|
| Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|
+68Petre_IFTE VeV Andrei Andras TER200 soulcage yeu1 ets2oltromânia CristianSM baiazid teoiasi miguel1975 marius664 florin29sv Jhonyla razvan - trenuri sibiustation Mihay Traveller mariuscfrbucuresti alex.barac.5 AlexCFRB lifetec c o r v i n marius_catalin84 riciu alex1987 Dionis cristi ar theblackstigx Jurnal Feroviar DUAL madalin98 TonyGFR AeroX kristi kkk sorinache96 Vlad Singeorzan didinul Norbi ldh80 radubd ALEXCFR cardinal alex.alexus.tm qew00 bubu IonutCFR2009 mureseanu_976 COSTACHE MIHAIL cfr500 dan tm allred florin94 stefan_br Adrian78 Katalin4653 mielutu zburator Vitosa Nesebar AndiCFR Adirmvl cristy79 Dr2005 92Dragos CristyanC Katalyn Luca tgv Andrey_tm 72 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 10 Iul 2016, 22:03 | |
| - Kapпaтй a scris:
- TFC ar mai baga cel putin o pereche dar inca nu au material rulant.
Nu au material rulant, pentru că se încăpăţânează să îl plimbe gol pe Târgovişte - Pietroşiţa. După care vin cu jalba-n proţap la MT că ei nu fac indicatorii asumaţi, indicatori pe care chiar ei i-au propus... _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 11 Iul 2016, 00:57 | |
| Ar avea de unde să-l facă pe 7004 dacă ar anula 11071/2 și i-ar da trasă și mers nou! Nu sunt necesare perechi noi ci doar reprogramarea uneia. Cât despre 1776, sunt perfect de acord să fie retrasat prin Buzău-Ploiești; acum are timpi de mers 4h10 (da, 4 ore și 10 minute!!!! pe o rută pe care trenurile la nevoie scot 3h40) iar prin Ploiești ar avea exact același timp (vezi 1571 care are 4h11 minute timpi de mers, dar la întârzieri scoate până la 3h50). Prin trasare cu 140 km/h pe Ploiești - București și prin scurtarea timpilor de mers între Galați și Făurei s-ar putea face 3h45. Diferența e că Buzău, Mizil și Ploiești generează de 10-20 de ori mai mulți călători ca Urziceni și Pogoanele. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 11 Iul 2016, 02:38 | |
| Din Buzau si Ploiesti ai la ora aia 381 si 1666 spre Bucuresti. Deci mai greu cu clientii.
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 11 Iul 2016, 12:23 | |
| Cel mai ok mers ar fi ca cele 2 R-uri să rămână prin Urziceni, la fel ca perechile 1772/5 și 1774/3. Restul prin Ploiești, pentru că dacă faci cu capul timpii de mers o să ai aceeași timpi, dar vei deservi mai mulți clienți. Acum, după Făurei nu mai urcă nici dracu pe IR (excepție 1776) iar pe R doar 2-3 oameni. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 12 Iul 2016, 09:40 | |
| R 3003 azi : 21-80, 19-80, 20-55, 19-80, 19-80. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 12 Iul 2016, 10:12 | |
| Duminica 10 iulie Gara De Nord si Gara Basarab
R 3009 : 26-16, 36-16, 84-16. R 9006 : 26-16, 26-16, 26-16. R 5010 : TE Acvila 004 R 9308 : 26-16, 26-16, 26-16. R 9026 : 26-16, 26-16, 36-16 R 5025 : TE Acvila 001. R 9027 : 26-16, 26-16, 26-16 ( Vagoane venite de la Brasov cu R 11304 ) R 9311 : 26-16, 36-16, 26-16, 26-16, 26-16, 26-16.
IR 1824 : 20-83, 19-83, 20-83, 20-83. IR 1630 : 84-83, 84-83, 21-86, 83-76, 19-83, 21-87, 21-87, 21-86, 21-76, 21-76, 10-91, 21-86. IR 1589 : 20-83, 20-83, 19-83, 20-83. IR 1643 : 10-90, 21-76, 21-76, 22-76, 30-76, 22-96, 71-31. IR 1775 : 21-86, 21-86, 30-76, 21-86, 21-86. IR 1593 : 21-76, 21-76, 21-76 ( Mangalia-Buc.Nord ) + 21-76, 10-70, 21-76, 21-87, 21-76 ( Mangalia-Craiova ) IR 1596 : 20-76, 20-76, 20-76, 20-76, 20-76. IR 1741 : 20-49, 19-55, 20-49, 20-76, 44-31, 71-31, 71-31, 40-31. IR 1572 : 21-90, 84-83, 20-83, 19-83, 20-83. IR 1752 : 21-86, 21-86, 21-76, 21-87, 10-90, 21-76, 21-76. IR 1635 : 20-83, 20-83, 20-83, 19-83, 20-83. IR 1746 : 20-76, 20-76, 19-80, 20-76, 20-76. IR 1590 : 21-76, 10-91, 21-86, 21-76. IR 1586 : 901, 21-76, 902, 903, 19-83, 900, 904. IR 1553 : TE Acvila 003. IR 1555 : TE Acvila 005. IR 1557 : TE Acvila 006. IR 1988 : Desiro 2029 din care au coborat maxim 80 calatori. IR 460 : 21-43 BDZ + 21-76. IR 1347 : 10-90, 21-90, 21-90, 40-70, 71-70, 70-91, 21-76, 88-96.
R 9106 : 19-80, 21-80, 21-80. R 9105 : 19-80, 19-80, 21-80, 21-80, 19-80. R 9108 : 21-80, 21-80. R 9107 : 21-80, 21-80, 19-80, 19-80, 21-80, 21-80, 21-80. R 7036 : 21-80, 21-80, 21-80, 19-80. R 7037 : 19-80, 21-80, 19-80. R 7039 : 19-80, 21-80, 21-80. R 3008 : 84-16, 26-16, 36-16. R 11033 : 21-80, 21-80, 21-80.
IR 14088 : RIO 09 grad de ocupare 90% din care jumate pentru Ploiesti si mai departe spre Brasov. |
| | | CristianSM
Numarul mesajelor : 90 Localizare : Satu Mare Reputatie : 3364 Data de inscriere : 10/12/2015
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 12 Iul 2016, 11:24 | |
| IR 1945 : 44-31 ; 44-31 ; 71-70 ; 89-87 ; 20-49 200 ; 19-76 ; 20-49 200 |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 12 Iul 2016, 12:27 | |
| - Adirmvl a scris:
- Catalin, da, am vorbit mult in ultima vreme cu pletosul cu buletin de Bucuresti, de care zici. De doua ori, mai precis; prima data l-am intrebat ce s-a intamplat cu forumul acum ceva zile, cand a picat, apoi i-am spus ca nu se mai ocupa nici Dracu' de actualizat compunerile trenurilor.
Mielutu a intrebat de EC, nu de Untold. Tu imi spui ca anul trecut au fost suplimentate trenuri pentru alt eveniment. Si totusi, daca au fost suplimentate compunerile celor doua trenuri, asta s-a intamplat pentru ca a fost coada de cateva sute de insi cu juma' de ora inainte sa porneasca la drum sau pentru ca multi si-au cumparat bilete macar cu o zi inainte? Ca e mare diferenta intre ce ar fi de dorit (CFR Calatori sa fie la curent cu evenimentele din tara si sa ia masuri in consecinta in privinta compunerilor trenurilor) si ce s-a tot intamplat in ultimii ani cu atatea ocazii (exceptand sesiunile de pupat moaste), anume trenuri cu nici macar un vagon in plus sau cu prea putine suplimentare fata de cerere.
Prin urmare, eu nu am spus ca stiu ca nu vor fi vagoane in plus la trenul in discutie, ci ca nu cred ca CFR va face asta fara ca oamenii sa isi cumpere bilete in avans, cum n-au pus nici pentru alte festuri, vezi Rockstadt sau concerte din Bucuresti ale unor trupe mari. Ca sa va mai linistiti un pic : Trenurile InterRegio care au programată o oprire suplimentară la BONȚIDA
în perioada 11 – 17 iulie: IR 1746 Satu Mare – București Nord, IR 1546 Cluj Napoca – Satu Mare. în perioada 13/14 – 17/18 iulie: IR 1765 Iași – Timișoara Nord, IR 1766 Timișoara Nord – Iași, IR 407 Episcopia Bihor – Brașov, IR 406 Brașov – Episcopia Bihor, IR 12838 Timișoara Nord – Iași, IR 12837 Iași – Timișoara Nord, IR 1843 Timișoara Nord – Beclean pe Someș. în perioada 14 – 17 iulie: IR 1639 Dej Călători – Cluj Napoca, IR 1832 Cluj Napoca – Galați, IR 1545 Satu Mare – Cluj Napoca, IR 1834 Timișoara Nord – Iași, IR 366 Brașov – Episcopia Bihor, IR 1833 Iași – Timișoara Nord, IR 1546 Cluj Napoca – Satu Mare, IR 367 Episcopia Bihor – Brașov, IR 1745 București Nord – Satu Mare, IR 1831 Galați – Cluj Napoca, IR 1638 Cluj Napoca – Dej Călători în data de 17 iulie: IR 1543 Baia Mare – Cluj Napoca. Si doi la mana o poza care spune ca un anumit tren va fi suplimentat. Bilete Electric Festival Bontida by Ali Karpeten, on Flickr |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 12 Iul 2016, 17:49 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Dubarii cam ard degeaba benzina pe ruta asta, o bună parte s-au reprofilat și mai au succes doar cei care leagă aeroportul de Galați și Brăila.
Si cand te gandesti ca P.O. Aeroport este pe linia directa Galati Braila Bucuresti... Ar trebui nici sa nu miste in front dubarii. Apropo, avem dubari care citesc pe aici ? |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 12 Iul 2016, 18:02 | |
| Pe oameni îi deranjează schimbul tren - microbuz. Dacă s-ar face linie directă spre aeroport în locul monstruozității ăleia de metrou care va costa enorm și va deservi prea puțin ca să renteze, ar fi mai mulți clienți. Mare parte din cei care aleg duba o aleg că anumite avioane pleacă în intervalul 22-9, când nu există trenuri care să asigure legătura. Și dubarii vor mai merge atât timp cât CFR nu face ceva cu timpii de mers care sunt mai mari ca la dube. Mai ales că cei din urmă, în fața concurenței acerbe a CFR și TFC (prin trenurile 7001/2, 15072/3 și 1773/4) au început să vină cu condiții mai bune. Dacă CFR ar băga timpi reali, de pe teren (azi, IR 1771 a făcut 4h pe toată distanța deși a stat 15 minute la o cruce și sunt probleme pe Rușețu - Făurei cu semnalizarea), i-ar nenoroci pe ăștia cu dubele. IR 1772/3/4 pot face 3h35, iar cele cu opriri multe pot face 3h50 lejer! |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5872 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 12 Iul 2016, 18:10 | |
| Am vazut si eu tr 5025 duminica seara cu Acvila care avea in fata cele 2*19-80 si chiar ma gandeam unde le trimit Trenul 3003/3012 ajunge vad treptat la compunerea numai din DWA-uri ceea ce e excelent din punctul meu de vedere, sunt vagoane foarte bune desi vechi ofera conditii foarte decente. Iar pt mine au si o valoare sentimentala, dupa parerea mea sunt printre cele mai bune vagoane pt Regio ale CFR Calatori cu conditia evident sa fie si intretinute. Va putea fi o problema de capacitate duminica seara pt 3012 daca vor ramane 5*19-80 sau chiar 4*19-80 si 1*21-80 nu va face fata, asa cum a fost duminica asta cand a fost mare inghesuiala si zeci de oameni si biciclete au ramas pe culoar. De cand asteptam aceste vagoane DWA pe 3012 si uite ca a venit si vremea lor |
| | | ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6762 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: COMPUNEREA TRENURILOR DIN ROMANIA-2016 Mar 12 Iul 2016, 23:26 | |
| 12.07.2016 IRN 1741 EA 626+(20-49)+(19-55 016)+(20-49)+(20-76)+(44-31)+(71-31)+(71-31)+(40-31) IR 402 EA 820+(20-76)+(20-76)+6 VAGOANE CFM IR 1775 DA 768+(21-86)+(21-86)+(30-76)+(21-86)+(21-86) IR 1590 EA1 148 HORA+(21-86)+(10-70)+(21-86)+(21-76) IR 1746 EA 247+(20-76)+(20-76)+(19-80)+(20-76)+(20-76) R 7037 LDH +(21-80)+(19-80)+(19-80) R 9108 DA 748+(21-80)+(21-80) IR 1596/1597 EA 692+(20-76)+(20-76)+(20-76)+(20-76)+(20-76)+EA1 147 IR 1586/1559 EA 538+(21-76 902)+(21-76 903)+(19-83 101)+(21-76 900)+(21-76 904)+EA 343 R 9107 DA 1196+(19-80)+(21-80)+(19-80)+(21-80)+(21-80)+(21-80)+(21-80) R 7039 DA 763+(21-80)+(21-80)+(20-55)+(20-55) IRN 1641 EA 551+EA1 242+(21-76)+(21-76)+(71-31)+(22-76)+(22-96)+(71-31)+(44-31)+(44-31)+(71-31)+(40-31)+(22-76) IR 1635 EA1 926+(20-83)+(20-83)+(20-83)+(20-83)+(19-83)+(20-83)+EA 871 PASAREA MAIASTRA IRN 1931 EA 763+(21-86)+(21-86)+(71-31)+(40-31)+(20-49.2)+(20-49.2)+(19-55)+(89-87)+(20-49.2)+(40-31)+(40-31)+(40-31)+(71-70 015)+EA 231 IR 1752 EA1 359+(21-76)+(21-86)+(10-90.1)+(21-87)+(21-76) IR 1553 EA+TE ACVILA IR 1555 EA+TE ACVILA IR 1556/1557 EA1 606+TE ACVILA+EA1 304 R 11033 EA 498+(21-80)+(21-80)+(21-80) R 3010 EA+(26-16)+(26-16)+(36-16) R 3008 EA+(26-16)+(26-16)+(36-16) IR 1572 EA1 122+(84-83)+(20-83)+(19-83)+(20-83) IR 12632 EA 345+(21-70)+(84-96)+(30-76)+(21-70)+(21-70)+(20-87)+(20-87) IR 1588 PHOENIX 004 TRICOLOR+(84-96)+(22-96)+(22-96)+(22-96)+(89-87)+(10-91) IRN 1653 EA1 717+(71-31)+(40-31)+(21-76)+(10-91)+(21-76)+(21-76)+(21-87) IR 1664/1656 EA 768+(21-76)+(10-70)+(21-87)+(22-96)+(22-76)+(30-76)+(22-96)+(22-76) R 8084/8004 EA+(26-16)+(36-16) IR 460 GM 1060+(21-43)+(21-76) |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 12 Iul 2016, 23:48 | |
| [quote="cardinal Apropo, avem dubari care citesc pe aici ? [/quote] crezi ca dubarii citesc ceva in afara de pozele de pe bani? |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mier 13 Iul 2016, 01:15 | |
| Mai tre' sa citeasca si PV ale politiei, ca si STOP de pe octogon Dar ma gandeam la management de firme de dube, nu la soferi. Poate vor sa vada ce vrea concurenta. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6768 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mier 13 Iul 2016, 11:38 | |
| - ALEXCFR a scris:
- 12.07.2016
IRN 1641 EA 551+EA1 242+(21-76)+(21-76)+(71-31)+(22-76)+(22-96)+(71-31)+(44-31)+(44-31)+(71-31)+(40-31)+(22-76)
Numerotarea vagoanelor este in ordinea scrisa (vazuta in Bucuresti Nord) sau e in ordine inversa? M-ar interesa sa prind loc in 21-76 ca sa stau cu laptopul la masuta atatea ore pana la Cluj Napoca, insa ajung vagoanele astea (ca si grupa) la Cluj Napoca? - ALEXCFR a scris:
- IRN 1931 EA 763+(21-86)+(21-86)+(71-31)+(40-31)+(20-49.2)+(20-49.2)+(19-55)+(89-87)+(20-49.2)+(40-31)+(40-31)+(40-31)+(71-70 015)+EA 231
Dar 21-86 pe 1931? Sau 89-87? As fi preferat ruta prin M400, desi cea mai mare parte a drumului e noaptea, asa ca n-ar fi crucial. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |