|
| Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 | |
|
+68Theo A. Norbi lifetec saint Caspar LanceR bubu riciu Vice30 billy752-istu CristyanC alliens laur 133 marius_catalin84 traian delly Cris_Cr alinx3330 bibicu13 mariuscfrbucuresti theblackstigx ECata marius664 alex.alexus.tm adytm Jhonyla Katalin4653 Maddox Saruman teoiasi florin94 ALEXCFR DUAL TVlad Ikarus99 cristy79 j o a n t a Vitosa neluadi didinul AndiCFR dan tm cristi CFR razvan - trenuri ets2oltromânia bobi alex.barac.5 laurentzu ciprian71 kristi kkk alex1987 92Dragos Katalyn Nesebar Adrian78 @ndrey Simo1971 IonutCFR2009 MariusM cristi ar Dr2005 Mario Chimie AeroX mielutu zburator Adirmvl cardinal cfr500 Andrey_tm 72 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4752 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Joi 06 Oct 2016, 17:28 | |
| cristy79Pe ruta Bucuresti-Sibiu ar trebui implementate tarife Regio ca sa se poate spera la ceva calatori (afara de trenurile internationale care oricum de la anul nu stim daca si care va mai circula prin Sibiu). Indiferent ca vorbim de trenuri trasate prin Brasov sau pe Valea Oltului - varianta ultima spre care recunosc ca inclin si eu . Autocarele nu au rival pe ruta asta, din pacate. [/quote] Linia noua Valcele – Ramnicu Valcea,ar rezolva lucrurile.Lucrările la acest tronson de cale ferata vor contribui la reducerea distanţei Bucureşti – Sibiu cu 117 km. |
| | | delly
Numarul mesajelor : 15 Reputatie : 4664 Data de inscriere : 04/03/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Joi 06 Oct 2016, 21:24 | |
| Mi-aş dori reintroducerea fostului 745 Galaţi - Timişoara, eventual cu acelaşi foarte adecvat orar diurn. Pe vremuri avea şi vagon bar, cred că era printre puţinele treburi ce nu garau în Bucureşti care avea aşa ceva. |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3518 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Vin 07 Oct 2016, 00:09 | |
| De acord cu revenirea lui IR Timişoara-Galaţi-Timişoara, ziua, prin Târgu Mureş-Comăneşti-Tecuci. Iniţial era o legătură foarte bună între extremităţile ţării cu Târgu Mureş şi toate localităţile şi staţiunile de pe M400. Ulterior s-a încercat şi o grupă de Iaşi pe această rută, dar nu a adus trafic şi ... s-a renunţat şi la titular şi la grupă. Ca un îndelung bătător al acestor drumuri amintesc colegilor că până la introducerea în circulaţie a lui Timişoara-Galaţi principala legătură viabilă din Vest spre M400 era 222 (actualul 1622), schimbat cu un Regio Braşov-Războieni la legătură. Era şi o alternativă cu rapidul "Decebal" combinat cu "Maramureş", din Arad până la Braşov, dar mai puţin utilizată. Odată cu apariţia "Galaţi-ului" traficul s-a îndreptat cu precădere pe M200+405, însă a murit încet datorită "saloanelor ceauşiste" cu care a fost gratulat acest tren. Se mai poate revigora această trasă de ... ora 6, dacă i se oferă confort şi punctualitate. |
| | | Cris_Cr
Numarul mesajelor : 204 Varsta : 43 Localizare : Pelendava Reputatie : 3176 Data de inscriere : 06/10/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Vin 07 Oct 2016, 02:25 | |
| Nu cred ca mai au asa cautare trenurile astea in care calatorul "putrezeste" dupa cum poate ati auzit si voi au aparut avioane pe Timisoasa Iasi, Cluj Iasi iar din Aprilie Cluj Constanta, lupta o sa se dea acum in aer. Era demult si Craiova Iasi pe Sibiu care facea o gramada, cu siguranta asa ceva nu o sa mai apara vreodata datorita zecilor de ore de parcurs. |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3518 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Vin 07 Oct 2016, 09:54 | |
| Va fi o cădere la cei care fac cap-coadă anumite magistrale, sau cu Litoralul la vara viitoare. Dar trenurile lung parcurs între regiuni au principalii clienți la stațiile intermediare, așa că nu vor fi afectate de avioanele interne. Unele dintre ele chiar vor duce pasageri la/de la cursele respective. Iar un GDN-Simeria-Cluj, ori GDN-Brașov-Timișoara nu sunt deloc afectate, că avem doar unu-doi pasionați care le fac tot parcursul cap-coadă. Exact pentru stațiile din traseu sunt puse în serviciu. Cam așa erau gândite și Galați-Timișoara, și Craiova-Sibiu/Podu Olt-Iași.
Ultima editare efectuata de catre neluadi in Vin 07 Oct 2016, 10:08, editata de 1 ori |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3518 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Vin 07 Oct 2016, 10:03 | |
| - neluadi a scris:
- Va fi o cădere la cei care fac cap-coadă anumite magistrale, sau cu Litoralul la vara viitoare.
Dar trenurile lung parcurs între regiuni au principalii clienți la stațiile intermediare, așa că nu vor fi afectate de avioanele interne. Unele dintre ele chiar vor duce pasageri la/de la cursele respective. Iar un GDN-Simeria-Cluj, ori GDN-Brașov-Timișoara nu sunt deloc afectate, că avem doar unu-doi pasionați care le fac tot parcursul cap-coadă. Exact pentru stațiile din traseu sunt puse în serviciu. Cam așa erau gândite și Galați-Timișoara, și Sibiu-Iași. Daca sunt calatori la aceste trenuri pe distante mai scurte din traseu si nu neaparat cap coada, nu e un lucru chiar rau, pentru ca pe distante mai scurte la tren IR biletele sunt mai scumpe. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4752 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Vin 07 Oct 2016, 10:13 | |
| - neluadi a scris:
- Va fi o cădere la cei care fac cap-coadă anumite magistrale, sau cu Litoralul la vara viitoare.
Dar trenurile lung parcurs între regiuni au principalii clienți la stațiile intermediare, așa că nu vor fi afectate de avioanele interne. Unele dintre ele chiar vor duce pasageri la/de la cursele respective. Iar un GDN-Simeria-Cluj, ori GDN-Brașov-Timișoara nu sunt deloc afectate, că avem doar unu-doi pasionați care le fac tot parcursul cap-coadă. Exact pentru stațiile din traseu sunt puse în serviciu. Cam așa erau gândite și Galați-Timișoara, și Sibiu-Iași. Avionul nu poate lua din pasageri doar cei ce merg cap coada, insa sa nu uitam de dube.Dubele mananca din pasageri.Asa e usor de zis,Din Bucuresti ca sa merg la IASI am tren sau avion ca alternativa, dar cel din Focsani catre Iasi are duba ca alternativa. Guvernantii putin ia interesat de tren, au lasat dubele sa preia orice tip de pasager, chiar si elevi, iar acum se da cu capul de prag ca nu stie ce sa fac, este parte de vina ca multi elevi abandoneaza scoala din pricina tarifelor mari, de e piata libera.Asa se intampla ca un elev dintro comua Mihai Bravu aflata la 35km de Bucuresti sa plateasca lunar 250 lei.Are de ales cand unul din parinti nu are servici iar celalalt castiga 1000 lei/ luna?Trenul costa mult mai putin dar de ... trenul e neinteresant pentru cei din minister si implicit pentru baietii destepti ce detin dube.Guvernului ii este greu sa deconteze asemenea tarife. |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3518 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Vin 07 Oct 2016, 10:23 | |
| Așa este. Și trista situație de pe București-Giurgiu, dar și prin centrul țării. Primăvara asta în Târgu Mureș trenurile aveau călători doar la navetă, dar Autogara era plină cu dube, autocare și călători o mulțime. Foarte mult tranzit se face prin autogara amintită. E un cerc vicios, nu sunt trenuri că nu atrag călători la ele. Nici călători nu avem la tren, că nu au tren când au nevoie. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Vin 07 Oct 2016, 10:31 | |
| Pai aici e problema, ei NU inteleg cum de altfel si pe aici sunt persoane care nu pricep ca daca nu exista tren nu exista nici calatori, e logic! Nu sta nimeni sa schimbe 7 trenuri din A in B ca asa vrea x, lumea cauta ceva direct cand urmeaza sa faca o calatorie si nu cu schimbari si trambalari din tren in tren. Pot ei sa puna legaturile legaturilor, dar nu este atractiv si pace. Trenul direct va aduce calatori de mult mai multe ori fata de legaturile cu schimbari la infinit.
Galati/Iasi-Tg Mures-Timisoara-Tg Mures-Galati/Iasi Timisoara-Constanta-Timisoara Oradea-Constanta-Oradea Satu Mare-Constanta-Satu Mare Craiova-Iasi/Suceava/Galati-Craiova
Sunt rute care ar fi normal sa existe permanent. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4752 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Vin 07 Oct 2016, 10:35 | |
| Nu stiu cum e prin tara dar cel putin pe Bucuresti -Giurgiu e marlanie in toata regula.Musterii la dube sunt, un bilet pana la Giurgiu costa 15 lei.Am avut nevoie sa merg cu duba pana la Calugareni, jumatate de drum pana la Giurgiu, mi-a cerut ... 15 lei, daca nu nu ma urc in duba lui.Se lipseste de mine, are atatia care urca spre Giugiu. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Vin 07 Oct 2016, 10:41 | |
| Mi se pare foarte normal ca CFR sa implementeze grila tarifara de la Regio pentru toate trenurile pe toate rutele. Singura ruta unde sa se pastreze grila IR de tarifare este Brasov-Bucuresti-Constanta si retur. Sa dispara toate procentele pe anumite bucatele din ruta unui tren ca e o amestecatura de au ametit pe toata lumea, trenul x are reducere pe o anumita bucata de un anumit procent, alt tren pe aceeasi bucata are alt procent de reducere si tot asa. Sa bage tarifarea de la Regio la toate si terminam cu lista lunga de procente si rute unde se aplica reduceri. Astfel devine atractiv trenul pentru o gama mai larga de calatori. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Vin 07 Oct 2016, 10:50 | |
| Ar fi nevoie de un tren nou pe ruta Cluj-Sighet-Cluj:
R 4112 Cluj N. 23:30 - Sighetu M. 5:40 R 4113 Sighetu M. 8:00 - Cluj N. 14:00
Plecare din Sighet este la 1 noaptea si apoi la 15:50, deci 15 ore nu ai cu ce sa pleci din Sighet pe timp de zi nu exista tren care sa te scoata in tara, de asta lumea foloseste autocarele la cote maxime pe timp de zi, ca nu exista nimic feroviar, nici macar la Salva sa zici ca de acolo ai legatura spre alte destinatii din tara.
IR 1843 Timisoara-Cluj iar din Cluj sa fie RE 4135, din Cluj sa inceapa tarifarea Regio nu din Beclean! |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3518 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Vin 07 Oct 2016, 12:31 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Mi se pare foarte normal ca CFR sa implementeze grila tarifara de la Regio pentru toate trenurile pe toate rutele. Singura ruta unde sa se pastreze grila IR de tarifare este Brasov-Bucuresti-Constanta si retur. Sa dispara toate procentele pe anumite bucatele din ruta unui tren ca e o amestecatura de au ametit pe toata lumea, trenul x are reducere pe o anumita bucata de un anumit procent, alt tren pe aceeasi bucata are alt procent de reducere si tot asa. Sa bage tarifarea de la Regio la toate si terminam cu lista lunga de procente si rute unde se aplica reduceri. Astfel devine atractiv trenul pentru o gama mai larga de calatori.
Mie mi se pare o discriminare faza cu reducerile la trenurile IR pe anumite rute. Adica ori dai pe toate rutele ori nu dai nicaieri. Adica de ce eu as da 40 si ceva de lei pana la Botosani, daca iau tren IR pana la Veresti si pe alte rute sa se circule cu tarife de tren Regio. Si nu iau IR ca vreau conditii mai bune sau timpi mai scurti pana la Veresti, ci pentru ca nu prea sunt foarte multe legaturi. (culmea ca la R Iasi-Suceava conditiile is mai bune decat la IR 1832) Daca CFR e companie de stat si sprijinita si din bugetul de stat, ar trebui sa ofere tuturor aceleasi preturi pe teritoriul Romaniei. Cel mai bine ar fi sa fie reduse preturile biletelor la trenurile IR pe distante mai scurte. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Vin 07 Oct 2016, 13:04 | |
| Nu e nici o discrimunare, sint oferte comerciale. Se aplica in cazul trenurilor folosite mai putin. Problema e ca Ministerul de Finante a facut sa fie ametita treaba, si sa vezi atatea IR-uri de scurt parcurs tarifate ca Regio pentru a se incadra in norme. O alta problema e ca-i ametesti pe calatori cu fazele astea. Se uita omul de tren, vede IR si zice "Aloelu! Pai acceleratul e scump!" Si isi baga picioarele si se duce cu autocarul. Sau apare iconita cu reducere pe cfrcalatori.ro, dar e doar pe anumite distante. Eventual sa fie tarifate toate ca R pana la 100 de kilometri, 5 lei sau 7,5 lei pana la 200 de kilimetri si 10 sau 15 peste. In fine, variantele sint discutabile, dar oricare ar fi mai buna fata de situatia de acum. Dar stati... Trenurile de acum isi scot parleala si asa, de ce sa mearga la tarife de IR? Ar da lumea buluc si nu are CFR-ul suficient material rulant. Au mai fost discutiile astea si pentru Bucuresti - Targoviste/Pitesti/Muscel/Curtea. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24334 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Vin 07 Oct 2016, 14:02 | |
| - Adirmvl a scris:
- Nu e nici o discrimunare, sint oferte comerciale. Se aplica in cazul trenurilor folosite mai putin. Problema e ca Ministerul de Finante a facut sa fie ametita treaba, si sa vezi atatea IR-uri de scurt parcurs tarifate ca Regio pentru a se incadra in norme. O alta problema e ca-i ametesti pe calatori cu fazele astea. Se uita omul de tren, vede IR si zice "Aloelu! Pai acceleratul e scump!" Si isi baga picioarele si se duce cu autocarul. Sau apare iconita cu reducere pe cfrcalatori.ro, dar e doar pe anumite distante.
Eventual sa fie tarifate toate ca R pana la 100 de kilometri, 5 lei sau 7,5 lei pana la 200 de kilimetri si 10 sau 15 peste. In fine, variantele sint discutabile, dar oricare ar fi mai buna fata de situatia de acum.
Dar stati... Trenurile de acum isi scot parleala si asa, de ce sa mearga la tarife de IR? Ar da lumea buluc si nu are CFR-ul suficient material rulant. Au mai fost discutiile astea si pentru Bucuresti - Targoviste/Pitesti/Muscel/Curtea. Cum am pățit eu azi din Petroșani să ajung la Tg Jiu dimineata la 9 ma gândeam la Normandia dar m-am dus pana la urma cu 1824 noroc cu Cardul TrenPlus ca a fost biletul tot 11.3 lei ca la Normandia altfel era 17 lei la IR Deci preturile normale la tren ar trebui să fie cu 25% mai mici sau măcar zona kilometrică 0-100 să fie ca la regio plus 4 lei locul |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 | |
| |
| | | | Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |