| Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|
+68Petre_IFTE VeV Andrei Andras TER200 soulcage yeu1 ets2oltromânia CristianSM baiazid teoiasi miguel1975 marius664 florin29sv Jhonyla razvan - trenuri sibiustation Mihay Traveller mariuscfrbucuresti alex.barac.5 AlexCFRB lifetec c o r v i n marius_catalin84 riciu alex1987 Dionis cristi ar theblackstigx Jurnal Feroviar DUAL madalin98 TonyGFR AeroX kristi kkk sorinache96 Vlad Singeorzan didinul Norbi ldh80 radubd ALEXCFR cardinal alex.alexus.tm qew00 bubu IonutCFR2009 mureseanu_976 COSTACHE MIHAIL cfr500 dan tm allred florin94 stefan_br Adrian78 Katalin4653 mielutu zburator Vitosa Nesebar AndiCFR Adirmvl cristy79 Dr2005 92Dragos CristyanC Katalyn Luca tgv Andrey_tm 72 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 14 Mar 2016, 17:13 | |
| - Katalyn a scris:
- o moldoveanca din Braila, .
Daca le spui alora din Braila ca sunt moldoveni, aproape ca sar cu cutitul la tine :p Mai safe esti daca ii injuri de mama :p |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 14 Mar 2016, 18:13 | |
| De la Buzau in sus incepe Moldova ca le convine sau nu unora asta e adevarul. Ba mai mult la munca radeam cu colegi si i faceam moldoveni pe toti cei care faceau naveta la Muru, Tomasani, Inotesti si Mizil mureau aia mai ales ca nu au o parere prea buna despre moldoveni. Pentru mine Moldova incepe exact de acolo de unde incepe si regionala Galati adica de la statia Cricov de pe M500.
|
|
| |
sorinache96
Numarul mesajelor : 61 Varsta : 28 Localizare : Brasov Reputatie : 3525 Data de inscriere : 05/06/2015
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 14 Mar 2016, 18:40 | |
| Astazi R 11022 la sosirea in Brasov, au coborat din el exact 3 calatori + nasul. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 14 Mar 2016, 20:17 | |
| Oficial Moldova nu incepe undeva aproape de Focsani? fostul judet Putna. Adica linia Milcov Siret deci Braila e in Muntenia si Galatii sint in Moldova. Si Hora Unirii contine versul,,hai la Milcov cu grabire" deci la granita. Cred ca Buzaul nu prea e in Moldova. |
|
| |
florin94
Numarul mesajelor : 362 Localizare : Braila-Sibiu Reputatie : 3615 Data de inscriere : 02/01/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 14 Mar 2016, 21:03 | |
| - sorinache96 a scris:
- Astazi R 11022 la sosirea in Brasov, au coborat din el exact 3 calatori + nasul.
Nici nu ma asteptam la mai multi. De la Sibiu pleaca cu grad de ocupare de maxim 30% ambele vagoane si asta in week-end. Nici nu prea vad avantaje cu orarul asta al lui. Mai degraba asigura legatura la Bucuresti atasat la 1538 si sa plece pe la 17.00 - 17.15 din Sibiu. Dupa ora 15.00 din Sibiu nu mai ai cu ce tren sa ajungi spre capitala si in aceeasi zi. Si 2106 limitat la Fagaras mereu, ca e cel mai puturos regio SB - BV: 4 ore si 23 minute!!! |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 15 Mar 2016, 01:22 | |
| - dan tm a scris:
- Oficial Moldova nu incepe undeva aproape de Focsani? fostul judet Putna.
Adica linia Milcov Siret deci Braila e in Muntenia si Galatii sint in Moldova. Si Hora Unirii contine versul,,hai la Milcov cu grabire" deci la granita. Cred ca Buzaul nu prea e in Moldova. "Oficial" ?! |
|
| |
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5872 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 15 Mar 2016, 07:25 | |
| Cu riscul de a supara pe unii - Buzaul este in Moldova. Am fost acolo si am auzit cel mai curat accent moldovenesc, desi tot ei sustineau cu acelasi accent ca Moldova incepe de la Rm Sarat. Este totodata unul din putinele orase din Romania pe care l-am vazut si care nu mi-a placut deloc, pur si simplu nu m-a atras prin nimic, poate doar Parcul Crang vara sa ofere ceva... in rest imi pare rau dar nu voi mai reveni acolo, pur si simplu nu ai ce vedea. Totusi genereaza fluxuri importante de calatori pt trenurile private TFC, cand vin sau pleaca aceste trenuri Gara Buzau (care nu arata totusi rau deloc) devine neincapatoare. Nu ma asteptam nici eu sa vad asa ceva. Cat priveste patania din tren a colegului de forum - si eu m-am lovit frecvent de aceeasi atitudine. Cand incercam sa indemn pe cineva sa mearga cu trenul, mai ales cu CFR-ul, primeam acelasi raspuns: scump, intarzie, mizerie. Evident ca erau oamenicare nu mai mersesera cu trenul de 15 ani si credeau ca sunt tot banchetele de musama. Am reusit cu greu sa conving cativa colegi sa mearga la Constanta cu trenurile de 2 ore, sau la munte cu copiii in week-end (cu Hyperionul evident, ca nu isi permiteau sa arunce cu banii la IR de la CFR, ei neavand niciun fel de pomeni), apoi catre Buzau cu trenul 1559 de seara cu oferta tarif Regio, nu mai zic de Pitesti/Targoviste/Campulung de cand s-au introdus tarifele normale la cap. Dupa ce au mers - normal ca le-a placut si au recunoscut ca s-au inselat. Dar nu poti sa ii condamni - atatia ani de bataie de joc in care insusi CFR si-au gonit calatorii catre privati si dube isi spun cuvantul. Acum si cand fac lucruri bune nu ii mai crede nimeni... din pacate e usor sa iti pierzi calatorii si foarte greu sa ii recastigi ca oamenii se reorienteaza, sunt atatea alternative azi si nu mai sta nimeni la mila lor. In ultima vreme insa ca observatie generala: vad tot mai multi calatori, nu prea am mai vazut trenuri goale, haosul e in crestere in Gara de Nord inclusiv duminica seara cand la plecare din Bucuresti era cam pustiu, lumea revine treptat catre tren. E un proces de durata insa, nu se intampla evident peste tot si mai au de lucru pana sa reuseasca sa isi recastige o parte din calatori. Pot spune ca se afla in plina campanie in acest sens. In atatia ani de zile insa s-au schimbat multe, lumea e tot mai pretentioasa si e normal sa fie asa. Marele lor handicap ramane infrastructura care e la pamant, lumea e tot mai grabita si din pacate nu prea mai sta nimeni dupa fundul lor sa faca zece ore cand cu masina sau duba faci uneori la jumatate. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 15 Mar 2016, 07:59 | |
| @cardinal
prin oficial am vrut sa spun geografic asa cum a fost granita inaninte de unire. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 15 Mar 2016, 10:30 | |
| Trebuie tu să aduci vorba de Hyperion în orice mesaj. Trenul ală care îi arde pe elevi, studenți și bicicliști... Chiar nu merită atâta reclama. _________________ :TTT:
|
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 15 Mar 2016, 11:29 | |
| - cristy79 a scris:
- Buzaul ...
Este totodata unul din putinele orase din Romania pe care l-am vazut si care nu mi-a placut deloc, pur si simplu nu m-a atras prin nimic, poate doar Parcul Crang vara sa ofere ceva...
In ultima vreme insa ca observatie generala: vad tot mai multi calatori, nu prea am mai vazut trenuri goale, haosul e in crestere in Gara de Nord inclusiv duminica seara cand la plecare din Bucuresti era cam pustiu, lumea revine treptat catre tren. E un proces de durata insa, nu se intampla evident peste tot si mai au de lucru pana sa reuseasca sa isi recastige o parte din calatori. Pot spune ca se afla in plina campanie in acest sens. In atatia ani de zile insa s-au schimbat multe, lumea e tot mai pretentioasa si e normal sa fie asa. Marele lor handicap ramane infrastructura care e la pamant, lumea e tot mai grabita si din pacate nu prea mai sta nimeni dupa fundul lor sa faca zece ore cand cu masina sau duba faci uneori la jumatate. Buzaul are fete frumoase Si ai dreptate, parcul Crang e frumos. Mai are Buzaul si multe trenuri si legaturi bune Si mie mi se pare ca s-au aglomerat trenurile. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 15 Mar 2016, 11:53 | |
| S-au aglomerat trenurile in Gara de Nord la plecare din Bucuresti?Nu cumva gara e aglomerata de tot felul de tarabe cu banane si chiloti de zici ca esti in bazar? |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6893 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12294 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 15 Mar 2016, 11:54 | |
| Limita istorica dintre provinciile istorice Moldova si Tara Romaneasca (cu Oltenia, Muntenia si Dobrogea) este formata din
-Raul Milcov (care trece la sud de Focsani, prin comuna Golesti) , raul Putna, raul Siret si fluviul Dunarea.
Aceasta era si aliniamentul anacronicei frontiere dintre principatele romanesti Moldova si Tara romaneasca, pana in anii 1859- 1862. Pe atunci raul Milcov trecea prin orasul Focsani, aici aflandu-se in trecut si un pichet de graniceri).
Asadar judetele Buzau si Braila se afla in totalitate in zona istorica a Munteniei, iar judetul Vrancea se afla atat in zona istorica a Munteniei, cat si in cea a Moldovei.
Cele 3 cai ferate care trec din zona Moldovei in zona Munteniei fac aceasta trecere in urmatoarele puncte
-M500, intre statiile Focsani si Cotesti (la podul peste Milcov). Ultima statie din judetul Vrancea este statia Sihlea si halta Voetin.
-Linia 601 (in trecut parte din M600, in trecut linia 705), intre statia Suraia si halta Botarlau (la podul peste raul Putna).
-M700, la podul peste Siret, dupa statia Barbosi-Calatori.
Unele obiective care apartin de municipiul Galati (portul mineralier, statia CFR Barbosi-Port si cartierul ANL Siret/Dimitrie Cantemir) au fost realizate pe teritoriul judetului Braila, la sud de raul Siret. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 15 Mar 2016, 11:59 | |
| Cum adica pe atunci riul Milcov trecea prin Focsani? cind a fost mutat?
pe wikimapia scrie ca tocmai Stefan cel Mare a fixat granita pe Milcov deci nu vad anacronismul granitelor. ldh80 constat ca tu esti pornit sa rescrii istoria intr-un mod personal.
Ce e anacronic daca romanii nostrii nu s-au inteles de atunci la ciolan si traiau in doua tari? |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6893 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12294 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 15 Mar 2016, 12:06 | |
| M-am referit la faptul ca in epoca moderna existenta a doua principate (de fapt 3 cu Transilvania) romanesti devenisera anacronica, iar unirea realizata in 1859 prin persoana lui A.I.Cuza si formarea statului modern Romania a fost evident un lucru bun, progresist!
La fel s-au realizat si statele moderne Italia (pana in 1946- Regatul Italiei) si Germania (pana in 1918- Imperiul German), tot in secolul 19. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 15 Mar 2016, 14:42 | |
| Astazi IR 1346 Buc.Nord-Brasov-Sibiu-Deva-Curtici-Budapesta-Viena la grupa de Viena are 2 vagoane 21-90 schema cu albastru. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|