|
| Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|
+57matei vulcan allred madalin98 get. Katalin4653 marius664 riciu Spartan1948 Sabik miguel1975 alex.barac.5 ets2oltromânia Livius0202 Cris_Cr laur 133 bobi Vitosa ciprian71 ECata Luna didinul theblackstigx CristianSM Andrei Andras DUAL laurentzu Norbi AndiCFR Ikarus99 92Dragos IonutCFR2009 AndreiSV Ovidiu Andrei neluadi Rarau cristy79 cardinal Simo1971 Nesebar billy752-istu razvan - trenuri cfr500 AeroX mielutu zburator dan tm Adrian78 Florin-ICE CristyanC florin94 Dr2005 cristi ar Katalyn qew00 Adirmvl Andrey_tm ALEXCFR mariuscfrbucuresti 61 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Joi 24 Noi 2016, 22:14 | |
| 20-76-054 a rămas în compunerea lui 2705 Petrosani-Arad în Săvârșin erau pe peron 30 de oameni m-a gândeam că e ceva sărbătoare dar cam toate trenurile pana la Simeria au fost aproape pline si 2186 Simeria-Lugoj cu Desiro Dezastru de 472-1 azi dimineață la Curtici nu stiu daca erau mai mult de zece persoane în amândouă vagoane nici la cuseta situația nu era mai roz |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Joi 24 Noi 2016, 22:54 | |
| - cristy79 a scris:
- Adirmvl a scris:
- Katalyn a scris:
Nu am inteles ce pozitie ce ? Sunt vagoane cu 80 locuri compartimente la capete si mini-salon la mijloc. In compunerea trenului poate fi oriunde nu este o regula sa circule ca vagon 1 sau 5.
Detalii la topicul dedicat acestei serii. Ma interesa al catelea vagon e. Dar... Am rezervat mai devreme bilete la Dacos. O decizie foarte inteleapta.
Da, foarte înţeleaptă: la Căciulata se marchează o trecere de pietoni, iar după aia la viaduct se circulă pe un singur fir. Adevărul e că nu-s mari coloanele, stai 15 - 20 minute la Căciulata şi vreo 50 minute la viaduct, o nimica toată ) Şi, pentru că mergi spre Cluj, sigur mai pierzi ceva timp şi pe la Sebeş. _________________ :TTT:
|
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Joi 24 Noi 2016, 23:21 | |
| Cum se face ca numai cand mergi tu apar coloanele de 20 de km.
Eu de cate ori am mers am ajuns de la Sibiu la Bucuresti in maxim 5 ore iar la Caciulata in maxim 3 ore jumatate.
Trenul va face Sibiul in 6 ore si jumatate... extrem de atractiv (asta fara eventualele intarzieri). Banuiesc ca si asta ti se pare perfect normal ca doar trenul nu este "agentie de binefacere" si dupa ce dai o carutza de bani e normal sa iti iasa os prin os pana la destinatie. Vorbesc desigur de cei care isi platesc calatoria, nu de tot felul de asistati social. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 25 Noi 2016, 00:00 | |
| Întâmplarea face să fiu în Căciulata acum şi să văd live situaţia. Bucureşti - Căciulata: 3h50min de mers, cu tot cu cele 20 minute pierdute la marcarea unei treceri de pietoni la Călimăneşti... asta a fost duminică, azi făceau trecerea din Căciulata, probabil mâine o vor face pe cea de la staţia de autobuz Cozia şi peste încă vreo 2 zile pe cea de la Mânăstire. Desigur, am mers respectând toate limitele de viteză, deşi am avut vreo 15km în spate un dubar disperat.
Aşa că 5 ore până la Sibiu e la noroc... să fie drumul liber şi să te p-şi pe ea de viteză legală (sunt multe localităţi cu 50 km/h, nu mai zic de multe tronsoane cu 30 - 40... e drept, eu am ţinut-o cu 55 km/h, dar dacă era radar în Călimăneşti o încurcam, că în Călimăneşti e limita de 40 km/h şi 30 km/h în centru). Un simplu drum pe Dealul Negru îţi arată mulţi viteji d'ăştia. Şi după aia ne mirăm că avem cea mai mare mortalitate pe şosele din toată UE. Dar deja e off-topic.
Până nu se face Vâlcele - Rm. Vâlcea, Valea Oltului e o cauză pierdută pentru transportul feroviar (chiar dacă linia e în stare destul de bună şi fără prea multe restricţii de viteză), iar Sibiu undeva pe la 90% pierdută, chiar dacă 5h10 - 5h30 nu e un timp prea lung pentru o astfel de distanţă. 6 ore jumate - 7 ore va face 1527, care nu e gândit să mergi cu el cap-coadă. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 25 Noi 2016, 00:45 | |
| Cine a zis ca merg la Valcea? O sa ajung la Sibiu, deci nu ma afecteaza ce se intampla pe Valea Oltului. Sper sa nu ie probleme nici pana la Sibiu.
Ca fapt divers, ideea era sa mergem cu 1746 pana la Copsa si de acolo cu Prtsonalul. M-a intrebat mandra cat costa biletele si nu i-a venit sa creada. Zicea ca pana la Sibiu e cam cat a dat pana la Alexandria (e studenta in ultimul an). I-am zis ca pana in Copsa mergem cu Accelerat si ca ea a mers cu Accelerat la tarif de Personal. Nici n-a pierdut mai mult de cinci secunde sa inteleaga situatia. Deci pe langa preturi nesimtite (ca, pe bune, nici viteza, nici prize, nici bagaboanta fara boli inclusa in pretul ala) mai si induc posibilii calatori in eroare. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 25 Noi 2016, 07:18 | |
| Tot aud: nu e gandit sa se mearga cu trenul X cap-coada.
Dar intreb si eu: e gandit sa mearga cineva cu vreun tren sau e trantit ca sa fie?
Iar faza cu marile calcule economice pe Galati e maxima. Cand toata lumea stie ca nu s-au inteles cu RC CF Trans si au fost nevoiti sa traseze cu Ordin Special acele trenuri prin Buzau.
De acord ca trenul nu are nicio sansa pe V Oltului - nici cu tarife Regio nu cred ca o sa faca vreo branza pe acolo. La fel pe Sibiu, autocarele sunt suverane. Si nu e un lucru rau deloc deoarece ofera un raport calitate/pret/timp imbatabil. Toate firmele cu care am mers ofera conditii net superioare tramvaielor Desiro. |
| | | Cris_Cr
Numarul mesajelor : 204 Varsta : 43 Localizare : Pelendava Reputatie : 3173 Data de inscriere : 06/10/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 25 Noi 2016, 18:16 | |
| Craiova Rosiori cel de 16.35, R 9386 [img] [/img] |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 25 Noi 2016, 21:27 | |
| - cristy79 a scris:
- Iar faza cu marile calcule economice pe Galati e maxima. Cand toata lumea stie ca nu s-au inteles cu RC CF Trans si au fost nevoiti sa traseze cu Ordin Special acele trenuri prin Buzau.
Păi şi ăsta nu e un calcul economic? Că la bani nu s-au înţeles... - cristy79 a scris:
- De acord ca trenul nu are nicio sansa pe V Oltului - nici cu tarife Regio nu cred ca o sa faca vreo branza pe acolo. La fel pe Sibiu, autocarele sunt suverane. Si nu e un lucru rau deloc deoarece ofera un raport calitate/pret/timp imbatabil. Toate firmele cu care am mers ofera conditii net superioare tramvaielor Desiro.
CFR Călători se complică cu tot felul de grupuleţe care consumă aiurea material rulant. Pe Valea Oltului s-ar fi putut uşor face mers cadenţat.... linia e bună, unele staţii sunt destul de bine poziţionate, se mai pot înfiinţa alte halte. Sunt destule automotoare disponibile. Şi lumea ar şti o treabă, ar şti că de la Vâlcea la Călimăneşti faci 30 minute şi de la Vâlcea la Brezoi faci 45 minute indiferent de vreme şi trafic. Iar ca preţ, un abonament bate orice autocar. Iar printre R-urile cadenţate pentru navetişti mai strecori nişte IR cu preţ de R care să facă Vâlcea - Sibiu în 2 ore. Linia e bună, restricţii de viteză sunt puţine, s-au făcut lucrări de buraj şi înlocuire traverse, s-au mai zugrăvit unele clădiri de staţii... tot ce trebuie acum sunt trenurile. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Sam 26 Noi 2016, 00:54 | |
| Tu te auzi ce spui ? Dupa cine ai baut apa ? Vrei cadentare pe Valea Oltului unde trenurile sunt cu Loc+2vag sau malaxa si alea 3-4 pe zi. Cadentare la noi se pune problema noul mers de tren e un esec total trenuri vechi cu traditie care aninde zile au plecat la ore rotunde gen 12:00, 23:00 mai nou vor pleca la 12:05 respectiv 22:55. Preferam sa scoata cate 1 minut caci teoretic si practic se poate scoate 1 minut pe Buc-Pl.Sud, altul pe Pl.Sud-Buzau si tot asa 5 minute nu e era capat de tara.
Cati ani ai ?? Douazeci...siiiiiiiiiiiii opt, pai ma miram eu ca nu aveai cum sa ai doar 20. Asa si cu trenurile astea ma mir ca nu le-au pus ore de plecare ca preturile din supermarketuri 22,99 lei ( ora 22:59 ) etc...
Cadentare trebuie la marile orase gen Bucuresti, Brasov, Constanta sau altele cu trafic mare de calatori nu glume de secti cu "microbuze pe sina".
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Sam 26 Noi 2016, 17:18 | |
| Ia zi tu de câte ori ai mers cu trenul pe Valea Oltului...
Sunt de o săptămână la Căciulata, deci am văzut şi cum e transportul pe aici. E un potenţial enorm, iar şoseaua este PRAF, plină de TIRuri şi de tot felul de ,,profesionişti" care te claxonează dacă mergi cu 50 km/h (deşi asta e viteza legală), e plină de căruţe, de lucrări (au ajuns cu marcajul la Cozia, cum anticipasem; şi după ce scapi de marcaj, ajungi la viaduct şi stai şi jumătate de oră acolo), e plin de limitări de viteză de 30 şi 40 km/h... să conduci legal pe drumul ăsta înseamnă că AM900 te depăşeşte lejer.
Normal că trenurile actuale au 2 vagoane sau 1 - 2 AM900, câtă vreme între 9 şi 14 nu e tren, iar în rest e aiurea mersul. Cel mai rapid tren face 2 ore Rm. Vâlcea - Sibiu (oprind la Călimăneşti, Păuşa, Lotru, Cornet, Turnu Roşu, Podu Olt, Tălmaciu)... crezi tu că astfel de trenuri nu ar bate la fundul gol orice autobuz? Că te duc în centru, pe când autocarele ori te lasă pe Centură, ori te duc în autogara 1 Mai, dar asta înseamnă minim 20 minute pierdute prin Rm. Vâlcea. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Sam 26 Noi 2016, 17:35 | |
| Am fost pe Valea Oltului de 3 ori în ultimii 2 ani de fiecare dată cu autocarul trafic lejer asfalt ok în niciun caz un IR cu Desiro nu ne-ar fi putut depăși.
Mai stai acasă tu pe unde te duci mereu găsești accidente, lucrări etc.
Anul trecut de Paste am fost cu mașina l-am dus pe fratemiu si cumnata la Căciulata si m-am întors cu Isuzu unde am prins un accident aproape de R.Vâlcea si am pierdut vreo 20 minute acolo și m-am lăsat la o autogara aproape de o haltă unde esi o trecere la nivel nici nu m-am dat bine jos din Isuzu de la Căciulata ca bijuteria Irisbus Crosway de la Mondotrans pleca spre Târgoviște dar eu am coborât la Pitești apoi am luat 9026 până la Chitila si de acolo imediat un Regio spre Pl.Sud. Nu am venit pe Târgoviște din două motive : la bani mai pierdeam vreo 10 lei mergeam cu Crosway apoi să ajung la Enachita pe jos sau cu 5-ul dupa care cu duba si ajungeam la aceeași oră acasă dar a fost mai frumos cu etajatul.
Cred că ești ghinionist de numai ție ți se întâmplă mereu să întârzii pe auto. Am mers cu mașina și autocarele 75% din țară auto bate la fundul gol trenul in toată țara mai puțin București-Constanta. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Sam 26 Noi 2016, 17:57 | |
| Ieri era coloana de la viaduct până la Căciulata! Că o văd de la geamul hotelului. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Sam 26 Noi 2016, 18:10 | |
| Katalyn, aia e autogara 1 mai (Antares). Halta e Ostroveni, iar peste linie e cartierul care a dat numele respectivei halte. |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Sam 26 Noi 2016, 18:28 | |
| IR 1621: 20-76, 22-96, 30-76, 84-96, 22-96 + 21-76 900, 21-76 913 |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Sam 26 Noi 2016, 18:30 | |
| - Dr2005 a scris:
- Ia zi tu de câte ori ai mers cu trenul pe Valea Oltului...
Sunt de o săptămână la Căciulata, deci am văzut şi cum e transportul pe aici. E un potenţial enorm, iar şoseaua este PRAF, plină de TIRuri şi de tot felul de ,,profesionişti" care te claxonează dacă mergi cu 50 km/h (deşi asta e viteza legală), e plină de căruţe, de lucrări (au ajuns cu marcajul la Cozia, cum anticipasem; şi după ce scapi de marcaj, ajungi la viaduct şi stai şi jumătate de oră acolo), e plin de limitări de viteză de 30 şi 40 km/h... să conduci legal pe drumul ăsta înseamnă că AM900 te depăşeşte lejer.
Normal că trenurile actuale au 2 vagoane sau 1 - 2 AM900, câtă vreme între 9 şi 14 nu e tren, iar în rest e aiurea mersul. Cel mai rapid tren face 2 ore Rm. Vâlcea - Sibiu (oprind la Călimăneşti, Păuşa, Lotru, Cornet, Turnu Roşu, Podu Olt, Tălmaciu)... crezi tu că astfel de trenuri nu ar bate la fundul gol orice autobuz? Că te duc în centru, pe când autocarele ori te lasă pe Centură, ori te duc în autogara 1 Mai, dar asta înseamnă minim 20 minute pierdute prin Rm. Vâlcea. Aici era bun un mers făcut cu automotoare care la Piatra Olt să se despartă Sibiu-Craiova cu grupa de Pitesti la noi trebuie o revoluție în sistem adica schimbata tarifarea aia de IR pe anumite trenuri e păguboasă nici confortul nici timpul călătorie nu merita atâția bni |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |