| Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|
+68Petre_IFTE VeV Andrei Andras TER200 soulcage yeu1 ets2oltromânia CristianSM baiazid teoiasi miguel1975 marius664 florin29sv Jhonyla razvan - trenuri sibiustation Mihay Traveller mariuscfrbucuresti alex.barac.5 AlexCFRB lifetec c o r v i n marius_catalin84 riciu alex1987 Dionis cristi ar theblackstigx Jurnal Feroviar DUAL madalin98 TonyGFR AeroX kristi kkk sorinache96 Vlad Singeorzan didinul Norbi ldh80 radubd ALEXCFR cardinal alex.alexus.tm qew00 bubu IonutCFR2009 mureseanu_976 COSTACHE MIHAIL cfr500 dan tm allred florin94 stefan_br Adrian78 Katalin4653 mielutu zburator Vitosa Nesebar AndiCFR Adirmvl cristy79 Dr2005 92Dragos CristyanC Katalyn Luca tgv Andrey_tm 72 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 01 Aug 2016, 09:42 | |
| R 3003 bagi toti calatori in 2 vagoane la fel si pentru 3012 mai putin in week-end-uri si acuma vara eu vad trenul asta aproape zilnic plus ca mers de multe ori cu el si au fost si alti si au confirmat acest lucru, la dus R 3003 e trenul care face cel mai mult pana la Brasov basca mai pleaca si din Basarab daca pierzi de exemplu IR 1631 nu te duci in Basarab dupa 3003 ci stai in Nord dupa 1636 care il depaseste pe 3003 la Brazi. S-a mai tot discutat despre 3003 de acum nu ce a fost la inceput ca 11031 care chiar a carat aer luni bune si stiti si voi asta. 3003 e un tren ce pleaca din Basarab cu vagoane fara dotari nu aer aer conditionat, masute sau prize si nici spatiu pentru biciclete si e plin de navetisti care i pierde pe traseu pana la PL.Vest de la PL.Vest deja stai singur singurel intr-un compartiment de 6 locuri. Ca ora de plecare e flancat in fata de IR 1631 ora 07:00 si in spate de IR 1636 trenuri mai scumpe dar cu toate conditile si care nu dorm pe drum Din spate mai putem spune si de R 14031 Regiotrans sau IR 15930 Softrans ca tarife si ca grafic de mers. Pe retur e beleau in week-end-uri ca sunt multi care pleaca la munte iar duminica mai sunt si ceva studenti care vin la capitala pentru saptamana de facultate. Vara are ceva mai multi calatori atat 3003 cat si 3012 dar chiar si asa toti calatori intra in 3 vagoane in week-end-uri pe timpul veri e prapad e nevoie de 1 vagon la 3012 in zilele de sambata si duminica. Repet sambata un grup de 14 biciclisti au urcat in Baiului pentru o tura frumoasa de vara de o zi. Au plecat cu R 14031, Regiotransul unde nu au avut probleme la achizitionarea celor 14 bilete de bicicleta si au coborat de pe munte destul de tarziu caci au urcat din Busteni pe bicle si pe langa ele nu au fost la Azuga sa urce direct cu telegondola. Au pierdut R 3012 si au venit pe bucati Comarnic - PL.Vest cu R 3024 cu 3 vagoane 20-55 ocupate 70% erau biciclete peste tot prin cele 3 vagoane si de la PL.Vest la Buc.Nord cu IR 1538. Si pe langa astia 14 au mai fost 3 care au coborat la Campina si au plecat cu masina punand biclele pe suport. Daca prindeau R 3012 era full trenul si cu astia 14 biciclisti + 3 caci sambata e plin iar duminica R 3012 e si mai plin. Asa ca nu mai sariti de c** in sus ca nu e mare afacere acest tren 3003/3012 e mai mult pentru mecanici, nasi si navetisti de pe Bucuresti-Ploiesti care ies din tura de noapte, daca nu mergeam cu acest tren sau nu-l vedeam aproape zilnic nu-mi permiteam sa va dau detalii despre istoria si prezentul acestui tren. @92Dragos am spus de Sighet-Mangalia dar au mai spus si alti, daca era cerere de ce nu a circulat atatia ani si s-au gasit tocmai acum sa-l bage ?? Undeva exista un adevar cine si de ce a anulat grupa asta si de ce a reintroduso tocmai acum si de ce nu a circulat toti ani la rand ?? Are 2 vagoane si ajuta grupa de Satu Mare cu calatori de Saratel, Magherus si Beclean pe Somes daca va uitati in urma la sezoanele trecute veti vedea ca grupa de Satu Mare a avut si 6-7 clase acum are 5 plus cele 2 de Sighet De Viena-Cluj/Mures nu am zis absolut nimic decat ca vom vedea la timpul potrivit astia de la CFR sunt tare nehotarati vor sa faca multe dar defapt nu fac nimic invoca tot timpul scuze de genul nu sunt bani, nu ne da voie, nu se poate dar noi vrem sa facem cu scuze dastea de clasa 2-a nu merge in anul 2016. P.S : Eu nu sunt pasionat feroviar, niciodata nu m-am declarat asa si nici pe alti nu i-am lasat sa zica despre mine ca as fi pasionat feroviar, fiecare intelege cum vrea aceasta pasiune si inca mai astept sa fiu intrebat " daca nu esti pasionat atunci ce esti ? " si nu sunt eu cel care viseaza RT si TFC de lung parcurs dupa incidentele de acum 2 saptamani nu mai calc in viata mea intr-un tren de la TFC cu exceptia rutelor PL.Sud-Targoviste, Targoviste-Pietrosita. PL.Sud-Slanic/Maneciu si atat iar RT sa le fie rusine tuturor celor care au mers cu aceasta companie sau care au profitat de pe urma lor mergand cu trenurile IR cu oferta tarif-Regio de la CFR Calatori si vin si blameaza internetul rau despre RT si pupa in c** CFR-ul. E loc pentru toata lumea pe piata nu stiu de ce nu au unii somn noaptea de grija la RT sau ahitiati de la TFC. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 01 Aug 2016, 11:03 | |
| Normal pe acest forum se intalnesc persoanele pasionate feroviar ceea ce inseamna toate firmele de transport indiferent ca sunt de stat sau private. Nu scrie nicaieri ca aici trebuie sa fie doar persoane pasionate CFR. Transportul feroviar este de marfa si persoane, de stat sau privat. Esti pasionat feroviar, iti plac toate si te folosesti de ele. |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8376 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 01 Aug 2016, 12:38 | |
| Pe Sighet erau alte probleme, chiar lipsa de vagoane. Anul trecut era sa nu mai avem nici noi sezonier in ultimul moment s-a anulat bucurestiul si au aruncat toate cele 4 vagoane 200 ca tren 1948 / 1949. Daca vointa exista se poate. Vom afla in noiembrie daca sighetul ramane prevazut si in livretele noi. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 01 Aug 2016, 19:25 | |
| |
|
| |
cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6558 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 01 Aug 2016, 21:07 | |
| IR 1836 a circulat Cluj-Vintu de jos si alt IR 12391 Sibot-Craiova. |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8376 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 02 Aug 2016, 16:56 | |
| Vagon 20-49 clasic in garnitura trenului IR 1944/45 Mangalia -> Satu Mare ca vagon 11 Mangalia - Sighetul M. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mier 03 Aug 2016, 00:31 | |
| A fost si un 20-76 la grupa de Sighet la IR 1945 duminica seara l-am vazut din R 3024. Tot in aceeasi garnitura a fost si un 20-49 serie mica. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mier 03 Aug 2016, 11:21 | |
| In sfarsit au aruncat primul 21-76 9XX si pe Buc-Brasov ca grupa de Brasov la IR 1621. |
|
| |
madalin98
Numarul mesajelor : 21 Reputatie : 4925 Data de inscriere : 30/06/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mier 03 Aug 2016, 22:11 | |
| Cine stie compunerea trenului IR 1665? |
|
| |
ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6762 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: COMPUNEREA TRENURILOR DIN ROMANIA-2016 Joi 04 Aug 2016, 00:50 | |
| - madalin98 a scris:
- Cine stie compunerea trenului IR 1665?
IR 1665 (21-86)+(19-83 104)+(21-86)+(21-87)+(21-76) |
|
| |
madalin98
Numarul mesajelor : 21 Reputatie : 4925 Data de inscriere : 30/06/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Joi 04 Aug 2016, 20:48 | |
| Care mai este compunerea trenului 1732? |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Joi 04 Aug 2016, 21:54 | |
| 20-83, 19-83, 20-83 suplimentat in week-end-uri cu 1-2 vagoane 19/20-83. 19-83-ul pe post de clasa 2-a. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 05 Aug 2016, 12:11 | |
| Astazi IR 1621 Buc.Nord - Brasov - Sibiu - Timisoara fara vagon de clasa 1-a. Vad ca si pe cfrcalatori.ro apare fara clasa 1-a. Tot acolo Dacia apare fara simbolul restaurant precum si perechile 1944/1945, 1741/1934.
1621 : 21-70, 21-70, 84-96, 21-70 + Brasov 21-76.9XX, 21-76, 21-86.
A ajuns grupa de Brasov sa fie la egalitate ca numar de locuri cu grupa de Timisoara in cursul saptamani.
|
|
| |
madalin98
Numarul mesajelor : 21 Reputatie : 4925 Data de inscriere : 30/06/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 05 Aug 2016, 16:56 | |
| Trenul IR1666 CE VAGON DE CLASA 1 ARE? |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Sam 06 Aug 2016, 01:09 | |
| Pe facebook-ul meu postarea a aparut acum doua ore. Cam tarziu, dar daca au luat masurile necesare in timp util e de apreciat.
http://www.cfrcalatori.ro/634
Cu trenul la Festivalul UNTOLD sau pe LITORAL
CFR Călători anunță că pentru a prelua traficul dinspre principalele orașe ale țării către litoral, dar și spre Cluj-Napoca unde în perioada 4-7 august a.c. se desfășoară Festivalul UNTOLD, capacitatea trenurilor a fost suplimentată.
Astfel, Trenurile Tineretului IR 1921 și IR 1922 (Sibiu– Râmnicu Vâlcea – Pitești –București Nord – Constanța – Mangalia și retur) vor circula zilele acestea la o capacitate de aproximativ 1500 de locuri, iar pentru destinația Cluj-Napoca capacitatea este dublată față de perioadele obișnuite, ajungându-se la peste 1000 de locuri la unele trenuri.
Pentru evitarea aglomeraţiei de la casele de bilete, CFR Călători recomandă următoarele variante de achiziționare a biletelor de tren :
• Online de pe www.cfrcalatori.ro;
• De la automatele XsellKiosk din gări;
• De la automatele ZebraPay;
• Prin rezervare telefonică;
• De la agenții de voiaj CFR.
Înainte de călătorie, recomandăm tuturor pasagerilor să se asigure că au achiziționat bilet pentru evitarea taxării suplimentare în tren și/sau suportarea costurilor amenzii conform reglementărilor în vigoare.
Pentru informații actualizate despre circulația trenurilor, călătorii sunt rugați să consulte pagina de internet a companiei www.cfrcalatori.ro, să ne contacteze la numerele de telefon 021/9521 (pentru traficul intern), 021.314.5528 pentru traficul internațional Gara de Nord București) sau să se adreseze personalului nostru din stații. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|