Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+70
TER200
get.
Capsuneanu
alex.barac.5
apmatei
CristyanC
George CFR
NicuS
cristi ar
rich1974
riciu
laur 133
Semafor
mtk
aris86
Shinkasen
gvd
COSTACHE MIHAIL
cristi CFR
TVlad
AndiCFR
bubu
Ciprian
sp59
Petre_IFTE
Nicolae
Sabik
kristi kkk
CristianSM
AeroX
alliens
Luna
DAS 2011
nenuandrei
Caspar
Florin C
cristy79
19jimmy84
Vitosa
cfr500
ravers75
alex.alexus.tm
Adirmvl
spiderpc
ets2oltromânia
DPS
marius664
ldh80
Warrington
IonutCFR2009
florin94
didinul
Andrey_tm
laurentzu
Vice30
mielutu zburator
ciprian71
DUAL
92Dragos
@ndrey
cardinal
Nesebar
dan tm
Katalyn
Rarau
LanceR
Dr2005
Adrian78
neluadi
razvan - trenuri
74 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 39 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4750
Data de inscriere : 19/07/2016

Revista presei - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Revista presei   Revista presei - Pagina 12 Icon_minitimeLun 03 Oct 2016, 22:50

http://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/pana-la-metrou-vom-avea-tren-usor-spre-aeroportul-otopeni-579941.
Ce o fi insemnand tren usor???
Sa nu fie cumva un tramvai 41 bis Very Happy
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3790
Data de inscriere : 03/09/2016

Revista presei - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 12 Icon_minitimeLun 03 Oct 2016, 23:08

N-o să fie chiar ca 41, pentru că o să circule pe M700 probabil. Trenurile de metrou din București sunt un exemplu destul de decent de tren ușor.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 12 Icon_minitimeLun 03 Oct 2016, 23:13

Sau malaxa si LVT sunny
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 12 Icon_minitimeLun 03 Oct 2016, 23:18

Cea mai simplă şi ieftină soluţie e trenul. După aia vine troleibuzul în sit propriu, tramvai în sit propriu... la preţ şi amortizare, metroul e pe ultimul loc, da' dă bine la imagine. Desigur, într-o ţară bazată pe eficienţă nu s-ar face metrou la un aeroport precum Otopeni. De aia elveţienii au făcut tramvai (şi, evident, tren) la aeroportul din Zuerich. Dar noi nu suntem elveţieni.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
alex.alexus.tm

alex.alexus.tm


Numarul mesajelor : 1311
Varsta : 34
Localizare : Doha - Qatar
Reputatie : 7106
Data de inscriere : 28/03/2009

Revista presei - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 12 Icon_minitimeLun 03 Oct 2016, 23:23

Kapпaтй a scris:
Bucuresti-Berlin cu RyanAir se gasesc bilete acum cu 5 euro pe sens in Octombrie, 8 euro pe sens in Noiembrie si 6 euro pe sens in Decembrie.

Ca sa nu mai zic ca un bilet Timisoara-Berlin cu RyanAir pe 9 oct 2016 costa 3 euro. Da Da ... 3 euro. Cine e curios, poate verifica.
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3790
Data de inscriere : 03/09/2016

Revista presei - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 12 Icon_minitimeLun 03 Oct 2016, 23:37

Probabil nu au mai mult de 10 bilete la prețul ăla. Un 737-800 consumă aproape 20 de litri de kerosen pentru fiecare pasager la ora de zbor și sigur nu cumperi cu 3 euro 20 de litri de kerosen Razz

Chiar dacă Timișoara - Berlin ar necesita eventual mai puțin de o oră de zbor.
Sus In jos
alex.alexus.tm

alex.alexus.tm


Numarul mesajelor : 1311
Varsta : 34
Localizare : Doha - Qatar
Reputatie : 7106
Data de inscriere : 28/03/2009

Revista presei - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 12 Icon_minitimeLun 03 Oct 2016, 23:50

1h45min e zborul. Da, ei opereaza doar cu Boeing 737-800, 189 de locuri, e clar ca nu toate sunt scoase la pretul asta, doar ziceam ... cine e pe faza, se poate alege cu excursii de toata frumusetea, aproape gratis si cu transport rapid.
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3790
Data de inscriere : 03/09/2016

Revista presei - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 12 Icon_minitimeMar 04 Oct 2016, 00:04

Asemenea prețuri sunt foarte bune pentru a face publicitate companiei, dar sunt nesustenabile. Probabil pe la un preț mediu de 30-35 de euro pe fiecare pasager ar fi încasările minime la care deplasarea aeronavei pe traseul respectiv se justifică economic.

Durata reală a zborului tre'să fie mult mai mică, 1h45min e probabil de la ora de plecare și până la sosire, adică include timpul pierdut cu instructajul făcut pasagerilor, deplasarea la sol până la capătul pistei etc.

Iar după regulile din UE, avionul se consideră că a sosit (”arrived”) atunci când se deschid ușile pentru debarcarea pasagerilor, nu în momentul când a aterizat (”landed”). Zborul efectiv durează probabil foarte puțin peste o oră.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 12 Icon_minitimeMar 04 Oct 2016, 01:09

Bucureşti - Bruxelles pe hârtie durează 2h50min din momentul în care pornesc motoarele la Otopeni şi până se deschid uşile la Bruxelles. Practic durează vreo 2h10min - 2h20min în funcţie de... nu ştiu în funcţie de ce, probabil în funcţie de avion, vânt (la decolare şi aterizare trebuie să fii cu vântul în faţă, ceea ce poate să implice diverse bucle pe deasupra aeroportului pentru a intra pe direcţia potrivită) şi pilot.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 12 Icon_minitimeMar 04 Oct 2016, 01:51

http://www.railjournal.com/index.php/freight/tvz-and-siemens-to-develop-beijing-berlin-mail-coaches.html

AN agreement to develop mail coaches for operation between China, Russia and western Europe was signed by managing director of Tver Carriage Works (TVZ) Mr Taras Spivak, Deputy director general of Russian Post Logistics Mr Alexey Skatin, and head of Siemens Mobility Russia Mr Jörg Liebscher at last week’s Sochi International Investment Forum.

Under the framework of the agreement, the partners will develop vehicles which are compliant with International Coach Regulations (RIC) and capable of operating on the standard-gauge systems of China and Europe as well as Russia’s 1520mm-gauge network.
The new coaches will initially be deployed on Beijing - Moscow - Berlin services.

Russian Post Logistics says that demand for international shipments is increasing rapidly and it handled almost 100 million international shipments in the first half of this year. The company believes rail could be an attractive option for the carriage of products that cannot be transported by air, such as lithium-ion batteries.

Last year Russian Post awarded TVZ a contract to supply 50 mail coaches for domestic use.


http://www.railjournal.com/index.php/policy/dobrindt-calls-for-quieter-freight-trains.html

IRJ at InnoTrans 2016: Germany’s minister of transport and digital infrastructure Mr Alexander Dobrindt, says he wants to ban noisy freight trains by 2020, ahead of the European Commission’s plan to introduce regulations on the reduction of train noise.

“We are in dispute over this, just as we are with the infrastructure levy,” Dobrindt says. “We will remain firm on this issue.” Dobrindt believes the public will only accept a strategy to transfer more freight from road to the rail if trains are made quieter.

Turning to another policy initiative, Dobrindt said: “Diesel locomotives must become a thing of the past.” Dobrindt want to see more of the German rail net electrified even though only half of the network in Germany is currently electrified.

However, Dobrindt says that if electrification on this scale is too expensive alternatives to diesel traction such as battery or fuel cell technology will need to be considered. The transport ministry has contributed nearly €8m to aid the development of the world’s first multiple-unit train powered by fuel cells: Alstom’s Coradia iLint.
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3790
Data de inscriere : 03/09/2016

Revista presei - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 12 Icon_minitimeMar 04 Oct 2016, 02:02

Germania are practic un regim ideologic la momentul de față, nemții iau decizii economice la fel de inepte ca ale lui Ceaușescu, doar că au destui bani să-și permită pierderile. Au umplut toată țara cu moriști și panouri solare ca să reducă emisiile de carbon, dar au decis să închidă toate centralele nucleare (care nu emit carbon) și să mențină în funcțiune termocentrale pe lignit, de parcă alea nu emit și ele carbon. Propagandă și ideologie ca în vremurile bune Razz

Probabil Dobrindt n-are idee în ce ritm poate fabrica Alstom locomotive pe hidrogen și cam câte locomotive pe hidrogen i-ar trebui ca să tracteze trenuri de marfă. Coradia e doar de pasageri.
Sus In jos
neluadi

neluadi


Numarul mesajelor : 369
Localizare : Timisoara
Reputatie : 3516
Data de inscriere : 12/04/2016

Revista presei - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 12 Icon_minitimeMar 04 Oct 2016, 09:39

CFR SA - tarife indecente si ciudate:

http://www.capital.ro/plan-abuziv-de-tarifare-al-cfr-infrastructura-20-de-biruri-pe-l.html
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 12 Icon_minitimeMar 04 Oct 2016, 10:23

alex.alexus.tm a scris:
1h45min e zborul. Da, ei opereaza doar cu Boeing 737-800, 189 de locuri, e clar ca nu toate sunt scoase la pretul asta, doar ziceam ... cine e pe faza, se poate alege cu excursii de toata frumusetea, aproape gratis si cu transport rapid.

Am mers in Septembrie Bucuresti Berlin la pret mic, acum in Octombrie ma duc iar cu 10 euro dus-intors, la asa bani renteaza sa iti petreci weekendul in alta tara cu mult mai civilizata si sa nu stai in tara ta unde totul e scump si serviciile proaste. Trist dar adevarat.

_________________
595423Revista presei - Pagina 12 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 12 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 12 Bdeem_8496_a
Sus In jos
ets2oltromânia




Numarul mesajelor : 957
Localizare : -
Reputatie : 4078
Data de inscriere : 15/06/2016

Revista presei - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 12 Icon_minitimeMar 04 Oct 2016, 10:53

http://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/harta-interactiva-cu-proiectele-din-master-planul-de-transporturi-579931
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6987
Data de inscriere : 07/09/2014

Revista presei - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 12 Icon_minitimeMar 04 Oct 2016, 22:46

http://www.digi24.ro/stiri/economie/companii/franta-a-comandat-15-trenuri-de-mare-viteza-dar-nu-are-ce-face-cu-ele-580863

Sunt identice, din imagini, cu cele folosite de Italo. Dr2005, poftim, o să-i ia pe francezi la 13-14 că de ce au ajutat o fabrică Smile
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 12 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 12 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 39 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: