de-la-90-lei-zbor.html

Nu cred ca a mai fost pus acest articol aici, doar altele asemenea.

CFR CALATORI sa nu creasca tarifele la trenuri in anii 2016 si 2017.

Sa puna trenurile IR din Iasi, Suceava, Oradea, Satu Mare, Oradea, Arad, Timisoara sa ajunga dimineata devreme intre 5 si 9 la Mangalia, si sa aiba plecare din Mangalia spre acele destinatii din tara seara intre orele 18 si 23 sa mai castige turistii romani o zi de plaja, si desigur sa aibe in compunere cele mai moderne vagoane pe care le are compania.

Aceste lucruri pentru a nu pierde si pasageri care totusi vor mai ramane si care au frica de avion (nu este cazul meu), nu au autoturism, si au diferite reduceri tarifare.
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3790
Data de inscriere : 03/09/2016

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeSam 24 Sept 2016, 18:43

CFR nu poate opera la asemenea costuri, zborul cu avionul este incredibil de ieftin (costul efectiv, nu prețul biletului).

Eficiența transportului feroviar se obține urcând 1.000 - 2.000 de oameni în același tren, număr de pasageri pe care niciun avion nu-l poate transporta. Au urcat o dată mai mult de 1.000 de oameni într-un Boeing 747, dar asta a fost când și-a evacuat Israelul cetățenii din Kenya.

Dacă CFR ar putea transporta pasagerii în 4-5 ore pe traseele respective, ar putea fi competitiv. Dacă nu, n-are nicio șansă. Chiar dacă ar fi interzise zborurile interne (ceea ce oricum e absurd) orădenii și sătmărenii ar veni cu avionul de la Debrecen și tot n-ar sta în tren 14-16 ore.
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6987
Data de inscriere : 07/09/2014

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeSam 24 Sept 2016, 18:56

Un tren sezonier sau un tren de lung parcurs nu-și ia toți călătorii dintr-o singură stație, adică ce face avionul. Panica mare că de la apariția zborurilor Cluj - București o să rămână trenul pe lângă nu e justificată. Cu excepția trenurilor de noapte, cele de zi adună foarte mulți călători de pe parcurs - de fapt, nu cred că în 1745 mai mult de 30 din călătorii urcați în București rămân mai departe de Teiuș! Se urcă mulți la Blaj, la Sighișoara, la Mediaș sau la Războieni, de exemplu. Pe de altă parte, există trenuri precum cele Galați - București care-și iau toți călătorii în primii kilometri, astfel: din Galați cam 30-35% iar din Brăila între 55-60%, apoi abia mai urcă 2-3 oameni (excepție R 7002). Dar astea circulă pe distanțe mult prea mici pentru avion Smile
Și aș vrea eu să-l văd pe românul care-și urcă familia în avion, plătește să zicem 80 euro biletele, luate cu 2 luni înainte la ultra-ofertă, apoi dă 180 de euro pe bagaje, că are jucăriile ăluia mic, că are o mie de haine și eventual și traista cu mâncare ca să nu plătească la restaurant!
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4750
Data de inscriere : 19/07/2016

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeSam 24 Sept 2016, 19:30

Warrington, incearca sa explice ca avionul este viitorul si nu trenul si ca este mult mai eficient.
Ce a ce nu reuseste sa ma convinga este alceva,cum am sa pot merge eu si cu familia de la Bucuresti la Mangalia sau cum are sa-mi explice sa ma convinga cu o oferat avantajoasa si comoda ca eu sa merg in interes de serviciu cu avionul de la Bucuresti la Brasov , plus cateva curse ocazionale la Augustin sau Zarnesti.
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3790
Data de inscriere : 03/09/2016

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeSam 24 Sept 2016, 19:42

De la București la Mangalia sau de la București la Brașov n-ai de ce să mergi cu avionul pentru că trenul e și el ”în marjă”, ca să zicem așa. Adică timpul pe care-l pierzi ca să ajungi la aeroport (care de-obicei e mult în afara orașului, în timp ce gara e în mijlocul orașului) plus timpul pierdut ca să predai bagajul și să treci de controlul de securitate se adaugă practic la durata zborului.

Dar dacă trenul face 10 ore până la Cluj, cele două ore pierdute cu drumul și formalitățile din aeroport nu mai contează. Iar operatorul feroviar pierde astfel tocmai clienții cu bani. Prin 1975 mergeau cu trenul la mare chiar și medicii și profesorii universitari, asta făcea ca trenurile să fie mult mai civilizate la vremea aceea.

Captivi pentru tren rămân doar pasagerii din Blaj și Sighișoara, pentru care e oricum mai dificil să ajungă la un aeroport. Dar în Blaj și Sighișoara sunt mai puțini pasageri disponibili, că dacă ar fi cât Sibiul ar avea deja aeroport. A enumera localități la grămadă nu schimbă realitatea economică, în Cluj trăiesc ceva mai mulți oameni decât în Blaj.
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3790
Data de inscriere : 03/09/2016

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeSam 24 Sept 2016, 19:55

mielutu zburator a scris:
Și aș vrea eu să-l văd pe românul care-și urcă familia în avion, plătește să zicem 80 euro biletele, luate cu 2 luni înainte la ultra-ofertă, apoi dă 180 de euro pe bagaje, că are jucăriile ăluia mic, că are o mie de haine și eventual și traista cu mâncare ca să nu plătească la restaurant!

Competiția bazată pe preț ajunge să se bazeze pe sărăcie și lipsă de educație. Pasagerii mai educați preferă să dea niște bani în plus, iar succesul economic se obține având drept clienți oameni cu bani, nu oameni săraci.

Dacă ai avea și trenuri care să facă 4 ore de la Cluj la București, destui oameni ar plăti dublu ca să meargă cu ele, în timp ce oamenii săraci ar merge în continuare cu alea care fac 10 ore. În condițiile existente astăzi, oamenii care ar plăti dublu merg cu avionul sau cu mașina proprie de la Cluj la București.
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6912
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeSam 24 Sept 2016, 20:19

mielutu zburator a scris:

Și aș vrea eu să-l văd pe românul care-și urcă familia în avion, plătește să zicem 80 euro biletele, luate cu 2 luni înainte la ultra-ofertă, apoi dă 180 de euro pe bagaje, că are jucăriile ăluia mic, că are o mie de haine și eventual și traista cu mâncare ca să nu plătească la restaurant!
Avionul in tara ar trebui sa se adreseze oamenilor de afaceri care trebuiesc sa poata calatori rapid intre sucursalele lor din marile orase si calatorilor care vor sa ajunga urgent la diferite evenimente, plus cei care vor o vacanta in afara tarii, pentru ca in interiorul ei intervin problemele descrise de tine.Dar se pare ca in Romania avionul nu se adreseaza decat primei categorii enumerate, eu daca vreau sa ajung urgent la Cluj sigur numai gasesc bilete, sau le gasesc la preturi prohibitive, si atunci aleg cele 10 ore cu trenul pentru care gasesc bilet si cu 10 minute inainte de plecarea lui....
Plus ca pe tren mai circula si cei cu reduceri ,numiti de unii pomanagii, dar care vor ramane fideli acestuia sau autocarului...la avion cu siguranta nu vor migra
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeSam 24 Sept 2016, 21:24

Avionul e pentru toţi care şi-l permit şi pe care îi ajută orarul de zbor. Oamenii de afaceri, în general, nu-şi planifică drumurile cu o lună înainte. Nici măcar funcţionarii statului care sunt trimişi la Comisia Europeană nu ştiu asta decât cu câteva zile înainte... de aia un bilet Bucureşti - Bruxelles ajunge lejer la 350 - 400 euro.

Aeroportul ,,Constanţa" e la 35km de Constanţa... de acolo iei un maxi-taxi până la Constanţa, de unde iei altul (sau tren) până în alte staţiuni, eventual mergi la Mangalia de unde iei alt maxi-taxi spre Saturn/Cap Aurora/Neptun. Dacă mergi singur şi ai doar un ghozdan, atunci da, merită avionul. Dacă ai copii (care nu au reducere la avion) şi bagaje mari... te rupe biletul de avion, nu mai zic de trambalarea prin 3 microbuze.
Cum am mai zis şi prin alte mesaje, românul se extaziază de-a dreptul când aude ,,bilet ieftin de avion". Nu se gândeşte nici la drumul până la/de la aeroport, nici la taxele pentru bagaje, nici la orarul curselor aeriene.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4750
Data de inscriere : 19/07/2016

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeSam 24 Sept 2016, 21:46

Constat ca se vorbeste tot mai mult despre avioane pe un forum despre trenuri.Sper sa trecem si peste acest hop si sa concluzionam acest aspect.
Din principil meu este clar ca trasportul cu avionul castiga teren atat cel international cat si cel intern in ultima vreme.Vina o are in totalitae guvernele care a tot administrat acest minister al trasporturilor si a facilitat licente fara nici o dovada de profesionalism unor amatori si acum asistam la licente pentru curse de avion.CFRul a fost prost administrat si subfinantat si consecintele se vad.Angajatii se vad in fata crudului adevar.

ca exemplu: cursa avion Bucuresti - Iasi -1 ora , cel mai mic tarif 300 lei
cursa CFR - 7 ore, 95 lei
Asta in conditiile in care ma decid sa plec peste 2 zile.
Concluzia: daca am fi avut infrastructura modernizata probabil ca am fi parcurs cu CFR in 4 ore si atunci ma intreb daca mai castiga teren avionul.El va exista asa cum ar fi normal pentru cei ce vor sa ajunga mai rapid indiferent cat costa. Si cu asta am relatat cum sta treaba cu trasportul.
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeSam 24 Sept 2016, 21:56

ciprian71 a scris:
Concluzia: daca am fi avut infrastructura modernizata probabil ca am fi parcurs cu CFR in 4 ore

Si de ce nu avem infrastructura modernizata ? De ce e modernizat doar ce are legatura cu UE ?

Oricum....se aude ca vom circula curand cu Thalys pe Cluj - Bacau....(of Doamne....)
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4750
Data de inscriere : 19/07/2016

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeSam 24 Sept 2016, 22:07

DPS a scris:
ciprian71 a scris:
Concluzia: daca am fi avut infrastructura modernizata probabil ca am fi parcurs cu CFR in 4 ore

Si de ce nu avem infrastructura modernizata ? De ce e modernizat doar ce are legatura cu UE ?

Oricum....se aude ca vom circula curand cu Thalys pe Cluj - Bacau....(of Doamne....)
Este doar o gluma cu Thalys-ul asa cum a spus cineva din guvern ca aduce investitori chinezi si vom avea TGV Bucuresti - Iasi.Repet inca o data:guvernele care a tot administrat acest minister al trasporturilor este in totalitate vinovat.
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4750
Data de inscriere : 19/07/2016

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeSam 24 Sept 2016, 22:14

Si sa dau un ex rapid
https://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=8&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjl9M-D2qjPAhXHiRoKHaopCKoQFghIMAc&url=http%3A%2F%2Fwww.fonduri-ue.ro%2Fpresa%2Fnoutati-am-oi%2Fdetails%2F6%2F99%2F519%2C3-milioane-de-euro-pentru-proiecte-de-investi%25C8%259Bii-%25C3%25AEn-infrastructura-de-transport&usg=AFQjCNHapwtJTjVqdJQeQhlHRAy181gcHA
Este o gluma proasta suma de 513 mil. euro. pentru 11 proiecte.M aintreb cat revine infrastructurii feroviare din acest tortulet? si pana in 2020.
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3790
Data de inscriere : 03/09/2016

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeSam 24 Sept 2016, 23:04

DPS a scris:
Oricum....se aude ca vom circula curand cu Thalys pe Cluj - Bacau....(of Doamne....)

Cel mai curând în 2035, credeam că am lămurit deja chestia asta. Și nu ”cu Thalys”, cu trenuri care vor merge cam cum merg azi trenurile Thalys. Iar dacă vor fi chiar garnituri PBA preluate de la Thalys, va fi material rulant vechi de peste 30-35 de ani la vremea aceea, deci nu e cazul de prea mult entuziasm.

Materialul rulant aflat astăzi în teste la mai mulți producători e capabil de 420 km/h. România nu va vedea în niciun caz așa ceva pe linia despre care vorbesc.

DPS a scris:
 De ce e modernizat doar ce are legatura cu UE ?

Pentru că de-acolo vin banii și civilizația în zilele noastre. Bunăstarea unei regiuni depinde în zilele noastre de distanța la care se află acea regiune față de Frankfurt. Așa cum în urmă cu 2000 de ani toate drumurile duceau la Roma, așa duc astăzi toate la Frankfurt, pentru că de-acolo vin banii. De asta Moldova e săracă și pustie, de asta Scoția e săracă și pustie, pentru că ambele se află la distanțe extreme față de Frankfurt, în cadrul Uniunii Europene.


Ultima editare efectuata de catre Warrington in Sam 24 Sept 2016, 23:17, editata de 1 ori
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 8 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 37 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: