Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia

In jos 
+24
bobi
Luna
marius664
alex.barac.5
Adrian78
cristi ar
Jurnal Feroviar
COSTACHE MIHAIL
dan tm
decward
Amiralul
laurentzu
mielutu zburator
Vitosa
riciu
AeroX
ets2oltromânia
Katalyn
cardinal
baiazid
Dr2005
cristy79
Adirmvl
Nesebar
28 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21  Urmatorul
AutorMesaj
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6763
Data de inscriere : 25/05/2012

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 18 Icon_minitime23/07/20, 09:31 pm

Avand in vedere ca se va inchide sectia Slatina - Piatra Olt de pe 10 august incolo pentru inlocuirea podului peste Olt, sezonierul asta va fi spart in doua.
Pitesti - Mangalia, tot cu etajatele, acelasi program.
Sibiu - Craiova - Mangalia, grupa la sezonierul timisorean, iar acesta nu va avea etajate. Macar numai in astfel de situatii vede si trenul asta o compunere putin mai umana decat etajatele diabolice pe timp de noapte.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 18 Icon_minitime23/07/20, 11:59 pm

Da, il trece la 2 vag serie 20-68 Very Happy
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6763
Data de inscriere : 25/05/2012

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 18 Icon_minitime24/07/20, 12:02 am

Asa pare pe un sens. Vagon de 80 locuri, iar pe celalalt sens pare salon AVA.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 18 Icon_minitime24/07/20, 09:29 am

Nu era mai bună grupa la 1994? Sezonierul de Timişoara, anii trecuţi mai venea la limita tonajului şi de la Timişoara.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 18 Icon_minitime24/07/20, 11:44 am

Normal, de ce sa-l duca direct la Caracal, cand poate ajunge si la Craiova?
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6763
Data de inscriere : 25/05/2012

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 18 Icon_minitime24/07/20, 12:16 pm

Nu cred ca se mai pune problema in acest sezon. Razz
Daca ar fi fost un mers obisnuit clar era grupa din Caracal.
Dar aici e vorba de o situatie mai exceptionala. Poate aflam mai multe cu timpul.
Combinatia e totusi interesanta, adica puteau sa-l anuleze de tot si nu-si mai bateau capul.
Ce nu inteleg insa e de ce nu-l limiteaza la Slatina? Pare ca portiunea Pitesti - Slatina ramane fara sezonier.
Poate vor sa se limiteze la o singura garnitura? Sa vina de la Mangalia la Pitesti si apoi aceeasi garnitura sa se intoarca?
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18745
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24321
Data de inscriere : 05/10/2010

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 18 Icon_minitime24/07/20, 08:09 pm

Eu am zis demult ca trenul ala trebuia spart in doua un tren Sibiu Constanta chiar si grupa la 1994 si tren separat Pitesti Mangalia dar noua ne place doua rebrusari in 200 de km cu manevranti cu retevisti si tot tacamul
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 18 Icon_minitime24/07/20, 09:39 pm

Asa e normal sa circule cum e acum, fara grupa la alt tren, va fi grupa ca se lucreaza la podul peste Olt dar in rest asa ramane via Slatina ca si pe aici trebuie tren spre litoral si poate la anul primeste si ceva compunere mai faina.

Grupa asta ce va fi din 10 August normal era sa fie cu detasare/atasare in Caracal, ce rost are ocolul prin Craiova nu inteleg, dar intortocheate sunt caile domnului(ferate)

Zeci de ani cat a mers 1735/1736 (335/336) Bucuresti-Pitesti-Slatina-Valcea-Sibiu-Copsa Mica-Cluj si retur cum a fost, era un tren minunat pana a venit cineva la butoane si a zis ca mai bine Valea Oltului sa fie monopol auto sa castige doar firmele de autocare si atunci au disparut din peisaj acceleratele de pe 201, apoi au parut sagetile obosite la vremea aia in rang de IC de care nu se apropia prea multa lume plus ca circulau Craiova-Sibiu-Craiova si cine vroia la Bucuresti nu statea sa schimbe trenuri cand avea autocar direct, uite asa pe Valea Oltului s-a ajuns ca autocarele sa sa faca legea iar trenul sa fie o trista amintire ca si in prezent de altfel.

Pe 201 erau 3 Accelerate cu ani grei in spate de istorie care au fost omorate fara mila.

335/336(1735/1736) Bucuresti-Slatina-Valcea-Sibiu-Copsa-Cluj si retur
231/232(1721/1722) Bucuresti-Caracal-Valcea-Sibiu si retur(la inceputul anilor 80 circula pana la Deva, multi nici nu stiu acest aspect)
255/256(1921/1922) Craiova-Valcea-Fagaras-Miercurea Ciuc-Comanesti-Bacau-Iasi si retur(in Podu Olt detasa grupa Craiova-Sibiu si atasa grupa Sibiu-Iasi, retur la fel detasa Iasi-Sibiu si atasa Sibiu-Craiova)

Trenuri adevarate a avut CFR-ul in anii de glorie, acum au mai ramas niste sageti obosite, cica tren.

_________________
595423IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 18 Bdeem_8496_aIR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 18 Bdeem_8496_aIR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 18 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 18 Icon_minitime26/07/20, 09:51 am

Dr2005 a scris:
Nu era mai bună grupa la 1994? Sezonierul de Timişoara, anii trecuţi mai venea la limita tonajului şi de la Timişoara.
Ca grupă atașată la tren 1994 ar însemna să plece din Sibiu pe la un 22.30 maxim ora 23.00 (face 5 ore Sibiu - Craiova) dar nu asta ar fi fost problema (sau poate ar fi fost dar din alt punct de vedere -> necesarul de vagoane și garnituri) ci care ar fi varianta înapoi Mangalia - Sibiu ? Ia să te văd cum il vezi tu ?

La limita tonajului de la Timișoara nu avea cum deoarece mai primea (și primește și în prezent) grupe de câte două vagoane și de la Reșița respectiv Deva, iar cu 15 vagoane să fi avut nu l-am mai vazut de nici nu mai țin minte de când. Cam pe la 11-12 vagoane "s-a oprit". În mersul actual (până azi cel puțin) are 7 de la Tm, două de la Reșița și două de la Deva.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 18 Icon_minitime26/07/20, 09:54 am

Adirmvl a scris:
Normal, de ce sa-l duca direct la Caracal, cand poate ajunge si la Craiova?
Ca să-l ducă la Caracal ar fi însemnat să-i fi pus staționare trenului 1992 alte 15 - 20 de minute, pe când dacă tot le are la Craiova (20') fac manevra acolo (+ grupa de la Deva tren 1926).
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 18 Icon_minitime26/07/20, 09:56 am

Adrian78 a scris:
Eu am zis demult ca trenul ala trebuia spart in doua un tren Sibiu Constanta chiar si grupa la 1994 si tren separat Pitesti Mangalia dar noua ne place doua rebrusari in 200 de km cu manevranti cu retevisti si tot tacamul
De acord cu tine dar vreau de la tine să schițezi și varianta de întoarcere Mangalia - Sibiu.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 18 Icon_minitime26/07/20, 11:00 am

AeroX a scris:
Nu cred ca se mai pune problema in acest sezon. Razz
Daca ar fi fost un mers obisnuit clar era grupa din Caracal.
Dar aici e vorba de o situatie mai exceptionala. Poate aflam mai multe cu timpul.
Combinatia e totusi interesanta, adica puteau sa-l anuleze de tot si nu-si mai bateau capul.
Ce nu inteleg insa e de ce nu-l limiteaza la Slatina? Pare ca portiunea Pitesti - Slatina ramane fara sezonier.
Poate vor sa se limiteze la o singura garnitura? Sa vina de la Mangalia la Pitesti si apoi aceeasi garnitura sa se intoarca?
De ce nu-l limitează la Slatina? Pentru că în varianta de mers din mersul actual necesarul de garnituri locomotive și personal mecanici + nași ar fi fost mult mai mare. Iar să-l limiteze la doar o singură garnitură ar fi însemnat la varianta să rămână ca în prezent Slatina 23.20 - Mangalia 8.05 să-l facă pe retur ceva de genul Mangalia plecare 11.10 - Constanța sosire 12.40 (vezi tren R8806 care de fapt e garnitura trenului 1924-1 adusă la Constanța pentru salubrizare și întoarsă înapoi la Mangalia cu tren 8801 pentru a-l forma pe 1923-2) și mai departe estimat ceva de genul Constanța plecare 13.00 - București Nord 15.37 - 16.00, Pitesti sosire 17.58 plecare 18.18 (pe distanța Chitila - Titu nu poate fi trasat pe fir 2 deoarece din sens opus pe firul ăla vin 1894, 15162, 15164, și mai era și 9110 dar care până la toamnă e anulat -> vedeți și voi cum compania de Stat se dă la o parte pentru a face loc privaților ? Idem și trenurile 1932, 1962, trasate mult mai devreme pentru a face loc privaților Astra Transcarpatic respectiv Regio Călători. Ceea ce nu văd chiar un lucru rău trasarea lor mai devreme, dar așa ca idee cum se dă la o parte pentru a face loc privaților!), revin la ideea de bază Pitești plecare 18.18, Slatina sosire 19.59
Cu toate că aș fi optat ca 1923-2 să fi mers până la Piatra Olt sosire 20.21 iar 1924 plecare 22.58, de ce insist la varianta asta e că ar exista posibilitatea ca dacă Pitestiul nu ar avea disponibili mecanici și nași (zic de prestația în relația Pitesti - Slatina - Piatra Olt) atunci ar exista (și există) posibilitatea ca cei de la punct de lucru Piatra Olt să asigure personal de tren.

Da există și posibilitatea asta cu limitarea lui la stația Pitesti și folosirea unei singure garnituri de tren în loc de două în prezent. Deși mi-ar părea rău ca Slatina să rămână fără tren sezonier.

Mai vreau să prezint în varianta mea (nu cea a CFR Călători)
cam cum ar putea arăta mersul acestui sezonier în perioada cât timp linia e închisă pentru înlocuirea acelui pod.
Ramura de la tren 1991 o văd așa
Craiova 4.06, Râmnicu Vâlcea 6.33/6.45, Sibiu 9.17

Ramura pentru tren 1992
Sibiu 20.03, Râmnicu Vâlcea 22.39/22.41, Craiova 1.00
Aici o să mă înjure nițel Adi de la Vâlcea (nu manelistu Razz ) trenului 1738 ar urma să-i fie modificată sosirea în Râmnicu Vâlcea o oră mai târziu (23.39), dar pentru o perioadă atât de scurtă nu cred că ar fi un capăt de țară zic eu.

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 18 Icon_minitime26/07/20, 01:51 pm

Vitosa a scris:
Dr2005 a scris:
Nu era mai bună grupa la 1994? Sezonierul de Timişoara, anii trecuţi mai venea la limita tonajului şi de la Timişoara.
Ca grupă atașată la tren 1994 ar însemna să plece din Sibiu pe la un 22.30 maxim ora 23.00 (face 5 ore Sibiu - Craiova) dar nu asta ar fi fost problema (sau poate ar fi fost dar din alt punct de vedere -> necesarul de vagoane și garnituri) ci care ar fi varianta înapoi Mangalia - Sibiu ? Ia să te văd cum il vezi tu ?
Mda, acum văd că la retur nu ar avea cu ce să vină. În situaţia asta, ţinând cont că Sibiul oricum mai are un tren de litoral (1928/9), nu era mai simplu să rămână un Desiro (Sibiu-) Rm. Vâlcea - Caracal şi cu legătură la/de la sezonierul de Timişoara? Oricum nu va avea niciodată călători pentru mai mult de jumătate de vagon.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 18 Icon_minitime26/07/20, 01:54 pm

Nu nu era simplu deloc dezastro cu schimbare, trebuie tren/grupa DIRECTA!!!!

_________________
595423IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 18 Bdeem_8496_aIR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 18 Bdeem_8496_aIR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 18 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 18 Icon_minitime26/07/20, 02:05 pm

@Dr2005 cum nu ar avea cu ce tren să vină înapoi? Cu 1991-2/1991 care nu circulă deloc la compunerea maximă de 15 vagoane.
Și cum zice și karpaty musai trebuie să existe tren/grupă DIRECTĂ, dar cu vagoane decente nu cu etajate. Cum pentru Reșița și Deva s-au putut găsi vagoane decente rangului IR așa și pentru sezonierul de Sibiu via Râmnicu Vâlcea i se pot găsi două vagoane bune și demne rangului de tren IR. Mai ales acu că nu mai are nicio ofertă !
Sus In jos
Continut sponsorizat





IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 18 Icon_minitime

Sus In jos
 
IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia
Sus 
Pagina 18 din 21Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia
» IR 1688/1687 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia
» IR 10192/10196/10198 Timisoara Nord/Deva/Resita Nord - Mangalia
» IR 1696: Timisoara Nord - Craiova - Videle - Bucuresti Nord - Mangalia
» Ramnicu Valcea - Sibiu 12.08.2009

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI SEZONIERE-
Mergi direct la: