|
| UZ-Ucraina | |
|
+37get. florin29sv Sabik Vale_ntin marius664 ciprian71 alex.alexus.tm baiazid alex1987 LanceR cfr500 92Dragos Re6/6 alliens Katalyn TER200 apmatei Adirmvl kristi kkk riciu DUAL Adrian78 mielutu zburator Luna didinul TVlad ldh80 Nesebar dan tm Dr2005 delfinson razvan - trenuri cristi CFR mardaryroby Codrut1985 COSTACHE MIHAIL discoid21 41 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Sam 13 Feb 2016, 00:44 | |
| - delfinson a scris:
- Trenuri si autobuze directe Romania - Ucraina si retur:
3. Suceava - Vadul Siret, tren IR zilnic, ora 10,55 - sosire Vadul Siret 12,55, apoi legatura spre Cernauti cu tren local Vadul Siret 17,43 - Cernauti 19,10; retur zilnic, tren local Cernauti (9,25) - Vadul Siret (11,08), apoi legatura spre Suceava/Bucuresti cu tren IR Vadul Siret (16,35) - Suceava (18,45) sau tren IR Vadul Siret (13,40) - Suceava (15,48) - Bucuresti (22,50);
faza cu legatura e o gluma : ce legatura sa fie cand stai atatea ore in gara? in tarile normale, legatura insemana sa stai maxim 30 de minute intre trenuri in conditii de circulatie normale |
| | | delfinson
Numarul mesajelor : 349 Localizare : Iasi Reputatie : 3615 Data de inscriere : 24/12/2015
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Sam 13 Feb 2016, 01:51 | |
| - alliens a scris:
- faza cu legatura e o gluma : ce legatura sa fie cand stai atatea ore in gara? in tarile normale, legatura insemana sa stai maxim 30 de minute intre trenuri in conditii de circulatie normale
Nu e nicio gluma, nu obliga nimeni pe potentialii calatori sa mearga mai departe de Vadul Siret, dar daca ar dori sa-si continue drumul spre Cernauti, aceea ar fi singura legatura feroviara existenta in acest moment. O gluma este cea facuta de CFR care a pus in circulatie cele doua trenuri fara sa le asigure legaturi, intr-un interval de timp rezonabil, cu trenurile UZ care merg din Vadul Siret spre Cernauti sau Storojinet.... caci mi-e greu sa cred ca sunt prea multi calaltori interesati sa ajunga doar in Vadul Siret. Am mai spus asta si pe pagina CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N. - se pare ca atunci cand s-au introdus cele doua trenuri care fac legatura cu Ucraina (lucru de altfel benefic, sunt singurele trenuri care ne leaga de tara vecina, mai ales ca acolo, in zona Cernauti, traieste o comunitatea romaneasca importanta), CFR-ul a facut-o fara prea multe analize si calcule strategice; ar fi trebuit sa existe un parteneriat CFR - UZ pt ca trenurile cele noi ale CFR, Bucuresti - Vadul Siret, respectiv Suceava - Vadul Siret, sa aiba legaturi mult mai convenabile, ca timpi de asteptare, cu trenurile locale UZ, ca sa nu mai vorbim ca, din punctul meu de vedere, ambele trenuri ar trebui sa aiba un grafic de circulatie astfel incat sa ajunga in Bucuresti, respectiv Suceava, undeva de dimineata, deoarece multi dintre potentialii lor clienti, romanii din zona, au nevoie sa-si rezolve diverse probleme cu pasapoarte/vize etc (chiar mic comert) dimineata; autobuzele de la Cernauti ajung atat in Suceava, cat si in Bucuresti, dimineata.... deci inca un dezavantaj pt trenurile CFR; ceea ce ma face sa cred ca, atunci cand s-a luat decizia introducerii lor, nu s-a gandit si analizat prea mult. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Sam 13 Feb 2016, 06:22 | |
| CFR Călători a făcut trenurile cum a putut, adică cum a putut să asigure locomotivă şi vagoane. UZ nu o să îşi coreleze în veci mersul cu CFR, la ucraineni încă nu există curse auto pe multe rute, iar biletele de tren se cumpără şi cu câteva zile avans, că altfel rămâi în gară încă o zi. În condiţiile lipsei concurenţei, UZ nu are de ce să îşi facă griji, pentru că oamenii tot cu trenul vor merge, din lipsă de altceva. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Sam 13 Feb 2016, 07:21 | |
| Traficul intre Ucraina si Romania este scazut, lipsa unui tren direct si faptul ca exista autocar direct din Cernauti la Suceava fac ca trenul sa fie slab utilizat. Daca nu ar exista aceste curse auto se putea incerca cu un tren Kiev-Bucuresti-Sofia si retur dar acum in Ucraina mai e si problema politica si salariile/puterea lor de cumparare este foarte mica ceea ce inseamna ca nu le da mana sa se plimbe prea departe. |
| | | delfinson
Numarul mesajelor : 349 Localizare : Iasi Reputatie : 3615 Data de inscriere : 24/12/2015
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Sam 13 Feb 2016, 07:40 | |
| - Dr2005 a scris:
- CFR Călători a făcut trenurile cum a putut, adică cum a putut să asigure locomotivă şi vagoane.
UZ nu o să îşi coreleze în veci mersul cu CFR, la ucraineni încă nu există curse auto pe multe rute, iar biletele de tren se cumpără şi cu câteva zile avans, că altfel rămâi în gară încă o zi. În condiţiile lipsei concurenţei, UZ nu are de ce să îşi facă griji, pentru că oamenii tot cu trenul vor merge, din lipsă de altceva. "CFR a facut trenurile cum a putut" - trenurile ar trebui bine gandite si facute dupa anumite strategii, tinand cont de eficienta economica, deci de profit si, nu in ultimul rand, si de anumite strategii de ordin politic. In presa ucraineana de anul trecut am putut citi ca guvernul ucrainean a adoptat o strategie de intarire a relatiilor de orice natura cu statele vecine membre ale UE, ca parte dintr-un efort guvernamental mai larg de apropiere de UE si de distantare fata de Rusia; astfel a aparut si strategia de intensificare a legaturilor feroviare cu Polonia, Slovacia, Ungaria si Romania; in acest sens s-au semnat diverse parteneriate bilaterale, iar din 2016 au aparut mai multe trenuri sau vagoane transfrontaliere catre tarile amintite anterior, operate fie de UZ, fie de operatorii feroviari din tarile vecine, cum ar fi: Liov-Varsovia, Liov-Wroclaw, Kiev-Liov-Budapesta, Kiev-Liov-Bratislava-Praga, Vadul Siret-Suceava-Bucuresti (unele trenuri mai existasera si anterior, dar fusesera operate de rusi si in ultima perioada nu mai circulau). Deci CFR a introdus trenurile Bucuresti-Suceava-Vadul Siret intr-un parteneriat cu UZ, iar cand a luat aceasta decizie trebuia sa tina cont de orarul deja existentelor trenuri locale ale UZ, Vadul Siret - Cernauti, precum si de eficienta economica (multi potentiali calatori ar fi etnicii romani din regiunea Cernauti care si-ar dori sa ajunga, fie in Suceava, fie in Bucuresti, de dimineata, pt a-si rezolva problemele despre care am mai scris; exact cum merg si autobuzele spre Romania). Daca CFR a preferat sa puna trenurile "cum a putut", adica la intamplare se pare,consecinta o regasim in numarul de calatori de pe segmentul Suceava - Vadul Siret.... aproape inexistent (in cele 2 calatorii ale mele au fost doar 4 calatori, iar politistii de frontiera mi-au spus ca sunt zile intregi cand nu este niciun calator care sa treaca granita....autobuzele au in schimb calatori mai mereu). Daca CFR nu va schimba orele de circulatie, pt a corela aceste trenuri cu cele ale UZ si nu va tine cont de interesul de deplasare al etnicilor romani din zona care sunt principalii potentiali calatori, in cel mai scurt timp aceste trenuri vor disparea din lipsa de eficienta economica. Cat priveste afirmatia ca la ucraineni "nu exista curse auto pe multe rute", aceasta este total falsa; nu cred ca am vazut tara cu un transport auto atat de bine dezvoltat, exista autobuze, microbuze, "mashrutka" cum le spun ei, aproape catre orice sat sau oras; numai daca dau exemplul Cernautiului, exista 4 sau 5 autogari, iar anul trecut s-a mai deschis una noua, cu mijloace de transport catre cam tot ce poate exista, de la satele marunte din jur, pana la Barcelona, Bucuresti, Cracovia, Brno, Milano, Praga, Riga, Varsovia etc, nelipsind evident legaturile cu marile orase din Ucraina. A se vedea site-ul autogarilor ucrainene de unde se pot cumpara bilete on-line http://ticket.bus.com.ua/ (evident ca pe site nu apar cursele mici catre sate, dar se pot vedea cursele catre orasele). Iar in orase, aproape ca nu e strada sa nu treaca pe ea un mijloc de transport in comun. Ce-i drept si trenurile sunt f solicitate si cautate, sunt si f multe, in special datorita preturilor f bune (exista acea clasa a 3-a, f accesibila si f folosita de elevi, studenti, tineri in general, cat si de pensionari) si a vagoanelor de dormit pe distantele f mari. |
| | | delfinson
Numarul mesajelor : 349 Localizare : Iasi Reputatie : 3615 Data de inscriere : 24/12/2015
| Subiect: gara Odesa Sam 13 Feb 2016, 09:36 | |
| - am mai gasit cateva poze noi cu gara Odesa (ca si curiozitate: in ucraineana numele orasului se scrie cu un "s" - Odesa; Odessa e denumirea in rusa a orasului) gara din Odesa - vedere din fata gara din Odesa - vedere din holul principal gara din Odesa - vedere din holul principal |
| | | delfinson
Numarul mesajelor : 349 Localizare : Iasi Reputatie : 3615 Data de inscriere : 24/12/2015
| Subiect: viaductul Plebanovka Joi 25 Feb 2016, 16:22 | |
| viaductul Plebanovka Un viaduct de toata frumusetea, nu departe de satul Plebanovka, regiunea Ternopil. Construcția lui datează din timpurile Imperiului austro-ungar (1896). Forma lui originală s-a păstrat datorită zidăriei robuste și fundatiei masive. Viaduct de cale ferată cu 9 arcade din piatra naturala. Viaductul Plebanovka seamănă cu construcția din satul scoțian Glenfinnan - loc bine cunoscut din seria de filme Harry Potter. sursa: http://visittoukraine.com/en/news/the-whole-world-in-ukraine-top-10-places-that-resemble-foreign-destinations.html |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Joi 25 Feb 2016, 23:15 | |
| Interesant sait, Akkerman nu cumva este Cetatea Alba?
Asemanarile din constructii cred ca sint dovada faptului ca se faceau schimburi de informatii si atunci sau poate chiar al ,,spionajului" dar si a faptului ca principiile de constructie erau cunoscute peste tot.
Nu gasesc acuma repede dar parca la Adincata este un viaduct peste calea ferata care parca ar fi din Anglia. |
| | | delfinson
Numarul mesajelor : 349 Localizare : Iasi Reputatie : 3615 Data de inscriere : 24/12/2015
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Vin 26 Feb 2016, 00:44 | |
| Da, Akkerman este denumirea turceasca pt Cetatea Alba sau Bilgorod Dnistrovskii in ucraineana, adica "Orasul (cetatea) alb de pe Nistru". Sincer nu stiu, n-am vazut la Adancata/Hliboca niciun viaduct. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Vin 26 Feb 2016, 01:26 | |
| Nu cumva primele linii din Ucraina or fi fost făcute tot de britanici, cum au fost şi cele din România? Că în cazul ăsta e explicabilă asemănarea lucrărilor de artă. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Vin 26 Feb 2016, 02:18 | |
| Asta pare destul de britanic.
http://railwayz.info/photolines/photo/18155
De aici, http://railwayz.info/photolines/station/2388, poza 4 imi indica o linie incalecata la intrare in Adincata. |
| | | delfinson
Numarul mesajelor : 349 Localizare : Iasi Reputatie : 3615 Data de inscriere : 24/12/2015
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Vin 26 Feb 2016, 03:29 | |
| - dan tm a scris:
- Asta pare destul de britanic.
http://railwayz.info/photolines/photo/18155
De aici, http://railwayz.info/photolines/station/2388, poza 4 imi indica o linie incalecata la intrare in Adincata. A... pai asta e viaductul de la Adancata/Hliboca de care ziceai. Cu siguranta e o constructie din perioada austriaca. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Vin 26 Feb 2016, 04:28 | |
| Stiu ca e austriac, am scris ca parca ar fi in Anglia. Dar cum zice doctorul poate au avut ceva specialisti englezi.
Dar Karl Ritter von Ghega a studiat in Anglia, poate ca a avut un rol in proiectarea liniilor. |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Sam 27 Feb 2016, 00:12 | |
| - Dr2005 a scris:
- CFR Călători a făcut trenurile cum a putut, adică cum a putut să asigure locomotivă şi vagoane.
UZ nu o să îşi coreleze în veci mersul cu CFR, la ucraineni încă nu există curse auto pe multe rute, iar biletele de tren se cumpără şi cu câteva zile avans, că altfel rămâi în gară încă o zi. În condiţiile lipsei concurenţei, UZ nu are de ce să îşi facă griji, pentru că oamenii tot cu trenul vor merge, din lipsă de altceva. gabdire de birocrat...pai trenurile le faci asa ca sa fie, cu ce poti?sau le faci sa ai calatori la ele? de altfel nu ma mira gandirea asta, sunt o gramada de trenuri in traficul intern facute de CFr pe acelasi principiu...si apoi se mira chipurile ca nu au clienti....pai daca tu esti tot timpul cu spatele la nevoile pietei, normal ca si piata te trateaza la fel....
Ultima editare efectuata de catre alliens in Sam 27 Feb 2016, 00:17, editata de 1 ori |
| | | TER200
Numarul mesajelor : 412 Varsta : 45 Reputatie : 3650 Data de inscriere : 13/01/2016
| Subiect: n Sam 27 Feb 2016, 00:16 | |
| De acord cu userul alliens: daca cel care a scos teorii de genul " s-a facut cum s-a putut" ar fi fost angajatul meu, in firma mea, care e multinationala, in secunda 2 ar fi fost "chercheur d'emploie". Somer adica, pe aici prin Franta, pe unde nu avem rupturi asa mari de realitate! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: UZ-Ucraina | |
| |
| | | | UZ-Ucraina | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |