Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 UZ-Ucraina

In jos 
+37
get.
florin29sv
Sabik
Vale_ntin
marius664
ciprian71
alex.alexus.tm
baiazid
alex1987
LanceR
cfr500
92Dragos
Re6/6
alliens
Katalyn
TER200
apmatei
Adirmvl
kristi kkk
riciu
DUAL
Adrian78
mielutu zburator
Luna
didinul
TVlad
ldh80
Nesebar
dan tm
Dr2005
delfinson
razvan - trenuri
cristi CFR
mardaryroby
Codrut1985
COSTACHE MIHAIL
discoid21
41 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 26 ... 42  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

UZ-Ucraina - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   UZ-Ucraina - Pagina 11 Icon_minitimeSam 27 Feb 2016, 17:11

Nu merită să ţii o locomotivă degeaba acolo, doar ca să o corelezi cu UZ. UZ are automotoare, lor le-ar fi mult mai uşor şi i-ar costa şi mai puţin să trimită unul. Ca să nu uităm că UZ are monopol şi subvenţie nelimitată, pe când CFR Călători nu are nicio subvenţie pentru trenurile internaţionale.
Şi mai sunt probleme cu poliţia de frontieră, cu vama, nu poţi să pui trenuri când vrei tu prin staţiile de frontieră.

Să nu uităm că şi trenul de Kiev a dispărut tot din cauza UZ. Ideea acestui tren Bucureşti - Vadu Siret era ca UZ să asigure legătură mai departe. Dar pe cei de la UZ i-a durut în dos.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6663
Data de inscriere : 27/06/2010

UZ-Ucraina - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   UZ-Ucraina - Pagina 11 Icon_minitimeDum 28 Feb 2016, 19:57

Sa nu generalizam ca firmele multinationale nu fac ca si cele romanesti. Peste tot sunt firme ok si firme care fac "cum pot". Personal stiu cateva firme (culmea una e frantuzeasca) care vinde/vand pielea ursului din padure iar cea frantuzeasca acu vreo cativa ani a avut ditai scandalul la ei in Franta, insa din pacate produsele lor continua sa ramana pe piata.
Sus In jos
delfinson

delfinson


Numarul mesajelor : 349
Localizare : Iasi
Reputatie : 3615
Data de inscriere : 24/12/2015

UZ-Ucraina - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   UZ-Ucraina - Pagina 11 Icon_minitimeDum 28 Feb 2016, 20:02

- Tocmai pt ca CFR Calatori nu are subventii, ar fi trebuit sa fie interesata sa faca bani si sa se gandeasca cum sa-i faca, nu sa puna trenuri doar ca sa fie puse, care sa mearga goale; mai bine nu le puneau deloc decat sa le puna dupa principiul "ca sa fie!"
- UZ are tenuri din Vadul Siret spre Cernauti si Storojinet, si le are de mult, nu de azi de ieri; si nu sunt automotoare, sunt trenuri normale, vagoane + locomotiva; in momentul introducerii noilor trenuri, CFR putea face in asa fel incat sa le lege, cat de cat, de trenurile UZ deja existente.
- La frontiera nu au ce probleme sa fie, nu e aglomeratie de trenuri, singurele trenuri de calatori care trec frontiera pe la Vicsani-Vadul Siret sunt cele doua ale CFR, Bucuresti - Vadul Siret, Suceava - Vadul Siret si retur.
- Trenul de Kiev era de fapt trenul rusesc Moscova - Sofia care nu a disparut din cauza UZ, ci datorita rusilor care au impus un boicot al transpotului prin Ucraina si datorita problemelor generate de conflictul militar ruso-ucrainean
- Oare cum de proprietarii de microbuze si autobuze au gandit corect si au facut ca mijloacele auto care fac legatura intre Cernauti si Suceava, respectiv Bucuresti sa fie la ore potrivite, in folosul calatorilor care, in majoritate, vor sa ajunga la Suceava pt mic comert sau acte, adica dimineata si la Bucuresti in special tot pt acte si vor tot dimineata sa ajunga, ca sa nu mai cheltuie bani si pe cazare. Iaca de aia microbuzul Cernauti - Bucuresti, introdus in aceeasi perioada cu trenurile CFR, merge plin, iar trenurile goale; microbuzul ajunge in Bucuresti dimineata, trenul seara; autobuzul ajunge in Suceava dimineata, iar trenul dupa-amiaza; inca o dovada ca CFR-ul a pus trenurile doar asa, ca sa fie, fara a gandi deloc strategic, fara a sti cui se adreseaza si cine ar fi potentialii calatori;
- Deci pt lipsa de viziune si strategie a CFR, vad scris pe aici, ca ar fi de vina UZ care are de ani de zile trenurile din Vadul Siret catre Cernauti, la aceleasi ore, si nu CFR-ul care a introdus de cateva luni niste trenuri fara a gandi vreun pic si fara a face o strategie comuna cu UZ; sa presupunem ca ar fi refuzat UZ corelarea - atunci nu le mai pune doar ca sa fie puse si sa mearga goale aducand pierderi sau pune-le la anumite ore incat sa le fie utile romanilor din zona Cernauti care vin in special la piata si la autoritati, la Suceava sau la autoriatea de cetatenie, la Bucuresti.
Sus In jos
TER200




Numarul mesajelor : 412
Varsta : 45
Reputatie : 3650
Data de inscriere : 13/01/2016

UZ-Ucraina - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: n   UZ-Ucraina - Pagina 11 Icon_minitimeLun 29 Feb 2016, 14:25

Intru totul de acord cu userul "delfinson". Daca stii ca ai niste legaturi clare din Vadul Siret, pai incearca sa corelezi mersul trenului tau nou cu ce exista deja. Personal, am facut aceasta combinatie cu trenurile acestea si timpii de asteptare nu se justifica. Controlul de frontiera are timpii lui prevazuti conform normelor, insa dupa control raman aproape 2 ore de așteptare in care efectiv s-ar fi putut ajunge la Cernauti/Suceava. Dara daca gandim ca birocratii, punem trenurile doar sa fie, sa mai bifam o activitate fara sens. Am fost singur in trenul romanesc, si la dus si la intors, in vreme ce vama Siret e asaltata efectiv din ambele directii. Imi pare rau ca trebuie sa il contrazic pe DR2005, dar, repet, nu putem merge la infinit cu situatii analizate si decise doar din spatele biroului. Repet, sunt director de firma in Franta, si astfel de strategii pentru mine ar reprezenta biletul dvs spre un alt loc de munca. Insa cum in Ro bugetarii au alt statut...
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

UZ-Ucraina - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   UZ-Ucraina - Pagina 11 Icon_minitimeLun 29 Feb 2016, 14:32

Adeseori bugetarii de conducere nu apar pe forumuri si mai ales nu isi justifica actiunile.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

UZ-Ucraina - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   UZ-Ucraina - Pagina 11 Icon_minitimeLun 29 Feb 2016, 15:08

Evident ca CFR-Calatori trebuia si trebuie sa coreleze orarul trenurilor cu cel al UZ!

Cea mai simpla si eficienta solutie ar fi sa ai doua automotoare Desiro la depoul Suceava Nord, care sa penduleze si sa faca 4 sau 5 perechi/zi trenuri regio Suceava- Vadu Siret, cu orarul corelat atat cu trenurile IR Bucuresti- Suceava, cat si cu trenurile UZ Storojinet/Vadu Siret- Cernauti.

Majoritatea calatorilor din regiunea Cernauti au treaba in judetul Suceava, iar sa tarai numai 3 vagoane (si acelea mai mult goale), cu locomotiva electrica sau diesel-electrica de la Bucuresti la Vadu Siret- pur si simplu nu are sens, ca si consum de electricitate/combustibil si eficienta!

Iar pentru calatorii de lung parcurs, care doresc sa ajunga din Bulgaria/Romania in Ucraina, Rusia (si chiar mai departe in China), cea mai buna solutie (si in dorinta intaririi si normalizarii relatiilor romano-ruse) este evident reintroducerea trenului Bulgaria Express , pe ruta Sofia- Bucuresti- Cernauti-Kiev- Moscova!
Daca bulgarii nu ar dori sa aibă legatura feroviara directa cu Rusia, atunci ar trebui ca statul roman- prin intermediul CFR-Calatori, sa solicite Rusiei reintroducerea unui tren direct Bucuresti- Cernauti- Kiev-Moscova, cu vagoane a RZD!
Mai ales ca acest traseu, pe teritoriul actual al Ucrainei (Vadu Siret- Cernauti- Jmernika- Kiev- Suzemka), nu trece prin nici o zona afectata de razboiul civil din Ucraina.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

UZ-Ucraina - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   UZ-Ucraina - Pagina 11 Icon_minitimeLun 29 Feb 2016, 15:52

ldh80 a scris:
Evident ca CFR-Calatori trebuia si trebuie sa coreleze orarul trenurilor cu cel al UZ!

Cea mai simpla si eficienta solutie ar fi sa ai doua automotoare Desiro la depoul Suceava Nord, care sa penduleze si sa faca 4 sau 5 perechi/zi trenuri regio Suceava- Vadu Siret, cu orarul corelat atat cu trenurile IR Bucuresti- Suceava, cat si cu trenurile UZ Storojinet/Vadu Siret- Cernauti.

Depoul Suceava nu are personal autorizat pentru Desiro. Ca să autorizezi personalul de deservire, cel de reparaţie... costă enorm. În plus, oricând ai vrea tu să pui trenul, te loveşti şi de CFR S.A. şi de poliţia de frontieră şi de vamă, dacă ăştia au închidere de linie sau activitatea suspendată în anumite intervale, degeaba vrei tu să pui tren.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

UZ-Ucraina - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   UZ-Ucraina - Pagina 11 Icon_minitimeLun 29 Feb 2016, 18:33

In 18 si 25 martie circula trenul 117 Bukovina, Kiev-Bucuresti Nord

http://uz.gov.ua/en/passengers/timetable/?ntrain=1976&by_id=1

Din 1.04.2016 se introduce trenul 117 Bukovina, Kiev -Bucuresti, circula vineri.

http://uz.gov.ua/en/passengers/timetable/?ntrain=1974&by_id=1

http://uz.gov.ua/en/passengers/timetable/?from_station=739%2C47125%2C22080%2C47140%2C47175%2C22298%2C22000%2C47190%2C3723&to_station=23500&select_time=2&time_from=00&time_to=24&by_route=Search

Sa vedem ce succes va avea.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

UZ-Ucraina - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   UZ-Ucraina - Pagina 11 Icon_minitimeLun 29 Feb 2016, 19:47

Si de retur nu zice nimic ? Acum sigur va avea vagoane bolsevice, de cand asteptam momentul asta sa prindem din nou pe lumina vagoane UZ alaturi de vagoane CFR.

Sus In jos
delfinson

delfinson


Numarul mesajelor : 349
Localizare : Iasi
Reputatie : 3615
Data de inscriere : 24/12/2015

UZ-Ucraina - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: tren nou Kyiv/Kiev - Bucuresti si retur   UZ-Ucraina - Pagina 11 Icon_minitimeLun 29 Feb 2016, 20:23

Am vazut si eu, va fi introdus un tren nou Kyiv/Kiev - Bucuresti si retur din luna martie:
- trenul international nr. 117/381 "Bukovyna" Kyiv/Kiev (20,05) - Bucuresti (22,48 - a doua zi), circula incepand cu 18.03.2016, in zilele de vineri/sambata (Chernivtsi/Cernauti 7,10 - 9,25);
- trenul international nr. 380/118 "Bukovyna" Bucuresti (6,15) - Kyiv/Kiev (8,03 - a doua zi), circula incepand cu 20.03.2016, in zilele de duminica/luni (Chernivtsi/Cernauti 19,10 - 19,55);

Practic va fi la fel ca si in cazul trenului Kiev - Budapesta, un vagon de dormit care, in Ucraina, va fi legat de trenul UZ Kiev - Cernauti, apoi va fi dus la Vadul Siret unde se vor schimba rotile, iar apoi va fi cuplat la trenul CFR Vadul Siret - Bucuresti.
Acest tren, chiar si o data pe saptamana, va asigura legatura dintre cele doua capitale, insa nu va rezolva problema necesitatilor de calatorie ale romanilor bucovineni care merg in general pe ruta Suceava - Cernauti si retur, cat si a celor care vor sa viziteze frumosul Cernauti. Procedura de schimbare a rotilor va face ca trenul sa stationeze mult, aproximativ 2 ore, in Vadul Siret (cu tot cu procedurile vamale si de trecere a frontierei), asta pe langa ora de stationare pt formalitatile de frontiera ale partii romane, de la Vicsani. Va fi util pt o calatorie Kiev - Bucuresti si retur, dar pt cei care merg de la Suceava la Cernauti sau chiar de la Bucuresti la Cernauti si retur, va fi la fel de incomod ca si pana acum, asta datorita timpului mare de stationare la Vadul Siret si, cu siguranta, vor fi doar locuri in vagonul de dormit (ma refer la vagonul care merge pe tot itinerariul).
 Propunerea si parerea mea (care de fapt este preluata de la caile ferate poloneze si lituaniene care au procedat asa multa vreme) este ca trenul CFR sa vina ca si pana acum pana la Vadul Siret pe linie normala, acolo sa astepte trenul UZ pe linie larga, iar calatorii sa fie transbordati dintr-un tren in altul, la acelasi peron; asa procedau polonezii la granita cu Lituania. Asa s-ar economisi bani si f mult timp, iar calatorii nu cred ca ar fi deranjati prea tare sa treaca dintr-un tren in altul, stiind ca astfel biletul va fi mai ieftin si calatoria mult mai scurta. (Acelasi lucru s-ar putea face si la trenul Bucuresti - Chisinau: tren CFR pe linie normala pana la Ungheni, apoi transbordare in tren CFM, pe linie larga).
Sau poate ni se pregateste o surpriza si va fi introdus si un tren UZ Cernauti - Vadul Siret care sa faca legatura cu trenul Suceava - Vadul Siret. Trenul Suceava - Vadul Siret, in forma de circulatie actuala, la ora la care circula si cu legaturile existente din Vadul Siret spre Cernauti, chiar nu isi are rostul.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

UZ-Ucraina - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   UZ-Ucraina - Pagina 11 Icon_minitimeMar 01 Mar 2016, 11:14

Depoul Suceava nu are personal autorizat pentru Desiro. Ca să autorizezi personalul de deservire, cel de reparaţie... costă enorm. În plus, oricând ai vrea tu să pui trenul, te loveşti şi de CFR S.A. şi de poliţia de frontieră şi de vamă, dacă ăştia au închidere de linie sau activitatea suspendată în anumite intervale, degeaba vrei tu să pui tren.


Aici ar trebui schimbate total regulamentele, pentru a se reveni la situatia mult mai logica din 1990 si anume.

In primul rand, nu vad rostul existentei CENAFER.

Ar trebui ca toti cei care doresc sa lucreze ca personal operativ feroviar , sa urmeze o scoala profesionala sau un liceu industrial CFR (si toate liceele si scolile profesionale cu specific feroviar sa fie trecute din nou sub tutela Ministerului Transporturilor), iar in momentul in care dau examenul de absolvire a acestor unitati de invatamant si il promoveaza, un mecanic de locomotiva de exemplul, sa fie automat (prin acel examen de absolvire a scolii profesionale sau liceului industrial CFR) autorizat (fara nici un fel de alte taxe, autorizari, cursuri, etc) sa lucreze pe orice fel de locomotiva, tren automotor sau rama electrica, aflate in parcul operatorilor feroviari de stat sau privati din Romania.

In timpul celor 3 sau 4 ani de scoala profesionala sau liceu industrial CFR, un mecanic trebuie instruit si pregatit temeinic in acest sens, pe orice tip de material rulant existent in Romania.

Si bineinteles- aceste scoli profesionale si licee industriale CFR sa asigure masa si cazarea gratuita a elevilor pe perioada studiilor si instruirii practice in unitatile de exploadare a CFR sau operatorilor privati.

In acest fel, s-ar elimina costuri suplimentare cu autorizarile personalul de tractiune pentru fiecare tip de locomotiva, automotor sau rama electrica in parte.



Si revenind la subiectul topicului.

Evident ca pentru calatorii din regiunea Cernauti si judetul Suceava, nu-si are rostul o stationare de cca doua ore pentru schimbatul boghiurilor in Vadu Siret!
Cine vrea sa mearga de la Suceava (sau de la Darmanesti, Dornesti, etc) la Cernauti, decat sa stea doua ore si sa astepte schimbarea boghiurilor in Vadu Siret, evident ca va alege un microbuz Suceava- Cernauti!


De aceea spun ca ar trebui separate cele doua fluxuri de transport spre Cernauti

-Un flux de asa-numit trafic local de frontiera, iar aici cel mai logic si cu consumul cel mai mic de combustibil , solutia evidenta este asa cum am spus (automotor Desiro Suceava- Vadu Siret si automotor UZ Vadu Siret- Cernauti, cu orare corelate)


-Un alt flux de lung-parcurs. La un drum cu trenul (vagon de dormit) de cca 32 de ore Bucuresti- Cernauti- Kiev- Moscova, nu s-ar simti si nu ar mai conta doua ore de stat in Vadu siret cu schimbarea boghiurilor.

Este bine ca s-a reintrodus acest tren direct Kiev- Bucuresti, dar as fi preferat un tren normal (adica tren intreg, nu vagoane atasate si detasate de la alte trenuri) Romania Express- Bucuresti- Cernauti- Kiev- Moscova (eventual cu vagoane noi a RZD).
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

UZ-Ucraina - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   UZ-Ucraina - Pagina 11 Icon_minitimeMar 01 Mar 2016, 12:59

Iti spun sincer, si eu sint un pic de stinga dar desi nu iti vine sa crezi comunismul unde ,,partidul era in tot si in toate" nu mai exista in tara noastra. Numele tarii noastre este ROMANIA, chiar daca eu m-am nascut in Republica Socialista Romania.


Aica de unde vrei tu sa asigure scolile masa si casa la elevi? gratis.

Cu toata aceasta propunere privind scolile si liceele nu esti la curent nici macar cu organizarea scolilor CFR din socialism.

Fiecare regionala avea licee in care erau locuri pe judete. Deci daca erau 4 judete(Timis, Arad, Hunedoara si Caras) erau cite 6 locuri/judet in clasa sau alteori Hunedoara si Carasul primeau mai putine in functie de piata muncii de acolo.
Liceul din Timisoara era pe elctro si pe mecanica plus linii iar cel din Arad era pe SCB si TTR.

din 6 clase de treapta I ramineau 3 de treapta a II-a din care una era de vagoane si doua de electromecanic locomotive.
Cind terminai liceul, asta era, ajungeai cu norc la depou sau la linii.
Profesionala specializa pe mecanica de vagoane si utilaje de cale.

Apoi incepeai acelasi proces, te angajai sa spunem la depou sau la linii si invariabil acolo invatai meseria nu in scoala, apoi incercai sa avansezei si aici ajungem la alta aberatie a ta din necunoastere in sensul ca si atunci trebuia sa faci scoala de mecanic ajutor sa lucrezi si apoi sa devii mecanic, faceai scoala de acar, frinar, manevrat, conductor sau sef de tren, IDM etc.

Adica si atunci specializarea era SEPARATA in ceea ce mai tirziu a devenit CENAFER.

Apoi cum ai vrea tu sa separi fluxurile ca si cind trenul ar fi microbuz sa circule unul in urma altuia?

Si adica la un tren nu s-ar simti doua ore cu schimbarea boghiurilor si la altul se simte?

Si ti-ai dori tren normal fara atasare de vagoane? dar cit de des o sa folosesti tu trenul asta incit sa te deranjeze atasarea si detasarea vagonului de Kiev?

trenul CFR merge in gara cu vagon UZ pe care il lasa acolo sa ii schimbe boghiurile, deci si daca era tren ,,normal" tot statea la schimbat de boghiuri, care e problema ca e atasat?

Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

UZ-Ucraina - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   UZ-Ucraina - Pagina 11 Icon_minitimeMar 01 Mar 2016, 15:08

Ati adus in discutie aici mai multe aspecte!

1. La cate miliarde de euro se fura in tara asta de catre politicieni, daca s-ar recupera prejudiciile create statului roman de cei care au furat dupa 1990, ar fi bani arhi-suficienti de asigurare a masei si cazarii gratuite, pentru absolut toti elevii de la scolile profesionale si liceele industriale cu specific feroviar din Romania (in 1990 nu cred ca erai mai mult de 20 de grupuri scolare industriale transporturi cai ferate in Romania).

Acest aspect nu tine de comunism sau socialism- pur si simplu asa mi se pare normal, daca s-ar dori ca transportul feroviar sa redevina cel mai important tip de transport din Romania (ca sa atragi tinerii spre meseria de ceferist, trebuie sa le acorzi anumite facilitati si inlesniri).


2. Este adevarat ca meseria se invata din practica si mai ales la locul de munca, insa eu m-am referit la alt aspect.
De exemplul, in cazul mecanicilor de locomotiva. In timpul scolii profesionale, un mecanic de locomotiva ar fi normal sa invete si sa se pregateasca pe absolut toate tipurile de locomotive, trenuri automotoare si rame electrice, aflate in parcul actual al tuturor operatorilor feroviar, de stat sau privati, din Romania.
Ca dupa terminarea scolii profesionale va incepe intai ca mecanic-ajutor (primul stagiu), apoi ca mecanic la manevra, apoi la trenurile de marfa si in final la trenurile de calatori, este alta discutie.

Treptele profesionale si de avansare in meserie intradevar este normal sa existe.

Insa nu mi se pare normala specializare pe un anumit tip de locomotiva/automotor/rama electrica, iar ca sa poti conduce alt tip de locomotiva/automotor/rama electrica, sa trebuiasca sa faci alta pregatire si sa-ti trebuiasca alte autorizari.


3. Când am propus solutia cu automotor Desiro Suceava- Vadu siret si automotor UZ Vadu Siret- Cernauti cu orare corelate, m-am gandit la un consum cat mai mic de combustibil si la servirea cat mai optima a solicitarilor de transport a locuitorilor din zona judetului Suceava si a regiunii Cernauti!
Dumneavoastra ce ati prefera- sa stati degeaba in vagon doua ore in Vadu Siret cat se schimba boghiurile, sa sa va dati jos din automotorul Desiro si sa va urcati in automotorul UZ de cale larga, care sa plece in cca 10- 15 minute ?!

Ori calatori multi care sa mearga de la Bucuresti, Ploiesti, Focsani, Bacau, Roman, Pascani la Cernauti nu cred ca sunt- dovada ca cele 3 vagoane ale actualului tren Bucuresti - Vadu siret nici macar acestea nu sunt pline!


4. In schimb, pentru calatorii de lung-parcurs, care ar vrea sa ajunga din Romania in Ucraina (dincolo de Cernauti) si in Rusia, este evident necesar un tren normal, intreg, Bucuresti-Kiev-Moscova (eventual cu un orar corelat cu al trenului Moscova- Beijing), compus din vagoane de dormit noi a RZD, CARE SA CIRCULE PERMANENT!

Daca statul roman si CFR-Calatori ar solocita oficial statului rus si RZD introducerea unui astfel de tren, care credeti ca ar fi raspunsul statului rus si a RZD ?
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

UZ-Ucraina - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   UZ-Ucraina - Pagina 11 Icon_minitimeMar 01 Mar 2016, 15:11

La un om care vrea sa ajunga de la Suceava la Cernauti, evident ca se simte si conteaza un timp mort de doua ore!

Dar la un om care vrea sa ajunga de la Bucuresti la Moscova si ar face cca 32 in total, evident ca doua ore nu se mai simt si nu mai conteaza (mai ales mergând si la vagonul de dormit).
Sus In jos
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5430
Data de inscriere : 27/06/2011

UZ-Ucraina - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   UZ-Ucraina - Pagina 11 Icon_minitimeMier 02 Mar 2016, 01:30

ldh80 a scris:
La un om care vrea sa ajunga de la Suceava la Cernauti, evident ca se simte si conteaza un timp mort de doua ore!

Dar la un om care vrea sa ajunga de la Bucuresti la Moscova si ar face cca 32 in total, evident ca doua ore nu se mai simt si nu mai conteaza (mai ales mergând si la vagonul de dormit).


s-ar putea sa se simta totusi...mai ales daca e de 2-3 ori cate 2 ore, ca poate mai gandesc si altii la fel
Sus In jos
Continut sponsorizat





UZ-Ucraina - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: UZ-Ucraina   UZ-Ucraina - Pagina 11 Icon_minitime

Sus In jos
 
UZ-Ucraina
Sus 
Pagina 11 din 42Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 26 ... 42  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Moldova-Ucraina-Ungaria
» PKP-Polonia
» MÁV-Ungaria
» Cu trenul de la Berlin la Chisinau via Polonia si Ucraina
» La Euro 2012 in Ucraina si polonia cu trenul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-
Mergi direct la: