|
| Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|
+68Petre_IFTE VeV Andrei Andras TER200 soulcage yeu1 ets2oltromânia CristianSM baiazid teoiasi miguel1975 marius664 florin29sv Jhonyla razvan - trenuri sibiustation Mihay Traveller mariuscfrbucuresti alex.barac.5 AlexCFRB lifetec c o r v i n marius_catalin84 riciu alex1987 Dionis cristi ar theblackstigx Jurnal Feroviar DUAL madalin98 TonyGFR AeroX kristi kkk sorinache96 Vlad Singeorzan didinul Norbi ldh80 radubd ALEXCFR cardinal alex.alexus.tm qew00 bubu IonutCFR2009 mureseanu_976 COSTACHE MIHAIL cfr500 dan tm allred florin94 stefan_br Adrian78 Katalin4653 mielutu zburator Vitosa Nesebar AndiCFR Adirmvl cristy79 Dr2005 92Dragos CristyanC Katalyn Luca tgv Andrey_tm 72 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mier Mar 09, 2016 3:28 pm | |
| - Dionis a scris:
- Adrian78 a scris:
- ... e abuziv să ceri 12 lei pe 9 km la trenul IR
Si aici cu siguranta te referi la Deva - Simeria, nu? Intr-adevar, pe vremea cand locuiam in Deva, era 3,5 Lei biletul la microbuz de la Deva la Simeria. Si 20 Lei era taxiul. Deci da, 12 lei e abuziv. Și acum e 6 lei biletul la maxi deci cu un 4-5 lei la tren IR poate mulți ar merge cu trenul |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13017 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Sam Mar 12, 2016 12:07 pm | |
| Ieri 2306 in Simeria 477 231 1+20 54 057 4+20 55 120 1
1834 la sosire in Timisoara Nord
20 49 053 3 + 20 49 0 64 0 +20 76 036 4 + 039 8 |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Sam Mar 12, 2016 1:27 pm | |
| IR 1527 : 20-87, 20-87, 89-87 + 20-87, 21-86. IR 1526 : 89-87, 20-87, 20-87 + 21-86, 20-87.
IR 1643 : 10-90, 21-86, 21-86 + 22-96, 30-76, 83-76, 71-31. IR 1644 : 20-49.200, 20-49.200 + 71-31, 22-96, 19-70, 22-96 + 21-86, 21-86, 10-90.
R 11034 : 21-80, 21-80, 21-80.
IR 473 : 71-70, 40-70, 89-76, 10-91, 21-76 + 21-76, 21-76.
IR 1645 : 21-76, 89-87, 10-91, 21-76 + 22-76, 22-96, 19-83.10X, 21-70, 84-96. IR 1621 : 22-96, 22-96, 30-76, 84-96, 22-96, 22-96 + 30-76. |
| | | ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6762 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: COMPUNEREA TRENURILOR DIN ROMANIA-2016 Dum Mar 13, 2016 1:36 pm | |
| 13.03.2016 R 5003 EA 908 TE ACVILA R 8082 EA 328+(3*26-16 IR 1621 EA1 056+(4*22-96)+(2*30-76)+(84-96) R 8122 GM+(2*19-80) R 8121 LDH+(2*19-80) IR 1691 EA1 055+(21-86)+(3*21-76)+(89-87) R 3004 EA1 305+(2*26-16)+(36-16) IR 1632 EA 397+(2*20-83)+(19-83)+(84-83) R 11072 GM 1295+(19-56 002)+(20-54) IR 1558 EA+(21-76 902)+(21-76 903)+(19-83 009)+(21-76 901)+(21-76 904) R 7002 GM+(4*20-76) IR 1753 EA1 588+(3*21-76)+(10-90)+(21-87) IR 1826 EC 058+(2*20-49.2)+(2*20-49) IR 1580 EA1 303+(30-76)+(19-83)+(2*20-83) IR 1526 EA 498+(89-87)+(84-87)+(3*20-87) IR 1663 EA1 767+(3*21-87)+(21-76)+(30-76) IR 1599 EA1 927+(2*20-83)+(19-83)+(84-96) IR 1539+1645 EA1 925+(21-86)+(89-87)+(30-76)+(21-76)+(22-96)+(22-76)+(30-76)+(83-76)+(22-76) R 9437 GM+(19-80)+(2*21-80) IR 1650 EA1 627+(21-76)+(10-91)+(89-87)+(21-87)+(21-86) IR 1772 GM 847+(21-70)+(4*22-76/96)+(30-76) IR 460 GM +(21-80)+(21-43) |
| | | alex1987
Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4854 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum Mar 13, 2016 9:55 pm | |
| 1635 a avut pe langa RJ obisnuite, un 21-80 !!(vag 3) Trist, mi-a dat si online la el.noroc ca nu a fost plin si am stat la vagonul alaturat de la BV la Buc.Nu am pretentii mari, insa mirosea a urina cand am urcat la Brasov in el.nu mai sunt de IR. |
| | | alex1987
Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4854 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum Mar 13, 2016 10:01 pm | |
| 1645 avea vineri un 21-70 in compunere, pe langa 22-96 obisnuite.si era penultimul vagon(sau al doilea dupa locomotiva dupa BV) |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum Mar 13, 2016 10:26 pm | |
| A fost al 2-lea vagon la plecarea din Brasov spre Tg.Mures 21-70.
Cu 21-80-ul care a picat ghinion ca grupa de Brasov la trenul 1636/1635 in acest week-end e alta treaba. Dar trenul asta a avut la un moment grupa de 4 vagoane din care 3 de clasa 1-a. Nu stiu cum din toata Grivita au gasit tocmai acest DWA de Regio sa-l puna spre munte.
Dar sa privim spre Internationalul 460/461 care are un astfel de vagon pentru drum de 10 ore nu 2h30' ce e rau la CFR ca scot vagoane sau la altele le fac revizile dar in acelasi timp expira la altele si acolo raman pe dreapta, nu este continuitate ca vagoane avem pentru toate trenurile IR din tara sa dispara Alstomurile sau vagoanele tzepare de clasa 1-a cu confort si conditi de clasa 2-a. Triasca Grivita cu cele mai bune vagoane din tara dar avem aceleasi tarife in toata tara desi confortul nu se compara la Foamea cu ce avem pe rutele importante din Sud.
La trenurile IR cu oferta tarif-Regio merge sa le bagi si fara prize sau chiar si etajate, turnusurile puteau sa arate mai bine decat sunt in prezent daca se vroia acest lucru.
Revenind la DWA 21-80 de la noul mers pana in prezent doar pe un IR de Galati am vazut odata suplimentar si in rest cele 2 vagoane care circula pe cele 2 garnituri ale internationalului de Sofia. Apropo toate aceste 3 vagoane aveau in plus perdele in schimb cele de la Regio nu au perdele.
Asta de a circulat in week-end pe 1636/1635 ca grupa de Brasov avea perdele ? |
| | | alex1987
Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4854 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum Mar 13, 2016 10:32 pm | |
| Avea perdele, chiar m-am uitat la asta, nu era foarte rau prin compartimente, insa WC-ul strica tot.si 1635 nu e chiar orice tren...Si eu zic sa dispara si tzeparele de cl 1, nu la casat, insa tarifate corespunzator cu ce ofera atata vreau. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5872 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun Mar 14, 2016 7:17 am | |
| Ieri Regio 11034 era compus din 3 etajate... nu parea a fi cine stie ce plin. De altfel ieri a fost o zi mai slaba pt toate trenurile dinspre Brasov poate si din cauza vremii urate. Regiotransul a plecat cu destule locuri libere, iar IR 1630 cu care am venit desi impecabil ca si curatenie si conditii a avut doar 6 vagoane, din care 3*21-87 si 2 vagoane de clasa 1 (!!!). NU a dat pe dinafara, desi era bine daca mai avea un vagon in plus. S-a stat in picioare dar numai de la Ploiesti. In schimb cand am ajuns in Gara de Nord era o mare de oameni care asteptau la tabela si nu intelegeam duminica seara din Bucuresti unde se duc oamenii astia. Mi-am dat seama cateva minute mai tarziu. A fost anuntat Hyperionul de la Brasov si toate sutele de oameni s-au bulucit catre linia 2 de era sa fiu rasturnat si calcat in picioare. Am vrut sa fac cateva poze dar nu am putut ca nu stiam cum sa ies mai repede din inghesuiala. Nu au incaput sigur in prima rama care pleca la 17.25... cred ca unii au ramas pt cel de la 18.35. Si CFR are un IR pe la 17.45 am vazut, sper ca are oferta de pret si poate unii s-au indreptat si catre acesta. Haos era si la IR 1897 de Craiova, tren tarifat Regio si care a avut multi musterii. In general haos maxim la o ora cand duminica seara pe la 17 si ceva la plecare din Bucuresti nu prea am mai vazut, doar in sens invers poate. La dus Hyperionul destul de gol, a doua rama mai ales, prima era mult mai plina. In 2 saptamani se va intra din nou pe Constanta - pe Brasov o singura rama este de acum suficienta. PS: La trenurile IR tarifate R sa nu vad etajate mai ales la 1630 ca lumea se va intoarce direct la Regiotrans )))))) Tocmai trenurile acestea au atras multa lume inapoi catre calea ferata si de aceea e normal sa fie mai dichisite ca sa isi atraga si mentina un public al lor. Parerea mea ca astea sunt bune fix asa cum sunt (si ma gandesc aici si la perechea 7001/2 pe Galati, 1558/9 pe Buzau, 1630, 1823/1836 etc). Nu vorbesc de trenurile IR facute cu Desiro care au acum fix tarifele potrivite pt acest material rulant, adica tarif unic de tramvai |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun Mar 14, 2016 8:41 am | |
| 1. Despre trenul Regio 11034 am mai spus cum sta treaba. A avut urmatoarele compuneri : a) 19-80, 21-80, 19-80 = 196 locuri. b) 19-80, 19-80, 19-80 = 162 locuri. c) 21-80, 21-80, 21-80 = 264 locuri. Duminica l-au mai suplimentat cu un etajat, apoi s-a trecut direct in zilele de duminica ( dar si un week-end cu sambata si duminica pe 3 etajate ) iar duminica asta din nou pe 3 etajate. Nu stiu daca toate 3 erau de clasa 2-a ( 360 locuri ) sau 2 de clasa 2-a si unul 36-16 ( 308/30 locuri ) E posibil ca duminica sa fie undeva la 280 calatori maxim plus ca etajatele asigura spati pentru biciclete sau bagaje voluminoase la capete/extremitati. 2. Regiotransul de 14:00 ( acum e la 13:40 ) duminica venea la Bucuresti cu 3 rame pline ( 9 vagooane ) si undeva la 100-120 calatori in picioare poate si mai multi. De la noul mers s-a scos oferta pentru tineri sub 26 ani plus ca i-au bagat opriri in toate statile de la Brasov la Pl.Vest si au mai pierdut din calatori. Am impresia ca CFR Calatori a bagat 11034 special pentru cei 120 calatori care mergeau in picioare cu Regiotransul. Acum e drept nu se mai merge in picioare si au calatori amandoua companiile. IR 1630 are noroc ca nu e luat cu asalt datorita Regiotransului si Softransului altfel i-ar fi trebuit pe putin 12 vagoane 3. Anul asta m-am nimerit si eu de 3 ori duminica la Bucuresti la plecarea Hyperionului de 17:25 si 18:35 si chiar ma intrebam de unde atata lume la aceste trenuri. Sunt cautate tot mai mult trenurile private si trenurile statului cu oferte. Intr-o duminica plecase si cu 50 calatori in picioare poate chiar mai multi ca sa nu mai zic ca foarte multi dintre ei aveau bagaje destul de multe. 4. E bine ca revine pe Constanta de la 1 aprilie are timp sa se reobisnuiasca calatori cu trenul Hyperion spre Constanta dar la vara ce facem la vara ? Cred ca o sa "blocheze" statile Videle, Ciulnita sau pe unde or mai opri la 180 locuri si oferta chiar si la bataie cu trenul CFR Craiova-Mangalia care va avea oferta sigur vor fi multi calatori la Hyperion. Cum Hyperion 3 e gata in 2017 anul asta vor merge asa cu 1 tren la munte si unul spre mare. Pentru fanii Softronic/Softrans/Hyperion nu le urez decat sa spere la cadoul de Mos Craciun din iarna adica cu putin noroc Hyperion 3.5. Am zis ca s-ar putea umbla la turnusuri iar la trenurile IR cu oferte tarif-Regio s-ar putea pune si vagoane de Regio pana la urma ai viteza si tarif minim sti comparatile intre un student care vine de la Brasov la Buc.Nord cu IR 1630 are cele mai bune conditi la 12,10 lei in vreme ce alte IR de lung parcurs sunt cam batjocorite. Dar pana la urma de unde atatea etajate ca nici dalea nu avem dar totusi cand ma uit la "Oltenia Express" IR 1823/1599/1836 ma ia capul toate vagoanele RailJet ba mai mult au avut si 84-96 si 84-87 la cele mai mici tarife vagoane adevarate pentru trenuri adevarate, iar pe astea se puteau baga 20-76, 20-49.200 sau 26-16 pentru IR 1599/1836 Buc.Nord-Craiova-Buc.Nord. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun Mar 14, 2016 9:34 am | |
| Apropo de Hyperion, mergeam dimineata cu 1745, si un tip s-a bagat in vorba cu mine, ca ce nasoala tara e Romania, ca de ce nu merg cu Hyperionul . I-am spus ca e prea tarziu pentru mine, ca vreau sa ajung cat mai dimineata in Brasov, ca am reducere de fidelitate, aiurea, ala continua inainte, ca trebuie sa sprijin initiativa privata, ca CFR ul fiind de stat e implicit nasol, etc. Dar si el mergea cu 1745 ca e primul si trebuia sa fie la spital la Brasov. Mi-a bagat in fata pagina de FB, era andrei laslau, ala cu slabitul.(Nu ii fac reclama, de fapt vreau sa il fac de ras ) Uite asa m-a tocat la cap tot drumul de la Predeal la Brasov, in loc sa ma uit la peisaj. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13017 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun Mar 14, 2016 9:41 am | |
| Trebuia sa te muti de linga el. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6667 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun Mar 14, 2016 9:43 am | |
| Hehehe si eu am mai intalnit persoane care au chef de vorba pe cand eu nu am si de regula schimb vagonul.... |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun Mar 14, 2016 9:46 am | |
| Nu ma deranja ca vorbea, ci ce spunea. Dar daca abia ai gasit un loc strategic, un compartiment gol, vreun geam care se poate deschide, si vine cate unul din asta, ce faci ? |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun Mar 14, 2016 9:59 am | |
| Lasa ca asa am prins a doua zi de Craciun in R 3024 de la Brasov la PL.Sud o moldoveanca din Braila, sauna in compartiment suparata pe viata si racita cu bagaje dupa ea se ducea acasa de sarbatori ca muncise la restaurant in ziua de Craciun. Nu avea chef de vorba iar vecinul cu care veneam de la munte s-a bagat cu japca in seama, aia ca nu are chef de vorba mai avea putin si urla la noi sa iesim din compartiment. Deja la Timisul de Sus aveai impresia ca astia 2 se cunosc de o viata iar la Ploiesti mai era putin si o lua acasa. La Predeal si la Nistoresti s-au dus sa fumeze in buda, brailenaca uitase de bagaj uitase de tot. Faza cea mai tare a fost faptul ca i-am zis din prima ce trenuri/legaturi are spre Braila si atunci s-a panicat putin credea ca suntem dastia de jefuiesc oameni, te trezesti in compartiment cu 2 tipi din care unul iti face tot dosarul plus detalii despre orasul de la Dunare, automat ca s-a simtit oarecum urmarita. Am urcat-o la IR 1653 si dusa a fost era frumoasa dar avea un trecut cam ciudat la anii ei trebuia sa aiba verigheta si cel putin un copil acasa nu sa umble singura pe 3 trenuri de la Brasov la Braila cu schimbare la PL.Sud si Buzau, hai ca la PL.Sud legatura a fost imediat la 10 minute dar la Buzau a avut de stat aproape 5 ore.
P.S : Eu ma bag mereu in seama cu biciclisti care i intalnesc in trenurile Regio de pe ruta Ploiesti Vest - Brasov si retur multi pe care i-am gasit in tren nu aveau bilete de bike mergeau la intelegere cu nasul, alti nici nu stiau ca exista vagoane cu spati de biciclete, le spuneam tarifele biletelor de biciclete si trenurile cu astfel de vagoane, la alti i-am convins sa ia Cartea VSD daca tot ieseau in fiecare week-end la munte macar sa le ramana si ceva bani. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |