| Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|
+57matei vulcan allred madalin98 get. Katalin4653 marius664 riciu Spartan1948 Sabik miguel1975 alex.barac.5 ets2oltromânia Livius0202 Cris_Cr laur 133 bobi Vitosa ciprian71 ECata Luna didinul theblackstigx CristianSM Andrei Andras DUAL laurentzu Norbi AndiCFR Ikarus99 92Dragos IonutCFR2009 AndreiSV Ovidiu Andrei neluadi Rarau cristy79 cardinal Simo1971 Nesebar billy752-istu razvan - trenuri cfr500 AeroX mielutu zburator dan tm Adrian78 Florin-ICE CristyanC florin94 Dr2005 cristi ar Katalyn qew00 Adirmvl Andrey_tm ALEXCFR mariuscfrbucuresti 61 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Joi 15 Sept 2016, 11:06 | |
| Cred ca e vorba de gradul de civilizatie, in zona Faurei Braila Galati nu se strica vagoanele Ultima daca cand am mers cu Regio pe ruta Brasov Ploiesti erau niste bipezi cu "Vasilica cu noroc, da un leu sa ai noroc" Se plangeau ca nu mai merge treaba in Poiana Brasov, ca "s-a privatizat", si ii iau securistii la goana. |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Joi 15 Sept 2016, 12:54 | |
| Trenul IR 1540/1541 Brasov-Iasi-Brasov si-a schimbat compunerea din 19-54 + 20-49 200 in Alstom + AVA 21-86. |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Joi 15 Sept 2016, 14:21 | |
| Eu cred că 7001 ar fi foarte bun și cu 20-49.0 sau 20-49.2, vagoane mai degrabă pentru rute medii. Faptul că are prize ar convinge o parte din călătorii de la TFC să vină cu 7001 la fel cum a fost în vară cu vagoanele 84-87. Prizele și clima erau argumentul celor care renunțau la TFC pentru CFR. Din partea mea, compunerea ideală pentru 7001 e LDH 82 portocaliu + 4*20-49.2 sau 4*20-76. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Joi 15 Sept 2016, 14:41 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Eu cred că 7001 ar fi foarte bun și cu 20-49.0 sau 20-49.2, vagoane mai degrabă pentru rute medii. Faptul că are prize ar convinge o parte din călătorii de la TFC să vină cu 7001 la fel cum a fost în vară cu vagoanele 84-87. Prizele și clima erau argumentul celor care renunțau la TFC pentru CFR. Din partea mea, compunerea ideală pentru 7001 e LDH 82 portocaliu + 4*20-49.2 sau 4*20-76.
Tu pricepi ca daca TFC ramane fara caltori si anuleaza trenul nici la CFR nu mai primesti oferta 7001? Te bucuri degaba si tot vrei sa fuga lumea de TFC dar doar datorita lor ai 7001/2. |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Joi 15 Sept 2016, 14:46 | |
| Nu cred că l-ar scoate. Dar după cum știi sunt foarte conștient că 7001 a apărut ca răspuns la IR 15073 Și crede-mă că și cu 50 de călători în minus TFC tot or să scoată bani. Nu de alta, dar să nu uităm că de sărbători pleacă și cu 9 vagoane pline cu oameni în picioare. Adică vreo 700 de călători. |
|
| |
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Joi 15 Sept 2016, 18:55 | |
| Compunerea cea mai buna pt R 7001 si la care cred ca se va reveni dupa 1 Octombrie cand incep studentii este 4*20-76. Nici 20/21-87 nu e deloc de neglijat, mie imi plac foarte mult aceste vagoane care imi par foarte confortabile, au prize si climatizare, au capacitate mare. Intre Alstomuri si astea chiar imi vine greu sa aleg, poate cu un 10% in plus pt Alstomuri, In orice caz ambele vagoane sunt foarte potrivite pt 7001/2. De ce atata suparare nu inteleg ca trenurile cu oferta au vagoane bune - pai asta e si ideea ofertei sa atragi calatorii care daca vad ceva frumos si la pret avantajos vor reveni, ceea ce in niciun caz nu se intampla cu tramvaiul Desiro. In aceasta idee inteleg si schimbarea compunerii tr 1540/1 postata de Andi - bine ca a scapat de vagoanele acelea ciudate, acum mai ramane sa i se suprime din opriri, sa i se faca un mers asa incat sa plece din Iasi dupa 6 si sa ajunga inainte de 22.00, sa fie tarifat Regio de la noul mers si poate mai are o sansa... (ar fi a treia ca tot ce s-a incercat cu acest tren nu a mers Dupa mine vagoanele 20-49.200 sunt printre cele mai incomode, scaunele atat de tari si inghesuite imi aduc aminte de cele diaboplice din 26-16. |
|
| |
cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6555 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Joi 15 Sept 2016, 22:50 | |
| Ar trebui sa urmeze IR 1843 la schimbat compuneri, sa i se mai dea o sansa. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 16 Sept 2016, 00:25 | |
| 1833/1834 nu a revenit la 22-96? Si 1843 trebuia sa revina la 22-96 + 30-76. |
|
| |
cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6555 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 16 Sept 2016, 00:40 | |
| 30-76 era zilele trecute pe regio Oradea-TM. Pe 1833/34 si 1843 nu le-am vazut recent. |
|
| |
Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8670 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 16 Sept 2016, 10:38 | |
| R 15818 Susenii Bârgăului Hm – Bistriţa Bârgăului hcv: AMX4500 R 15819 Bistriţa Bârgăului hcv – Bistriţa Nord: AMX4500 R 15820 Bistriţa Nord – Bistriţa Bârgăului hcv: AMX4500 R 15821 Bistriţa Bârgăului hcv – Bistriţa Nord: AMX4500 R 15822 Bistriţa Nord – Bistriţa Bârgăului hcv: AMX4500 R 15823 Bistriţa Bârgăului hcv – Bistriţa Nord: AMX4500 R 15824 Bistriţa Nord – Bistriţa Bârgăului hcv: AMX4500 R 15825 Bistriţa Bârgăului hcv – Bistriţa Nord: AMX4500 R 15826 Bistriţa Nord – Bistriţa Bârgăului hcv: AMX4500 R 15827 Bistriţa Bârgăului hcv – Bistriţa Nord: AMX4500 R 15828 Bistriţa Nord – Susenii Bârgăului Hm: AMX4500 R 15830 Cluj Napoca – Bistriţa Nord: VT628 R 15831 Bistriţa Nord – Cluj Napoca: VT628 R 15832 Cluj Napoca – Bistriţa Nord: VT628 R 15833 Bistriţa Nord – Cluj Napoca: VT628 |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 16 Sept 2016, 11:07 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Nu cred că l-ar scoate. Dar după cum știi sunt foarte conștient că 7001 a apărut ca răspuns la IR 15073 Și crede-mă că și cu 50 de călători în minus TFC tot or să scoată bani. Nu de alta, dar să nu uităm că de sărbători pleacă și cu 9 vagoane pline cu oameni în picioare. Adică vreo 700 de călători.
Cate zile cu 3 automotoare a avut TFC pe ruta Buc.Nord-Galati si retur ?? Eu imi aduc aminte ca doar o singura zi mai exact vineri 27 noiembrie 2015 pentru mini-vacanta de 1 decembrie ( week-end-ul prelungit 27.11-01.12 ) vorbiti de parca cine stie ce conditi ar oferi TFC pe langa CFR Calatori. Nu vreti sa intelegeti odata ca TFC e compania de transport calatori din Romania de pe ultimul loc, cu o floare nu se face primavara, au automotoare fara prize si aer conditionat, au cele mai mari preturi pentru mersul si conditile care le ofera, intr-o zi o sa va dati seama ca sunt doar dupa profit. Astia sunt buni doar pe secundare nu au ce cauta pe Bucuresti-Ploiesti-Buzau inainte lunea venea 15052 cu 2 automotoare, vinerea 15054 de cand si-a dat lumea seama de TFC au mai ramas doar intr-un automotor. R 7001/7002 e tren Regio deci ar trebui sa aiba vagoane de Regio cel mult 20-76 si nu acele vagoane 84-87 care le-a avut la inceputul veri cum a cerut unul pe aici, e discriminare totala sa ai vagoane 84-87 cu toate conditile posibile la un tren Regio in vreme ce alti platesc averi pentru IR si conditi de Regio. E Regio ?? Da, pui vagoane de Regio 26-16, 3 etajate sunt suficiente pentru 7001/7002, e IR cu oferta tarif-Regio pui ceva acceptabil din moment ce platesti tarif de Personal dar ajungi mai repede, iar la IR trebuie sa ai ce e mai bun nu ce e mai prost, mai vreti sa dau exemple cu trenuri IR tzepare de la CFR Calatori si IR sau R cu toate conditile ?? |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 16 Sept 2016, 13:30 | |
| - Kapпaтй a scris:
- 1833/1834 nu a revenit la 22-96? Si 1843 trebuia sa revina la 22-96 + 30-76.
1843 încă este cu 20-49 + 19-55. - Katalyn a scris:
- E Regio ?? Da, pui vagoane de Regio 26-16, 3 etajate sunt suficiente pentru 7001/7002, e IR cu oferta tarif-Regio pui ceva acceptabil din moment ce platesti tarif de Personal dar ajungi mai repede, iar la IR trebuie sa ai ce e mai bun nu ce e mai prost, mai vreti sa dau exemple cu trenuri IR tzepare de la CFR Calatori si IR sau R cu toate conditile ??
Când te gândești că unii merg 14 ore la mare cu 26-16... De astăzi: 2601 (20-76) (19-55) (20-55) (20-76) 2027 (26-16) (26-16) 2044 (20-76) (20-55) (19-55) 2372 (20-55) (20-55) (20-55) 2031 (20-55) (20-55) 1766 a primit din nou dormitor: 1(20-49.2) 2(20-49.2) (Botoșani) 3(20-49.0) ?(20-49.0) ?(20-49.0) ?(71-31) ?(44-31) (Iași) |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 16 Sept 2016, 15:01 | |
| Eu am și zis că pentru 7001/2 mă declar mulțumit și o să merg cu el nu cu TFC-ul și dacă-i pun 20-49.0 sau 20-49.2, nu neapărat 20-76:) Atât doar, să nu fie Desiro. Iar TFC pe ruta Galați - București Nord chiar sunt OK, au cel mai scurt timp de mers după IR 1773 și îl respectă de obicei. Singura fază e că nu suplimentează cum trebuie și stă lumea claie peste grămadă. |
|
| |
laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3516 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 16 Sept 2016, 15:06 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Eu am și zis că pentru 7001/2 mă declar mulțumit și o să merg cu el nu cu TFC-ul și dacă-i pun 20-49.0 sau 20-49.2, nu neapărat 20-76:) Atât doar, să nu fie Desiro.
Iar TFC pe ruta Galați - București Nord chiar sunt OK, au cel mai scurt timp de mers după IR 1773 și îl respectă de obicei. Singura fază e că nu suplimentează cum trebuie și stă lumea claie peste grămadă. Mielutule, IR 1863/1866 au ramas tot cu Desiro dupa intoarcerea sezonierelor? |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 16 Sept 2016, 15:12 | |
| Da, zilnic e cu Desiro e un tren IR de 255 km care are cateva opriri importante, nu are rost sa bage DA + 2 vagoane pentru maxim 100 calatori, un Desiro avand aproximativ 125 locuri. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|