Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+70
TER200
get.
Capsuneanu
alex.barac.5
apmatei
CristyanC
George CFR
NicuS
cristi ar
rich1974
riciu
laur 133
Semafor
mtk
aris86
Shinkasen
gvd
COSTACHE MIHAIL
cristi CFR
TVlad
AndiCFR
bubu
Ciprian
sp59
Petre_IFTE
Nicolae
Sabik
kristi kkk
CristianSM
AeroX
alliens
Luna
DAS 2011
nenuandrei
Caspar
Florin C
cristy79
19jimmy84
Vitosa
cfr500
ravers75
alex.alexus.tm
Adirmvl
spiderpc
ets2oltromânia
DPS
marius664
ldh80
Warrington
IonutCFR2009
florin94
didinul
Andrey_tm
laurentzu
Vice30
mielutu zburator
ciprian71
DUAL
92Dragos
@ndrey
cardinal
Nesebar
dan tm
Katalyn
Rarau
LanceR
Dr2005
Adrian78
neluadi
razvan - trenuri
74 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 38 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3789
Data de inscriere : 03/09/2016

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeSam 24 Sept 2016, 23:11

ciprian71 a scris:
Este  o gluma proasta suma de 513 mil. euro. pentru 11 proiecte.M aintreb cat revine infrastructurii feroviare din acest tortulet? si pana in 2020.

Cea mai mare parte revine infrastructurii feroviare, 440 mil.euro pentru reabilitarea secțiunii Brașov - Sighișoara.
Celelalte 10 sunt proiecte minore, finanțate cu 1, 4 sau 10 mil.euro. Doar platforma multimodală de la Galați va primi ceva mai mult, aproape 22 mil.euro.
Iar în total nu sunt 513 mil., sunt 519,3 mil.

Comisia Europeană nu se ocupă de șmenuri, numai guvernanții români fac asta.
Ai mai jos lista detaliată și sumele pentru cele 11 proiecte.

http://ec.europa.eu/transport/themes/infrastructure/ten-t-guidelines/project-funding/doc/cef/2015-cef-country-fiche-ro.pdf
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeLun 26 Sept 2016, 08:50

http://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/noutati-feroviare/19-18-km-h-a-fost-viteza-medie-a-trenurilor-de-marfa-in-primele-7-luni-din-2016?fb_ref=Default
Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6378
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11399
Data de inscriere : 17/02/2011

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeLun 26 Sept 2016, 13:01

Adrian78 a scris:
http://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/noutati-feroviare/19-18-km-h-a-fost-viteza-medie-a-trenurilor-de-marfa-in-primele-7-luni-din-2016?fb_ref=Default

o limba de lemn remarcabila...
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5452
Data de inscriere : 23/01/2012

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeMar 27 Sept 2016, 15:27

Dr2005 a scris:
Avionul e pentru toţi care şi-l permit şi pe care îi ajută orarul de zbor. Oamenii de afaceri, în general, nu-şi planifică drumurile cu o lună înainte. Nici măcar funcţionarii statului care sunt trimişi la Comisia Europeană nu ştiu asta decât cu câteva zile înainte... de aia un bilet Bucureşti - Bruxelles ajunge lejer la 350 - 400 euro.


Iar gresesti.

Sedintele se stiu cu cateva luni inainte.
Anumite sedinte se stiu si cu un an inainte.

Daca nu s-ar stii atunci cum crezi ca s-ar face bugetul institutiei pentru deplasarile externe?
Revin si spun ... daca la voi la Ministerul Transporturilor nu e o buna comunicare intre departamente nu inseamna ca e la fel in restul ministerelor.

Ca mai sunt si deplasari care se stiu cu cateva saptamani inainte e adevarat dar majoritatea se stiu cu 6 luni / 11 luni inainte.

Poate te referi ca invitatia oficiala de la CE vine cu 2 luni inainte si apoi aprobarea si desemnarea delegatului se face destul de greoi. E altceva. Dar banii sunt in bugetul institutiei.
Intr-o institutie bugetara nu poti muta banii de investitii in banii de deplasari externe sau salarii ca faci puscarie.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeMar 27 Sept 2016, 16:09

http://playtech.ro/2016/viitorul-transporturilor-trenul-pe-baza-de-hidrogen-ar-putea-fi-solutia-impotriva-poluarii-aerului/?utm_source=autobild&utm_medium=FB&utm_campaign=FB-Post
Sus In jos
laurentzu




Numarul mesajelor : 424
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 3515
Data de inscriere : 08/06/2016

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeMar 27 Sept 2016, 16:28

Adrian78 a scris:
http://playtech.ro/2016/viitorul-transporturilor-trenul-pe-baza-de-hidrogen-ar-putea-fi-solutia-impotriva-poluarii-aerului/?utm_source=autobild&utm_medium=FB&utm_campaign=FB-Post

Si la noi sunt unii pe forum care inca sustin ca Malaxele sunt bune si nu trebuiesc scoase din uz Sad
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeMar 27 Sept 2016, 17:48

Rarau a scris:
Dr2005 a scris:
Avionul e pentru toţi care şi-l permit şi pe care îi ajută orarul de zbor. Oamenii de afaceri, în general, nu-şi planifică drumurile cu o lună înainte. Nici măcar funcţionarii statului care sunt trimişi la Comisia Europeană nu ştiu asta decât cu câteva zile înainte... de aia un bilet Bucureşti - Bruxelles ajunge lejer la 350 - 400 euro.


Iar gresesti.

Sedintele se stiu cu cateva luni inainte.
Anumite sedinte se stiu si cu un an inainte.

Daca nu s-ar stii atunci cum crezi ca s-ar face bugetul institutiei pentru deplasarile externe?
Revin si spun ... daca la voi la Ministerul Transporturilor nu e o buna comunicare intre departamente nu inseamna ca e la fel in restul ministerelor.

Ca mai sunt si deplasari care se stiu cu cateva saptamani inainte e adevarat dar majoritatea se stiu cu 6 luni / 11 luni inainte.

Poate te referi ca invitatia oficiala de la CE vine cu 2 luni inainte si apoi aprobarea si desemnarea delegatului se face destul de greoi. E altceva. Dar banii sunt in bugetul institutiei.
Intr-o institutie bugetara nu poti muta banii de investitii in banii de deplasari externe sau salarii ca faci puscarie.

Niciun demers de rezervare a biletelor de avion sau al cazării nu se poate face decât după aprobarea de către ministru a ordinului de deplasare şi înregistrarea lui în registrul actelor normative. Iar asta durează, sunt situaţii când se stă peste program cu o zi înaintea deplasării pentru finalizat formalităţile. Evident, asta înseamnă că preţurile cu transportul sunt imense, iar cazarea se face la mama cucului, fiindcă de pe o zi pe alta nu prea găseşti cazare în Elveţia, de pildă, sub cei 150 euro/noapte din barem. Cele mai multe şedinţe se anunţă cam cu o lună avans, la începutul anului se face doar o estimare a sumelor necesare (care se cuprind în buget), dacă după aia vine o conferinţă mare şi pleacă acolo tot cabinetul ministrului, automat după jumătatea anului nu or să mai fie bani pentru deplasările muritorilor de rând, chiar dacă au fost planificate cu un an înainte.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeMar 27 Sept 2016, 18:41

Tot mai greu pentru constructorii europeni dacă au intrat chinezii si in partea de Est iar Softronic îl va rămâne cu maxim 3 bucăți Hyperion

http://www.railwaygazette.com/news/traction-rolling-stock/single-view/view/leo-express-orders-chinese-emus.html
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeMar 27 Sept 2016, 19:15

Dacă Cehia nu va transpune Directiva 2002/34 şi nu va face licitare competitivă, Leo Express o să se ducă după Arena Ways. Depinde cât mai vrea tatăl lui Leoš Novotný să îi susţină afacerea.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3789
Data de inscriere : 03/09/2016

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeMar 27 Sept 2016, 23:53

Licitare pentru ce?! Leo Express e companie privată, nu stabilește Comisia Europeană ce trenuri își cumpără.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeMier 28 Sept 2016, 00:04

Licitarea competitivă pentru serviciul public social. Mai pe româneşte, fiecare trasă de pe linii principale şi fiecare secţie secundară trebuie scoasă la licitaţie şi adjudecată de operatorul feroviar care solicită subvenţia cea mai mică (evident, cu încadrarea în anumite criterii tehnice şi de confort).
Leo cică ar merge pe zero momentan, aşa spunea Leos la o conferinţă anul trecut (conferinţă la care a participat şi subsemnatul). Omul a spus foarte clar că abia aşteaptă licitarea competitivă, că vrea să preia câteva trase operate acum de CD. Şi cam toţi privaţii din Europa aşteaptă acelaşi lucru. Arena Ways s-a aruncat pe piaţă prea devreme şi a dat faliment, ceilalţi sunt mai precauţi, dar dacă în 2 - 3 ani nu vor veni lictaţiile, în mod sigur se vor lăsa de meserie. Cei 2 operatori privaţi cehi - Leo Express şi RegioJet - au în spate alte afaceri care îi ţin pe linia de plutire. Leo are un combinat siderurgic, iar RegioJet are cea mai mare firmă privată de transport auto din Cehia, StudentAgency (cred că e cea mai mare).

Problema e că, deşi România are infringement din cauza transpunerii cu întârziere a Directivei 34 din 2012 (scuze, în mesajul anterior am scris 2002 în loc de 2012), Franţa, Germania, Cehia, Polonia nici nu vor să audă de această directivă, care ar lua caşcavalul marilor operatori naţionali, precum SNCF, DB, CD şi PKP.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3789
Data de inscriere : 03/09/2016

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeMier 28 Sept 2016, 00:28

Am presupus că era vorba de o greșeală, 34/2002 era despre cosmetice.

Însă asocierile pe care le faci sunt din categoria ”long shot in the dark” dacă tu anticipezi falimentul lui Leo Express pornind de la faptul că a comandat trenuri chinezești.

Partea mai interesantă de văzut mi se pare alta, cine va fi cumpărătorul propriu-zis. Pentru că în final trenurile n-ar trebui să aparțină chiar operatorului, asta e destul de riscant dpdv economic. Când Richard Branson a cumpărat trenurile Pendolino pe care le operează și în ziua de azi Virgin Trains pe West Coast Main Line, proprietarul lor a fost până la urmă Angel Trains, nu Virgin.

Adică e nevoie de o entitate juridică separată, nu poți risca să te trezești că îți scoate fiscul materialul rulant la licitație.

Marii operatori naționali se descurcă ei într-un fel sau altul, Deutsche Bahn a cumpărat Arriva și a rezolvat o mulțime de probleme cu ocazia asta Razz
Însă domeniul siderurgic nu mi se pare tocmai profitabil în Europa, iar dacă un operator feroviar trebuie susținut de un operator de transport rutier, înseamnă că pasiunea s-a cam îndepărtat de rațiune.
Sus In jos
ets2oltromânia




Numarul mesajelor : 957
Localizare : -
Reputatie : 4077
Data de inscriere : 15/06/2016

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeMier 28 Sept 2016, 09:04

http://adevarul.ro/locale/craiova/fabrica-softronic-craiova-singura-produce-rame-locomotive-electrice-sud-estul-europei-gasit-nou-client-austria-1_57eb4e445ab6550cb81363d2/index.html
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeMier 28 Sept 2016, 23:23

Pentru pasionatii de tramvaie, modele si Malaxe.

http://www.swr.de/eisenbahn-romantik/ebr-884-banat/-/id=98578/did=17648838/nid=98578/1qxdhhy/index.html
Sus In jos
ets2oltromânia




Numarul mesajelor : 957
Localizare : -
Reputatie : 4077
Data de inscriere : 15/06/2016

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeJoi 29 Sept 2016, 12:02

http://adevarul.ro/locale/slobozia/drezina-blindata-folosita-fosta-securitate-misiuni-conspirative-doar-doua-exemplare-supravietuit-1_57ea5dc65ab6550cb80e9b19/index.html
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 9 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 38 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: