Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 UZ-Ucraina

In jos 
+37
get.
florin29sv
Sabik
Vale_ntin
marius664
ciprian71
alex.alexus.tm
baiazid
alex1987
LanceR
cfr500
92Dragos
Re6/6
alliens
Katalyn
TER200
apmatei
Adirmvl
kristi kkk
riciu
DUAL
Adrian78
mielutu zburator
Luna
didinul
TVlad
ldh80
Nesebar
dan tm
Dr2005
delfinson
razvan - trenuri
cristi CFR
mardaryroby
Codrut1985
COSTACHE MIHAIL
discoid21
41 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 26 ... 42  Urmatorul
AutorMesaj
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5430
Data de inscriere : 27/06/2011

UZ-Ucraina - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   UZ-Ucraina - Pagina 10 Icon_minitimeSam 13 Feb 2016, 00:44

delfinson a scris:
Trenuri si autobuze directe Romania - Ucraina si retur:

3. Suceava - Vadul Siret, tren IR zilnic, ora 10,55 - sosire Vadul Siret 12,55, apoi legatura spre Cernauti cu tren local Vadul Siret 17,43 - Cernauti 19,10; retur zilnic, tren local Cernauti (9,25) - Vadul Siret (11,08), apoi legatura spre Suceava/Bucuresti cu tren IR Vadul Siret (16,35) - Suceava (18,45) sau tren IR Vadul Siret (13,40) - Suceava (15,48) - Bucuresti (22,50);


faza cu legatura e o gluma : ce legatura sa fie cand stai atatea ore in gara? in tarile normale, legatura insemana sa stai maxim 30 de minute intre trenuri in conditii de circulatie normale
Sus In jos
delfinson

delfinson


Numarul mesajelor : 349
Localizare : Iasi
Reputatie : 3615
Data de inscriere : 24/12/2015

UZ-Ucraina - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   UZ-Ucraina - Pagina 10 Icon_minitimeSam 13 Feb 2016, 01:51

alliens a scris:
faza cu legatura e o gluma  :  ce legatura sa fie cand stai atatea ore in gara? in tarile normale, legatura insemana sa stai maxim 30 de minute intre trenuri in conditii de circulatie normale
Nu e nicio gluma, nu obliga nimeni pe potentialii calatori sa mearga mai departe de Vadul Siret, dar daca ar dori sa-si continue drumul spre Cernauti, aceea ar fi singura legatura feroviara existenta in acest moment. 
O gluma este cea facuta de CFR care a pus in circulatie cele doua trenuri fara sa le asigure legaturi, intr-un interval de timp rezonabil, cu trenurile UZ care merg din Vadul Siret spre Cernauti sau Storojinet.... caci mi-e greu sa cred ca sunt prea multi calaltori interesati sa ajunga doar in Vadul Siret. 
Am mai spus asta si pe pagina  CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N. - se pare ca atunci cand s-au introdus cele doua trenuri care fac legatura cu Ucraina (lucru de altfel benefic, sunt singurele trenuri care ne leaga de tara vecina, mai ales ca acolo, in zona Cernauti, traieste o comunitatea romaneasca importanta), CFR-ul a facut-o fara prea multe analize si calcule strategice; ar fi trebuit sa existe un parteneriat CFR - UZ pt ca trenurile cele noi ale CFR, Bucuresti - Vadul Siret, respectiv Suceava - Vadul Siret, sa aiba legaturi mult mai convenabile, ca timpi de asteptare, cu trenurile locale UZ, ca sa nu mai vorbim ca, din punctul meu de vedere, ambele trenuri ar trebui sa aiba un grafic de circulatie astfel incat sa ajunga in Bucuresti, respectiv Suceava, undeva de dimineata, deoarece multi dintre potentialii lor clienti, romanii din zona, au nevoie sa-si rezolve diverse probleme cu pasapoarte/vize etc (chiar mic comert) dimineata; autobuzele de la Cernauti ajung atat in Suceava, cat si in Bucuresti, dimineata.... deci inca un dezavantaj pt trenurile CFR; ceea ce ma face sa cred ca, atunci cand s-a luat decizia introducerii lor, nu s-a gandit si analizat prea mult.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 16/08/2011

UZ-Ucraina - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   UZ-Ucraina - Pagina 10 Icon_minitimeSam 13 Feb 2016, 06:22

CFR Călători a făcut trenurile cum a putut, adică cum a putut să asigure locomotivă şi vagoane.
UZ nu o să îşi coreleze în veci mersul cu CFR, la ucraineni încă nu există curse auto pe multe rute, iar biletele de tren se cumpără şi cu câteva zile avans, că altfel rămâi în gară încă o zi. În condiţiile lipsei concurenţei, UZ nu are de ce să îşi facă griji, pentru că oamenii tot cu trenul vor merge, din lipsă de altceva.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

UZ-Ucraina - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   UZ-Ucraina - Pagina 10 Icon_minitimeSam 13 Feb 2016, 07:21

Traficul intre Ucraina si Romania este scazut, lipsa unui tren direct si faptul ca exista autocar direct din Cernauti la Suceava fac ca trenul sa fie slab utilizat.
Daca nu ar exista aceste curse auto se putea incerca cu un tren Kiev-Bucuresti-Sofia si retur dar acum in Ucraina mai e si problema politica si salariile/puterea lor de cumparare este foarte mica ceea ce inseamna ca nu le da mana sa se plimbe prea departe.

_________________
595423UZ-Ucraina - Pagina 10 Bdeem_8496_aUZ-Ucraina - Pagina 10 Bdeem_8496_aUZ-Ucraina - Pagina 10 Bdeem_8496_a
Sus In jos
delfinson

delfinson


Numarul mesajelor : 349
Localizare : Iasi
Reputatie : 3615
Data de inscriere : 24/12/2015

UZ-Ucraina - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   UZ-Ucraina - Pagina 10 Icon_minitimeSam 13 Feb 2016, 07:40

Dr2005 a scris:
CFR Călători a făcut trenurile cum a putut, adică cum a putut să asigure locomotivă şi vagoane.
UZ nu o să îşi coreleze în veci mersul cu CFR, la ucraineni încă nu există curse auto pe multe rute, iar biletele de tren se cumpără şi cu câteva zile avans, că altfel rămâi în gară încă o zi. În condiţiile lipsei concurenţei, UZ nu are de ce să îşi facă griji, pentru că oamenii tot cu trenul vor merge, din lipsă de altceva.
"CFR a facut trenurile cum a putut" - trenurile ar trebui bine gandite si facute dupa anumite strategii, tinand cont de eficienta economica, deci de profit si, nu in ultimul rand, si de anumite strategii de ordin politic.
 In presa ucraineana de anul trecut am putut citi ca guvernul ucrainean a adoptat o strategie de intarire a relatiilor de orice natura cu statele vecine membre ale UE, ca parte dintr-un efort guvernamental mai larg de apropiere de UE si de distantare fata de Rusia; astfel a aparut si strategia de intensificare a legaturilor feroviare cu Polonia, Slovacia, Ungaria si Romania; in acest sens s-au semnat diverse parteneriate bilaterale, iar din 2016 au aparut mai multe trenuri sau vagoane transfrontaliere catre tarile amintite anterior, operate fie de UZ, fie de operatorii feroviari din tarile vecine, cum ar fi: Liov-Varsovia, Liov-Wroclaw, Kiev-Liov-Budapesta, Kiev-Liov-Bratislava-Praga, Vadul Siret-Suceava-Bucuresti (unele trenuri mai existasera si anterior, dar fusesera operate de rusi si in ultima perioada nu mai circulau). Deci CFR a introdus trenurile Bucuresti-Suceava-Vadul Siret intr-un parteneriat cu UZ, iar cand a luat aceasta decizie trebuia sa tina cont de orarul deja existentelor trenuri locale ale UZ, Vadul Siret - Cernauti, precum si de eficienta economica (multi potentiali calatori ar fi etnicii romani din regiunea Cernauti care si-ar dori sa ajunga, fie in Suceava, fie in Bucuresti, de dimineata, pt a-si rezolva problemele despre care am mai scris; exact cum merg si autobuzele spre Romania). Daca CFR a preferat sa puna trenurile "cum a putut", adica la intamplare se pare,consecinta o regasim in numarul de calatori de pe segmentul Suceava - Vadul Siret.... aproape inexistent (in cele 2 calatorii ale mele au fost doar 4 calatori, iar politistii de frontiera mi-au spus ca sunt zile intregi cand nu este niciun calator care sa treaca granita....autobuzele au in schimb calatori mai mereu). Daca CFR nu va schimba orele de circulatie, pt a corela aceste trenuri cu cele ale UZ si nu va tine cont de interesul de deplasare al etnicilor romani din zona care sunt principalii potentiali calatori, in cel mai scurt timp aceste trenuri vor disparea din lipsa de eficienta economica.
Cat priveste afirmatia ca la ucraineni "nu exista curse auto pe multe rute", aceasta este total falsa; nu cred ca am vazut tara cu un transport auto atat de bine dezvoltat, exista autobuze, microbuze, "mashrutka" cum le spun ei, aproape catre orice sat sau oras; numai daca dau exemplul Cernautiului, exista 4 sau 5 autogari, iar anul trecut s-a mai deschis una noua, cu mijloace de transport catre cam tot ce poate exista, de la satele marunte din jur, pana la Barcelona, Bucuresti, Cracovia, Brno, Milano, Praga, Riga, Varsovia etc, nelipsind evident legaturile cu marile orase din Ucraina. A se vedea site-ul autogarilor ucrainene de unde se pot cumpara bilete on-line http://ticket.bus.com.ua/ (evident ca pe site nu apar cursele mici catre sate, dar se pot vedea cursele catre orasele). Iar in orase, aproape ca nu e strada sa nu treaca pe ea un mijloc de transport in comun. Ce-i drept si trenurile sunt f solicitate si cautate, sunt si f multe, in special datorita preturilor f bune (exista acea clasa a 3-a, f accesibila si f folosita de elevi, studenti, tineri in general, cat si de pensionari) si a vagoanelor de dormit pe distantele f mari.
Sus In jos
delfinson

delfinson


Numarul mesajelor : 349
Localizare : Iasi
Reputatie : 3615
Data de inscriere : 24/12/2015

UZ-Ucraina - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: gara Odesa   UZ-Ucraina - Pagina 10 Icon_minitimeSam 13 Feb 2016, 09:36

- am mai gasit cateva poze noi cu gara Odesa (ca si curiozitate: in ucraineana numele orasului se scrie cu un "s" - Odesa; Odessa e denumirea in rusa a orasului)
UZ-Ucraina - Pagina 10 142fucw
gara din Odesa - vedere din fata
UZ-Ucraina - Pagina 10 2zyd6h3
gara din Odesa - vedere din holul principal
UZ-Ucraina - Pagina 10 15occ55
gara din Odesa - vedere din holul principal
UZ-Ucraina - Pagina 10 2e6d7dg
Sus In jos
delfinson

delfinson


Numarul mesajelor : 349
Localizare : Iasi
Reputatie : 3615
Data de inscriere : 24/12/2015

UZ-Ucraina - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: viaductul Plebanovka   UZ-Ucraina - Pagina 10 Icon_minitimeJoi 25 Feb 2016, 16:22

UZ-Ucraina - Pagina 10 148exeg
viaductul Plebanovka

Un viaduct de toata frumusetea, nu departe de satul Plebanovka, regiunea Ternopil. Construcția lui datează din timpurile Imperiului austro-ungar (1896). Forma lui originală s-a păstrat datorită zidăriei robuste și fundatiei masive. Viaduct de cale ferată cu 9 arcade din piatra naturala. Viaductul Plebanovka seamănă cu construcția din satul scoțian Glenfinnan - loc bine cunoscut din seria de filme Harry Potter.
sursa:
http://visittoukraine.com/en/news/the-whole-world-in-ukraine-top-10-places-that-resemble-foreign-destinations.html
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

UZ-Ucraina - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   UZ-Ucraina - Pagina 10 Icon_minitimeJoi 25 Feb 2016, 23:15

Interesant sait, Akkerman nu cumva este Cetatea Alba?

Asemanarile din constructii cred ca sint dovada faptului ca se faceau schimburi de informatii si atunci sau poate chiar al ,,spionajului" dar si a faptului ca principiile de constructie erau cunoscute peste tot.

Nu gasesc acuma repede dar parca la Adincata este un viaduct peste calea ferata care parca ar fi din Anglia.
Sus In jos
delfinson

delfinson


Numarul mesajelor : 349
Localizare : Iasi
Reputatie : 3615
Data de inscriere : 24/12/2015

UZ-Ucraina - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   UZ-Ucraina - Pagina 10 Icon_minitimeVin 26 Feb 2016, 00:44

Da, Akkerman este denumirea turceasca pt Cetatea Alba sau Bilgorod Dnistrovskii in ucraineana, adica "Orasul (cetatea) alb de pe Nistru".
Sincer nu stiu, n-am vazut la Adancata/Hliboca niciun viaduct.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 16/08/2011

UZ-Ucraina - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   UZ-Ucraina - Pagina 10 Icon_minitimeVin 26 Feb 2016, 01:26

Nu cumva primele linii din Ucraina or fi fost făcute tot de britanici, cum au fost şi cele din România? Că în cazul ăsta e explicabilă asemănarea lucrărilor de artă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

UZ-Ucraina - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   UZ-Ucraina - Pagina 10 Icon_minitimeVin 26 Feb 2016, 02:18

Asta pare destul de britanic.

http://railwayz.info/photolines/photo/18155

De aici, http://railwayz.info/photolines/station/2388, poza 4 imi indica o linie incalecata la intrare in Adincata.
Sus In jos
delfinson

delfinson


Numarul mesajelor : 349
Localizare : Iasi
Reputatie : 3615
Data de inscriere : 24/12/2015

UZ-Ucraina - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   UZ-Ucraina - Pagina 10 Icon_minitimeVin 26 Feb 2016, 03:29

dan tm a scris:
Asta pare destul de britanic.

http://railwayz.info/photolines/photo/18155

De aici, http://railwayz.info/photolines/station/2388, poza 4 imi indica o linie incalecata la intrare in Adincata.
A... pai asta e viaductul de la Adancata/Hliboca de care ziceai. Cu siguranta e o constructie din perioada austriaca.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

UZ-Ucraina - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   UZ-Ucraina - Pagina 10 Icon_minitimeVin 26 Feb 2016, 04:28

Stiu ca e austriac, am scris ca parca ar fi in Anglia.
Dar cum zice doctorul poate au avut ceva specialisti englezi.

Dar Karl Ritter von Ghega a studiat in Anglia, poate ca a avut un rol in proiectarea liniilor.
Sus In jos
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5430
Data de inscriere : 27/06/2011

UZ-Ucraina - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   UZ-Ucraina - Pagina 10 Icon_minitimeSam 27 Feb 2016, 00:12

Dr2005 a scris:
CFR Călători a făcut trenurile cum a putut, adică cum a putut să asigure locomotivă şi vagoane.
UZ nu o să îşi coreleze în veci mersul cu CFR, la ucraineni încă nu există curse auto pe multe rute, iar biletele de tren se cumpără şi cu câteva zile avans, că altfel rămâi în gară încă o zi. În condiţiile lipsei concurenţei, UZ nu are de ce să îşi facă griji, pentru că oamenii tot cu trenul vor merge, din lipsă de altceva.

gabdire de birocrat...pai trenurile le faci asa ca sa fie, cu ce poti?sau le faci sa ai calatori la ele? de altfel nu ma mira gandirea asta, sunt o gramada de trenuri in traficul intern facute de CFr pe acelasi principiu...si apoi se mira chipurile ca nu au clienti....pai daca tu esti tot timpul cu spatele la nevoile pietei, normal ca si piata te trateaza la fel....


Ultima editare efectuata de catre alliens in Sam 27 Feb 2016, 00:17, editata de 1 ori
Sus In jos
TER200




Numarul mesajelor : 412
Varsta : 45
Reputatie : 3650
Data de inscriere : 13/01/2016

UZ-Ucraina - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: n   UZ-Ucraina - Pagina 10 Icon_minitimeSam 27 Feb 2016, 00:16

De acord cu userul alliens: daca cel care a scos teorii de genul " s-a facut cum s-a putut" ar fi fost angajatul meu, in firma mea, care e multinationala, in secunda 2 ar fi fost "chercheur d'emploie". Somer adica, pe aici prin Franta, pe unde nu avem rupturi asa mari de realitate!
Sus In jos
Continut sponsorizat





UZ-Ucraina - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   UZ-Ucraina - Pagina 10 Icon_minitime

Sus In jos
 
UZ-Ucraina
Sus 
Pagina 10 din 42Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 26 ... 42  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Moldova-Ucraina-Ungaria
» PKP-Polonia
» MÁV-Ungaria
» Cu trenul de la Berlin la Chisinau via Polonia si Ucraina
» La Euro 2012 in Ucraina si polonia cu trenul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-
Mergi direct la: