Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Compunerea trenurilor din România - 2016

In jos 
+57
matei vulcan
allred
madalin98
get.
Katalin4653
marius664
riciu
Spartan1948
Sabik
miguel1975
alex.barac.5
ets2oltromânia
Livius0202
Cris_Cr
laur 133
bobi
Vitosa
ciprian71
ECata
Luna
didinul
theblackstigx
CristianSM
Andrei Andras
DUAL
laurentzu
Norbi
AndiCFR
Ikarus99
92Dragos
IonutCFR2009
AndreiSV
Ovidiu Andrei
neluadi
Rarau
cristy79
cardinal
Simo1971
Nesebar
billy752-istu
razvan - trenuri
cfr500
AeroX
mielutu zburator
dan tm
Adrian78
Florin-ICE
CristyanC
florin94
Dr2005
cristi ar
Katalyn
qew00
Adirmvl
Andrey_tm
ALEXCFR
mariuscfrbucuresti
61 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 31 ... 41  Urmatorul
AutorMesaj
florin94

florin94


Numarul mesajelor : 362
Localizare : Braila-Sibiu
Reputatie : 3611
Data de inscriere : 02/01/2016

Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 21 Icon_minitimeVin 21 Oct 2016, 19:43

Astazi R 2070 este compus dintr-un automotor Desiro. Smile
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 21 Icon_minitimeVin 21 Oct 2016, 20:44

Garnitura trenurilor 5024/3003/3012/5027 Pl.Sud-Buc.Basarab-Brasov-Buc.Nord-Pl.Sud este facuta de vreo 2 saptamani si ceva cu DWA-uri : 19-80, 21-80, 19-80, 21-80, 21-80 in locul celor 5 vagoane 20-55.

Dar 4 zile de luni pana joi a circulat 3 etajate 26-16 proaspat revizuite unul in iulie si 2 in prima jumatate a luni octombrie serie mica sub 097 deci fara prize. Luni au fost cei de la ProTv si au filmat in 3003 de la Basarab pana la PL.Vest iar un cfr-ist spunea "stati cuminti ca au bagat vagoanele astea noi acum pentru 2-3 zile cat e astia cu camera pe urma le scoate" nu au fost 2-3 zile ci 4 ca de azi au revenit DWA-urile.

1621 : 21-70, 21-70, 30-76, 84-96, 22-96.
1632 : 20-83, 84-83, 19-83, 20-83.
1571 : 20-83, 19-83, 20-83, 84-83.
1655 : 21-87, 10-70, 21-76.
1657/1658 : 21-76, 21-76, 10-70, 21-76.
1550 : 26-16 + TE Acvila
1552 : TE Acvila + TE Acvila.
5056/1554/5023/5011 : TE Acvila.
5072/5071 : 26-16, 20-55, 26-16.
11033/11034 : 21-80, 19-80, 19-80.

1527/1526

Compunerea veche : 20-87, 84-87, 20-87, 20-87 =  304 locuri
Compunerea noua : 21-87, 84-83, 21-87, 21-87 = 304 locuri.

S-a ales praful de mult laudatul serviciu de internet gratuit de la CFR Calatori. Cele 5 vagoane 21-76.90X si 19-83-ul dotate cu wifi de la Orange s-au ratacit pe alte trenuri.
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5868
Data de inscriere : 27/02/2013

Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 21 Icon_minitimeVin 21 Oct 2016, 21:11

DWA-urile nici nu se compara cu etajatele in privinta confortului oferit publicului calator. 

Trenul 3003 si mai ales 3012 este utilizat de muntomani care fac trasee de o zi si vin obositi de pe munte, iar conditiile din vagoanele compartimentate 20-55 sau mai ales DWA 19-80 sunt perfecte pentru acestia, in timp ce etajatele "moderne" ofera confort 0, scaune tari si inghesuite, nici prize nu au ca sunt serie mica. In concluzie nu au ce cauta pe acest tren, sunt suficiente trenuri unde pot fi trantite. 

Cand am venit ultima oara cu R 3012 lumea exact asta lauda: scaunele/fotoliile comode pe care multi s-au si intins, caldura si faptul ca erau compartimentate, lumina era stinsa sau difuza in compartiment, unii stateau pe hol cu geamul deschis, nu am auzit pe nimeni sa se planga de ele. Sa nu uitam ca trenul merge practic noaptea. Vine si iarna - sunt perfecte vagoanele acelea plus ca au eleganta si stilul lor clasic inconfundabil. Vagoanele erau curate si perfect functionale, geamurile se deschideau, nu era nimic rupt sau distrus, la toaleta era hartie si sapun etc 

Asa ca nu tot ce e "modern" e si bun - pt trenul acesta sigur nu este din motivele de mai sus. Dupa un  traseu  de o zi pe munte nu cred ca are nimeni chef sa stea impaiat pe scaunele alea diabolice cu neoanele in ochi 3 ore.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 21 Icon_minitimeVin 21 Oct 2016, 21:20

Nu stiu cum au ales cele 5 DWA-uri dar toate sunt scadente la revizie cat de curand. Ca fapt divers R 3012 in seara asta : 5 etajate + cele 5 DWA-uri.

Mi-e nu-mi plac decat cele de clasa 1-a 19-80 cate sunt comode pe cand 21-80 are banchete de cate 4 locuri iar etajatele singurul plus care il are e spatiul de la capete pentru mutomani cu rucsace mari sau pe spatiu pentru a pune biciclete.
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5868
Data de inscriere : 27/02/2013

Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 21 Icon_minitimeVin 21 Oct 2016, 21:35

Interesant ce s-o fi ales de vagoanele 19/20-55 care faceau acest tren inainte... 

Asa este, 19-80 sunt si preferatele mele.  Smile

Daca tot pun etajate, macar sa puna din cele cu prize sa aduca un plus pt calatori fata de DWA-uri, singurele reprosuri ale unora erau ca DWA-urile nu aveau prize. Pt mine personal nu e obligatoriu, dar altii nu pot sta zece minute fara sa butoneze ceva.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 21 Icon_minitimeVin 21 Oct 2016, 22:21

florin94 a scris:
Astazi R 2070 este compus dintr-un automotor Desiro. Smile

Azi 2061 si perechea 2070 au fost cu Desiro de la IR 1724/1725 care au circulat ca 12124/12125 cu DA iar la dus din Craiova a avut 6 vagoane si la intors din Sibiu 1 vagon, deci a dus ceva vagoane de la Craiova la Sibiu.

_________________
595423Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 21 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 21 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 21 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 21 Icon_minitimeSam 22 Oct 2016, 01:08

DA-ul ala ce vagoane a dus? In august a mai fost asa perechea respectiva cu 60/82, nu retin, si cu un 20-49.2. Dar asta pentru ca a fost defect Desiro-ul.

N-am fost cu 19-80, dar 21-80 sint foarte bune, mai ales daca esti nostalgic.Intrebarea e de ce nu sint vagoanele alea puse in compunerea trenurilor de noapte?

Cristi, stii vorba cu dosul si Raiul. Or circula si pe alte rute etajatele cu prize, lasa asa. Smile
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 21 Icon_minitimeSam 22 Oct 2016, 01:29

Am avut neplăcerea ca, acum vreo 10 ani, în epoca 20-55-urilor pe rapid, să nimeresc trenuri rapide cu 21-80 (374 şi actualul 1591 - nu mai ştiu ce nr avea atunci când era rapid). Mi s-au părut crunte atunci şi la fel mi se par şi acum, mai bine merg cu 20-49 decât cu aşa ceva, măcar la 20-49 nu am scaunul cu muşama să transpir mai ceva ca Cotabiţă.

21-80 nu au ce să mai caute la trenuri IR. La fel şi 19-80, au ajuns sub orice critică. E inacceptabil să nu ai prize la tren de lung parcurs şi vara să nu ai climatizare. Bonus, te trage curentul pe la geamuri, ca să nu mai vorbesc de tapiţeria jegoasă şi, pentru vagoanele aparţinând Reviziei Basarab, de numeroşii gândaci de bucătărie care mişună prin vagoane.

Nu e nimic nostalgic în 21-80, mai ales că în anii '90 au circulat doar pe internaţionale şi, probabil, pe IC până au venit 20-76 (da, alea sunt vagoane bune pentru lung parcurs). Pentru nostalgie ar trebui un 20-47 sau, în lipsa lui, un 20-50, că alea au făcut pe unele accelerate de lung parcurs.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 21 Icon_minitimeSam 22 Oct 2016, 05:23

Kapпaтй a scris:
florin94 a scris:
Astazi R 2070 este compus dintr-un automotor Desiro. Smile

Azi 2061 si perechea 2070 au fost cu Desiro de la IR 1724/1725 care au circulat ca 12124/12125 cu DA iar la dus din Craiova a avut 6 vagoane si la intors din Sibiu 1 vagon, deci a dus ceva vagoane de la Craiova la Sibiu.

Poate are legatura si cu 3012 ca aseara a avut 10 vagoane 5 etajate + cele 5 DWA-uri cu care a urcat 3003 dimineata. S-ar putea sa fi fost ceva pe bucati gen Buc-Rosiori/Craiova, Craiova-Brasov si apoi 3012 Brasov-Buc.Nord.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 21 Icon_minitimeSam 22 Oct 2016, 13:19

Are. Au circulat pentru un grup de militari debarcati la Voila.
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 21 Icon_minitimeSam 22 Oct 2016, 23:05

Nu m-a tras niciun curent și am mers cu DWA vai de viața lui când afară erau -20 de grade. Asta că te trage curentul la geamuri e o imbecilitate de babă votantă PSD, numai așa un specimen ar putea debita o prostie așa mare.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Livius0202




Numarul mesajelor : 16
Reputatie : 4717
Data de inscriere : 11/01/2012

Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: IR   Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 21 Icon_minitimeDum 23 Oct 2016, 03:17

Doamne ce tampenie, in 2016 sa ai la un IR care face in jur de 6 ore etajate si pui la R sau IR subventionat vagoane net superioare din punct de vedere al confortului, pentru mine e o enigma ce se intampla de atatia ani cu trenul asta de are vagoane asa nepotrivite, ar trebui daca tot ceri tarife mari sa fie si o echitate a confortului in functie de rang

Vagoane etajate mai sunt doar pe IR 1825/1826 Buc.Nord-Tg.Jiu si retur 3 la numar restul sunt doar pe trenurile Regio majoritatea din ele fiind la Basarab pe trenurile spre Brasov, Buzau, Rosiori, Pitesti, Slatina, Comanesti si altele.

Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5868
Data de inscriere : 27/02/2013

Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 21 Icon_minitimeDum 23 Oct 2016, 10:35

Nu e nicio enigma - daca trenul are calatori, inseamna ca le place etajatul si basta, deci daca treaba merge de ce ar schimba ceva?

Asta cu tarifele mari e relativa, cati dintre calatorii acestui tren IR (sau ale altora) chiar platesc acest tarif? 90% din calatori platesc jumate sau nimic, fiind handicapati, revolutionari etc etc - deci strict pt banii dati etajatul nu e deloc scandalos asa cum poate parea. Am mai spus cred ca intr-un IR de pe Brasov-Bucuresti eram singurul fraier cu bilet intreg din vagon, in rest numai pomeni de toate felurile. Deci si cu pomeni si cu vagoane de lux cum vine treaba asta? Nu mai zic de lipsa de cultura feroviara din Romania, unii si acum se inchina in fata tramvaiului Desiro ca e nemaivazut si nemaipomenit - deci nu e de mirare ca merg in etajat 6 ore si le mai si place. Asa ca - sa le fie de bine din punctul meu de vedere. 

Am mai spus motivul pt care trenurile IR tarifate R sau cu oferta -35-40-50% au compuneri foarte bune: rostul acestora este sa fie "carlige" de atras lumea inapoi la tren - deci ca sa atragi omul ii pui ceva frumos si ieftin sa ii iei ochii si el va reveni si data vitoare. Plus ca unele sunt la concurenta directa cu trenuri private deci nu isi pot permite sa puna orice jafuri daca vor ca lumea sa mearga cu ei.  Altele nu sunt la concurenta cu privatii dar sunt pe rute cu mare potential unde si-au propus sa atraga calatori de la dube. 

Privitor la DWA-uri: niciodata nu m-a tras curentul sau sa vad gandaci sau mai stiu eu ce. E drept ca unele (de pe Targoviste in general) sunt mai uzate, dar pentru iarna asa cum spunea si colegul la -20 de grade nu ai treaba in ele. Confortul dintr-un 19-80 chiar si mai uzat nu se compara cu cel din etajat - care este fix 0.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 21 Icon_minitimeDum 23 Oct 2016, 11:09

Ai 15 minute la dispozitie sa-ti editezi mesajul daca nu te fac ou si cu otet ! Tie chiar nu ti-e rusine sa postezi asa ceva, cum adica in 338 locuri doar 10% sunt cu Pret Intreg restul sunt handicapati si revolutionari, cum iti permiti sa spui asa ceva ?? Cati handicapati "buni" si revolutionari crezi ca are tara asta de iti permiti sa spui ca la un tren de 338 locuri 300 sunt revolutionari si handicapati care pot merge cu trenul ca sunt multi care nu pot iesi din casa dapai sa ajunga pana la tren.

Ai luat-o razna de cateva luni de zile pupi in dos toata ziua CFR-ul si incompetenti de acolo vezi numai negru in fata ochilor si postezi de parca ai avea 8 ani nu 38.

Nu te-am vazut odata sa zici sa scoata RailJet-urile de pe IR 1599 tren de 3h30 cu tarif de Personal si sa faca rocada cu etajatele de la 1825/6 unde se face 6 ore si nu exista nicio oferta, postezi doar ce iti convine si prin tehnicile astea ieftine prostesti si pacalesti si pe alti, sunt prosti cei care pune botul la ceea ce postezi aici dar si pe FB.



Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5868
Data de inscriere : 27/02/2013

Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 21 Icon_minitimeDum 23 Oct 2016, 11:24

Tu chiar nu stii ce magarii se fac cu chestiile alea cu handicap care confera dreptul la calatorii gratuite sau te faci ca nu stii? Ma refer la handicapatii inchipuiti care scot hartia ca au ciuma sau lepra si ei nu au nici pe dracu. Chiar nu ai auzit de asa ceva? Ma indoiesc. 

Am avut carte VSD am mers o luna doar cu IR-urile si stiu bine ce am vazut. S-au facut si statistici care arata ca aproape 90% din cei ce merg au diverse "facilitati", sunt date oficiale, din cate stiu procentul este intre 86 si 88%, in orice caz peste 80%. 

RailJet-urile sunt foarte bune acolo unde sunt, am explicat de ce sunt acolo, nu vrei sa intelegi e fix problema ta. 

Lasa amenintarile ca nu impresionezi pe nimeni cu ele. Am vazut ca de un timp nimic nu iti mai convine si injuri peste tot conducerea CFR Calatori, care nici eu nu zic ca e perfecta. Dar ceea ce s-a facut in ultimul an e foarte bine si erau singurele lucruri care se puteau face in conditiile date ca sa se mentina treaba pe linia de plutire. Daca cei de la CFR Calatori sunt incompetenti cum ii injuri tu - poate ne spui si cine sunt competentii? Si care sunt planurile lor marete daca nimic din ce se face acum nu va convine?
Sus In jos
Continut sponsorizat





Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 21 Icon_minitime

Sus In jos
 
Compunerea trenurilor din România - 2016
Sus 
Pagina 21 din 41Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 31 ... 41  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Compunerea trenurilor din România - 2016
» Compunerea trenurilor din Romania 2018
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II
» Compunerea trenurilor din România - 2012
» Compunerea trenurilor din România -2013

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: