| IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
|
+24bobi Luna marius664 alex.barac.5 Adrian78 cristi ar Jurnal Feroviar COSTACHE MIHAIL dan tm decward Amiralul laurentzu mielutu zburator Vitosa riciu AeroX ets2oltromânia Katalyn cardinal baiazid Dr2005 cristy79 Adirmvl Nesebar 28 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Dum 26 Iul 2020, 14:35 | |
| - Dr2005 a scris:
- Vitosa a scris:
Ca grupă atașată la tren 1994 ar însemna să plece din Sibiu pe la un 22.30 maxim ora 23.00 (face 5 ore Sibiu - Craiova) dar nu asta ar fi fost problema (sau poate ar fi fost dar din alt punct de vedere -> necesarul de vagoane și garnituri) ci care ar fi varianta înapoi Mangalia - Sibiu ? Ia să te văd cum il vezi tu ? Mda, acum văd că la retur nu ar avea cu ce să vină. În situaţia asta, ţinând cont că Sibiul oricum mai are un tren de litoral (1928/9), nu era mai simplu să rămână un Desiro (Sibiu-) Rm. Vâlcea - Caracal şi cu legătură la/de la sezonierul de Timişoara? Oricum nu va avea niciodată călători pentru mai mult de jumătate de vagon. Mai are încă un tren dar care și ăla are destule minusuri. Între Sibiu și Brașov dar și invers are rol de tren R. Are doar 4 vagoane, deci amesteci și navetiștii și turiștii. Se opreste la Constanța și tren mai departe ai abia după o oră de stat în gară. Problema se mai pune și în felul următor, mulți preferă restul stațiunilor de pe litoral Eforie N/S, Costinești, Neptun, Mangalia, clar neoferindu-le tren direct aceștia a-l doilea drum il optează cu autocarul. Și îți mai răspândește și vestea că nu ai tren direct, și cum spunea și fostul director Szentes călătorul pierdut cu greu îl mai convingi să revină la tren. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Lun 27 Iul 2020, 00:43 | |
| Vitosa, nu te injur, dom'le, de ce sa o fac? Dar mecanicii si nasii cred ca te injura, mai ales daca tot ei se si intorc cu el. In alta ordine de idei m-am nimerit azi in dreptul haltei Ostroveni cand trecea 1923 si... Eu am reusit sa vad toate locurile de la parter si locurile din dreapta trenului, de la etaje. Maximum 15 calatori. In sfertul de tren pe care nu l-am acoperit cati sa mai fi fost? Hai sa zic inca 10, ca nu pun de la mine, dar nu erau. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Lun 27 Iul 2020, 20:35 | |
| Despre ce eficiență vorbești tu când ei din lipsă de automotoare tîrîie EA/DA/LDH cu 1-2 vagoane că nu are cine să le repare ? Dacă la 1 decembrie vor mai fi funcționale măcar jumătate dintre cele 120 să zicem săru'mâna. Iar cu ARF-ul las-o mai moale că măcăne. Ăia nu sînt în stare să cumpere o mână de rame electrice d'apoi să mai rezolve problema de care spui. Cine știe și mâna aia de angajați pilele cui sînt și trebuie să mănânce și ei o pâine... Pst, nici următorul guvern/formațiune politică ce se va afla la guvernare nu va rezolva problemele CFR ! Tre' să trăiești într-o bulă sau pe altă lume ca să nu vezi ce se întâmplă în țara asta și care sînt interesele tuturor claselor politice. De 15 ani n-au avut interes să refacă podul de la Grădiștea, n secții feroviare închise, și multe altele... |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Lun 27 Iul 2020, 22:05 | |
| Câte proceduri de achiziţie de R7 sau R8 de Desiro au fost în ultimii ani? În afară de fiascoul cu Remarul. Până şi la Malaxe aşteaptă să cadă jumate înainte să lanseze procedura, deşi Petroutilaj lucrează bine. Cine ar fi trebuit să organizeze aceste proceduri? A, stai, banii se duc în 20-68-uri şi 20-49-uri şi în cârpit EA-uri. Pentru astea au fost bani.
Licitaţia ARF e blocată în instanţă. Ce vină are ARF-ul aici, câtă vreme la noi toţi sunt contestatari de profesie, iar instanţele dau termene de pe un an pe altul? Un banal litigiu de muncă pentru câţiva lei neacordaţi la salariu a durat 2 ani şi jumătate, iar în ziua şedinţei, completul avea pe rol 38 de dosare. Fă tu calculul cât durează un litigiu pentru o licitaţie de câteva sute de milioane de euro, că tot la Curtea de Apel a ajuns şi ăla.
Pentru Grădiştea nu s-a prezentat nimeni la prima licitaţie, deşi e proiectul aprobat. S-a făcut a doua şi s-a prezentat Porr. Dacă totul merge bine, în octombrie se semnează contractul, ceea ce înseamnă că în vreo 2 ani de la semnare ar putea fi gata podul. Şi dacă nu mă crezi pe mine pe cuvânt, poţi verifica în SICAP - https://e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100110554/ _________________ :TTT:
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mier 29 Iul 2020, 20:11 | |
| Nu se pune problema că nu te-aș crede, dar de ce la nivel de minister au trebuit să treacă 15 ani (+ alți doi durata lucrărilor -> minim adaug eu) ca să se ajungă la etapa asta ? Linia 902 nu era importantă strategic ? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Joi 30 Iul 2020, 16:16 | |
| Linia 902 e în concesiunea CFR pe 49 de ani, începând din 1998, deci CFR S.A. trebuie să o facă. OUG 109/2011, art. 4 interzice în mod expres orice implicare a ministerului în modul de funcţionare a CFR. Că unii o fac, e altă mâncare de peşte şi o fac pe barba lor. _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 31 Iul 2020, 08:50 | |
| Dar CFR este a Statului Român. Care stat este reprezentat de ministerul transporturilor. Adica am vazut oe site ca pe hotarîrile AGA asa scrie ,,reprezentantul MT "
iarasi justificari.
|
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 31 Iul 2020, 14:25 | |
| - dan tm a scris:
-
iarasi justificari.
de doi bani ... |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 31 Iul 2020, 20:43 | |
| https://www.cfrcalatori.ro/comunicate/modificari-temporare-in-circulatia-trenurilor-pentru-efectuarea-de-lucrari-la-infrastructura-feroviara-pe-sectiunea-slatina-piatra-olt/ |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Sam 08 Aug 2020, 19:43 | |
| Acum ce compunere are grupa de Sibiu? |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Sam 08 Aug 2020, 20:55 | |
| - Adirmvl a scris:
- Acum ce compunere are grupa de Sibiu?
Aceleasi 3 etajate: 26-16, 36-16, 26-16 |
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Dum 09 Aug 2020, 09:02 | |
| Din seara asta / de mâine se schimbă. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Dum 09 Aug 2020, 20:30 | |
| Se schimbă datorită faptului că trenul la care le vor atașa (IR1992/1991) are livretul de 140 km/h. În alte prilejuri au mai fost dăți să le zic așa când vagoane de vmax mai mică decât prevedea livretul trenului s-au dat la trenuri iar trenul respectiv a circulat fie cu OC și vmax aferentă pentru cât erau omologate boghiurile vagoanelor respective fie cu alt număr (din gama de numere 12000) și bineînțeles viteza aferentă. Chiar în mersul trecut stația Constanța avea zile când suplimenta cu vagoane din seria 11/21-31 (vmax 140) trenuri cu livret de 150, chiar și de 160 au fost cazuri, bineînțeles că i-au schimbat trenului numărul de mers și viteza. Pentru acest sezonier Sibiu - Pitești - Mangalia lucrurile se vor schimba (compunerea lui se va schimba vreau să zic) doar atunci când pe București - Constanța livretul lui va prevede o viteză mai mare decât 120 km/h. Atât are în prezent dar și de atâția ani de când există el. Cât timp va fi trasat cu 120 e clar că în compunerea lui vor exista vagoane seria 26/36-16. |
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Lun 10 Aug 2020, 00:34 | |
| Toata treaba e sa se renunte la conceputul asta fandosit de "Trenul Tineretului" si sa existe separat un tren cu etajate Bucuresti - Mangalia si cu asta s-a rezolvat tot. Sa faca pentru el ce livret vor dori. Sa-i puna si Malaxa, sa-l faca de 70 km/h. Nici nu-mi pasa. E destinat pentru gratuitati un astfel de tren.
Inainte mai intelegeam combinatia cu etajatele, pana si mai toate Regio-urile aveau la Pitesti etajate dinspre Bucuresti. Iar trenul sezonier in sine era IEFTIN. Era. Avea si rang Regio Express. Acum RE-ul a ajuns mai mult cam orice Regio la care poti rezerva loc.
Acum e chiar aiurea sa le mai bagi oamenilor etajate pe gat la tren de litoral. E o ruta batjocorita cu buna stiinta. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Lun 10 Aug 2020, 08:54 | |
| Am stat o saptamina in Caciulata, am mai trecut pe la ,,gara" Pausa si nu prea erau calatori in trenul asta pentru litoral.
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
| |
|
| |
| IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
|