Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11399 Data de inscriere : 17/02/2011
Subiect: Re: Revista presei Lun 19 Sept 2016, 13:55
cei needucati si dependentii de ajutoare voteaza mai ales o parte a spectrului politic vina pentru lipsa de educatie a copiilor,o poarta in primul rand familia e regretabil ca un examen de maturitate precum bacalaqureatul,pune mari probleme unui mare numar de elevi
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mar 20 Sept 2016, 19:15
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11399 Data de inscriere : 17/02/2011
Subiect: Re: Revista presei Mar 20 Sept 2016, 22:10
deoarece frica pazeste pepenii,e foarte bine ca au loc astfel de actiuni
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
Subiect: Re: Revista presei Mar 20 Sept 2016, 23:55
http://viasatexplore.ro/program/9743/
Un serial interesant despre caile ferate. Mai multe vedeti acolo.
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Sept 2016, 08:26
Cabview ptr toata lumea la metrou 4. Nu mai are vatman.
_________________ IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti
IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Sept 2016, 10:22
CFR e de Stat, a noastra adica, deci merge si fara bilet dam ceva la nas si gata... Cam asta e mentalitatea celor multi gasiti fara bilet in trenurile respective. Solutia este una singura, operator privat pe toate rutele cu material rulant inchiriat de la CFR Calatori (adica CFR Calatori sa nu mai opereze niciun tren, doar sa inchirieze vagoane si locomotive). Se poate incerca experimental vreun an, sa vedeti apoi rezultate foarte bune la incasari.
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Sept 2016, 10:38
Ăștia nu se învață minte nici după ce primesc amendă:
Sunt foarte rare controalele o dată la 5 zile. Aici trebuie controale zilnic, până când nimeni nu va mai fi prins fără bilet.
Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Sept 2016, 11:09
Dacă ”trebuie controale zilnic”, e clar că metoda de plată a călătoriei trebuie schimbată.
Cât costă ora de lucru pentru fiecare dintre cei care participă la acțiunea de control? Chiar își poate permite compania (și statul) asemenea cheltuieli?
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Sept 2016, 13:16
Personalul CFR Călători e luat din birouri, deci nu e vorba de personal suplimentar sau de ore suplimentare la personalul existent. Nu ştiu cum e cu Poliţia şi Jandarmeria... ăştia, teoretic, au în fişa postului şi genul ăsta de acţiuni, dar practic nu prea se ocupă.
_________________ :TTT:
Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Sept 2016, 13:32
Înseamnă că personalul e supra-dimensionat, dacă pot fi scoși din birouri pentru asemenea acțiuni. Își poate imagina cineva personalul de la Deutsche Bahn sau de la Virgin Trains scos din birouri pentru acțiuni de control în teren?!
Există o lecție din transporturile aeriene, Ansett ajunsese la un moment dat să transporte vreo 10 mil.pasageri anual cu 16.000 de angajați, în timp ce Virgin Blue transporta un număr comparabil de pasageri cu doar 4.000 de angajați. Fără ore suplimentare și altele asemenea, doar prin dimensionarea corespunzătoare a personalului. La un moment dat Ansett a încercat să cumpere Virgin Blue pentru că nu mai putea face față concurenței, Richard Branson a refuzat, iar Ansett a dat faliment. Pur și simplu.
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Sept 2016, 13:40
Sint pline garile de controlori d-astia luati din birouri. Nu prea au habar de trenuri, chiar nu se simt bine ca trebuie sa verifice, stau pe telefon, fumeaza, chibiteaza, isi dau importanta apoi confunda trenurile si liniile de plecare intre ele.
Am stat de citeva ori in urma lor dupa plecarea unor trenuri la care au stat la usi.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Sept 2016, 13:43
Warrington a scris:
Înseamnă că personalul e supra-dimensionat, dacă pot fi scoși din birouri pentru asemenea acțiuni. Își poate imagina cineva personalul de la Deutsche Bahn sau de la Virgin Trains scos din birouri pentru acțiuni de control în teren?!
Există o lecție din transporturile aeriene, Ansett ajunsese la un moment dat să transporte vreo 10 mil.pasageri anual cu 16.000 de angajați, în timp ce Virgin Blue transporta un număr comparabil de pasageri cu doar 4.000 de angajați. Fără ore suplimentare și altele asemenea, doar prin dimensionarea corespunzătoare a personalului. La un moment dat Ansett a încercat să cumpere Virgin Blue pentru că nu mai putea face față concurenței, Richard Branson a refuzat, iar Ansett a dat faliment. Pur și simplu.
Și șefii de gara au drept de control în tren La CFr Calatori sunt vreo 250 de tăietori de iarbă gen sef serviciu sef birou jumate din ei femei probabil 80% dintre ei rude și cunostinte
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Sept 2016, 15:29
Cateva solutii pentru combaterea acestui fenomen a calatoriei fara bilet
-In primul rand, sefii de tren si controlorii de bilete sa aibe accelasi statut cu politistii, si sa fie dotati cu arme de foc! Agresiunea asupra unui controlor de bilete sau sef de tren sa fie pedepsita exact la fel cu agresiunea asupra unui politist sau jandarm.
-Pe rutele periculoase, unde exista riscul marit de agresiunea asupra personalului CFR, fiecare tren de calatori sa fie insotit pe intreg traseul de patrule inarmate de jandarmi sau politisti TF
-La aceste actiuni de control comune cu politia, politistii si jandarmii ar trebui sa procedeze mult mai dur cu cei prinsi fara bilet
Intai legitimati, sau daca nu au ori refuza sa prezinte actul de identitate, incatusati pe loc, pusi culcat la pamant (daca se opun folosita forta) si dusi la sectie de politie, unde sa fie amprentanti si identificati.
Iar apoi aplicata o amenda marita, care
-pentru cei ce lucreaza cu forme legale retinuta automat din primul salar (sau daca cei prinsi fara bilet sunt pensionari, beneficiari ai unui ajutor social ori alte forme legale de venituri, amenda retinuta automat din prima pensie, ajutor social, etc)
-pentru cei care nu lucreaza, ori lucreaza la negru, ori nu obtin venituri legale din care sa poata fi retinuta amenda, sa fie pusi la munca fortata in folosul comunitatii, iar daca refuza sa fie pedepsiti cu inchisoarea.
-Controlorii de bilete si sefii de tren sa aibe dreptul a retine (inclusiv cu forta) si incatusa calatorii gasiti fara bilet in tren, iar in prima statie unde opreste trenul, sa predea acel calator gasit fara bilet si retinut, politiei.
Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Sept 2016, 15:39
Ideile astea vin de-a dreptul de la Gheorghiu-Dej, așa e?
Ai idee ce se întâmplă dacă dotezi cu arme de foc niște oameni care nu au nicio pregătire privind menținerea ordinii publice? Prin 1995 fuseseră dotați cu arme de foc gardienii publici, deși ei nu aveau făcută o școală de poliție. Iar polițiștii adevărați erau mereu în situația de a reține gardieni pubilici care amenințau cu arma pe oricine li se năzărea.
Când ai în dotare arme de foc, ceea ce înveți în cursul instruirii este cum să procedezi ca să NU ajungi să le folosești. Fără instruire și fără teste psihologice, cei dotați cu arme de foc se vor comporta ca niște cowboy, vor scoate arma și când se ceartă cu vecinul.
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
Subiect: Revista presei Mier 21 Sept 2016, 15:53
Ar trebui instaurata disciplina de fier,altfel nu se mai poate.Democratie prost inteleasa si daca va uitati bine la toate aceste filme gasim acei cetateni care ne ignora peste tot.In trasportul in comun,va spun sincer uneori imi este jena ca platesc calatoria, acesti indivizi se uita la mine de parca cine stie ce am facut si zambesc ca si cum doar prostii platesc.Gandesc ca au doar drepturi nu si obligatii.