|
| Revista presei | |
|
+70TER200 get. Capsuneanu alex.barac.5 apmatei CristyanC George CFR NicuS cristi ar rich1974 riciu laur 133 Semafor mtk aris86 Shinkasen gvd COSTACHE MIHAIL cristi CFR TVlad AndiCFR bubu Ciprian sp59 Petre_IFTE Nicolae Sabik kristi kkk CristianSM AeroX alliens Luna DAS 2011 nenuandrei Caspar Florin C cristy79 19jimmy84 Vitosa cfr500 ravers75 alex.alexus.tm Adirmvl spiderpc ets2oltromânia DPS marius664 ldh80 Warrington IonutCFR2009 florin94 didinul Andrey_tm laurentzu Vice30 mielutu zburator ciprian71 DUAL 92Dragos @ndrey cardinal Nesebar dan tm Katalyn Rarau LanceR Dr2005 Adrian78 neluadi razvan - trenuri 74 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 02 Oct 2016, 19:25 | |
| - Adirmvl a scris:
- Si mie imi miroase a abureala politica. Ar fi extraordinar pentru tara asta sa se refaca ceva distrus, dar ramane sa vedem daca se va intampla ceva.
Ziceau de atunci ca o sa acceseze fonduri europene ca sa faca linia de la castel pana la furnalul de la Govajdie dar totul a ramas la stadiul de promisiuni Nici proiectul de modernizare a castelului nu a fost gasit eligibil au grasit firmele de consultanta si proiectare bine ca au luat 150000 de euro cred ca e o afacere de succes cu studiile astea de consultanta facute niste copy/paste si gata |
| | | LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11399 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 02 Oct 2016, 21:22 | |
| Castelul nu mai are nevoie de nicio prezentare,dar ar mai trebui popularizat si furnalul respectiv,care a produs si piese pentru turnul Eiffel |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 02 Oct 2016, 21:31 | |
| - LanceR a scris:
- Castelul nu mai are nevoie de nicio prezentare,dar ar mai trebui popularizat si furnalul respectiv,care a produs si piese pentru turnul Eiffel
Castelul e destul de popularizat problema e ca nu exista altceva de vizitat dupa sau sa fie un restaurant medieval in zona cum e la Sighisoara pe cand la Hunedoara langa castel sunt case care stau sa pice si ruinele fostului combinat sa nu mai zic de drumul de acces pana la castel de aia poate mocanita mai salva ceva dar nu prea multe e ca la Oravita-Anina vi te plimbi cu trenul si pleci |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 02 Oct 2016, 21:55 | |
| Apropo de respectivul furnal... Cand iti intra calculatorul in stand by Windows 10 iti afiseaza diverse poze cu locuri din lume. Una pe zi. Saptamana asta era una cu acel furnal pe calculatorul de la lucru. Eu pun problema asa: daca Microsoft a zis ca locul e senzational clar ar avea succes mocanita in zona.
Doar ca in zona Lupeni cica "oamenii de afaceri" locali cotizeaza unde trebuie ca tu sa nu primesti autorizatie sa iti deschizi ceva acolo. Deci dubiile privitoare la proiectul asta sint total justificate. |
| | | ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4077 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: Revista presei Dum 02 Oct 2016, 22:08 | |
| http://adevarul.ro/economie/afaceri/statul-vrea-manageri-privati-inca-145-companii-cec-eximbank-loteria-romarm-romsilva-ra-apps-vor-administratori-noi-lista-completa-1_57f12fe25ab6550cb8330438/index.html
CFR marfa+calatori,Loteria Romana si multe altele |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 02 Oct 2016, 22:59 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Va fi "o gura de oxigen" pentru trenurile internationale romanesti care in prezent au un numar foarte mic de pasageri.
Va fi pe ul, că drumurile făcute cu InterRail nu sunt contorizate, deci acei călători nu apar în statistică şi nu se încasează compensaţie pentru ei. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 03 Oct 2016, 14:17 | |
| - Warrington a scris:
- OK, hai să luăm în calcul Munchen - București. Cam în ce parametri ar trebui să opereze o asemenea rută, astfel încât să nu piardă 50.000 de euro pe zi? Pentru că nu ne putem duce nici la CFR, nici la Deutsche Bahn să le spunem că trebuie să arunce pe fereastră 50.000 de euro pe zi fiindcă noi vrem să avem un tren Munchen - București ca să ne uităm cu mândrie la el
Câți pasageri ar trebui să aibă, cum facem să adunăm numărul respectiv de pasageri, cât ar trebui să coste biletul și cât ar trebui să stea omul în tren? Iata niste oferte actuale ale CFR Calatori...Ce zici, sunt bune preturile? Oferta Munchen Special Cl. a 2-a dus-întors Arad - Muenchen 152 € Cluj Napoca - Muenchen 166 € Sibiu - Muenchen 177 € București - Muenchen 192 € Iași - Muenchen 207 € SparPreis Germania/2 adulți Cl. a 2-a dus-întors Arad - Berlin 276 €* Cluj N. - Dortmund 306 €* Brasov - Nurenberg 341 €* Craiova - Hamburg 341 €* București - Koln 358 €* * Preț / 2 adulți / fără supliment ICE |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7105 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 03 Oct 2016, 14:22 | |
| Noroc ca exista si alte oferte mult mai ieftine. Daca vrei sa mergi cu trenul din Romania catre Germania, cel mai ieftin se poate merge cu 2 oferte. Valabil si pentru Romania-Austria/Cehia/Slovacia/Elvetia/Croatia.
1 oferta - oras de plecare de pe teritoriul romanesc catre Ungaria (ex. Timisoara-Budapesta-Timisoara 30-35 euro dus-intors) 2 oferta - oras de plecare de pe teritoriul unguresc catre Germania (ex. Budapesta-Berlin-Budapesta 58 sau 78 euro dus-intors, in fuctie de tren)
Timisoara-Berlin-Timisoara, cel mai ieftin 88 de euro.
Exemplul de mai sus este pur orientativ, dar ofertele speciale pentru Ungaria se aplica pentru toate trenurile internationale care pleaca din Romania.
Din pacate, vanzatoarele din gara sau de la agentie nu stiu combinatiile astea si atunci iti flutura prin fata ofertele enumerate de tine mai sus, care nu-s deloc atragatoare. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 03 Oct 2016, 14:31 | |
| - alex.alexus.tm a scris:
Din pacate, vanzatoarele din gara sau de la agentie nu stiu combinatiile astea si atunci iti flutura prin fata ofertele enumerate de tine mai sus, care nu-s deloc atragatoare. Da stiu, sunt chiar extrem de scumpe...Am pus preturile doar pt a intari spusele colegului Warrington ca CFR practica preturi de mega avioane iar un tren direct la aceste tarife este condamnat din start...Sunt curios daca si vand bilete la acest preturi, stiut fiind faptul ca pasionatii feroviari de excursii europene isi iau bilete on line, cautand oferte ca cele enumerate de tine... |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7105 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 03 Oct 2016, 14:37 | |
| E adevarat ce spui tu, pentru ca un om de rand nu are de unde sa stie ca exista multe alte oferte care i-ar permite sa calatoreasca pe aceeasi ruta mult muuult mai ieftin. El merge la agentie, intreaba cat costa un bilet dus-intors pe ruta respectiva si aia e. Multi poate nici nu stiu foarte bine sa navigheze pe internet, poate nu stiu engleza si atunci achizitia unor bilete on-line este greoaie. Si e si normal sa astepte sa primeasca varianta cea mai convenabila atunci cand merg la agentie, dar na ... Ele stiu doar de ofertele cu punct de plecare din Romania si cam atat. Si pana la urma nu sunt de condamndat, nu e vina lor ca nu primesc training corespunzator. Pe de alta parte, interesul lor este sa vanda biletele la pret mai ridicat, pentru a spori profitul, insa cred ca mai degraba alunga calatorii.
Dupa cum spuneam, daca combini 2 oferte (si implicit 2 trenuri), se poate calatorii la preturi bune oriunde din Romania catre Europa.
90 euro e un pret bun pentru Timisoara-Berlin si retur, dar ce te faci ca mai exista si RyanAir care are cursa directa cu preturi si mai mici ?! Cei care aleg trenul o fac pentru a se plimba, pentru a mai vedea cate ceva pe geam, dar in nici un caz in interes de business. Chiar daca ar merge in vacanta, nu stiu cine ar mai alege varianta trenului (face in jur de 18-19 ore), cand avionul face doar 2h. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 03 Oct 2016, 17:19 | |
| Timisoara-Budapesta 15 euro Sibiu/Cluj/Brasov/Craiova-Budapesta 19 euro Bucuresti-Budapesta 29 euro
Budapesta-Berlin sau Munchen 29 euro la EN si 39 euro la EC.
Bucuresti-Berlin cu RyanAir se gasesc bilete acum cu 5 euro pe sens in Octombrie, 8 euro pe sens in Noiembrie si 6 euro pe sens in Decembrie.
Ultima editare efectuata de catre Kapпaтй in Lun 03 Oct 2016, 17:33, editata de 1 ori |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 03 Oct 2016, 17:19 | |
| http://www.feroviarul.ro/tehnologie/trenul-intercity-ice-4-al-celor-de-la-siemens-poate-revolutiona-transporturile-feroviare |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Lun 03 Oct 2016, 17:56 | |
| Poate cineva să explice de ce e așa revoluționar ICE 4? În Anglia circulă garnituri Diesel Voyager capabile de 200 km/h și au o mulțime de motoare, nu poți sta lângă ele în gară de hărmălaia pe care o fac atâtea motoare Diesel. Sunt produse de Bombardier în Belgia, au câte un motor Cummins de 750CP pe fiecare vagon, iar acel motor antrenează un generator care la rândul lui alimentează motoare electrice pe fiecare boghiu. Într-adevăr, nu scrie Siemens pe ele Asta e revoluționar la ICE 4, inscripția ”Siemens”? |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Revista presei Lun 03 Oct 2016, 18:11 | |
| Din nevoia de material rulant mai performant.Si ei au acelasi dusman ,, avionul'' dar intr-un mod mai elegant.Daca vreau sa plec din Zurich la Milano cu avionul , am escala la Barcelona.Asta imi vine sa cred ca e o intelegere.Sau Munchen - Bologna cu avionul de la 130 euro - 1 h sau cu trenul 39 euro- 6h.30 min.Am mers cu EC.85 si grad de ocupare peste 100%. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Lun 03 Oct 2016, 18:32 | |
| Sigur că e mereu nevoie de material rulant mai performant, dar tracțiunea distribuită pe mai multe vagoane nu a fost inventată odată cu ICE 4, asta încerc eu să spun. Adică Siemens își face reclamă aiurea, în condițiile în care soluția lor ”revoluționară” e de fapt una consacrată de multă vreme, chiar și la garnituri Diesel. - ciprian71 a scris:
- Daca vreau sa plec din Zurich la Milano cu avionul , am escala la Barcelona. Asta imi vine sa cred ca e o intelegere.
Mie îmi vine să cred că e neînțelegere Distanta Zurich - Milano e sub 300 km, dar trebuie să existe zboruri directe, probabil în jurul a 100 de euro pe fiecare sens. Există operatori care încearcă să ofere soluții chiar dacă ei nu au zbor direct, de exemplu Air France o să încerce să te ducă prin Paris, iar tu ai găsit probabil unul care a încercat să te ducă prin Barcelona. Dacă vreau să merg cu Lufthansa de la Londra la București, o să-mi ofere exact genul ăsta de soluție, prin Frankfurt sau prin Paris. Dar asta nu înseamnă că alte companii nu au zboruri directe de la Londra la București. La fel e și cu Zurich - Milano, dar zborurile ideale trebuie căutate chiar pe site-ul aeroportului, nu pe ale diverselor companii. Abia după ce identifici zborul dorit merită să te duci pe site-ul operatorului respectiv. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |