Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Joi 02 Iun 2016, 23:19
Azi 1835 are 9 vagoane din care 3x20-49-2xx
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 03 Iun 2016, 00:45
IR 1776, astăzi tras de portocala 82 284-3. A cui o fi mașina habar n-am, dar nu știam că poate alimenta prizele și clima vagoanelor. Oricum a ținut timpii impecabil, dar mi-e milă rău de nași dacă oamenii nu au avut aerul pornit, a fost cald azi și 20-83 nu are geamuri, că așa e la modă, să facem vagoanele mai etanșe ca acvariile, că așa le fac retardații din UE, la ei trenul trebuie să fie 100% etanș (ahaha, din cauza asta le-au leșinat oamenii acu vreo 4 veri când le-a picat clima pe un IC).
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8376 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 03 Iun 2016, 08:43
20-83 si 21-87 lagarul romanesc.
_________________ IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti
IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 03 Iun 2016, 09:06
Nu am văzut geamuri care să se deschidă în Austria, Belgia şi Olanda... de fapt chiar şi în Ungaria geamuri care se deschid mai sunt doar la trenurile de rang inferior.
_________________ :TTT:
alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4531 Data de inscriere : 21/05/2013
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 03 Iun 2016, 09:50
Asa o fi, dar acolo nu cred ca respectivele trenuri sunt trase de LDH-uri sau un echivalent de-al lor, ce nu poate face fata sustinerii unei clime...
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 03 Iun 2016, 09:55
Păi LDHurile noastre au încălzire electrică a trenului.
_________________ :TTT:
cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 03 Iun 2016, 10:10
Dr2005 a scris:
Nu am văzut geamuri care să se deschidă în Austria, Belgia şi Olanda... de fapt chiar şi în Ungaria geamuri care se deschid mai sunt doar la trenurile de rang inferior.
Austria Belgia si Olanda nu au caldurile noastre... Iar de Ungaria nu ma intereseaza PS Ceva bun nu putem sa luam de la UE, de exemplu nivelul de trai garantat de stat, dar cand e ceva rau, iute ne conformam.
lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4739 Data de inscriere : 01/11/2012
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 03 Iun 2016, 10:28
cardinal a scris:
Dr2005 a scris:
Nu am văzut geamuri care să se deschidă în Austria, Belgia şi Olanda... de fapt chiar şi în Ungaria geamuri care se deschid mai sunt doar la trenurile de rang inferior.
Austria Belgia si Olanda nu au caldurile noastre... Iar de Ungaria nu ma intereseaza PS Ceva bun nu putem sa luam de la UE, de exemplu nivelul de trai garantat de stat, dar cand e ceva rau, iute ne conformam.
Nu cred ca statele din vest ofera ' nivel de trai garantat' ci oportunitatea de a castiga suficient cat sa traiesti decent. Adica daca muncesti ai, daca nu si pe acolo faci foamea.
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 03 Iun 2016, 11:53
Refugiații ăia nu prea fac foamea, au ajutoare gârlă și dacă nu le ajung fură și dau în cap, cel puțin o mare parte din ei (nu zic că toți că nu-s toți needucați).
Cât despre geamuri, care naiba e problema dacă poți deschide un geam? Cu ce încurcă faptul că eu, poate, vreau să simt aerul rece și curat de pe valea Prahovei sau de prin pădurile de pe M400? Și când pică clima, ai ras-o; am pățit să am clima defectă într-un 20-83, la Urziceni deja nu se mai putea sta în vagon, și mai aveam 3 ore de mers + restricții de căldură. Ne-am mutat la clasa 1, dar dacă era un tren mai aglomerat ce făceam? Așa, la 21-70, la 22-76/96 etc. mai deschizi un geam și se face destulă răcoare cât să fie suportabil.
@Dr2005 mai apar vagoane de genul și pe trenurile de rang superior, le-am văzut eu în august 2015 în Ungaria. Iar cât despre LDH-ul ăla, nu cred că alimenta clima, sau dacă da, nu suficient. Habar n-am, aici nu mă bag că nu știu ce poate o portocală de-aia, n-am mers niciodată cu una. Mi s-a părut ciudat că au pus-o la un IR, astea de obicei apar doar pe R.
ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6762 Data de inscriere : 05/03/2013
Subiect: COMPUNEREA TRENURILOR DIN ROMANIA-2016 Vin 03 Iun 2016, 21:23
03.06.2016 IR 473 EA 551+(71-70)+(40-31)+(89-76)+(21-76)+(10-91)+(21-87)+(21-86) IR 1663 PHOENIX 003+EA1 840+(2*21-86)+(10-70)+(3*21-76) IR 1773 GM 1385+(2*20-83)+(84-83)+(19-83) R 11071 GM 1384+(19-56 002)+(20-55) IR 1774 GM 1101+(2*20-83)+(84-83)+(19-83) R 5005/5115/5303 EA1 406+(36-16)+(2*26-16) IR 1651 EA1 769+(22-76)+(22-96)+(89-76)+(30-76)+(22-76)+(84-87)+(2*22-96) R 5060 EA+(26-16)+(19-56 001) R 5026 EA1 780+TE ACVILA 001 R 5008 EA+TE ACVILA R 5010 EA+TE ACVILA IR 1346 EA+(88-96)+(21-86)+(71-70 016)+(40-31)+(2*21-90)+(10-70) R 8203 EA+(2*20-54)+(19-54) IR 12790 (1652) EA+(22-76)+(22-96)+(30-76)+(22-96)+(22-76) IR 1585 EA1 121+(20-83 041)+(21-76 904)+(19-83 101)+(21-76 903)+(21-76 900)
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 03 Iun 2016, 21:28
De cateva zile au aparut vagoane 21-70 pe garniturile lui 1621/1622 Buc.Nord-Timisoara si retur, tot zilele trecute daca imi aduc bine aminte Dacia 347 avea ca vagon de dormit 70-91 Astra Arad in loc de 71-70.
Isterul 473 a plecat in seara asta spre Budapesta fara vagon Bar/Restaurant.
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6667 Data de inscriere : 27/06/2010
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 03 Iun 2016, 23:14
lifetec a scris:
cardinal a scris:
Austria Belgia si Olanda nu au caldurile noastre... Iar de Ungaria nu ma intereseaza PS Ceva bun nu putem sa luam de la UE, de exemplu nivelul de trai garantat de stat, dar cand e ceva rau, iute ne conformam.
Nu cred ca statele din vest ofera ' nivel de trai garantat' ci oportunitatea de a castiga suficient cat sa traiesti decent. Adica daca muncesti ai, daca nu si pe acolo faci foamea.
Ne comparam la geamuri care nu se deschid in UE (asa de "bune" pentru un potential atentat (Doamne fereste!), ca mor aia ca sobolanii, dar cine sa se gandeasca la asta sau iarasi "bune" in caz de incendiu - acelasi chestie si pentru cladiri, dar asta e alta discutie), dar NU ne comparam la coruptie, nu ne comparam la infrastructura, nu ne comparam la industrie etc, etc, etc. Specialistii lui peste prajit spun ca... Dar bunul simt si dreapta masura (ca sa citez pe cineva) ce ne spune? Ne spune ca: indiferent de specialistul care o declara, cand ceva contravine bunului simt si a dreptei masuri (care exista implantata in fiecare om) atunci NU e de bine. Iar bunul simt imi spune ca o cladire sau un autovehicul caruia nu i se pot deschide gemurile este o prostie (exceptie desigur vehiculele care circula cu anumite viteze gen Maglev etc, avion, submarine, rachete in spatiu si ce-o mai fi).
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 03 Iun 2016, 23:30
Acuma e simplu pentru CFR ca nu isi face griji pentru geamuri, daca alea noi nu se deschid, le insurubeaza si pe astea vechi.
Cind nu merge clima si reclami asta la supracontrol zice ala,, hm, aici e o atmosfera placuta" ,,da domle dar nu avem aer, dumneata treci doar prin vagon" ,,dar ati platit calatoria nu atmosfera,ca sa fie altfel"
ce mai spui? si in case daca le ermetizezi cu termopane si nu lasi aer nu arde focul, mor plantele, asa si cu vagoanele astea, imediat ce esti in ele la care nu se deschid geamurile mori de cald, se simte ca sint etansate.
La noi merge trenul cu 15 km/h dar nu poti deschide geamul, bun, dar acuma au izolat si usile desi nu e maglev sau TGV.
teoiasi
Numarul mesajelor : 84 Reputatie : 3213 Data de inscriere : 05/05/2016
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Sam 04 Iun 2016, 11:06
Kapпaтй a scris:
Cu siguranta cineva se zgaraie pe ochi sau moare de ciuda.
De ce are vagoane 84-87 si nu are vagoane 21-76 ?
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Sam 04 Iun 2016, 11:07
1621 si 1622 de ieri au ramas in 5 vagoane/garnitura fata de 6 cu cat au circulat pana ieri. Timisoara pregateste vagoane 22-96 pentru sezonierul 1992/1991 Sofia-Varna pardon Timisoara-Mangalia.
Primele 5 vagoane sunt grupa Buc.Nord-Brasov vagoane venite azi dimineata de la Vatra Dornei Bai ( 22-96, 10-91, 22-96 ) si Suceava ( 21-76, 21-86 ) cu IR 1654. Aceasta grupa suplimentara de week-end se intorce cu IR 1630 Brasov-Buc.Nord alaturi de cele 5 vagoane de baza de la IR 1631/1630 pe la ora 17:45 ajungand in Grivita si fiind pregatite pentru a pleca la 21:30 cu IR 1653 Buc.Nord-Suceava-Vatra.Dornei.Bai.
Cunoscandu-se criza de vagoane de la CFR in week-end-urile aglomerate din aceasta vara si alte vagoane/garnituri vor face supliment pe Buc-CT iar noaptea trenurile de baza de noapte.
Continut sponsorizat
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016