| Revista presei | |
|
+70TER200 get. Capsuneanu alex.barac.5 apmatei CristyanC George CFR NicuS cristi ar rich1974 riciu laur 133 Semafor mtk aris86 Shinkasen gvd COSTACHE MIHAIL cristi CFR TVlad AndiCFR bubu Ciprian sp59 Petre_IFTE Nicolae Sabik kristi kkk CristianSM AeroX alliens Luna DAS 2011 nenuandrei Caspar Florin C cristy79 19jimmy84 Vitosa cfr500 ravers75 alex.alexus.tm Adirmvl spiderpc ets2oltromânia DPS marius664 ldh80 Warrington IonutCFR2009 florin94 didinul Andrey_tm laurentzu Vice30 mielutu zburator ciprian71 DUAL 92Dragos @ndrey cardinal Nesebar dan tm Katalyn Rarau LanceR Dr2005 Adrian78 neluadi razvan - trenuri 74 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Revista presei Lun 03 Oct 2016, 22:50 | |
| http://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/pana-la-metrou-vom-avea-tren-usor-spre-aeroportul-otopeni-579941. Ce o fi insemnand tren usor??? Sa nu fie cumva un tramvai 41 bis |
|
| |
Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3790 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Lun 03 Oct 2016, 23:08 | |
| N-o să fie chiar ca 41, pentru că o să circule pe M700 probabil. Trenurile de metrou din București sunt un exemplu destul de decent de tren ușor. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 03 Oct 2016, 23:13 | |
| Sau malaxa si LVT |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 03 Oct 2016, 23:18 | |
| Cea mai simplă şi ieftină soluţie e trenul. După aia vine troleibuzul în sit propriu, tramvai în sit propriu... la preţ şi amortizare, metroul e pe ultimul loc, da' dă bine la imagine. Desigur, într-o ţară bazată pe eficienţă nu s-ar face metrou la un aeroport precum Otopeni. De aia elveţienii au făcut tramvai (şi, evident, tren) la aeroportul din Zuerich. Dar noi nu suntem elveţieni. _________________ :TTT:
|
|
| |
alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7106 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 03 Oct 2016, 23:23 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Bucuresti-Berlin cu RyanAir se gasesc bilete acum cu 5 euro pe sens in Octombrie, 8 euro pe sens in Noiembrie si 6 euro pe sens in Decembrie.
Ca sa nu mai zic ca un bilet Timisoara-Berlin cu RyanAir pe 9 oct 2016 costa 3 euro. Da Da ... 3 euro. Cine e curios, poate verifica. |
|
| |
Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3790 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Lun 03 Oct 2016, 23:37 | |
| Probabil nu au mai mult de 10 bilete la prețul ăla. Un 737-800 consumă aproape 20 de litri de kerosen pentru fiecare pasager la ora de zbor și sigur nu cumperi cu 3 euro 20 de litri de kerosen Chiar dacă Timișoara - Berlin ar necesita eventual mai puțin de o oră de zbor. |
|
| |
alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7106 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 03 Oct 2016, 23:50 | |
| 1h45min e zborul. Da, ei opereaza doar cu Boeing 737-800, 189 de locuri, e clar ca nu toate sunt scoase la pretul asta, doar ziceam ... cine e pe faza, se poate alege cu excursii de toata frumusetea, aproape gratis si cu transport rapid. |
|
| |
Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3790 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mar 04 Oct 2016, 00:04 | |
| Asemenea prețuri sunt foarte bune pentru a face publicitate companiei, dar sunt nesustenabile. Probabil pe la un preț mediu de 30-35 de euro pe fiecare pasager ar fi încasările minime la care deplasarea aeronavei pe traseul respectiv se justifică economic.
Durata reală a zborului tre'să fie mult mai mică, 1h45min e probabil de la ora de plecare și până la sosire, adică include timpul pierdut cu instructajul făcut pasagerilor, deplasarea la sol până la capătul pistei etc.
Iar după regulile din UE, avionul se consideră că a sosit (”arrived”) atunci când se deschid ușile pentru debarcarea pasagerilor, nu în momentul când a aterizat (”landed”). Zborul efectiv durează probabil foarte puțin peste o oră. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 04 Oct 2016, 01:09 | |
| Bucureşti - Bruxelles pe hârtie durează 2h50min din momentul în care pornesc motoarele la Otopeni şi până se deschid uşile la Bruxelles. Practic durează vreo 2h10min - 2h20min în funcţie de... nu ştiu în funcţie de ce, probabil în funcţie de avion, vânt (la decolare şi aterizare trebuie să fii cu vântul în faţă, ceea ce poate să implice diverse bucle pe deasupra aeroportului pentru a intra pe direcţia potrivită) şi pilot. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 04 Oct 2016, 01:51 | |
| http://www.railjournal.com/index.php/freight/tvz-and-siemens-to-develop-beijing-berlin-mail-coaches.html
AN agreement to develop mail coaches for operation between China, Russia and western Europe was signed by managing director of Tver Carriage Works (TVZ) Mr Taras Spivak, Deputy director general of Russian Post Logistics Mr Alexey Skatin, and head of Siemens Mobility Russia Mr Jörg Liebscher at last week’s Sochi International Investment Forum.
Under the framework of the agreement, the partners will develop vehicles which are compliant with International Coach Regulations (RIC) and capable of operating on the standard-gauge systems of China and Europe as well as Russia’s 1520mm-gauge network. The new coaches will initially be deployed on Beijing - Moscow - Berlin services.
Russian Post Logistics says that demand for international shipments is increasing rapidly and it handled almost 100 million international shipments in the first half of this year. The company believes rail could be an attractive option for the carriage of products that cannot be transported by air, such as lithium-ion batteries.
Last year Russian Post awarded TVZ a contract to supply 50 mail coaches for domestic use.
http://www.railjournal.com/index.php/policy/dobrindt-calls-for-quieter-freight-trains.html
IRJ at InnoTrans 2016: Germany’s minister of transport and digital infrastructure Mr Alexander Dobrindt, says he wants to ban noisy freight trains by 2020, ahead of the European Commission’s plan to introduce regulations on the reduction of train noise.
“We are in dispute over this, just as we are with the infrastructure levy,” Dobrindt says. “We will remain firm on this issue.” Dobrindt believes the public will only accept a strategy to transfer more freight from road to the rail if trains are made quieter.
Turning to another policy initiative, Dobrindt said: “Diesel locomotives must become a thing of the past.” Dobrindt want to see more of the German rail net electrified even though only half of the network in Germany is currently electrified.
However, Dobrindt says that if electrification on this scale is too expensive alternatives to diesel traction such as battery or fuel cell technology will need to be considered. The transport ministry has contributed nearly €8m to aid the development of the world’s first multiple-unit train powered by fuel cells: Alstom’s Coradia iLint. |
|
| |
Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3790 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mar 04 Oct 2016, 02:02 | |
| Germania are practic un regim ideologic la momentul de față, nemții iau decizii economice la fel de inepte ca ale lui Ceaușescu, doar că au destui bani să-și permită pierderile. Au umplut toată țara cu moriști și panouri solare ca să reducă emisiile de carbon, dar au decis să închidă toate centralele nucleare (care nu emit carbon) și să mențină în funcțiune termocentrale pe lignit, de parcă alea nu emit și ele carbon. Propagandă și ideologie ca în vremurile bune Probabil Dobrindt n-are idee în ce ritm poate fabrica Alstom locomotive pe hidrogen și cam câte locomotive pe hidrogen i-ar trebui ca să tracteze trenuri de marfă. Coradia e doar de pasageri. |
|
| |
neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mar 04 Oct 2016, 09:39 | |
| CFR SA - tarife indecente si ciudate:
http://www.capital.ro/plan-abuziv-de-tarifare-al-cfr-infrastructura-20-de-biruri-pe-l.html |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 04 Oct 2016, 10:23 | |
| - alex.alexus.tm a scris:
- 1h45min e zborul. Da, ei opereaza doar cu Boeing 737-800, 189 de locuri, e clar ca nu toate sunt scoase la pretul asta, doar ziceam ... cine e pe faza, se poate alege cu excursii de toata frumusetea, aproape gratis si cu transport rapid.
Am mers in Septembrie Bucuresti Berlin la pret mic, acum in Octombrie ma duc iar cu 10 euro dus-intors, la asa bani renteaza sa iti petreci weekendul in alta tara cu mult mai civilizata si sa nu stai in tara ta unde totul e scump si serviciile proaste. Trist dar adevarat. |
|
| |
ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4078 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mar 04 Oct 2016, 10:53 | |
| http://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/harta-interactiva-cu-proiectele-din-master-planul-de-transporturi-579931 |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 04 Oct 2016, 22:46 | |
| http://www.digi24.ro/stiri/economie/companii/franta-a-comandat-15-trenuri-de-mare-viteza-dar-nu-are-ce-face-cu-ele-580863 Sunt identice, din imagini, cu cele folosite de Italo. Dr2005, poftim, o să-i ia pe francezi la 13-14 că de ce au ajutat o fabrică |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|