|
| Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|
+57matei vulcan allred madalin98 get. Katalin4653 marius664 riciu Spartan1948 Sabik miguel1975 alex.barac.5 ets2oltromânia Livius0202 Cris_Cr laur 133 bobi Vitosa ciprian71 ECata Luna didinul theblackstigx CristianSM Andrei Andras DUAL laurentzu Norbi AndiCFR Ikarus99 92Dragos IonutCFR2009 AndreiSV Ovidiu Andrei neluadi Rarau cristy79 cardinal Simo1971 Nesebar billy752-istu razvan - trenuri cfr500 AeroX mielutu zburator dan tm Adrian78 Florin-ICE CristyanC florin94 Dr2005 cristi ar Katalyn qew00 Adirmvl Andrey_tm ALEXCFR mariuscfrbucuresti 61 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 10 Oct 2016, 10:02 | |
| Cand veneam cu 1731, de la Brasov la Galati, l-am surprins pe unul care, inainte de a cobora in Mizil, a facut pipi pe jos, in compartimentul de o persoana, din afara usii. Cand m-a vazut, a tras apa in WC, asa, de sanchi.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 10 Oct 2016, 10:11 | |
| De câte ori plec la drum mai lung cu trenul, mă duc la budă imediat după plecare şi cu puţin timp înainte de coborâre... la coborâre aproape mereu nu mai e nici săpun, nici hârtie, deşi la plecare este. Clar e din vina călătorilor, de exemplu în automotorul de Tulcea mi s-a întâmplat ca între Lehliu şi Medgidia să dispară tot... asta în condiţiile în care naşul nu a intrat deloc la baie (am stat cu bicicleta lângă toaletă, am văzut cine a intrat acolo), în schimb cei aprox. 15 călători au trecut cam toţi prin compartimentul în care intră o singură persoană.
Budele vacuumatice se înfundă pentru că distinşii călători aruncă de toate în ele... de la mucuri de ţigară, la ambalaje şi chiar tampoane şi scutece folosite. Cum nu sunt prevăzute pentru aşa ceva, se înfundă... normal că nevoia de budă e mare, oamenii se uşurează în vasul înfundat, până ce acesta ajunge să dea pe afară. Bine, s-a întâmplat o dată ca după reparaţia unei astfel de bude, să fie montat invers un furtun de aer. Nefericitul călător care a folosit primul buda respectivă s-a trezit împroşcat cu ,,nevoia" la o presiune de vreo 10 bar...
Cu apa la 20-50 (şi 20-55, 20-54, 19-54, 19-55, Malaxa) e altă problemă... prin zonele de munte temperaturile dimineaţă s-au dus lejer spre 0 grade C. Vagoanele nu sunt prevăzute cu instalaţie de încălzire a apei, aşa că nu se alimentează cu apă pentru a nu îngheţa şi distruge instalaţiile. Bine, situaţia se întâlneşte şi la vagoanele mai noi, dacă revizia de vagoane nu are posibilitatea să ţină vagoanele alimentate electric în revizie. _________________ :TTT:
|
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 10 Oct 2016, 10:12 | |
| - neluadi a scris:
- Desigur și personalul CFR are vină la condițiile precare din grupurile sanitare la vagoanele de călători.
Ca un exemplu trăit live: Întors de la Budapesta cu Criș/Valahia, la Curtici după controlul de frontieră, cobor pe peron pt fumat. La capătul vagonului surprind pe unul dintre nași luând din budă absolut TOATE șervetele de hârtie din cutia lor. Scotea la ele și le îndesa într-o pungă proprie. Am vrut să-i arăt un deget la obraz, dar nu merita efortul. La revenirea în vagon i-am verificat munca asiduă. Da, le luase pe toate. Și garnitura încă nu se urnise din Curtici. Rău s-a ajuns dacă râvnea omul la o plasă cu hârtie ungurească de șters pe mâini. Exact unul dintre cei care ar trebui teoretic să se îngrijească de condițiile călătorilor. Rusinos ca si in Ardeal vezi asa ceva. Oricum se stie, Prin anii 90 cand am circulat cu Corona nopti intregi am mers fara lumina la Buda practic nu ai vazut unde te pisi fiind atat pe holul vagonului ( unde sunt usile de trecere dintr-un vagon in celalalt) cat si in WC globele de lampa erau desfacute si furate complet. De hartie igenica nici vorba nu era, am fost fericiti daca am prins olecuta de apa curgand la chiuveta. Nasul din Cluj pana-n Deda nu l-am mai vazut. Incalzirea nu mergea aproape deloc. Cam aceste au fost conditiile in care s-a circulat atuncea si se mai circula pana-n ziua de azi. Mentalitatea oamenilor n-o poti schimba dintr-o zi la alta, iar mentalitatea in primul rand provine din educatia celor 7 ani de-acasa. Aici vorbim despre diferite generatii , daca asta invata copilul de la parintii la el o sa para ca normalitate. Ce pretentii sa mai avem noi ? Cred ca niciodata nu vor disparea chestiile de acest fenomen. |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 10 Oct 2016, 11:21 | |
| Anul acesta în luna Mai am mers cu Corona de la Oradea până la Tușnad. Frumos, civilizat, cu toate la locul lor. Curat bec. Este de categoria AȘA DA. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 10 Oct 2016, 21:42 | |
| Stiati ca
- IR 1636/1635 Constanta-Buc.Nord-Brasov si retur a mers 3 saptamani fara vagon de clasa 1-a ?? In locul lui 19-83 a circulat un 20-83 au fost zile in week-end-uri cu 8 vagoane de clasa 2-a. Vagonul 19-83 005 si la ora asta e defect peste cateva zile face luna de cand sta pe tusa. Incepand cu 01.10 a fost introdus 19-70 002 cu statia de domiciliu Timisoara Nord.
- 2 saptamani din cele 8 vagoane 84-96 si 2 vagoane 83-76 au circulat doar 3 bucati in toata tara ?? Si la ora asta doar 1621/1622 si 1631/1630 mai are vagon cu spati pentru biciclete.
- 1745/1746 in continuare cu 2 garnituti total diferite una de cealalta : 20-76, 20-76, 19-80, 20-76, 20-76 si cealalta cu 20-49.2, 20-49.2, 19-76, 20-76, 20-49.2.
- 5024/3003/3012/5027 a scapat de 20-55 in prezent e facut numai cu DWA-uri 2 19-80 si 3 21-80.
- 11033/11034 a revenit la compunerea de lux cu 2 19-80 si 1 21-80.
- 5072/5071 se chinuie de o saptamana cu doar 2 etajate de 240 locuri pentru 300 calatori ??
- TE Acvila 002 a revenit in circulatie la Buc.Basarab si face trenurile IR Buc.Nord-Pl.Sud si retur dupa o pauza de aproape 4 ani timp in care a stat la Remaru Pascani. Pe 29.09 a iesit de la Remar iar pe 01.10 ajungea la Basarab cu R 5010 Marasesti-Buc.Basarab.
- IR 1645/1646 a scapat de 22-76/96 si implicit de vagonul cu spati pentru biciclete acestea 22-76/96 fiind transferate la Iasi pentru ca Axinia si pentru ca are putere iar 1645/1646 a trecut pe saloane de 84 locuri. Daca tot se lucreaza la uniformizarea compunerilor de ce nu baga ultimul vagon la 1645/1646 un 84-87 are aceasi schema ca si 21-76 si ar fi locuri pentru persoane cu dizabilitati sau 2 bilete de bicicleta. Singurul lucru bun e ca au masute adevarate fata de 22-76/96 si ca s-a marit numarul locurilor la clasa 2-a de la 235 locuri la 336 locuri.
- Ieri R 3008 a plecat cu cele 3 etajate burdusite de calatori si studenti cel putin 4 etajate trebuia ca sa incapa in picioare si navetisti de pe M1000 care intra la tura de noapte 19:00-07:00.
- Tot ieri Regiotrans a avut 3 rame pline la R 14036, alte 3 rame pline pana la refuz la 14038 la sosirea in Pl.Vest iar pe peron erau cel putin 150 de studenti pentru Bucuresti.
- TFC au revenit si ei la 4 automotoare DH2 duminica pe Pl.Sud-Buc.Nord la IR 15056 din care unul e atasat la Pl.Sud venit de la Maneciu, are in fiecare duminica in jur de 100-110 calatori care raman in automotor veniti dinspre Maneciu si care merg la Bucuresti.
Week-end-urile trecute perechea 1636/1635 a avut grupa de Brasov ca si 1621 vagoane 20-76 la 1635 pe Brasov-Buc.Nord unde sunt vagoanele cu masute si prize ??
Week-end-ul care tocmai a trecut a fost ok IR 1631 : 21-87, 21-87, 10-70, 83-76, 21-86 + 84-96, 84-96 si IR 1630 la fel cu 84-96, 84-96 + 21-86, 83-76, 10-70, 21-87, 21-87 iar IR 1636/1635 cu 84-87, 84-87 + 19-70, 20-83, 20-83, 20-83, 20-83. Ce mi-a placut a fost ca vagoanele 84-96 aveau spatile de biciclete unul langa altul la fel si la cele 2 vagoane 84-87 ambele vagoane fiind cu spatile pentru handicap unul langa celalalt.
1665/1662 : 21-86, 21-86, 21-86, 10-70, 21-86, 21-86.
1771/1572 : 21-86, 19-83, 21-86, 20-83.
1621/1622 : 21-70, 21-70, 30-76, 84-96, 21-70.
1633/1632 : 20-83, 19-83, 84-83, 20-83.
1585/1586/1559/1558 : 9XX, 9XX, 19-83.10X, 9XX, 9XX nu mai este garnitura cu vagoane cu wifi era si normal ca orice minune la CFR Calatori nu tine decat 3 luni.
1527/1526 : 20-87, 84-87, 20-87, 20-87.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 11 Oct 2016, 00:02 | |
| Se va renunţa la obligativitatea clasei I la IR cu prima ocazie posibilă. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 11 Oct 2016, 00:11 | |
| - Dr2005 a scris:
- Se va renunţa la obligativitatea clasei I la IR cu prima ocazie posibilă.
Doamne ajuta! |
| | | theblackstigx
Numarul mesajelor : 51 Varsta : 32 Reputatie : 3245 Data de inscriere : 25/02/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 11 Oct 2016, 08:26 | |
| IR 1821 EA2 302+ Dormitor+44-31+20-76+30-76+3x20-76. IR 1824 EC+21-87+20-83+19-83+20-83 Se pare ca au scos batranica vitezomana la plimbare si mare minune ca nu are intarziere mare 1821 |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 11 Oct 2016, 09:23 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Dr2005 a scris:
- Se va renunţa la obligativitatea clasei I la IR cu prima ocazie posibilă.
Doamne ajuta!
Extraordinar...ce noutate, parca pana acum Iasi-Oradea-Timisoara, tare a mai avut!!! |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 11 Oct 2016, 11:35 | |
| - Dr2005 a scris:
- Se va renunţa la obligativitatea clasei I la IR cu prima ocazie posibilă.
Acum ce-i tine? |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 11 Oct 2016, 12:15 | |
| O fi vreo reglementare de pe vremea lui Pazvante. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 11 Oct 2016, 13:21 | |
| Pai este pentru ca datorita acelei reglementari nu se puteau trimite Desiro doar cu clasa 2 pe IR si trebuiau ori combinate ori doar ala care are ambele clase. |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3516 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 11 Oct 2016, 13:49 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Pai este pentru ca datorita acelei reglementari nu se puteau trimite Desiro doar cu clasa 2 pe IR si trebuiau ori combinate ori doar ala care are ambele clase.
Pai si atunci la IR Iasi-Oradea-Timisoara, despre care spune boby, de ce nu se respecta ? Daca retin bine acel tren are 4 vagoane toate de clasa a 2 a. |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 11 Oct 2016, 14:18 | |
| IR 1691, București-Timișoara pe 900, tot doar cl. 2. Așa a fost și următorul 1693. Deci nu-i reglementare. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 11 Oct 2016, 15:04 | |
| IR 472/473 nu are vagon cl.1 |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |