| Revista presei | |
|
+70TER200 get. Capsuneanu alex.barac.5 apmatei CristyanC George CFR NicuS cristi ar rich1974 riciu laur 133 Semafor mtk aris86 Shinkasen gvd COSTACHE MIHAIL cristi CFR TVlad AndiCFR bubu Ciprian sp59 Petre_IFTE Nicolae Sabik kristi kkk CristianSM AeroX alliens Luna DAS 2011 nenuandrei Caspar Florin C cristy79 19jimmy84 Vitosa cfr500 ravers75 alex.alexus.tm Adirmvl spiderpc ets2oltromânia DPS marius664 ldh80 Warrington IonutCFR2009 florin94 didinul Andrey_tm laurentzu Vice30 mielutu zburator ciprian71 DUAL 92Dragos @ndrey cardinal Nesebar dan tm Katalyn Rarau LanceR Dr2005 Adrian78 neluadi razvan - trenuri 74 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Sam 24 Sept 2016, 23:11 | |
| - ciprian71 a scris:
- Este o gluma proasta suma de 513 mil. euro. pentru 11 proiecte.M aintreb cat revine infrastructurii feroviare din acest tortulet? si pana in 2020.
Cea mai mare parte revine infrastructurii feroviare, 440 mil.euro pentru reabilitarea secțiunii Brașov - Sighișoara. Celelalte 10 sunt proiecte minore, finanțate cu 1, 4 sau 10 mil.euro. Doar platforma multimodală de la Galați va primi ceva mai mult, aproape 22 mil.euro. Iar în total nu sunt 513 mil., sunt 519,3 mil. Comisia Europeană nu se ocupă de șmenuri, numai guvernanții români fac asta. Ai mai jos lista detaliată și sumele pentru cele 11 proiecte. http://ec.europa.eu/transport/themes/infrastructure/ten-t-guidelines/project-funding/doc/cef/2015-cef-country-fiche-ro.pdf |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 26 Sept 2016, 08:50 | |
| http://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/noutati-feroviare/19-18-km-h-a-fost-viteza-medie-a-trenurilor-de-marfa-in-primele-7-luni-din-2016?fb_ref=Default |
|
| |
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11399 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 26 Sept 2016, 13:01 | |
| - Adrian78 a scris:
- http://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/noutati-feroviare/19-18-km-h-a-fost-viteza-medie-a-trenurilor-de-marfa-in-primele-7-luni-din-2016?fb_ref=Default
o limba de lemn remarcabila... |
|
| |
Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5452 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 27 Sept 2016, 15:27 | |
| - Dr2005 a scris:
- Avionul e pentru toţi care şi-l permit şi pe care îi ajută orarul de zbor. Oamenii de afaceri, în general, nu-şi planifică drumurile cu o lună înainte. Nici măcar funcţionarii statului care sunt trimişi la Comisia Europeană nu ştiu asta decât cu câteva zile înainte... de aia un bilet Bucureşti - Bruxelles ajunge lejer la 350 - 400 euro.
Iar gresesti. Sedintele se stiu cu cateva luni inainte. Anumite sedinte se stiu si cu un an inainte. Daca nu s-ar stii atunci cum crezi ca s-ar face bugetul institutiei pentru deplasarile externe? Revin si spun ... daca la voi la Ministerul Transporturilor nu e o buna comunicare intre departamente nu inseamna ca e la fel in restul ministerelor. Ca mai sunt si deplasari care se stiu cu cateva saptamani inainte e adevarat dar majoritatea se stiu cu 6 luni / 11 luni inainte. Poate te referi ca invitatia oficiala de la CE vine cu 2 luni inainte si apoi aprobarea si desemnarea delegatului se face destul de greoi. E altceva. Dar banii sunt in bugetul institutiei. Intr-o institutie bugetara nu poti muta banii de investitii in banii de deplasari externe sau salarii ca faci puscarie. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 27 Sept 2016, 16:09 | |
| http://playtech.ro/2016/viitorul-transporturilor-trenul-pe-baza-de-hidrogen-ar-putea-fi-solutia-impotriva-poluarii-aerului/?utm_source=autobild&utm_medium=FB&utm_campaign=FB-Post |
|
| |
laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3515 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mar 27 Sept 2016, 16:28 | |
| - Adrian78 a scris:
- http://playtech.ro/2016/viitorul-transporturilor-trenul-pe-baza-de-hidrogen-ar-putea-fi-solutia-impotriva-poluarii-aerului/?utm_source=autobild&utm_medium=FB&utm_campaign=FB-Post
Si la noi sunt unii pe forum care inca sustin ca Malaxele sunt bune si nu trebuiesc scoase din uz |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 27 Sept 2016, 17:48 | |
| - Rarau a scris:
- Dr2005 a scris:
- Avionul e pentru toţi care şi-l permit şi pe care îi ajută orarul de zbor. Oamenii de afaceri, în general, nu-şi planifică drumurile cu o lună înainte. Nici măcar funcţionarii statului care sunt trimişi la Comisia Europeană nu ştiu asta decât cu câteva zile înainte... de aia un bilet Bucureşti - Bruxelles ajunge lejer la 350 - 400 euro.
Iar gresesti.
Sedintele se stiu cu cateva luni inainte. Anumite sedinte se stiu si cu un an inainte.
Daca nu s-ar stii atunci cum crezi ca s-ar face bugetul institutiei pentru deplasarile externe? Revin si spun ... daca la voi la Ministerul Transporturilor nu e o buna comunicare intre departamente nu inseamna ca e la fel in restul ministerelor.
Ca mai sunt si deplasari care se stiu cu cateva saptamani inainte e adevarat dar majoritatea se stiu cu 6 luni / 11 luni inainte.
Poate te referi ca invitatia oficiala de la CE vine cu 2 luni inainte si apoi aprobarea si desemnarea delegatului se face destul de greoi. E altceva. Dar banii sunt in bugetul institutiei. Intr-o institutie bugetara nu poti muta banii de investitii in banii de deplasari externe sau salarii ca faci puscarie. Niciun demers de rezervare a biletelor de avion sau al cazării nu se poate face decât după aprobarea de către ministru a ordinului de deplasare şi înregistrarea lui în registrul actelor normative. Iar asta durează, sunt situaţii când se stă peste program cu o zi înaintea deplasării pentru finalizat formalităţile. Evident, asta înseamnă că preţurile cu transportul sunt imense, iar cazarea se face la mama cucului, fiindcă de pe o zi pe alta nu prea găseşti cazare în Elveţia, de pildă, sub cei 150 euro/noapte din barem. Cele mai multe şedinţe se anunţă cam cu o lună avans, la începutul anului se face doar o estimare a sumelor necesare (care se cuprind în buget), dacă după aia vine o conferinţă mare şi pleacă acolo tot cabinetul ministrului, automat după jumătatea anului nu or să mai fie bani pentru deplasările muritorilor de rând, chiar dacă au fost planificate cu un an înainte. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 27 Sept 2016, 18:41 | |
| Tot mai greu pentru constructorii europeni dacă au intrat chinezii si in partea de Est iar Softronic îl va rămâne cu maxim 3 bucăți Hyperion
http://www.railwaygazette.com/news/traction-rolling-stock/single-view/view/leo-express-orders-chinese-emus.html |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 27 Sept 2016, 19:15 | |
| Dacă Cehia nu va transpune Directiva 2002/34 şi nu va face licitare competitivă, Leo Express o să se ducă după Arena Ways. Depinde cât mai vrea tatăl lui Leoš Novotný să îi susţină afacerea. _________________ :TTT:
|
|
| |
Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mar 27 Sept 2016, 23:53 | |
| Licitare pentru ce?! Leo Express e companie privată, nu stabilește Comisia Europeană ce trenuri își cumpără. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 28 Sept 2016, 00:04 | |
| Licitarea competitivă pentru serviciul public social. Mai pe româneşte, fiecare trasă de pe linii principale şi fiecare secţie secundară trebuie scoasă la licitaţie şi adjudecată de operatorul feroviar care solicită subvenţia cea mai mică (evident, cu încadrarea în anumite criterii tehnice şi de confort). Leo cică ar merge pe zero momentan, aşa spunea Leos la o conferinţă anul trecut (conferinţă la care a participat şi subsemnatul). Omul a spus foarte clar că abia aşteaptă licitarea competitivă, că vrea să preia câteva trase operate acum de CD. Şi cam toţi privaţii din Europa aşteaptă acelaşi lucru. Arena Ways s-a aruncat pe piaţă prea devreme şi a dat faliment, ceilalţi sunt mai precauţi, dar dacă în 2 - 3 ani nu vor veni lictaţiile, în mod sigur se vor lăsa de meserie. Cei 2 operatori privaţi cehi - Leo Express şi RegioJet - au în spate alte afaceri care îi ţin pe linia de plutire. Leo are un combinat siderurgic, iar RegioJet are cea mai mare firmă privată de transport auto din Cehia, StudentAgency (cred că e cea mai mare).
Problema e că, deşi România are infringement din cauza transpunerii cu întârziere a Directivei 34 din 2012 (scuze, în mesajul anterior am scris 2002 în loc de 2012), Franţa, Germania, Cehia, Polonia nici nu vor să audă de această directivă, care ar lua caşcavalul marilor operatori naţionali, precum SNCF, DB, CD şi PKP. _________________ :TTT:
|
|
| |
Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mier 28 Sept 2016, 00:28 | |
| Am presupus că era vorba de o greșeală, 34/2002 era despre cosmetice. Însă asocierile pe care le faci sunt din categoria ”long shot in the dark” dacă tu anticipezi falimentul lui Leo Express pornind de la faptul că a comandat trenuri chinezești. Partea mai interesantă de văzut mi se pare alta, cine va fi cumpărătorul propriu-zis. Pentru că în final trenurile n-ar trebui să aparțină chiar operatorului, asta e destul de riscant dpdv economic. Când Richard Branson a cumpărat trenurile Pendolino pe care le operează și în ziua de azi Virgin Trains pe West Coast Main Line, proprietarul lor a fost până la urmă Angel Trains, nu Virgin. Adică e nevoie de o entitate juridică separată, nu poți risca să te trezești că îți scoate fiscul materialul rulant la licitație. Marii operatori naționali se descurcă ei într-un fel sau altul, Deutsche Bahn a cumpărat Arriva și a rezolvat o mulțime de probleme cu ocazia asta Însă domeniul siderurgic nu mi se pare tocmai profitabil în Europa, iar dacă un operator feroviar trebuie susținut de un operator de transport rutier, înseamnă că pasiunea s-a cam îndepărtat de rațiune. |
|
| |
ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4077 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mier 28 Sept 2016, 09:04 | |
| http://adevarul.ro/locale/craiova/fabrica-softronic-craiova-singura-produce-rame-locomotive-electrice-sud-estul-europei-gasit-nou-client-austria-1_57eb4e445ab6550cb81363d2/index.html |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 28 Sept 2016, 23:23 | |
| Pentru pasionatii de tramvaie, modele si Malaxe.
http://www.swr.de/eisenbahn-romantik/ebr-884-banat/-/id=98578/did=17648838/nid=98578/1qxdhhy/index.html |
|
| |
ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4077 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: Revista presei Joi 29 Sept 2016, 12:02 | |
| http://adevarul.ro/locale/slobozia/drezina-blindata-folosita-fosta-securitate-misiuni-conspirative-doar-doua-exemplare-supravietuit-1_57ea5dc65ab6550cb80e9b19/index.html |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|