|
| UZ-Ucraina | |
|
+37get. florin29sv Sabik Vale_ntin marius664 ciprian71 alex.alexus.tm baiazid alex1987 LanceR cfr500 92Dragos Re6/6 alliens Katalyn TER200 apmatei Adirmvl kristi kkk riciu DUAL Adrian78 mielutu zburator Luna didinul TVlad ldh80 Nesebar dan tm Dr2005 delfinson razvan - trenuri cristi CFR mardaryroby Codrut1985 COSTACHE MIHAIL discoid21 41 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
delfinson
Numarul mesajelor : 349 Localizare : Iasi Reputatie : 3615 Data de inscriere : 24/12/2015
| Subiect: trenuri moderne Ucraina - partea a II-a Joi 21 Ian 2016, 02:23 | |
| - trenul expres ("regional expres diesel") Lviv (Liov) - Ivano Frankivsk - Chernivtsi (Cernauti), in gara Lviv/Liov aprox. 3 ore si jumatate, pret 25 lei pt bilet cumparat online de pe site-ul UZ, la casa pretul e un pic mai mare; - trenul expres Lviv (Liov) - Ivano Frankivsk - Chernivtsi (Cernauti), in gara Lviv/Liov - trenul expres Lviv (Liov) - Ivano Frankivsk - Chernivtsi (Cernauti), in gara Lviv/Liov - trenul expres Lviv (Liov) - Ivano Frankivsk - Chernivtsi (Cernauti), in gara Lviv/Liov - trenul expres Lviv (Liov) - Ivano Frankivsk - Chernivtsi (Cernauti) - trenul expres Lviv (Liov) - Ivano Frankivsk - Chernivtsi (Cernauti) - insotitoarea de vagon - trenul era decorat pt ca era craciunul pe stil vechi, viteza maxima atinsa 121 km/h - toaleta - trenul expres Lviv (Liov) - Ivano Frankivsk - Chernivtsi (Cernauti) - gara Cernauti - gara Cernauti - gara Cernauti - gara Cernauti - gara Cernauti - gara Cernauti - bilet de tren UZ |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 06/09/2014
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Joi 21 Ian 2016, 03:51 | |
| Ălea cu 5 locuri în linie sunt criminale, alea-s trenuri de navetă nu de lung parcurs. Păi dacă se umple te apucă toți dracii, ai să stai claie peste grămadă. Măcar la noi configurația asta 3+2 apare doar la anumite AMX-uri Regiotrans, pe rute de navetă. A doua ramă este, din ce văd, la fel cu Desiro, doar că e mai mare, în schimb pare la fel de incomodă și neplăcută la drum lung. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Joi 21 Ian 2016, 04:01 | |
| Vezi ca trenurile lor sunt mai late ca circula pe 1520 mm asa si in Norvegia este Stadler si in China are ICE 3 cu 5 scaune pe rand Probabil sunt la fel de "confortabile" ca 20-83 noastre din ce vad pe poze ansamblarea a tinut cont de pret nu de calitate oricum par mai apropiate de trenurile normale decat ramele lowcost Stadler Siemens Bombardier care vor ateriza si la noi Avantajul ca au boghiuri normale nu tip jacobs ca la Desiro si Hyperion pe burduf |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 06/09/2014
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Joi 21 Ian 2016, 08:55 | |
| Ăsta e singurul avantaj, zic eu. Ramele cu podea joasă (în afară de Hyperion) sunt groaznic de zgomotoase și incomode, am mers cu așa ceva în mai multe țări și mi-au creeat o impresie foarte proastă, excepția fiind RES, care dincolo de scaunele foarte bune, e relativ bine antifonată. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Joi 21 Ian 2016, 09:27 | |
| Ramele cu podea joasă sunt făcute aşa pentru a permite accesul persoanelor cu handicap. Se cam exagerează cu prevederea asta, vezi vehiculele 100% low-floor, care n-or să care în veci câte 20 de persoane în fotoliu rulant în acelaşi timp. E drept, fără scări urci mai repede în tren (sau orice alt vehicul), dar câştigul ăsta de timp nu justifică preţurile mai mari ale tehnologiei, mai ales la tramvaie (boghiuri cu semi-osii, motoare montate vertical, reductoare cu dimensiuni nestandard - deci mai scumpe).
În plus, e mai ieftin să cumperi 100 de trenuri cu podea joasă (vezi Desiro), decât să modifici peroanele în vreo 1000 de staţii. _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 06/09/2014
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Joi 21 Ian 2016, 09:45 | |
| Și asta scuză faptul că sunt, mare parte, niște dispozitive de tortură a spinării și minții dacă mergi peste 1h30 cu ele? Aici mă refer la șobolanii cu 120 de locuri, la Talent, la ramele suburbane S-Bahn, și la FLIRT din generația mai veche. Ăstea noi de le au sârbii nu știu cum sunt. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Joi 21 Ian 2016, 10:12 | |
| În afară (mă refer la UE minus România, Bulgaria, Croaţia şi, parţial, Ungaria), trenul e folosit preponderent pe distanţe scurte şi medii, pentru distanţe mari există trenuri de mare viteză, câteva trenuri de noapte cu dormitoare, autostrăzi şi avioane. Noi suntem opusul, la noi se face naveta de la Chitila cu maşina personală, da' se merge în concediu la Vatra Dornei cu trenul. Evident, producătorii de material rulant nu o să îşi adapteze marfa pentru România, când cei mai mari clienţi sunt în Occident.
Apropo de ucraineni, absolut tot ce circulă acolo este construit pe standardele GOST şi după instrucţia de circulaţie sovietică (la fel şi în Moldova). La capitolul transport feroviar, trecerea la STI-uri a Ucrainei va dura minim 15 ani, dacă nu chiar mai mult, pentru că toată infrastructura şi toate vehiculele sunt făcute să corespundă standardelor GOST. _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 06/09/2014
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Joi 21 Ian 2016, 10:47 | |
| Bagă acolo și minus Finlanda, au trenuri ok cât de cât (nu mai bune ca ale noastre dar sunt ok), taie și Norvegia, poate și Italia ar trebui scoasă... astea sunt țări unde multe trenuri sunt de lung sau foarte lung parcurs (Finlanda nici nu prea ar avea alte opțiuni, orașele sunt foarte depărtate și populația e de 5 milioane la suprafață dublă față de cea a României) Un producător serios este versatil și poate onora o comandă de 100 de rame care să aibă anumite specificații în funcție de nevoile din țara respectivă - la noi ar trebui vreo 20 de rame electrice de 4 vagoane, podea înaltă, boghiuri standard (nu Jacobs), care să înlocuiască trenuri ca 1732, 1572 (deși ăsta de-acum rentează cu vagoane, e destul de folosit iar după Buzău e full), 1745, 1691, 1693, etc.. și aproximativ 40 de rame electrice mici, de 2 vagoane, cu sau fără boghiu Jacobs (aș zice fără dar...) care să scoată tot ce înseamnă EA/EC + 1 vagon sau 2 vagoane. Ar fi din nou bine să nu mai fie atât de etanșe, să poți să deschizi un geam măcar la fiecare 16 locuri, dacă pică AC-ul ești mort în actualele vehicule. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Joi 21 Ian 2016, 11:17 | |
| Exact, se vorbeste pe aici cu nonsalanta ca trebuie sa se desfiinteze Ucraina si noi sa ne unim cu Moldova, pai uite ce e in Moldova acuma.Daca intr-o zi se dezmembreaa Ucraina si noi ,,cistigam” niste teritorii, poate pe partea cealalta pierdem acum sau mai tirziu altele.Toate acestea se fac cu sacrificii(vezi Iugoslavia, Kosovo, Ucraina) care pina la urma cui folosesc? Ce cistigam noi ca tara daca o zona a noastra ar fi in razboi? dar cetatenii Ucrainei ce cistiga daca s-ar trezi in Romania?
hai sa fim sinceri ca nu avem nevoie decit de pace si prosperitate.
______________________________________________________
In UE sint 3 tari cu standard GOST, alea au trecut deja la standardele ce le spui tu?
Hai ca daca ei au si noi nu avem, nu trebuie sa spunem ca strugurii sint acrii. Ei au Rotem si probabil mai au Ganzuri cu banci de lemn, dar si noi daca avem vagoane nu stiu de care mai avem malaxe.
Vorba e ca ce avem noi modern merge cu viteza mica a malaxelor, pe cind ei de bine de rau au ceva trenuri cu viteza superioara. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Joi 21 Ian 2016, 13:06 | |
| Au trecut parţial, cel puţin legislativ au trecut (au organism notificat, organism de licenţiere, autoritate de siguranţă, organism de investigare - independente între ele), iar materialul rulant nou vine exclusiv după STI-uri, nu după GOST. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Joi 21 Ian 2016, 13:19 | |
| dan tm esti un pic debusolat la subiectul asta.. Ucraina nu se dezmembreaza.. este vorba de o eventuala pierdere a teritoriilor care au fost "preluate" de la alte tari.. Enumerand: Polonia cele 2 judete, Slovacia, Romania+Rep Moldova (regiunea Cernauti), Lituania/Bielorusia (unde e o varza cu care si mare parte a teritoriului disputat a ramas in Bielorusia). Trebuie sa intelegi ca in orice timp cu cat ai mai multi locuitori si esti mai maricel ai un cuvant mai greu de spus.. vezi cazul Poloniei in UE din blocul estic.. Nu sunt pro uniune, dar trebuie gandite lucrurile la rece, si venind cu argumente ca germanii au bagat x miliarde, sunt inutile caci erau alte vremuri, si nemtii impun alte standarde de civilizatie. Si atunci nu exista nici UE, in formele de azi. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Joi 21 Ian 2016, 13:39 | |
| DUAL, nu cred ca sint debusolat,mai studiaza, am continuat ceea ce a inceput delfinson incercind sa argumenteze contra unor pareri. Eu nu am zis ca Ucraina se dezmembreaza acum, dar discutia a pornit de la.... - ldh80 a scris:
- Trebuie spus un lucru. Ucraina (ca si Bielorusia si Moldova) sunt state artificiale, aparute doar printr-un accident al istoriei, dupa 1991.
In viitor probabil vor disparea, iar teritoriile lor vor reveni proprietarilor de drept- partea de est a Ucrainei (pana la Nistru) si a Bielorusiei se vor uni cu Rusia, partea de vest a Ucrainei si Bielorusiei se vor uni cu Polonia, nordul Bucovinei/Basarabia/tinutul Hertei si insula Serpilor se vor uni cu Romania, iar asa-zisa Ucraina subcarpatica se va uni cu Slovacia.
Din punct de vedere istoric, lingvistic si etnic, partea de est a Ucrainei (inclusiv Crimeea) pana la Nistru si pana la granita polono-sovietica din 1938, si partea de est a Bielorusiei (pana la acceiasi granita), sunt strans legate de Rusia, iar locuitorii din aceste zone ar tinde spre o unire cu Rusia. Diferenta dintre limba ucraineana si limba bielorusa si limba rusa este foarte mica, nesemnificativa.
|
| | | delfinson
Numarul mesajelor : 349 Localizare : Iasi Reputatie : 3615 Data de inscriere : 24/12/2015
| Subiect: tren Bucuresti/Suceava - Vadul Siret Joi 21 Ian 2016, 13:49 | |
| - pt cei interesati de nou introdusele trenuri internationale Bucuresti/Suceava - Vadul Siret (UA), am postat mai multe fotografii si informatii pe pagina Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI - CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N. (excursie feroviara Suceava - Vadul Siret - Cernauti): http://www.forumtrenuri.com/t4725p30-cfr-uz-380-381-bucuresti-n-vadul-siret-bucuresti-n |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Vin 22 Ian 2016, 00:16 | |
| Acum inteleg.. De disparut nu o sa dispara Ucraina.. insa o sa fie mai mica teritorial.. Am uitat sa adaug mai sus si Crimea care si-a luat o Rusia inapoi! Totusi singurii care au pus punctul pe i a fost Polonia, restul tarilor mentionate nu au vrut nimic inapoi. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Vin 22 Ian 2016, 03:54 | |
| |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: UZ-Ucraina | |
| |
| | | | UZ-Ucraina | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |