Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Compunerea trenurilor din România - 2016

In jos 
+57
matei vulcan
allred
madalin98
get.
Katalin4653
marius664
riciu
Spartan1948
Sabik
miguel1975
alex.barac.5
ets2oltromânia
Livius0202
Cris_Cr
laur 133
bobi
Vitosa
ciprian71
ECata
Luna
didinul
theblackstigx
CristianSM
Andrei Andras
DUAL
laurentzu
Norbi
AndiCFR
Ikarus99
92Dragos
IonutCFR2009
AndreiSV
Ovidiu Andrei
neluadi
Rarau
cristy79
cardinal
Simo1971
Nesebar
billy752-istu
razvan - trenuri
cfr500
AeroX
mielutu zburator
dan tm
Adrian78
Florin-ICE
CristyanC
florin94
Dr2005
cristi ar
Katalyn
qew00
Adirmvl
Andrey_tm
ALEXCFR
mariuscfrbucuresti
61 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 41  Urmatorul
AutorMesaj
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3335
Reputatie : 8739
Data de inscriere : 08/04/2010

Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Icon_minitimeLun 10 Oct 2016, 10:02

Cand veneam cu 1731, de la Brasov la Galati, l-am surprins pe unul care, inainte de a cobora in Mizil, a facut pipi pe jos, in compartimentul de o persoana, din afara usii.
Cand m-a vazut, a tras apa in WC, asa, de sanchi.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Icon_minitimeLun 10 Oct 2016, 10:11

De câte ori plec la drum mai lung cu trenul, mă duc la budă imediat după plecare şi cu puţin timp înainte de coborâre... la coborâre aproape mereu nu mai e nici săpun, nici hârtie, deşi la plecare este. Clar e din vina călătorilor, de exemplu în automotorul de Tulcea mi s-a întâmplat ca între Lehliu şi Medgidia să dispară tot... asta în condiţiile în care naşul nu a intrat deloc la baie (am stat cu bicicleta lângă toaletă, am văzut cine a intrat acolo), în schimb cei aprox. 15 călători au trecut cam toţi prin compartimentul în care intră o singură persoană.

Budele vacuumatice se înfundă pentru că distinşii călători aruncă de toate în ele... de la mucuri de ţigară, la ambalaje şi chiar tampoane şi scutece folosite. Cum nu sunt prevăzute pentru aşa ceva, se înfundă... normal că nevoia de budă e mare, oamenii se uşurează în vasul înfundat, până ce acesta ajunge să dea pe afară.
Bine, s-a întâmplat o dată ca după reparaţia unei astfel de bude, să fie montat invers un furtun de aer. Nefericitul călător care a folosit primul buda respectivă s-a trezit împroşcat cu ,,nevoia" la o presiune de vreo 10 bar...

Cu apa la 20-50 (şi 20-55, 20-54, 19-54, 19-55, Malaxa) e altă problemă... prin zonele de munte temperaturile dimineaţă s-au dus lejer spre 0 grade C. Vagoanele nu sunt prevăzute cu instalaţie de încălzire a apei, aşa că nu se alimentează cu apă pentru a nu îngheţa şi distruge instalaţiile. Bine, situaţia se întâlneşte şi la vagoanele mai noi, dacă revizia de vagoane nu are posibilitatea să ţină vagoanele alimentate electric în revizie.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2942
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8372
Data de inscriere : 24/05/2010

Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Icon_minitimeLun 10 Oct 2016, 10:12

neluadi a scris:
Desigur și personalul CFR are vină la condițiile precare din grupurile sanitare la vagoanele de călători.
Ca un exemplu trăit live:
Întors de la Budapesta cu Criș/Valahia, la Curtici după controlul de frontieră, cobor pe peron pt fumat.
La capătul vagonului surprind pe unul dintre nași luând din budă absolut TOATE șervetele de hârtie din cutia lor. Scotea la ele și le îndesa într-o pungă proprie. Am vrut să-i arăt un deget la obraz, dar nu merita efortul.
La revenirea în vagon i-am verificat munca asiduă. Da, le luase pe toate. Și garnitura încă nu se urnise din Curtici.
Rău s-a ajuns dacă râvnea omul la o plasă cu hârtie ungurească de șters pe mâini. Exact unul dintre cei care ar trebui teoretic să se îngrijească de condițiile călătorilor
.

Rusinos ca si in Ardeal vezi asa ceva. Oricum se stie, Prin anii 90 cand am circulat cu Corona nopti intregi am mers fara lumina la Buda practic nu ai vazut unde te pisi fiind atat pe holul vagonului ( unde sunt usile de trecere dintr-un vagon in celalalt) cat si in WC globele de lampa erau desfacute si furate complet. De hartie igenica nici vorba nu era, am fost fericiti daca am prins olecuta de apa curgand la chiuveta. Nasul din Cluj pana-n Deda nu l-am mai vazut. Incalzirea nu mergea aproape deloc. Cam aceste au fost conditiile in care s-a circulat atuncea si se mai circula pana-n ziua de azi. Mentalitatea oamenilor n-o poti schimba dintr-o zi la alta, iar mentalitatea in primul rand provine din educatia celor 7 ani de-acasa. Aici vorbim despre diferite generatii , daca asta invata copilul de la parintii la el o sa para ca normalitate. Ce pretentii sa mai avem noi ?   Cred ca niciodata nu vor disparea chestiile de acest fenomen.

_________________
IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti

Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Cats10

IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia

Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Cats_zpsc4hgwatz

Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Cats11
Sus In jos
neluadi

neluadi


Numarul mesajelor : 369
Localizare : Timisoara
Reputatie : 3516
Data de inscriere : 12/04/2016

Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Icon_minitimeLun 10 Oct 2016, 11:21

Anul acesta în luna Mai am mers cu Corona de la Oradea până la Tușnad.
Frumos, civilizat, cu toate la locul lor. Curat bec. Este de categoria AȘA DA.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Icon_minitimeLun 10 Oct 2016, 21:42

Stiati ca

- IR 1636/1635 Constanta-Buc.Nord-Brasov si retur a mers 3 saptamani fara vagon de clasa 1-a ?? In locul lui 19-83 a circulat un 20-83 au fost zile in week-end-uri cu 8 vagoane de clasa 2-a. Vagonul 19-83 005 si la ora asta e defect peste cateva zile face luna de cand sta pe tusa. Incepand cu 01.10 a fost introdus 19-70 002 cu statia de domiciliu Timisoara Nord.

- 2 saptamani din cele 8 vagoane 84-96 si 2 vagoane 83-76 au circulat doar 3 bucati in toata tara ?? Si la ora asta doar 1621/1622 si 1631/1630 mai are vagon cu spati pentru biciclete.

- 1745/1746 in continuare cu 2 garnituti total diferite una de cealalta : 20-76, 20-76, 19-80, 20-76, 20-76 si cealalta cu 20-49.2, 20-49.2, 19-76, 20-76, 20-49.2.

- 5024/3003/3012/5027 a scapat de 20-55 in prezent e facut numai cu DWA-uri 2 19-80 si 3 21-80.

- 11033/11034 a revenit la compunerea de lux cu 2 19-80 si 1 21-80.

- 5072/5071 se chinuie de o saptamana cu doar 2 etajate de 240 locuri pentru 300 calatori ??

- TE Acvila 002 a revenit in circulatie la Buc.Basarab si face trenurile IR Buc.Nord-Pl.Sud si retur dupa o pauza de aproape 4 ani timp in care a stat la Remaru Pascani. Pe 29.09 a iesit de la Remar iar pe 01.10 ajungea la Basarab cu R 5010 Marasesti-Buc.Basarab.

- IR 1645/1646 a scapat de 22-76/96 si implicit de vagonul cu spati pentru biciclete acestea 22-76/96 fiind transferate la Iasi pentru ca Axinia si pentru ca are putere iar 1645/1646 a trecut pe saloane de 84 locuri. Daca tot se lucreaza la uniformizarea compunerilor de ce nu baga ultimul vagon la 1645/1646 un 84-87 are aceasi schema ca si 21-76 si ar fi locuri pentru persoane cu dizabilitati sau 2 bilete de bicicleta. Singurul lucru bun e ca au masute adevarate fata de 22-76/96 si ca s-a marit numarul locurilor la clasa 2-a de la 235 locuri la 336 locuri.

- Ieri R 3008 a plecat cu cele 3 etajate burdusite de calatori si studenti cel putin 4 etajate trebuia ca sa incapa in picioare si navetisti de pe M1000 care intra la tura de noapte 19:00-07:00.

- Tot ieri Regiotrans a avut 3 rame pline la R 14036, alte 3 rame pline pana la refuz la 14038 la sosirea in Pl.Vest iar pe peron erau cel putin 150 de studenti pentru Bucuresti.

- TFC au revenit si ei la 4 automotoare DH2 duminica pe Pl.Sud-Buc.Nord la IR 15056 din care unul e atasat la Pl.Sud venit de la Maneciu, are in fiecare duminica in jur de 100-110 calatori care raman in automotor veniti dinspre Maneciu si care merg la Bucuresti.

Week-end-urile trecute perechea 1636/1635 a avut grupa de Brasov ca si 1621 vagoane 20-76 la 1635 pe Brasov-Buc.Nord unde sunt vagoanele cu masute si prize ??

Week-end-ul care tocmai a trecut a fost ok IR 1631 : 21-87, 21-87, 10-70, 83-76, 21-86 + 84-96, 84-96 si IR 1630 la fel cu 84-96, 84-96 + 21-86, 83-76, 10-70, 21-87, 21-87 iar IR 1636/1635 cu 84-87, 84-87 + 19-70, 20-83, 20-83, 20-83, 20-83. Ce mi-a placut a fost ca vagoanele 84-96 aveau spatile de biciclete unul langa altul la fel si la cele 2 vagoane 84-87 ambele vagoane fiind cu spatile pentru handicap unul langa celalalt.

1665/1662 : 21-86, 21-86, 21-86, 10-70, 21-86, 21-86.

1771/1572 : 21-86, 19-83, 21-86, 20-83.

1621/1622 : 21-70, 21-70, 30-76, 84-96, 21-70.

1633/1632 : 20-83, 19-83, 84-83, 20-83.

1585/1586/1559/1558 : 9XX, 9XX, 19-83.10X, 9XX, 9XX nu mai este garnitura cu vagoane cu wifi era si normal ca orice minune la CFR Calatori nu tine decat 3 luni.

1527/1526 : 20-87, 84-87, 20-87, 20-87.




Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Icon_minitimeMar 11 Oct 2016, 00:02

Se va renunţa la obligativitatea clasei I la IR cu prima ocazie posibilă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Icon_minitimeMar 11 Oct 2016, 00:11

Dr2005 a scris:
Se va renunţa la obligativitatea clasei I la IR cu prima ocazie posibilă.

Doamne ajuta!

_________________
595423Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Bdeem_8496_a
Sus In jos
theblackstigx




Numarul mesajelor : 51
Varsta : 32
Reputatie : 3245
Data de inscriere : 25/02/2016

Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Icon_minitimeMar 11 Oct 2016, 08:26

IR 1821 EA2 302+ Dormitor+44-31+20-76+30-76+3x20-76.
IR 1824 EC+21-87+20-83+19-83+20-83
Se pare ca au scos batranica vitezomana la plimbare si mare minune ca nu are intarziere mare 1821
Sus In jos
bobi

bobi


Numarul mesajelor : 733
Localizare : Iasi
Reputatie : 4628
Data de inscriere : 06/05/2014

Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Icon_minitimeMar 11 Oct 2016, 09:23

Kapпaтй a scris:
Dr2005 a scris:
Se va renunţa la obligativitatea clasei I la IR cu prima ocazie posibilă.

Doamne ajuta!

Extraordinar...ce noutate, parca pana acum Iasi-Oradea-Timisoara, tare a mai avut!!!
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Icon_minitimeMar 11 Oct 2016, 11:35

Dr2005 a scris:
Se va renunţa la obligativitatea clasei I la IR cu prima ocazie posibilă.

Acum ce-i tine?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Icon_minitimeMar 11 Oct 2016, 12:15

O fi vreo reglementare de pe vremea lui Pazvante.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Icon_minitimeMar 11 Oct 2016, 13:21

Pai este pentru ca datorita acelei reglementari nu se puteau trimite Desiro doar cu clasa 2 pe IR si trebuiau ori combinate ori doar ala care are ambele clase.

_________________
595423Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Bdeem_8496_a
Sus In jos
laurentzu




Numarul mesajelor : 424
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 3516
Data de inscriere : 08/06/2016

Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Icon_minitimeMar 11 Oct 2016, 13:49

Kapпaтй a scris:
Pai este pentru ca datorita acelei reglementari nu se puteau trimite Desiro doar cu clasa 2 pe IR si trebuiau ori combinate ori doar ala care are ambele clase.

Pai si atunci la IR Iasi-Oradea-Timisoara, despre care spune boby, de ce nu se respecta ? Daca retin bine acel tren are 4 vagoane toate de clasa a 2 a.
Sus In jos
neluadi

neluadi


Numarul mesajelor : 369
Localizare : Timisoara
Reputatie : 3516
Data de inscriere : 12/04/2016

Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Icon_minitimeMar 11 Oct 2016, 14:18

IR 1691, București-Timișoara pe 900, tot doar cl. 2. Așa a fost și următorul 1693. Deci nu-i reglementare.
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4750
Data de inscriere : 19/07/2016

Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Compunerea trenurilor din România - 2016   Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Icon_minitimeMar 11 Oct 2016, 15:04

IR 472/473 nu are vagon cl.1
Sus In jos
Continut sponsorizat





Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016   Compunerea trenurilor din România - 2016 - Pagina 16 Icon_minitime

Sus In jos
 
Compunerea trenurilor din România - 2016
Sus 
Pagina 16 din 41Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 41  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Compunerea trenurilor din România - 2016
» Compunerea trenurilor din Romania 2018
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II
» Compunerea trenurilor din România - 2012
» Compunerea trenurilor din România -2013

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: