| Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|
+57matei vulcan allred madalin98 get. Katalin4653 marius664 riciu Spartan1948 Sabik miguel1975 alex.barac.5 ets2oltromânia Livius0202 Cris_Cr laur 133 bobi Vitosa ciprian71 ECata Luna didinul theblackstigx CristianSM Andrei Andras DUAL laurentzu Norbi AndiCFR Ikarus99 92Dragos IonutCFR2009 AndreiSV Ovidiu Andrei neluadi Rarau cristy79 cardinal Simo1971 Nesebar billy752-istu razvan - trenuri cfr500 AeroX mielutu zburator dan tm Adrian78 Florin-ICE CristyanC florin94 Dr2005 cristi ar Katalyn qew00 Adirmvl Andrey_tm ALEXCFR mariuscfrbucuresti 61 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 09 Oct 2016, 12:26 | |
| E impropriu spus reparat s-au revizuit vagoane Joi era în Arad un tren de proba cu 6 vagoane din care 3 x21-76 10-90-20 10-70-103 87-89 |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 09 Oct 2016, 12:38 | |
| Si la 1645/1646 e cazul sa se scoata 22-96 si sa bage niste saloane, iar astea sa fie transferate la trenurile de noapte. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 09 Oct 2016, 16:56 | |
| - Vitosa a scris:
- Valabil si pentru cei care cer trenuri noi, noi nu doar din prisma materialului rulant.
Am mers cu unul din vagoanele in cauza de Sfanta Marie. Perechea de R-uri Craiova - Sibiu - Craiova a avut in ziua aia in compunere doua 20-50-uri. Din afara pareau noi, iti era mai mare dragul sa te uiti la ele. Inauntru vagonul in care am mers era praf. Am si pus poze cu el. Erau tractate de una bucata DA. Cu bude in care poti face hepatita imi raspunde mie CFR-ul nevoii de mobilitate? E nevoie sa fie revizuite vagoanele modernizate/noi, nu cele ajunse cazaturi si nici sa apara 21-76.900-uri. Si mai e nevoie ca de aer de AM-uri si de rame electrice care sa inlocuiasca trenurile formate din malaxe 900 ori locomotiva si doua vagoane. In afara de ce circula pe Bucuresti - Brasov (si alea formate din etajate) cate R-uri din tara mai au in compunere mai mult de doua vagoane? In prima faza mi s-a parut omul potivit pentru conducerea CFR-ului domnul Szentes, dar vad ca se comit tot mai multe greseli in privinta materialului rulant. |
|
| |
neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 09 Oct 2016, 17:24 | |
| Între TM Nord - Caransebeş şi retur Regio tot loco + 2 vagoane B, dar sunt 2 EA + 2 vag. Vinerea şi Sâmbăta călătorii duium, claie peste grămadă. Evident au început şi şcolile şi studenţii. Lumea face haz de necaz şi mai cere 2 electrice, că e greu trenul cu atâta populaţie. Vineri acum a avut Regio spre Caransebeş de la 16:30 barieră talonată la TM Est. Am stat ca baloţii în remorcă 45' până la reluarea circulaţiei. Evident 2 Co-Co cu două vagoane. Şi mai vorbim de eficientizare şi de material rulant utilizat pentru a atrage cât mai mulţi călători? E un fel de non-sens la dimensiunea lui CFR Călători.
Ultima editare efectuata de catre neluadi in Dum 09 Oct 2016, 17:47, editata de 1 ori |
|
| |
neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 09 Oct 2016, 17:43 | |
| Uitasem, ca să fie semnalarea completă. Următorul Regio spre Caransebeş pleacă din Timişoara Est la 19:40, tot îndesat cu călători. Şi la fel, două electrice cu două vag compartimentate. Cel puţin din o urmă de respect ar putea ca V-S-D să aibe 4 vagoane. Cu loco să facă ce o vrea, pot pune şi ele 4 dacă aşa le place. |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 09 Oct 2016, 19:56 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Si la 1645/1646 e cazul sa se scoata 22-96 si sa bage niste saloane, iar astea sa fie transferate la trenurile de noapte.
S-a facut. De-acum mergem frumos cu usile blocate la ultimul vagon. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| |
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 09 Oct 2016, 21:11 | |
| - Adrian78 a scris:
- neluadi a scris:
- Uitasem, ca să fie semnalarea completă. Următorul Regio spre Caransebeş pleacă din Timişoara Est la 19:40, tot îndesat cu călători.
Şi la fel, două electrice cu două vag compartimentate. Cel puţin din o urmă de respect ar putea ca V-S-D să aibe 4 vagoane. Cu loco să facă ce o vrea, pot pune şi ele 4 dacă aşa le place. Cfr se învârte în cerc vicios nu au bani de achiziții dar dacă trag linie și aduna consumurile de la EA si DA si 2 vagoane plus manevre de formare bagare si scoatere din revizii iasă dublu fata daca ar avea automotoare si rame care să circule cadențat Trebuiesc descoperite rutele scurte si electrificate, cu potential si CFR ar putea achizitiona o astfel de rama sau ceva asemanator. http://bahnbilder.warumdenn.net/pics/Galerie2/22_161_Fraham_01_02_09.jpg |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 09 Oct 2016, 21:27 | |
| Cum adica trebuiesc descoperite? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 09 Oct 2016, 22:59 | |
| - Kapпaтй a scris:
- sunt si pe la Basarab cateva bucati care nu mai au nici geamuri iar interiorul e aproape inexistent ca a fost luat cam tot ce se putea si completat la cele care se afla in circulatie iar carcasa o trimite la modernizat. Planul inca e in derulare, deci vagoane 21-76 900 o sa tot iasa.
Din 19-80-ul ăla chelit de sub Podul Grant mă îndoiesc că o să iasă 21-76 900 ) Poate mai aduc din cele conservate la Ploieşti, erau destule acolo numai bune de făcut 21-76 900. - ciprian71 a scris:
- Banuiesc ca exista o diferenta de consum intre Malaxa si Desiro.
La un AM 900 consumi cam 40 - 45 litri la 100 km în regim de tren R, la Desiro undeva la 70 în regim de IR şi ceva mai mult dacă ai opriri dese. - Adirmvl a scris:
- Cu bude in care poti face hepatita imi raspunde mie CFR-ul nevoii de mobilitate?
Nu cred că a făcut cineva hepatită până acum pentru că s-a uşurat în budele din tren... asta e o exagerare stil Antena 3, prinde la ăia care habar n-au ce înseamnă toaletă publică. Pe de altă parte, nu angajaţii CFR Călători se uşurează pe lângă WC. _________________ :TTT:
|
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 09 Oct 2016, 23:09 | |
| Mai sunt și R-uri care au peste 3 vagoane, mai ales pe la Iași le-am mai văzut. Și cele de Oradea - Cluj, sunt câteva care chiar circulă ocupate și cu destule vagoane, spre 4-5. 7001, de ex, și azi avea călători minim 55% la Făurei, unde se urcau alți oameni în el. În Dedulești îl așteptau vreo 4-5 oameni. Vineri a fost plin 135%, doar la Mogoșoaia am putut ieși din compartiment pentru că acolo au coborât mulți la țigară (cruce 7036 întârziat mult). În schimb sunt unele trenuri care încă plimbă aer și merg degeaba - gen IR 1811 care e o oroare de tren, nu mai merg cu așa ceva în viața mea. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 09 Oct 2016, 23:44 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu cred că a făcut cineva hepatită până acum pentru că s-a uşurat în budele din tren... asta e o exagerare stil Antena 3, prinde la ăia care habar n-au ce înseamnă toaletă publică. Pe de altă parte, nu angajaţii CFR Călători se uşurează pe lângă WC.
Sigur ca nu iesi cu albul ochilor ingalbenit dupa ce intri in buda aia, dar stiu bine in ce hal putea acolo. Am deschis usa de curiozitate. Si sigur ca nu ceferistii nu boteaza podeaua, dar sa fi furat calatorii hartia si sapunul? Poate, am mai vazut cazuri. Dar tot ei sa fi golit vagonul de apa? Ca nu curgea un strop. Si asta dupa nici doua ore de mers, vagonul ala fiind ocupat la vreo 40%. Calatorii ar trebui sa curete cabinele alea inainte sa coboare sau asta e treaba CFR-ului ori a firmelor private angajate in scopul asta? Nu de alta, dar nu parea sa fi vazut macar apa cabina respectiva de ani buni, sa nu mai vorbesc de detergent sau alte substante similare. Mai e si o pereche Sibiu - Medias. Ultima data l-am vazut cu 6 vagoane, parca. Dar, din nou, le numeri pe degete pe astea. Daca trimiti la drum doua malaxe 900 cam pica si argumentul consumului. |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 09 Oct 2016, 23:52 | |
| Azi, tren IR 1776, ambele bude ale vagonului 20-83 002 defecte, nu puteai trage apa. Erau pline ochi și puțea cam nasol, dar erau defecte-iar celelalte vagoane nu stăteau mai bine la capitolul ăsta. Din păcate uneori e și vina mentenanței pentru starea budelor, nu sunt toți călătorii imbecili și ratați, să nu știe să se c**e în vas și nu pe jos. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 09 Oct 2016, 23:54 | |
| Poate ca i-a aruncat smucitura aia de care ai scris. |
|
| |
neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 10 Oct 2016, 09:25 | |
| Desigur și personalul CFR are vină la condițiile precare din grupurile sanitare la vagoanele de călători. Ca un exemplu trăit live: Întors de la Budapesta cu Criș/Valahia, la Curtici după controlul de frontieră, cobor pe peron pt fumat. La capătul vagonului surprind pe unul dintre nași luând din budă absolut TOATE șervetele de hârtie din cutia lor. Scotea la ele și le îndesa într-o pungă proprie. Am vrut să-i arăt un deget la obraz, dar nu merita efortul. La revenirea în vagon i-am verificat munca asiduă. Da, le luase pe toate. Și garnitura încă nu se urnise din Curtici. Rău s-a ajuns dacă râvnea omul la o plasă cu hârtie ungurească de șters pe mâini. Exact unul dintre cei care ar trebui teoretic să se îngrijească de condițiile călătorilor. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|