| Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|
+68Petre_IFTE VeV Andrei Andras TER200 soulcage yeu1 ets2oltromânia CristianSM baiazid teoiasi miguel1975 marius664 florin29sv Jhonyla razvan - trenuri sibiustation Mihay Traveller mariuscfrbucuresti alex.barac.5 AlexCFRB lifetec c o r v i n marius_catalin84 riciu alex1987 Dionis cristi ar theblackstigx Jurnal Feroviar DUAL madalin98 TonyGFR AeroX kristi kkk sorinache96 Vlad Singeorzan didinul Norbi ldh80 radubd ALEXCFR cardinal alex.alexus.tm qew00 bubu IonutCFR2009 mureseanu_976 COSTACHE MIHAIL cfr500 dan tm allred florin94 stefan_br Adrian78 Katalin4653 mielutu zburator Vitosa Nesebar AndiCFR Adirmvl cristy79 Dr2005 92Dragos CristyanC Katalyn Luca tgv Andrey_tm 72 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11659 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 16 Feb 2016, 10:51 | |
| - dan tm a scris:
Acuma ar fi bune niste Malaxe pe Husi, pe Falciu, pe Dornisoara.
Sau ce bine ar prinde o Malaxa pe Timișoara - Radna sau pe Berzovia - Oravița. La Jimbolia circulă LVT și Malaxa și văd că lumea e mulțumită. Decât să plătească de n ori mai mult pe ocazie mai bine așa. Dar pe Baia Mare - Timișoara Nord (de exemplu) chiar nu se potrivește Desiro cu 120 de locuri. E tren de noapte, sunt aproape șapte ore de mers, iar aceste automotoare nu sunt chiar confortabile. Nu rentează compunere clasică, dar nici să ne batem joc de călătorii care plătesc biletul de IR nu e bine. Trenul de Vârșeț e format din Desiro fără clasa I. Cât e să circule aceste automotoare (ceva mai conformatabile decât cele cu clasa I) la Baia Mare? Creștea confortul călătorilor și este mai bine decât cu GM și vagoane. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 16 Feb 2016, 11:05 | |
| Ce ziceti de compunerea asta din Germania? |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 16 Feb 2016, 12:10 | |
| Am văzut și la ei electrică + 1 vagon, diesel hidraulică + 1 vagon (ei nu prea mai au diesel-electrice la călători), diesel hidraulică + 2 vagoane, sau electrică cu 6 vagoane în care erau 10 călători. Asta ca să nu mai zică unii că suntem singura țară din UE care practică sportul ăsta.
de ieri: R 7362: EA 700 + 20-83 + 26-16 + 20-49.2. De când se prinde legătură spre Constanța la Făurei și se circulă mai bine pe 702, e tot mai plin trenul ăsta. R 11071/2: EGM + 19-56 + 20-55 IR 1776: EGM + 20-83 + 84-83 + 19-83 + 20-83 + 2 vagoane fără călători, cel mai probabil 20-49.2 |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 16 Feb 2016, 12:12 | |
| CFR daca nu se descurca sa aiba automotoare, trebuia sa modernizeze LDH 45 si 70 si sa le puna la cite un vagon doua. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 16 Feb 2016, 12:15 | |
| Bine, si alea cu cat pot alerga? |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 16 Feb 2016, 12:19 | |
| Modernizate cred că puteau scoate 100 km/h. Dar chiar și așa, cu 70 km/h, puteau satisface trenurile R de pe 704, 700 Urziceni - Făurei, Urziceni - Slobozia - Ciulnița, Sibiu - Brașov, Sibiu - Copșa Mică, Sibiu - Vințu de Jos, Sibiu - Craiova, etc. |
|
| |
ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6762 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: COMPUNEREA TRENURILOR DIN ROMANIA-2016 Mar 16 Feb 2016, 19:27 | |
| IR 15982 HYPERION RES 002 IR 1643 EA1 001+EA 579+(4*22-76/96)+(30-76)+(71-31)
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 16 Feb 2016, 21:49 | |
| Nu sunt prea multe trenuri prevăzute în livret cu Desiro şi care să se facă cu altceva. Avem 7001/7002 (da, ăsta trebuia să fie cu Desiro), un tren Timişoara - Baia Mare şi unul Bucureşti - Piteşti - Craiova... şi cam atât. 7001/7002 probabil va rămâne ca acum, celelalte sigur vor reveni la compunerea veche, numai că deocamdată avem vreo 70 de Desiro imobilizate din diverse motive. _________________ :TTT:
|
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mier 17 Feb 2016, 00:23 | |
| Un șobolan sau poate chiar 2 trebuie pentru linia 901, alături de 905 și 906. Este imperativă introducerea unui tren de seară, îl cer atât călătorii cât și personalul care e convins că pe ambele linii (905+906) un tren de seară direct spre București ar avea mare succes.
|
|
| |
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5872 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mier 17 Feb 2016, 07:20 | |
| Si Galati-Iasi nu era tot cu Dezastro si acum e cu vagoane? Si mai sunt parca 1-2 trenuri prin Ardeal care am vazut aici la compuneri ca nu mai sunt facute cu Desiro.
Primele Desiro care revin la drum trebuie trimise intr-adevar aici pe 901, 905 si 906 pt un tren de seara. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mier 17 Feb 2016, 09:16 | |
| Iaşi - Galaţi e cu vagoane de mult (vezi şi prelungirea lui 1831/2 la Galaţi, tot pe motiv de asigurare a materialului rulant). _________________ :TTT:
|
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mier 17 Feb 2016, 14:08 | |
| Unul din trenurile IR Iași - Galați e cu șobolan făcut Cel de după-amiază, desigur, pentru că primul este atât de mult doritul tren Galați - Cluj. Chit că nu e cum ar trebui măcar e. Tot cu șobolan e Iași - Galați de dimineață. Ăla cred că e și record-holder pentru cei mai umflați timpi, i-a decedat șobolanul înainte de plecare și a recuperat 52 de minute de întârziere pe drum. Am rămas uimit. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Joi 18 Feb 2016, 00:18 | |
| Ieri IR 1636 Constanta-Buc.Nord-Brasov a avut 19-83, 20-83, 20-83, 20-83 fiind ziua cand a circulat cu minim de vagoane. De 2 zile IR 1527 Buc.Nord-Brasov-Sibiu lasa ultimile 2 vagoane in Brasov iar a doua zi le ataseaza la 1526 la urma trenului. Vedem in week-end cum se procedeaza. IR 1527 : 20-87, 84-87, 89-87 + 20-87, 20-87. IR 1526 : 89-87, 84-87, 20-87 + 20-87, 20-87. IR 1526 Sibiu-Brasov-Buc.Nord free upload IR 1346-1 Buc.Nord-Brasov-Sibiu-Budapesta-Viena a plecat ieri cu vagonul 21-90 029 acel vagon vopsit in schema cu albastru ca la 21-86, 10-90. Vineri vine inapoi cu IR 1347-2 Viena-Buc.Nord. hosting images gif image hosting |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 19 Feb 2016, 09:51 | |
| O poza din interior.. nimeni ? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 19 Feb 2016, 10:21 | |
| Cica e la fel nu are nici macar prize foarte dezamagitor |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|