| IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
|
+24bobi Luna marius664 alex.barac.5 Adrian78 cristi ar Jurnal Feroviar COSTACHE MIHAIL dan tm decward Amiralul laurentzu mielutu zburator Vitosa riciu AeroX ets2oltromânia Katalyn cardinal baiazid Dr2005 cristy79 Adirmvl Nesebar 28 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia 23/07/20, 09:31 pm | |
| Avand in vedere ca se va inchide sectia Slatina - Piatra Olt de pe 10 august incolo pentru inlocuirea podului peste Olt, sezonierul asta va fi spart in doua. Pitesti - Mangalia, tot cu etajatele, acelasi program. Sibiu - Craiova - Mangalia, grupa la sezonierul timisorean, iar acesta nu va avea etajate. Macar numai in astfel de situatii vede si trenul asta o compunere putin mai umana decat etajatele diabolice pe timp de noapte. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia 23/07/20, 11:59 pm | |
| Da, il trece la 2 vag serie 20-68 |
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia 24/07/20, 12:02 am | |
| Asa pare pe un sens. Vagon de 80 locuri, iar pe celalalt sens pare salon AVA. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia 24/07/20, 09:29 am | |
| Nu era mai bună grupa la 1994? Sezonierul de Timişoara, anii trecuţi mai venea la limita tonajului şi de la Timişoara. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia 24/07/20, 11:44 am | |
| Normal, de ce sa-l duca direct la Caracal, cand poate ajunge si la Craiova? |
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia 24/07/20, 12:16 pm | |
| Nu cred ca se mai pune problema in acest sezon. Daca ar fi fost un mers obisnuit clar era grupa din Caracal. Dar aici e vorba de o situatie mai exceptionala. Poate aflam mai multe cu timpul. Combinatia e totusi interesanta, adica puteau sa-l anuleze de tot si nu-si mai bateau capul. Ce nu inteleg insa e de ce nu-l limiteaza la Slatina? Pare ca portiunea Pitesti - Slatina ramane fara sezonier. Poate vor sa se limiteze la o singura garnitura? Sa vina de la Mangalia la Pitesti si apoi aceeasi garnitura sa se intoarca? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia 24/07/20, 08:09 pm | |
| Eu am zis demult ca trenul ala trebuia spart in doua un tren Sibiu Constanta chiar si grupa la 1994 si tren separat Pitesti Mangalia dar noua ne place doua rebrusari in 200 de km cu manevranti cu retevisti si tot tacamul |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia 24/07/20, 09:39 pm | |
| Asa e normal sa circule cum e acum, fara grupa la alt tren, va fi grupa ca se lucreaza la podul peste Olt dar in rest asa ramane via Slatina ca si pe aici trebuie tren spre litoral si poate la anul primeste si ceva compunere mai faina.
Grupa asta ce va fi din 10 August normal era sa fie cu detasare/atasare in Caracal, ce rost are ocolul prin Craiova nu inteleg, dar intortocheate sunt caile domnului(ferate)
Zeci de ani cat a mers 1735/1736 (335/336) Bucuresti-Pitesti-Slatina-Valcea-Sibiu-Copsa Mica-Cluj si retur cum a fost, era un tren minunat pana a venit cineva la butoane si a zis ca mai bine Valea Oltului sa fie monopol auto sa castige doar firmele de autocare si atunci au disparut din peisaj acceleratele de pe 201, apoi au parut sagetile obosite la vremea aia in rang de IC de care nu se apropia prea multa lume plus ca circulau Craiova-Sibiu-Craiova si cine vroia la Bucuresti nu statea sa schimbe trenuri cand avea autocar direct, uite asa pe Valea Oltului s-a ajuns ca autocarele sa sa faca legea iar trenul sa fie o trista amintire ca si in prezent de altfel.
Pe 201 erau 3 Accelerate cu ani grei in spate de istorie care au fost omorate fara mila.
335/336(1735/1736) Bucuresti-Slatina-Valcea-Sibiu-Copsa-Cluj si retur 231/232(1721/1722) Bucuresti-Caracal-Valcea-Sibiu si retur(la inceputul anilor 80 circula pana la Deva, multi nici nu stiu acest aspect) 255/256(1921/1922) Craiova-Valcea-Fagaras-Miercurea Ciuc-Comanesti-Bacau-Iasi si retur(in Podu Olt detasa grupa Craiova-Sibiu si atasa grupa Sibiu-Iasi, retur la fel detasa Iasi-Sibiu si atasa Sibiu-Craiova)
Trenuri adevarate a avut CFR-ul in anii de glorie, acum au mai ramas niste sageti obosite, cica tren. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia 26/07/20, 09:51 am | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu era mai bună grupa la 1994? Sezonierul de Timişoara, anii trecuţi mai venea la limita tonajului şi de la Timişoara.
Ca grupă atașată la tren 1994 ar însemna să plece din Sibiu pe la un 22.30 maxim ora 23.00 (face 5 ore Sibiu - Craiova) dar nu asta ar fi fost problema (sau poate ar fi fost dar din alt punct de vedere -> necesarul de vagoane și garnituri) ci care ar fi varianta înapoi Mangalia - Sibiu ? Ia să te văd cum il vezi tu ? La limita tonajului de la Timișoara nu avea cum deoarece mai primea (și primește și în prezent) grupe de câte două vagoane și de la Reșița respectiv Deva, iar cu 15 vagoane să fi avut nu l-am mai vazut de nici nu mai țin minte de când. Cam pe la 11-12 vagoane "s-a oprit". În mersul actual (până azi cel puțin) are 7 de la Tm, două de la Reșița și două de la Deva. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia 26/07/20, 09:54 am | |
| - Adirmvl a scris:
- Normal, de ce sa-l duca direct la Caracal, cand poate ajunge si la Craiova?
Ca să-l ducă la Caracal ar fi însemnat să-i fi pus staționare trenului 1992 alte 15 - 20 de minute, pe când dacă tot le are la Craiova (20') fac manevra acolo (+ grupa de la Deva tren 1926). |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia 26/07/20, 09:56 am | |
| - Adrian78 a scris:
- Eu am zis demult ca trenul ala trebuia spart in doua un tren Sibiu Constanta chiar si grupa la 1994 si tren separat Pitesti Mangalia dar noua ne place doua rebrusari in 200 de km cu manevranti cu retevisti si tot tacamul
De acord cu tine dar vreau de la tine să schițezi și varianta de întoarcere Mangalia - Sibiu. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia 26/07/20, 11:00 am | |
| - AeroX a scris:
- Nu cred ca se mai pune problema in acest sezon.
Daca ar fi fost un mers obisnuit clar era grupa din Caracal. Dar aici e vorba de o situatie mai exceptionala. Poate aflam mai multe cu timpul. Combinatia e totusi interesanta, adica puteau sa-l anuleze de tot si nu-si mai bateau capul. Ce nu inteleg insa e de ce nu-l limiteaza la Slatina? Pare ca portiunea Pitesti - Slatina ramane fara sezonier. Poate vor sa se limiteze la o singura garnitura? Sa vina de la Mangalia la Pitesti si apoi aceeasi garnitura sa se intoarca? De ce nu-l limitează la Slatina? Pentru că în varianta de mers din mersul actual necesarul de garnituri locomotive și personal mecanici + nași ar fi fost mult mai mare. Iar să-l limiteze la doar o singură garnitură ar fi însemnat la varianta să rămână ca în prezent Slatina 23.20 - Mangalia 8.05 să-l facă pe retur ceva de genul Mangalia plecare 11.10 - Constanța sosire 12.40 (vezi tren R8806 care de fapt e garnitura trenului 1924-1 adusă la Constanța pentru salubrizare și întoarsă înapoi la Mangalia cu tren 8801 pentru a-l forma pe 1923-2) și mai departe estimat ceva de genul Constanța plecare 13.00 - București Nord 15.37 - 16.00, Pitesti sosire 17.58 plecare 18.18 (pe distanța Chitila - Titu nu poate fi trasat pe fir 2 deoarece din sens opus pe firul ăla vin 1894, 15162, 15164, și mai era și 9110 dar care până la toamnă e anulat -> vedeți și voi cum compania de Stat se dă la o parte pentru a face loc privaților ? Idem și trenurile 1932, 1962, trasate mult mai devreme pentru a face loc privaților Astra Transcarpatic respectiv Regio Călători. Ceea ce nu văd chiar un lucru rău trasarea lor mai devreme, dar așa ca idee cum se dă la o parte pentru a face loc privaților!), revin la ideea de bază Pitești plecare 18.18, Slatina sosire 19.59 Cu toate că aș fi optat ca 1923-2 să fi mers până la Piatra Olt sosire 20.21 iar 1924 plecare 22.58, de ce insist la varianta asta e că ar exista posibilitatea ca dacă Pitestiul nu ar avea disponibili mecanici și nași (zic de prestația în relația Pitesti - Slatina - Piatra Olt) atunci ar exista (și există) posibilitatea ca cei de la punct de lucru Piatra Olt să asigure personal de tren. Da există și posibilitatea asta cu limitarea lui la stația Pitesti și folosirea unei singure garnituri de tren în loc de două în prezent. Deși mi-ar părea rău ca Slatina să rămână fără tren sezonier. Mai vreau să prezint în varianta mea (nu cea a CFR Călători) cam cum ar putea arăta mersul acestui sezonier în perioada cât timp linia e închisă pentru înlocuirea acelui pod. Ramura de la tren 1991 o văd așa Craiova 4.06, Râmnicu Vâlcea 6.33/6.45, Sibiu 9.17 Ramura pentru tren 1992 Sibiu 20.03, Râmnicu Vâlcea 22.39/22.41, Craiova 1.00 Aici o să mă înjure nițel Adi de la Vâlcea (nu manelistu ) trenului 1738 ar urma să-i fie modificată sosirea în Râmnicu Vâlcea o oră mai târziu (23.39), dar pentru o perioadă atât de scurtă nu cred că ar fi un capăt de țară zic eu. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia 26/07/20, 01:51 pm | |
| - Vitosa a scris:
- Dr2005 a scris:
- Nu era mai bună grupa la 1994? Sezonierul de Timişoara, anii trecuţi mai venea la limita tonajului şi de la Timişoara.
Ca grupă atașată la tren 1994 ar însemna să plece din Sibiu pe la un 22.30 maxim ora 23.00 (face 5 ore Sibiu - Craiova) dar nu asta ar fi fost problema (sau poate ar fi fost dar din alt punct de vedere -> necesarul de vagoane și garnituri) ci care ar fi varianta înapoi Mangalia - Sibiu ? Ia să te văd cum il vezi tu ? Mda, acum văd că la retur nu ar avea cu ce să vină. În situaţia asta, ţinând cont că Sibiul oricum mai are un tren de litoral (1928/9), nu era mai simplu să rămână un Desiro (Sibiu-) Rm. Vâlcea - Caracal şi cu legătură la/de la sezonierul de Timişoara? Oricum nu va avea niciodată călători pentru mai mult de jumătate de vagon. _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia 26/07/20, 01:54 pm | |
| Nu nu era simplu deloc dezastro cu schimbare, trebuie tren/grupa DIRECTA!!!! |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia 26/07/20, 02:05 pm | |
| @Dr2005 cum nu ar avea cu ce tren să vină înapoi? Cu 1991-2/1991 care nu circulă deloc la compunerea maximă de 15 vagoane. Și cum zice și karpaty musai trebuie să existe tren/grupă DIRECTĂ, dar cu vagoane decente nu cu etajate. Cum pentru Reșița și Deva s-au putut găsi vagoane decente rangului IR așa și pentru sezonierul de Sibiu via Râmnicu Vâlcea i se pot găsi două vagoane bune și demne rangului de tren IR. Mai ales acu că nu mai are nicio ofertă ! |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
| |
|
| |
| IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
|