Partea aia cu petitiile eu unul n-o-nteleg, eu unul presupuneam ca are si CFR-ul un compartiment de marketing/analiza piata/previzionare care sa traga niste concluzii utilizabile, nu sa fie nevoie sa se planga cetateanul pentru a lua ei masuri. Orice firma care se respecta are astfel de departamente, basca un control al calitatii, politie interna, audit etc. Nu te bazezi exclusiv pe feedbackul clientului.
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9710 Data de inscriere : 02/11/2008
Ei raspund la petitii ca trebuie, aplica foarte rar sau deloc oricat de bune ar fi sugestiile /cererile , asta se vede din multele raspunsuri date pana acum cat si in mersul de tren.
Normal că răspund, că sunt 2 sau 3 oameni care se ocupă (valabil şi pentru MT şi pentru alte societăţi/instituţii). Totuşi, dacă încep să curgă reclamaţiile, în cele din urmă se vor lua măsuri, că nicio societate aproape de faliment nu-şi doreşte amenzi de la OPC. Concluzie: puneţi mâna pe pix/tastatură şi scrieţi reclamaţii. Altfel nu se va întâmpla nimic, pentru că nimeni nu are timp să se plimbe cu fiecare tren şi să vadă condiţiile. Faceţi o comparaţie: dacă aveţi nevoie de ambulanţă ce faceţi, staţi în drum sperând că cei de la ambulanţă vă văd şi opresc sau daţi telefon şi chemaţi o ambulanţă? Aşa şi aici, nu închideţi ochii şi aşteptaţi, puneţi mâna şi faceţi reclamaţii.
_________________ :TTT:
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13281 Data de inscriere : 05/01/2011
Ei raspund la petitii ca trebuie, aplica foarte rar sau deloc oricat de bune ar fi sugestiile /cererile , asta se vede din multele raspunsuri date pana acum cat si in mersul de tren.
Asta cred ca e raspunsul anului 2013 ^^ .. Foarte bine spus
dexter23
Numarul mesajelor : 32 Varsta : 35 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5138 Data de inscriere : 06/12/2010
Sa continuam putin off-topic-ul: Cristi are mare dreptate, nu intereseaza pe nimeni continutul din "petitii", "reclamatii", "scrisori", "memorii", etc.
Dragos, noi punem mana sa scriem si 100 de reclamatii pt. ca slava Domnului sunt destule de spus, insa atata timp cat STIM ca reclamatiile noastre sunt folosite, in cel mai bun caz, pe post de hartie igienica, nu stiu ce mare dorinta putem avea pentru scrierea acestora.
Daca ar fi interesat pe cineva cu adevarat, s-ar organiza dezbateri PUBLICE pe baza elaborarii mersului de tren, precum si STUDII de trafic pe care sa le faca CFR Calatori si/sau chiar Ministerul, prin personalul propriu, pentru ca si asa au destui functionari care doar plimba hartii inutile 8h/zi si "rup usile" (ca sa citez) la finalul programului.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20636 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25581 Data de inscriere : 16/08/2011
Se organizează discuţii cu privire la mersul de tren cu reprezentanţii primăriilor de pe traseu... cum pe ăştia îi doare-n dos de alegători, e clar că nu se prezintă.
_________________ :TTT:
Criss Ciuc
Numarul mesajelor : 24 Varsta : 31 Localizare : Mihaileni Reputatie : 5034 Data de inscriere : 19/03/2011
Ce s-a întâmplat, de s-a închis linia (mea de suflet), alminteri strategică, că e transcarpatică? Nu mai circulă decât 2 trenuri - personale (mă rog, "regio"), după masa? Lucrează la reabilitare, sau ce?
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12462 Data de inscriere : 09/07/2009
Ce s-a întâmplat, de s-a închis linia (mea de suflet), alminteri strategică, că e transcarpatică? Nu mai circulă decât 2 trenuri - personale (mă rog, "regio"), după masa? Lucrează la reabilitare, sau ce?
Doua directe si unul din 3 bucati cu reducere de fidelitate 15% . Fata de anii 90, e mult prea „liniste” pe linia asta. En fin... tabloul arata cam asa:
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9710 Data de inscriere : 02/11/2008
Cei din zona poate stiu mai bine. Se poate ca limitarea trenurilor la Palanca sa se fi facut in ideea ca se vor face lucrari. Nu inseamna ca s-au si apucat.