|
| Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|
+68Petre_IFTE VeV Andrei Andras TER200 soulcage yeu1 ets2oltromânia CristianSM baiazid teoiasi miguel1975 marius664 florin29sv Jhonyla razvan - trenuri sibiustation Mihay Traveller mariuscfrbucuresti alex.barac.5 AlexCFRB lifetec c o r v i n marius_catalin84 riciu alex1987 Dionis cristi ar theblackstigx Jurnal Feroviar DUAL madalin98 TonyGFR AeroX kristi kkk sorinache96 Vlad Singeorzan didinul Norbi ldh80 radubd ALEXCFR cardinal alex.alexus.tm qew00 bubu IonutCFR2009 mureseanu_976 COSTACHE MIHAIL cfr500 dan tm allred florin94 stefan_br Adrian78 Katalin4653 mielutu zburator Vitosa Nesebar AndiCFR Adirmvl cristy79 Dr2005 92Dragos CristyanC Katalyn Luca tgv Andrey_tm 72 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 10 Iul 2016, 12:59 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Ba da, la 5 ore de mers crede-mă că nu doar șezutul te doare în dezastru, ci și tot spatele, picioarele și gâtul (și asta era după 4h, Brașov - Sibiu).
Ok, nu bagi 84-87, bagă 20-76 sau 20-87, pentru că de ADH nu poate fi vorba din păcate. Iar Desiro n-are ce căuta pe IR de peste 2 ore și cu asta basta. Sunt perfecte pe Pitești - București, Târgoviște - București, Urziceni - București și pe toate rutele preluate de CFR de la RT, dar în rest n-au ce căuta. Crede-mă că de când cu noua compunere a lui 7001, numărul de oameni care-l aleg pentru un drum cap-coadă a crescut, mulți venind din partea TFC, cu reclamații de tipul: acolo n-avem aer, n-avem prize, n-avem aia n-avem aia dar aici avem chit că face peste o oră în plus. Dacă băgau pe IR 1773 cu ofertă (21 lei studenți, 42 lei adulți) în loc de IR 1771, TFC pleca gol-goluț din Gara de Nord, indiferent dacă R 7001 ar fi rămas cu 20-76 sau că primea noua compunere premium. Să facă odată reviziile la conservele din Grivița și să le bage în locul cotețelor de care zici. Eu am venit azi cu TFC Galati-Bucuresti si lumea vorbea in tren ca s-a dus vorba prin familiile lor ca TFC e bun si deja un domn chiar zicea ca a renuntat la amsina pentru tren dar TFC nu CFR. Stie sid e ala de la CFR dar zice ca face mult si nu vrea, la TFC e mai sigur ca are si paza, lumea e multumita. Cert e ca exista calatori pentru toate. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 10 Iul 2016, 13:12 | |
| E grozav dacă se renunță la mașină pentru tren. Călători sunt pentru fiecare, mai puțin pt 1775 (chiar și vinerea merge lejer) și 1771. În rest, 7002 e plin cu navetiști și cu călători pentru București, 1773 are și el clienți mai nou, ieri când am urcat în 7001 gagică-mea a fost de-a dreptul uimită de condiții, și-a zis că nu-i mai trebuie TFC cât o mai avea ocazia să meargă cu trenul pe acea rută... Pe M700 e bine că sunt trenuri acum pt toate bugetele și că există mai multe legături cu țara. Și dacă ne uităm la ce era acum 3 ani, înainte să intre TFC-ul, care a adus cu sine și reapariția lui 7001/2 după mulți ani de absență... e un progres. Dubarii cam ard degeaba benzina pe ruta asta, o bună parte s-au reprofilat și mai au succes doar cei care leagă aeroportul de Galați și Brăila. |
| | | ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4081 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 10 Iul 2016, 14:10 | |
| trenurile regio de merg spre Hunedoara sunt facute din vagoane,rama electrica? S-ar putea sa meg la Hunedoara si vreau sa stiu daca sunt facute cu vagoane sau cu rama |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 10 Iul 2016, 14:14 | |
| - ets2oltromânia a scris:
- trenurile regio de merg spre Hunedoara sunt facute din vagoane,rama electrica?
S-ar putea sa meg la Hunedoara si vreau sa stiu daca sunt facute cu vagoane sau cu rama Toate sunt făcute cu vagoane |
| | | ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4081 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 10 Iul 2016, 15:13 | |
| - Adrian78 a scris:
- ets2oltromânia a scris:
- trenurile regio de merg spre Hunedoara sunt facute din vagoane,rama electrica?
S-ar putea sa meg la Hunedoara si vreau sa stiu daca sunt facute cu vagoane sau cu rama Toate sunt făcute cu vagoane multumesc. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 10 Iul 2016, 15:27 | |
| Ieri grupa de Brasov a trenului 1945 Mangalia - Satu Mare a fost cu 2 vagoane 84-83 pentru persoanele cu handicap de la Hospice Brasov care de 9 ani de zile se duc cu trenul la mare. Cele 2 vagoane 84-83 au revenit la Bucuresti astazi cu IR 1630.
R 3003 : 19-80, 20-55, 20-55, 20-55, 19-80. R 11034 a revenit duminica la 3 etajate dupa ce ultimile 3 duminici a fost cu 5 DWA-uri 21-80. IR 1732 : 20-83, 19-83, 20-83, 19-83. IR 1621 : 21-86, 10-91, 21-76, 21-76, 21-86 + 21-70, 21-70, 30-76, 84-96, 21-70. IR 1630 : 84-83, 84-83 + 21-86, 83-76, 19-83, 21-87, 21-87 + 21-86, 21-76, 21-76, 10-91, 21-86.
Grupa de week-end Buc.Nord-Brasov-Buc.Nord de la IR 1621/1630 se face cu garnitura lui IR 1654/1653 Vatra.Dornei-Suceava-Buc.Nord-Suceava-Vatra.Dornei care ar fi trebuit sa stea in Grivita de la 8 la 21 baga un drum pana la Brasov si inapoi.
Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Dum 10 Iul 2016, 16:32, editata de 1 ori |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 10 Iul 2016, 16:05 | |
| Catalin, da, am vorbit mult in ultima vreme cu pletosul cu buletin de Bucuresti, de care zici. De doua ori, mai precis; prima data l-am intrebat ce s-a intamplat cu forumul acum ceva zile, cand a picat, apoi i-am spus ca nu se mai ocupa nici Dracu' de actualizat compunerile trenurilor. Mielutu a intrebat de EC, nu de Untold. Tu imi spui ca anul trecut au fost suplimentate trenuri pentru alt eveniment. Si totusi, daca au fost suplimentate compunerile celor doua trenuri, asta s-a intamplat pentru ca a fost coada de cateva sute de insi cu juma' de ora inainte sa porneasca la drum sau pentru ca multi si-au cumparat bilete macar cu o zi inainte? Ca e mare diferenta intre ce ar fi de dorit (CFR Calatori sa fie la curent cu evenimentele din tara si sa ia masuri in consecinta in privinta compunerilor trenurilor) si ce s-a tot intamplat in ultimii ani cu atatea ocazii (exceptand sesiunile de pupat moaste), anume trenuri cu nici macar un vagon in plus sau cu prea putine suplimentare fata de cerere. Prin urmare, eu nu am spus ca stiu ca nu vor fi vagoane in plus la trenul in discutie, ci ca nu cred ca CFR va face asta fara ca oamenii sa isi cumpere bilete in avans, cum n-au pus nici pentru alte festuri, vezi Rockstadt sau concerte din Bucuresti ale unor trupe mari. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 10 Iul 2016, 16:30 | |
| Vezi că pentru Rockstadt n-are CFR treabă, toată lumea merge cu Regiotrans (cel puțin din București) pentru că au legătură imediat la același peron. Și RT au suplimentat la greu, de ex. în perioada festului cam toate Brașov - Zărnești au 2 motoare, în afară de cele din afara orelor de trafic. Țin minte ce mișto a fost drumul anul trecut, am luat RT la 12 și ceva din București (după ce sosisem de la Galați cu 7002), acolo în tren bere, gagici faine, voie bună, un vagon întreg doar cu oameni care mergeau la festival (și vreo 2-3 intruși), în rest în celelalte vagoane erau amestecați călătorii cu publicul festului. |
| | | mariuscfrbucuresti
Numarul mesajelor : 566 Varsta : 27 Localizare : Bucuresti,Constanta,Cluj Napoca Reputatie : 5434 Data de inscriere : 09/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 10 Iul 2016, 17:22 | |
| Bine ca IR 1835 merge toata noaptea cu 20-83...sau 1741/2 cu 20-49.. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 10 Iul 2016, 17:32 | |
| Din Bucuresti ai RT pentru Rasnov, dar din Centru, Nord-Vest si Vest ajungi cu CFR-ul la Brasov pentru festival. |
| | | ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6762 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: COMPUNEREA TRENURILOR DIN ROMANIA-2016 Dum 10 Iul 2016, 18:30 | |
| 10.07.2016 IR 1658 EA 498+(21-86)+(30-76)+(21-76)+(21-76) R 5055 EA+(26-16)+(20-54) R 5001/5107 EA+TE ACVILA IR 1661 EA+(21-86)+(10-70)+(21-86) IR 1655 EA+(21-87)+(10-90)+(21-76) R 5072 EA+(26-16)+(20-54)+(36-16) IR 380 EA+(84-96)+(22-76)+(30-76)+(22-76)+VAGON UZ IR 1636 EA+(19-83)+(20-83)+(20-83)+(20-83)+(20-83) R 3003 EA+(20-55)+(19-80)+(20-55)+(21-80)+(21-80) IR 1571 EA+(20-83)+(19-83)+(20-83)+(21-90)+(21-90) R 5003 EA+TE ACVILA IR 15931 RES 002+RES 001 IR 15982 RES 001 IR 1558 EA 059+(21-76 901)+(21-76)+(21-76 900)+(21-76 904)+(19-83 101)+(21-76 903)+(21-76 902) R 9024 DA+(26-16)+(36-16) IR 1775 GM+(21-86)+(21-86)+(30-76)+(21-86)+(21-87)
|
| | | florin94
Numarul mesajelor : 362 Localizare : Braila-Sibiu Reputatie : 3615 Data de inscriere : 02/01/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 10 Iul 2016, 19:36 | |
| Imi cer scuze. Katalyn are dreptate. Astazi 1732 a avut 20.83+19.83+20.83+19.83. Eu am stat la vag. 3. Am avut colegi care au avut bilet la vag 4 si era cu pret de clasa a 2-a. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 10 Iul 2016, 20:06 | |
| - mielutu zburator a scris:
- E grozav dacă se renunță la mașină pentru tren. Călători sunt pentru fiecare, mai puțin pt 1775 (chiar și vinerea merge lejer) și 1771. În rest, 7002 e plin cu navetiști și cu călători pentru București, 1773 are și el clienți mai nou, ieri când am urcat în 7001 gagică-mea a fost de-a dreptul uimită de condiții, și-a zis că nu-i mai trebuie TFC cât o mai avea ocazia să meargă cu trenul pe acea rută... Pe M700 e bine că sunt trenuri acum pt toate bugetele și că există mai multe legături cu țara. Și dacă ne uităm la ce era acum 3 ani, înainte să intre TFC-ul, care a adus cu sine și reapariția lui 7001/2 după mulți ani de absență... e un progres. Dubarii cam ard degeaba benzina pe ruta asta, o bună parte s-au reprofilat și mai au succes doar cei care leagă aeroportul de Galați și Brăila.
Sa nu uitam o treaba foarte importanta, daca maine nu mai circula privatul nici CFR nu va lasa atatea oferte tarifare, deci treaba cum ca spun la toata lumea sa nu foloseasca privatul si sa mearga cu CFR nu prea e ok, daca nu are privatul calatori se retrage si luxul de la CFR va disparea. Trebuie sa aibe privatul calatori pentru a se mentine pe piata si automat daca privatul exista va ramane si oferta si luxul CFR. Asa ca mai circula si cu privatul pentru a avea parte de luxul CFR. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12461 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 10 Iul 2016, 20:56 | |
| Partea proasta e ca toti se inghesuie sa puna trenuri Galati - Bucuresti via Urziceni numai dimineata. In rest de la 9:00 pana la 17:30 din Galati nu mai circula nici TFC nici CFR, si dubarii profita din plin deci nu prea cred ca s-au intors multi la tren pe ruta asta pentru ca nu exista un mers cadentat toata ziua. Este nevoie de un regio/interregio dupa-amiaza care sa circule via Urziceni iar 1572 sa fie pus in locul trenului 1776 via Buzau.
1772 Galati 05:00 - Bucuresti Nord 08:45 (via Urziceni) 7002 Galati 06:00 - Bucuresti Nord 10:30 (via Urziceni) 15072 Galati 07:00 - Bucuresti Nord 11:00 (via Urziceni) 1774 Galati 09:00 - Bucuresti Nord 12:45 (via Urziceni) 7004 Galati 12:00 - Bucuresti Nord 16:30 (via Urziceni) 1776 Galati 15:00 - Bucuresti Nord 18:45 (via Urziceni) 1572 Galati 18:00 - Bucuresi Nord 22:00 (via Buzau) |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 10 Iul 2016, 21:29 | |
| Poate baga TFC macar o pereche pe la 11 din Galati dar si la 16 ar fi buna una. TFC ar mai baga cel putin o pereche dar inca nu au material rulant. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |