|
| Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|
+68Petre_IFTE VeV Andrei Andras TER200 soulcage yeu1 ets2oltromânia CristianSM baiazid teoiasi miguel1975 marius664 florin29sv Jhonyla razvan - trenuri sibiustation Mihay Traveller mariuscfrbucuresti alex.barac.5 AlexCFRB lifetec c o r v i n marius_catalin84 riciu alex1987 Dionis cristi ar theblackstigx Jurnal Feroviar DUAL madalin98 TonyGFR AeroX kristi kkk sorinache96 Vlad Singeorzan didinul Norbi ldh80 radubd ALEXCFR cardinal alex.alexus.tm qew00 bubu IonutCFR2009 mureseanu_976 COSTACHE MIHAIL cfr500 dan tm allred florin94 stefan_br Adrian78 Katalin4653 mielutu zburator Vitosa Nesebar AndiCFR Adirmvl cristy79 Dr2005 92Dragos CristyanC Katalyn Luca tgv Andrey_tm 72 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 24 Ian 2016, 08:00 | |
| - mielutu zburator a scris:
- R 7364: EA + 26-16 + 20-55 + 26-16
sau se întorc cu 7365 la Galați?) . Da. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 24 Ian 2016, 19:18 | |
| - Katalyn a scris:
- trenul Cursa 5071 avem perdele pe partea dreapta a sensului de mers. Pe partea cu culoarul nu sunt perdele. Ce inseamna Regio la Regionala Galati.
Ce inseamna Cursa ? Exista acest rang ? |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 24 Ian 2016, 19:40 | |
| Nu exista. Foamea, Fomile, Iasov, Sirma, Sageata sunt doar cateva din poreclele unor trenuri asa si aici in zona Ploiesti sunt numite Cursa trenurile 5071/2/3/4 Buzau-Brazi-Buzau. |
| | | ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6762 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: COMPUNEREA TRENURILOR DIN ROMANIA -2016 Dum 24 Ian 2016, 20:40 | |
| IR 1661 EC 058+(21-76)+(10-70)+(21-86) R 5107 EA1 823+(2*26-16)+(36-16) IR 380 EA1 899+(84-83)+(2*22-76)+(30-76) IR 1650 EA 364+(2*21-76)+(89-87)+(10-90)+(21-86) IR 1655 EA1 145+(2*21-70)+(19-70) IR 1571 EA+(2*20-83)+(19-83)+(22-76)+(21-70) R 5071 EA 658 (2*20-55)+(2*26-16) R 5006 EA1 819+(2*26-16)+(36-16) IR 1753 EA+(20/21-87)+(3*21-76)+(10-70) IR 1663 PHOENIX 004 TRICOLOR+(2*21-86)+(2*21-76)+(10-91) IR 1599 EA+(21-87)+(2*20-83)+(19-83) R 5003 EA+(2*26-16)+(36-16) IR 1526 EA +(3*20/21-87)+(10-90)+(89-87) |
| | | radubd
Numarul mesajelor : 10 Localizare : Iasi Reputatie : 3243 Data de inscriere : 20/01/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 24 Ian 2016, 22:01 | |
| 473 004 a mai ajuns vreodata la Iasi? |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6893 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12294 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 24 Ian 2016, 22:24 | |
| Pe 22 ianuarie 2016, trenul R 6441 Iasi-Pascani, a fost compus din 4 vagoane etajate (3 seria 26-16 si unul 36-16).
Ce am remarcat: in "Mersul trenurilor", la toate trenurile R, este trecuta numai clasa a doua, desi unele din ele au si clasa intaia! De ce ?! Daca in tren exista si vagoane de clasa intaia (sau vagoane mixte, de clasa intaia si a doua), consider ca este normal ca sa figureze in "Mersul trenurilor" la compunerea unor trenuri R si clasa intaia! Daca exista si clasa intaia, calatorul trebuie sa fie corect informat de acest lucru- poate unii calatori doresc sa mearga cu clasa intaia la trenul regio! Macar casierele CFR-Calatori de la casele de bilete, daca un tren regio are in compunere si vagoane de clasa intaia, i informeaza de acest lucru pe calatori ?! Din pacate de multe ori am observat- atunci cand un calator solicita un bilet la un tren regio a CFR-Calatori, casierele i dau automat bilet la clasa a doua, fara sa-l mai intrebe pentru ce clasa doreste biletul! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 24 Ian 2016, 22:43 | |
| Mersul e făcut după livret. Dacă în livret nu e prevăzut vagonul de clasa I, atunci nu poţi cumpăra bilet la clasa I, deci vagonul ăla e considerat clasa a IIa.
Tot aşa e şi cu vagoanele de biciclete, degeaba e vagonul în tren, dacă în livret nu e prevăzut vagonul respectiv, atunci nu poţi cumpăra bilet pentru bicicletă, iar naşul ori te taxează la tarif de tren (între 15 şi 45 lei în funcţie de distanţă), ori ia 5 - 10 lei şpagă, ori nu te lasă să urci în tren cu bicicleta. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 24 Ian 2016, 22:52 | |
| Peste 90% din trenurile Regio din Romania sunt prevazute doar cu clasa 2-a, fiind trenuri Regio nu prea ai nevoie de clasa 1, iar daca in teren exista acel vagon in compunere, lumea poate merge cu biletul de clasa 2-a, deci e benefic pentru calatori.
De exemplu pe Bucuresti-Brasov toate trenurile Regio figureaza doar cu clasa 2-a, in teren exista si 36-16, cine e norocos sau pleaca de la capat, prinde loc la clasa 1 cu bilet de a 2-a, e un plus de confort oferit calatorilor, deci un lucru bun. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 25 Ian 2016, 00:04 | |
| Totuşi, sunt şi câteva care au şi clasa I. La acelea ar trebui ca personalul de tren să fie mai atent şi să nu permită călătoria la clasa I a celor cu titluri de călătorie de clasa a IIa. _________________ :TTT:
|
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5872 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 25 Ian 2016, 07:59 | |
| Nu am avut niciodata aceasta problema, am mers de exemplu in etajat la fotoliile de la clasa I - dupa ce ca trenul abia se taraste nu am vrut sa imi rup salele in scaunele acelea diabolice pentru pitici. Nu sunt prea mic de statura si am si picioarele lungi. Si spre Sibiu de cate ori am fost cu trenul de noapte (RE sau IR) am mers numai la clasa I unde era aproape gol oricum. Nici nu vreau sa ma gandesc ce ar fi insemnat 8 ore in scaunul diabolic de la clasa a II-a. O singura data controlorul a venit si ne-a spus (dar foarte civilizat) ca se asteapta la supracontrol dupa Ploiesti si ar fi mai bine cei cu tichete de clasa a II-a sa nu stam la clasa I ca sa nu ii facem probleme. L-am inteles pe om si am plecat. Nu a fost supracontrol si nashul a venit pe urma si ne-a zis cine vrea poate sa vina inapoi |
| | | ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6762 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: COMPUNEREA TRENURILOR DIN ROMANIA -2016 Lun 25 Ian 2016, 16:41 | |
| 25.01.2016 IR 1657 PHOENIX 004 TRICOLOR+(2*21-76)+(30-76)+(2*21-86) IR 1692 EA1 730+(5*22-96)+(30-76) IR 1582/1587 EA1 121+(2*22-96)+(89-87)+(10-90.1)+EA R 5023 EA1 402+DA 1171+(36-16)+(2*26-16) R 8083 EA1 806+(3*26-16) R 7001 GM +(4*20-76)
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 25 Ian 2016, 23:40 | |
| - ldh80 a scris:
- Pe 22 ianuarie 2016, trenul R 6441 Iasi-Pascani, a fost compus din 4 vagoane etajate (3 seria 26-16 si unul 36-16).
Ce am remarcat: in "Mersul trenurilor", la toate trenurile R, este trecuta numai clasa a doua, desi unele din ele au si clasa intaia! De ce ?! Daca in tren exista si vagoane de clasa intaia (sau vagoane mixte, de clasa intaia si a doua), consider ca este normal ca sa figureze in "Mersul trenurilor" la compunerea unor trenuri R si clasa intaia! Daca exista si clasa intaia, calatorul trebuie sa fie corect informat de acest lucru- poate unii calatori doresc sa mearga cu clasa intaia la trenul regio! Macar casierele CFR-Calatori de la casele de bilete, daca un tren regio are in compunere si vagoane de clasa intaia, i informeaza de acest lucru pe calatori ?! Din pacate de multe ori am observat- atunci cand un calator solicita un bilet la un tren regio a CFR-Calatori, casierele i dau automat bilet la clasa a doua, fara sa-l mai intrebe pentru ce clasa doreste biletul! Deci in primul rand avem 42 de vagoane seria 36-16 cu 30 locuri cls 1-a la parter si 68 locuri clasa 2-a la etaj si la una dintre extermitati deci daca toate ar fi active am avea 42 garnituri pe care se afla cate 1 vagon 36-16 dotat si cu clasa 1-a. Compunerile nu sunt fixe la Regio decat la cateva trenuri si aici dau exemplu pe 3001/3008/3010 dar si alte trenuri Regio de pe Bucuresti-Brasov sau Bucuresti-Buzau/Marasesti in rest garniturile jongleaza azi poti sa ai 36-16 pe trenul x maine poti sa nu ai sau sa ai 19-55 tarifat ca si clasa 2-a. Nu mai are cine sa mearga la clasa 1-a, au apus vremurile cand erau unii batranii care solicitau expres la clasa 1-a nu i-am mai vazut de cativa ani apoi sa fim seriosi cu trenurile Regio merg navetisti si tineretul care au reduceri. Clasa a 2-a e baza atat la R cat si la IR, cine doreste clasa 1-a desi nu stiu cine mai face asta in 2016 in afara de cei cu permise/autorizati sau mai stiu eu ce drepturi au la clasa 1-a in rest liniste si pace de aia nici casierele nu se omoara cu intrebarea. Dar in schimb am vazut cazuri la IR cand casiera spunea ca mai sunt locuri la clasa 1-a dar niciun calator nu am vazut sa accepte, au luat tot la a 2-a fara loc. Inca o chestie, se poate calatori la clasa 1-a cu bilet de clasa a 2-a daca toate locurile sunt ocupate si sta lumea in picioare dar ce te faci cand urca cate un cfr-ist ingamfat care se crede la el acasa si incepe sa stearga pe jos cu partida trenului ? Lipsa celor 7 ani de acasa. In plus ce te faci daca te urci la R 3008 de exemplu si e trenul full si gasesti locuri doar la cls 1-a la 36-16 si mergi la Bucuresti iar la Ploiesti se golesc cel putin 30 locuri cls 2-a, vine nasul sa te mute "Haide ba prostule ca s-a eliberat la cls 2-a, marss acolo" Dupa ce ca sunt 30 locuri amarate ne mai batem si pe ele aiurea. Am venit vineri de la Brasov cu R 3010 impreuna cu 2 pasionati ne-am urcat la 36-16 primul vagon direct la cls 1-a ne-am pus, apoi le-am zis sa mergem la 84-16 la strapontinele de la spatiul dedicat bicicletelor si acolo am stat pana la Ploiesti, nu tu la gramada cu ceilalti plus ca a fost cald si acolo iar la fiecare statie puteai sa mai arunci un ochi afara sau o poza. Cui i este frica sa stea la cls 1-a sa nu stea, cine vrea poate sa intrebe nasul sa vada ce i raspunde, o alta varianta ar fi sa te duci de capul tau daca zice nasul sa te muti sau sa platesti dieferenta bine daca nu stai acolo pana cobori. - Dr2005 a scris:
Tot aşa e şi cu vagoanele de biciclete, degeaba e vagonul în tren, dacă în livret nu e prevăzut vagonul respectiv, atunci nu poţi cumpăra bilet pentru bicicletă, iar naşul ori te taxează la tarif de tren (între 15 şi 45 lei în funcţie de distanţă), ori ia 5 - 10 lei şpagă, ori nu te lasă să urci în tren cu bicicleta. Cel mai mare tarif de bicicleta la Regio in tren a fost de 21 lei ce am vazut eu pentru o bicicleta de la Azuga la Floresti daca mai retin bine iar la IR 15 lei atat negociase nasul la peron cu 2 biciclisti cate 15 lei de bicla, pentru ei nu stiu cum au vorbit dar pentru biciclete atat a fost tariful. Eu am platit bilet in tren pentru bike 3,75 lei iar la IR am mers cu ea gratis dar astea sunt cazuri cu care nu te poti intalnic in fiecare zi. - Dr2005 a scris:
- Totuşi, sunt şi câteva care au şi clasa I. La acelea ar trebui ca personalul de tren să fie mai atent şi să nu permită călătoria la clasa I a celor cu titluri de călătorie de clasa a IIa.
La cate zeci de tipuri de bilete exista numai la asta nu mai erau nasi atenti la ce clasa e eliberat biletul, sa fim seriosi daca se intampla la 3001 ( are 8 etajate, 2 36-16, 2 84-16 si 4 26-16 ) sa gaseasca toate locurile la cls 1-a ocupate si la cls 2-a libere crezi ca se apuca vreunul acuma sa mute 40-50 calatori ? Pentru ce sa-i mute, ca sa aiba cfr-isti unde sta ? La IR e alta treaba dar la Regio chiar nu pot sa vad asa ceva. Am mai fost odata pe 3002 si dupa ce a plecat trenul din Buftea a venit supracontrolul deci pe ultimi 16 km si a zis sa ma mut la cls 2-a a ramas cu vorba, deci vin 1 ora la cls 1-a si in ultimile 15-20 minute sa ma mut ca asa se trezise Gheorghe sa faca abuz de functie. In plus ma uit la unele IR clasa 1-a e pus in bataie de joc fara prize sau masute in schimb le gasesti la clasa 2-a, deci unde e luxul, unde e confortul ? Doar la lungimea vagonului si ca poti sa pui 6 baschetbalisti intr-un compartiment de 19-80 ? Teapa curata. - cristy79 a scris:
Si spre Sibiu de cate ori am fost cu trenul de noapte (RE sau IR) am mers numai la clasa I unde era aproape gol oricum. Nici nu vreau sa ma gandesc ce ar fi insemnat 8 ore in scaunul diabolic de la clasa a II-a.
Si eu am stat in noaptea de 02/03 mai 2015 la R 13807 la clasa 1-a la 36-16. Dupa ce a trecut nasul si a verificat biletul pe la Pantelimon m-am dus la cls 1-a si am bagat somn pana la Fetesti unde s-au urcat galagiosii cu cafele si chef de telefoane la ora 4 dimineata. Cel mai mult regret vagonul de Personal seria 11-47 pe partea cu cele 2 fotolii bagai capul intre ele si nu aveai treaba, dormeai fara probleme. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 26 Ian 2016, 00:27 | |
| - Katalyn a scris:
- Cel mai mare tarif de bicicleta la Regio in tren a fost de 21 lei ce am vazut eu pentru o bicicleta de la Azuga la Floresti daca mai retin bine iar la IR 15 lei atat negociase nasul la peron cu 2 biciclisti cate 15 lei de bicla, pentru ei nu stiu cum au vorbit dar pentru biciclete atat a fost tariful.
E pe ciclism.ro biletul unuia care a mers de la Sighetu Marmaţiei la Bucureşti. I-a suprataxat şi bicla, deşi a ţinut-o în cuşetă lângă el. - Katalyn a scris:
- Inca o chestie, se poate calatori la clasa 1-a cu bilet de clasa a 2-a daca toate locurile sunt ocupate si sta lumea in picioare
Pe bune? Nu scrie în niciun regulament treaba asta. Pe de altă parte, pune-te în locul celui cu bilet de clasa I, care stă în picioare că tot vagonul e plin cu călători cu bilet de clasa a II-a, deşi trenul are în diagramă clasa I. M-am dus în delegaţie acum o săptămână, era cât pe ce să stau în picioare, că minim un sfert din cei din vagon aveau autorizaţii de clasa a II-a, deşi vagonul era de clasa I. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 26 Ian 2016, 06:54 | |
| 1. Cauta biletul si trimite-l sa-l vad si eu.
2. Nu stiu daca scrie undeva sau nu ori o stiu de la sefi de tren ori tot de aici de pe forum, daca avem dezinformatori asta e, eu asa am vazut odata si asa am retinut. O sa ma interesez.
Pai si aia nu-s tot cfr-isti vostri care au stat la cls 1-a ? Ca un calator normal ori are bilet ori abonament in niciun caz autorizatie. Cfr-isti vostri zici ca i-a facut masa in tren se cred in tren mai ceva ca la ei acasa, de aia isi si permit unele chesti sa le faca fara nicio retinere. Am venit intr-un an de la Bucuresti la Ploiesti erau 4 insi cu vodka la ei si circ si panarama ce faceau nu se gandeau la ceilalti calatori ia sa fi fost invers imediat comentau sau se luau de nas. Pe astia am boala mare si ori de cate ori am chef numai la cls 1-a o sa merg sa ocup un loc sau mai multe doar ca sa nu prinda ei. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 26 Ian 2016, 09:53 | |
| Erau 2 cu bilet (!) care se certau cu alţii de stăteau pe locurile lor. Şi mai erau 4 cu ordine de deplasare (inclusiv subsemnatul), unul cu abonament... restul până la capacitatea vagonului 19-83 erau cu autorizaţii. La Ploieşti au coborât 90% din ei şi s-au urcat alţii, care au coborât la Câmpina. De acolo mai departe... pustiu în tot trenul.
Caut şi biletul. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |