|
| Discutii generale despre transport II | |
|
+54Warrington laurentzu aris86 Razvan Tudor ciprian71 Petre_IFTE bubu ets2oltromânia spiderpc baiazid DAS 2011 alex1987 neluadi cristi ar Luna DPS cardinal Rarau sytrus Adisoft1991s razvan - trenuri AeroX bobi florin.lifticariu Spartan1948 apmatei DUAL vatmanul Vitosa 92Dragos alex.barac.5 kristi kkk mielutu zburator lifetec ldh80 mureseanu_976 IonutCFR2009 Jurnal Feroviar COSTACHE MIHAIL sorinache96 marius664 cristy79 NicuS TudorVD alliens 19jimmy84 Katalyn Adirmvl LanceR dan tm alex.alexus.tm Adrian78 Dr2005 Nesebar 58 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Discutii generale despre transport II Sam 01 Oct 2016, 19:52 | |
| catre Vitosa Deci este nevoie de revizie tehnica si e indicat la Simeria.Probabil ca nu dureaza mult si scopul reducerii timpului nu va fi afectat.Acest tren trebuie sa fie un adevarat EN. cu opriri putine pe timp de noapte avand vagoane de noapte si doar un vagon clasa. 472 : BUCURESTI N -21.30 PLOIESTI V - 22.10 SINAIA - 22.50 PREDEAL - 23.05 BRASOV - 23.40 SIMERIA -03.30 ARAD - 05.10 BUDAPESTA - 8.50
473 : BUDAPESTA -19.10 ARAD - 00.30 SIMERIA - 02.10 BRASOV - 05.05 PREDEAL - 05.40 SINAIA - 05.55 PLOIESTI V - 06.35 BUCURESTI N - 07.20 |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 01 Oct 2016, 20:22 | |
| Un 7-8 minute stationare la Simeria pentru efectuarea RTT sper ca nu ti s-ar parea chiar un capat de tara. Si bineinteles ca la finalizarea intregului coridor mersul trenurilor se va schimba radical, poate chiar asemanator celui descris de tine. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 01 Oct 2016, 21:12 | |
| - Vitosa a scris:
- Un 7-8 minute stationare la Simeria pentru efectuarea RTT sper ca nu ti s-ar parea chiar un capat de tara.
Si bineinteles ca la finalizarea intregului coridor mersul trenurilor se va schimba radical, poate chiar asemanator celui descris de tine. Multumesc.Pentru mine care fac acest drum de la Bucuresti la Arad, imi este mai mult decat multumitor.Nu cer decat sa merg decent.Si apropo, in iulie am calatorit cu acest tren, si pe culoar am auzit ceva, pareau angajati CFR, cum ca ar fi trebuit ceva lucrari de consolidare a terasamentului in zona Buftea - Peris, se lasa in timp din cauza zonei de fel mlastinos si ca cine sa mai faca o astfel de intretinere, ar costa bani multi.Sper sa fie doar o discutie si atat. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 01 Oct 2016, 22:28 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Sper sa vina ziua aia sa nu mai vorbesti doar din ce iti convine tie si sa mai stai de vorba si cu cei ce chiar cunosc situatia din planul mers tren si de la serviciul comercial care in urma studiilor facute au luat anumite hotarari.
Merg de 3 - 4 ori pe an cu Dacia (de la Viena/Budapesta la Bucureşti)... când îl nimeresc deviat prin Sighişoara, mereu VD-ul pleacă plin de la Viena şi Budapesta şi se goleşte la Mediaş şi Sighişoara, vin mulţi străini. Când o ia prin Sibiu, Dumnezeu cu mila, abia mai găsesc un călător sau doi la VD. Ca să nu mai zic de plăcerea desăvârşită resimţită când sunt schimbate locomotivele la Simeria şi Braşov. Am senzaţia că cetatea medievală de la Sighişoara e mai atractivă pentru străini decât centru istoric din Iohannisburg, unde la ora 23 se închide tot. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 01 Oct 2016, 23:39 | |
| - Dr2005 a scris:
- Kapпaтй a scris:
- Sper sa vina ziua aia sa nu mai vorbesti doar din ce iti convine tie si sa mai stai de vorba si cu cei ce chiar cunosc situatia din planul mers tren si de la serviciul comercial care in urma studiilor facute au luat anumite hotarari.
Merg de 3 - 4 ori pe an cu Dacia (de la Viena/Budapesta la Bucureşti)... când îl nimeresc deviat prin Sighişoara, mereu VD-ul pleacă plin de la Viena şi Budapesta şi se goleşte la Mediaş şi Sighişoara, vin mulţi străini. Când o ia prin Sibiu, Dumnezeu cu mila, abia mai găsesc un călător sau doi la VD. Ca să nu mai zic de plăcerea desăvârşită resimţită când sunt schimbate locomotivele la Simeria şi Braşov. Am senzaţia că cetatea medievală de la Sighişoara e mai atractivă pentru străini decât centru istoric din Iohannisburg, unde la ora 23 se închide tot. Daca tu ai ajuns sa contrazici si statisticile facute de biroul comericial asta e, nu mai zic nimic, asa ai facut mereu ai mers pe ce ai vazut tu in ziua x. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3790 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 01 Oct 2016, 23:40 | |
| - Dr2005 a scris:
- [când îl nimeresc deviat prin Sighişoara, mereu VD-ul pleacă plin de la Viena şi Budapesta şi se goleşte la Mediaş şi Sighişoara, vin mulţi străini. Când o ia prin Sibiu, Dumnezeu cu mila, abia mai găsesc un călător sau doi la VD.
Asta se poate argumenta și cu cifre, există la CFR o evidență a biletelor cumpărate pentru un anumit tren și a destinației acelor pasageri? Ce fac acei străini când trenul circulă prin Sibiu, cum ajung la Sighișoara? Vin din Ungaria cu un tren până la Cluj, vin cu avionul la Cluj sau la Tg.Mureș? Impresiile personale (i.e. ”se golește la Mediaș și Sighișoara”) sunt bune ca punct de plecare, pentru a analiza o situație. Dar în final tot cifrele vorbesc. Sau cel puțin așa ar trebui. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 01 Oct 2016, 23:46 | |
| - ciprian71 a scris:
- Referitor la tot ce s-a discutat aici DACIA si ISTER vor trece inevitabil pe 300 si asta pentru ca asa s-a ales, sa se reabiliteze aceasta linie si nu 900 cum ar fi logic.Pentru a rentabililiza cat decat, ISTER ar trebuii sa fie neutru din acest punct de vedere, fiind tren de noapte nu ar mai trebuii sa opreasca in toate orasele.
ISTER: BGN,Ploiesti,Sinaia,Predeal,Brasov,Arad, Curtici . 2 dormitoare, 2 cusete si 1 vagon clasa. Seara pana in ora 23 sa ajunga la Brasov cu toate opririle de rigoare si gata pana dimineata.Numai asa isi atinge scopul aceasta magistrala, adica timp scurt de la orasele amintite catre Budapesta. La introducerea lui initial era tren conceput sa lege cele 2 capitale fara prea multe opriri si la acea vreme chiar era EN dar si faptul ca pe langa el erau si alte rapide internationale care opreau in alte orasele din parcurs facea ca acest tren superior sa fie cu adevarat superior si destinat doar legarii celor 2 capitale. La acea vreme seara din Bucuresti pleca Ister, dupa care Karpaty si parca mai era Muntenia care venea de la Galati pentru Budapesta, deci trenuri multe doar ca se intampla in anii 95/96/97 cand inca erau multi calatori si avioanele nu erau ieftine. Acum sunt alte vremuri si am ramas cu 2 internationale dar cand se va termina linia cu siguranta va pleca mult mai tarziu din Bucuresti si dimineata ajunge la destinatie, asa e normal nu sa doarma pe drum. Legat de reabilitare, mi se parea mult mai corect sa fi modernizat linia 200 cap coada, Brasov-Curtici. |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 02 Oct 2016, 00:37 | |
| Da, erau alte timpuri, cu autoturisme mai puţine, cu câteva autocare şi doar avioane fără low cost. Au rămas doar aceste două internaţionale mari, iar din EN cu câteva opriri ISTER s-a făcut un fel de "accelerat". Spre Vest din Bucureşti mai este mai nou şi acest Criş/Valahia, lovit mereu în timpi pe M900. Consider bună propunerea ca DACIA (de demult Orient-Express) să fie trasat pe M300, iar ISTER prin Sibiu. Dacia să ia la rănd oraşe şi orăşele, inclusiv Copşa Mică ca nod. Ister-ul pentru Sebeş, Sibiu, Făgăraş şi Codlea. Iar pentru varianta sudică o prelungire a Valahiei pănă la Constanţa şi re-rebotezat OVIDIU (şi aşa îi "dorm" vagoanele beauty sleep toată ziua în Griviţa). Şi făcut cu circulaţie permanentă, evident. Pentru Cluj-Oradea reinventarea lui Balt-Orient Express sub altă formă. Cu plecare din GDN via Episcopia Bihor pentru Budapesta-Praga, poate chiar Berlin. Şi cu grupă de Varşovia detaşată la Breclav. Legate grupele la ce trenuri se decid la consultări cu partenerii. Aşa am rezolva şi Braşov cu Sighişoara ajunse la Budapesta prin Cluj şi Episcopia, mai ales că şantierul pe M300 va mai dura mulţi ani pe segmentul dintre cele două oraşe. Astfel am reveni "acasă" în spaţiul european feroviar, măcar cât mai durează lucrările prin şantiere. Apoi mai vedem.
De acord, desigur că sunt de acord că trebuia investit serios în M200. Să rămână cu adevărat o magistrală şi de la Braşov până la Vinţ. Cum e acum sincer jalnic, şi partea proastă că poate fi şi mai rău - cât ne-a trebuit să reparăm un amărât de mic pod. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 02 Oct 2016, 15:19 | |
| Nu se justifica enonomic reabilitarea prin Fagaras-Sibiu-Vintu pentru ca traficul de marfa este extrem de slab. In schimb prin prin Blaj si Coslariu circula foarte multe marfare Simleul Silvaniei/Zalau Nord/Dej/Cluj Napoca Est - Ploiesti Est/Nord/Brazi/Capul Midia/Constanta/Agigea, etc, etc, am dat doar cateva exemple. Ar trebui si voi sa intelegeti ca Marfa e baza si nu Calatorii, si ca la finalizarea lucrarilor n-or sa se apuce nemtii si austriecii sa trimita trenuri de calatori la Bucuresti doar de dragul ca vom avea linii de 160. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 02 Oct 2016, 15:48 | |
| Pai stai putin, daca vine marfarul ala amarat de la Cluj spre Ploiesti nu mai intra pe 300 din Teius ci mergea jos pana inainte de Vintu unde si asa au construit racord direct dupa care spre Sibiu pe linia modernizata, deci putea marfarul ala sa mearga bine mersi pe 200 si nu pe 300. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3790 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 02 Oct 2016, 16:03 | |
| - Vitosa a scris:
- prin Blaj si Coslariu circula foarte multe marfare Simleul Silvaniei/Zalau Nord/Dej/Cluj Napoca Est - Ploiesti Est/Nord/Brazi/Capul Midia/Constanta/Agigea, etc, .
Din ce descrii tu, era mult mai logic un racord de vreo 40 de kilometri între Războieni și Mediaș. Ce sens are să reabilitezi Blaj - Orăștie, dacă trenurile tale merg de la Câmpia Turzii la Brașov, din câte spui tu? În realitate, ceea ce reabilitezi este București - Budapesta, iar maniera asta de a justifica ocolul este doar rezultatul unui mod încâlcit de gândire. Exact același mod de gândire care duce pe la Giarmata traficul rutier de la Deva la Nădlac. Pasagerii poți să-i plimbi prin Coșlariu fără să le iei bani în plus, dar unii dintre ei n-or să fie dispuși să stea cu orele în tren, chiar dacă e gratis. Iar CFR va continua să rămână aceeași gaură neagră, pentru că plimbatul trenurilor între Arad și București prin Coșlariu presupune totuși nște costuri. Dacă toate avioanele Paris - București ar face escale la Munchen, Viena și Budapesta, ți s-ar părea logic? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 02 Oct 2016, 23:03 | |
| S-a ales din mai multe motive varianta prin Sighişoara în locul celei prin Sibiu... s-a dorit să poată conecta toată ţara, terenul să fie stabil şi să nu necesite atât de multe exproprieri. Plus că e şi electrificat şi chiar dacă schimbi substaţiile de tracţiune, ai deja unde să le amplasezi şi pe unde să tragi cablurile.
Pe când M200 e simplă, neelectrificată şi mai are şi probleme cu alunecările de teren. _________________ :TTT:
|
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3790 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 03 Oct 2016, 00:17 | |
| - Dr2005 a scris:
- ... s-a dorit să poată conecta toată ţara .
Absolut de-acord, ăsta a fost motivul real, dar filozofia aflată la baza acestui motiv e greșită. Gândirea asta este caracteristică pentru mentalitatea rurală, e potrivită în economia rurală și e atât de răspândită în România încât toată lumea o consideră normalitate. Sigur că discuția e superfluă acum, toate angajamentele sunt deja asumate, iar tunelurile alea vor fi gata într-un sfârșit, chiar dacă asta va însemna că se va circula cu 10 mai târziu pe întreaga linie reabilitată. Problema e că ăștia 10 ani nu ni-i mai dă nimeni înapoi, asta e partea pe care funcționarii din CFR sau din MT n-or s-o înțeleagă niciodată. Ei vor ajunge cu 10 ani mai aproape de pensie, unii dintre ei se vor fi pensionat de mult când vor fi gata tunelurile alea, dar deteriorarea de imagine pe care transportul feroviar va continua să o cunoască în următorii 10 ani nu va putea fi compensată cu nimic. Pasagerii vor continua să migreze spre alte mijloace de transport, iar trenul va rămâne din ce în ce mai mult privit ca un mijloc arhaic de transport de persoane. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 03 Oct 2016, 02:10 | |
| Aceste lucruri se intampla pentru ca majoritatea angajatilor feroviari sunt slab pregatiti profesional, ar trebui sa fie vanzatori, operatori calculator, eventual paznici, femei de serviciu, si sunt plictisiti, slab motivati, vor sa iasa mai repede la pensie. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 03 Oct 2016, 09:00 | |
| La 2.50 lei/mp cit le da pe exproprieri nu cred ca erau o problema.
Cred insa varianta ca linia dubla si gata electrificata a contat in alegerea rutei de modernizat. pe de alta parte e posibil ca cineva din factorii de conducere sa isi fi dat seama ca in prezent romania nu este capabila sa construiasca o linie pe un teren asa cum e cel de pe linia 200 si nu si-au mai batut capul. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |