Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani

In jos 
+134
cardinal
Vale_ntin
AeroX
Sabik
bobi
Capsuneanu
alliens
saint
aris86
Theo A.
florin94
laurentzu
neluadi
Andrei Cts
Theijs
deconectat
spiderpc
Katalyn
Semafor
buldozer2
mariushal
marius664
lifetec
Luca tgv
nokia2010
dan tm
mielutu zburator
92Dragos
MRBFCRB
stefan_br
Razvan Tudor
Adirmvl
ionutsever
spsdc7
florin29sv
membru dezactivat ,
ALEXCFR
Cont.dezactivat
calin941-2
stefanb.steff
@ndrey
DanyCfrPascani
Norbi
Simply18
baiazid
boldalexandru
KOSTYK
chatnoir401
NicuS
liviulav33
DUAL
sorin
riciu
kristi kkk
AlexandruC
kasapis2007
Luna
Katalin4653
Rarau
popovici
Kriszti219
Andrey_tm
Balto
bostanescu gigel
user dezactivat...
basa
manuela
iuli.hard
razvan - trenuri
cfr500
AlexD
nenuandrei
electrica912
Vitosa
AndiCFR
halmarius
alinx3330
Dr2005
DAS 2011
Adrian78
George33
MariusM
TVlad
falex
didinul
alexmorph3us
sorinucu
redeme
Mihay
iDorin
adycfrbucuresti
DPS
cont dezactivat .
alexandruh
ravers75
IonutChircu
VeV
danny96
ATM
ldh80
Cobra
cristi CFR
yo8scr
mureseanu_976
jionutz
ionutz85
Marius Iulian
Bogdan-CFR
mihaiuc
catalinu'
didi
cont inactiv
mi.tudor
Axwell21
srazvi
biokosmy
cata
Codrut1985
gica38
bogdan srl
Costin.H
mishu88
Nesebar
cortexedge
IonutCFR2009
membru inactiv
marius_catalin84
lovekomotive
Vlad
marius_m
Ionutz
Lde 2100
mardaryroby
myster2008
138 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 45, 46, 47 ... 56 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 46 Icon_minitimeLun 06 Apr 2015, 23:54

Povesti Doctore, e destul de ușor sa ramai fără frâne la tren. Îi faci 2-3 frânări suprapuse și ai epuizat efectul de frânare, iar dacă pui inversorul pe înapoi și cu locomotiva izolata îi faci roti pătrate și ajungi la suta de milioane pentru strunjire.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 46 Icon_minitimeMar 07 Apr 2015, 00:12

Dar te opreşti? Că asta contează, frâna în contracurent e ultima soluţie...
Dacă ai pierdut tot aerul din cilindrii de frână şi nu ai timp să mai aştepţi să se alimenteze... scoţi tot aerul din conducta de frână şi te duci sanie până te opreşti. Pe coborâre ar trebui să fie ,,frumos", parcă Unicomul a păţit-o prin Predeal (dar acolo vagoanele nu frânau din alt motiv, nu că erau defecte).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 46 Icon_minitimeMar 07 Apr 2015, 00:14

Dr2005 a scris:
Dar te opreşti? Că asta contează, frâna în contracurent e ultima soluţie...
Dacă ai pierdut tot aerul din cilindrii de frână şi nu ai timp să mai aştepţi să se alimenteze... scoţi tot aerul din conducta de frână şi te duci sanie până te opreşti. Pe coborâre ar trebui să fie ,,frumos", parcă Unicomul a păţit-o prin Predeal (dar acolo vagoanele nu frânau din alt motiv, nu că erau defecte).

Da, este descris evenimentul în acest raport
http://www.afer.ro/oifr/rap-finale-ro/Raport%20Investigare%20Predeal-Darste%2013%2004%202014.pdf
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 46 Icon_minitimeMar 07 Apr 2015, 08:32

Cum functioneaza sistemul ala de frinare fata de cel de la CFR?
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5563
Data de inscriere : 23/07/2012

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 46 Icon_minitimeMar 07 Apr 2015, 14:34

dan tm a scris:
Cum functioneaza sistemul ala de frinare fata de cel de la CFR?
La ce sistem te referi? Că peste tot in țara e același obligatoriu: frânarea automată.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 46 Icon_minitimeMar 07 Apr 2015, 14:57

NicuS a scris:
dan tm a scris:
Cum functioneaza sistemul ala de frinare fata de cel de la CFR?
La ce sistem te referi? Că peste tot in țara e același obligatoriu: frânarea automată.

Cred ca se referă la vagoanele cu frână proporțională, cele care au un ventil care comanda frână în funcție de încărcatura la fel ca vagoanele etajate, vagoanele cu frână proporțională nu au schimbator de regim gol / incarcat.


Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Mier 08 Apr 2015, 14:07, editata de 1 ori
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 46 Icon_minitimeMar 07 Apr 2015, 20:30

Da, ma refer la acele vagoane, cum sint pregatiti angajatii CFR sa lucreze cu ele? la cele transpuse se precizeaza in livret ,,frina nemoderabila" aici un mecanic a declarat ,,a efectuat o depresiune mai mare decât e prevăzut în regulament deoarece a mai remorcat astfel de trenuri cu vagoane platforme si a constatat că frâna automată intrămai greu în actiune"

practic a incalcat regulamentul



poate intreb o prostie dar cum se recunosc astea?

- in raport un mecanic declara ,,nu cunoaste ce este un astfel de vagon"

o intrebare colaterala, nu cumva cusetele aduse de RT la Intorsura Buzaului erau cu frina Oerlikon si nu au fost autorizate? atunci cum de circula astfel de vagoane de marfa?

Dr2005 a scris:
E greu să rămâi fără frâne la o locomotivă... să zicem că frâna pneumatică pică (deşi e imposibil). La electrică pui inversorul pe înapoi şi accelerezi, asta în cazul în care nu ai frână electrică. Sau laşi pantograful jos şi strângi frâna de mână. Sau faci cumva să rupi trenul (şocuri mari în tren sau, dacă e de persoane, îl pui pe naşu' să tragă nişte semnale de alarmă). Plus că vei fi băgat în prima gară pe linia de evitare, care e înfundată. Nu e ca în filmele de la Hollywood, unde traversează ăia juma' de stat cu trenul fără frâne.

Lasi pantograful si stringi frina de mina? raportul tocmai ce evidentiaza ca fiind fara tensiune a ramas fara aer in instalatie deci ce mai faceau cu frinele de mina?

Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6452
Data de inscriere : 26/09/2009

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 46 Icon_minitimeMier 08 Apr 2015, 09:52

dan tm a scris:
Da, ma refer la acele vagoane, cum sint pregatiti angajatii CFR sa lucreze cu ele? la cele transpuse se precizeaza in livret ,,frina nemoderabila" aici un mecanic a declarat ,,a efectuat o depresiune mai mare decât e prevăzut în regulament deoarece a mai remorcat astfel de trenuri cu vagoane platforme si a constatat că frâna automată intrămai greu în actiune"

practic a incalcat regulamentul



poate intreb o prostie dar cum se recunosc astea?

- in raport un mecanic declara ,,nu cunoaste ce este un astfel de vagon"

o intrebare colaterala, nu cumva cusetele aduse de RT la Intorsura Buzaului erau cu frina Oerlikon si nu au fost autorizate? atunci cum de circula astfel de vagoane de marfa?

Lasi pantograful si stringi frina de mina? raportul tocmai ce evidentiaza ca fiind fara tensiune a ramas fara aer in instalatie deci ce mai faceau cu frinele de mina?

Pai se stabileste prin norme tehnice interne si instructii cum se procedeaza ,iar efectuarea unei depresiuni mai mari nu inseamna ca a incalcat regulemanetul ,ci este vorba de experienta profesionala si despre cum a tinut trenul la verificarea eficacitatii franei automate.
Seful de tren declara ca nu cunoaste ce este acest vagon( dar destul si ala ,ca sa induca in eroare prin aratare si nota de frana !)
Da erau si nu difera cu mult ,fiind destul de compatibil acest tip de frana cu frana Ke,fiind si mai moderabila decat frana Ke , ,ele nu au fost autorizate probabil din alte cauze; vagoanele de marfa ( si unele de calatori ) circula( u) in baza de conventii ( intre administratiile de cale ferata nationale gen RDZ,SZD,UZ CFM cu CFR ,DB ,etc ) ,avand si norme tehnice de exploatare ( de care ziceam mai sus), ele au circulat ,circula si vor circula in continuare .
Lipsa tensiunii la LE duce la imposibilitatea de a produce aer pentru instalatia de frana,ceea ce duce mai devreme sau mai tarziu la epuizarea franei ,fapt pentru care trenul se opreste in prealabil si se asigura cu franele de mana care sunt prevazute in nota de frana pentru a fi stranse in acest caz ( mentinere pe loc ); daca franele de mana sunt deservite de agent( agenti , cum era alta data ,astazi sa scos din context acest aspect ) ,ele se pot folosi foarte usor la creearea unui efect de frana suplimentar , trenul fiind franat in regim mixt conform R 006.
Pentru a contracara potentialul efectul negativ al scoaterii agentilor mai sus mentionati se da de obicei locomotiva calda , neactiva , la urma trenurilor de marfa ,legata la tren si frana,si mai ales la trenuri transpuse ( dar si la cele cu frana proportionala cu masa cum e cazul mentionat ) pe sectii cu declivitate mai mare de 19 la mie.
Sus In jos
mariushal




Numarul mesajelor : 70
Reputatie : 4799
Data de inscriere : 12/12/2011

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 46 Icon_minitimeMier 08 Apr 2015, 11:37

Frana nemoderabila se refera la faptul ca franarea este nemoderabila la defranare si nu are nici un fel de legatura cu frana proportională cu incarcatura! pirat
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6452
Data de inscriere : 26/09/2009

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 46 Icon_minitimeJoi 09 Apr 2015, 09:15

Nu au dar consumul de aer este mai mare si realimentarea trenului se face mai greu .
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2599
Varsta : 24
Reputatie : 7370
Data de inscriere : 18/11/2011

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 46 Icon_minitimeLun 13 Apr 2015, 23:08

Bacau, 11.04.2015
Cand a fost construita si scoasa linia, ce numar avea si ce rol a avut si de a fost scoasa?
Cu vreo 18 ani in urma erau garate niste vagoane de marfa.
In a doua poza se vede ca a fost si electrificata.
M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 46 Xmtq4l

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 46 28tysk9
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5563
Data de inscriere : 23/07/2012

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 46 Icon_minitimeLun 13 Apr 2015, 23:13

S-ar putea să spun prostii, dar din ce am înțeles, acolo se garau trenuri spre Piatra/Bicaz.
Sus In jos
buldozer2

buldozer2


Numarul mesajelor : 352
Varsta : 38
Localizare : Buzau
Reputatie : 5898
Data de inscriere : 05/10/2009

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 46 Icon_minitimeMier 27 Mai 2015, 22:12

Cam asta e starea liniei la iesirea din Buzau spre Rm Sarat!

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 46 20150527_185748[/URL]


Si 2 dispozitive de uns buza bandajului, din fericire functionale
M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 46 20150525_190956[/URL]
M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 46 20150525_190944[/URL]
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 46 Icon_minitimeMier 27 Mai 2015, 23:01

Să vezi cum arată 702 între Buzău și Făurei, exfolieri ca aia vezi pe toată linia, uneori pe porțiuni de 1,5-2 metri.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5563
Data de inscriere : 23/07/2012

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 46 Icon_minitimeLun 22 Iun 2015, 18:58

Dimineața @Adjud:
M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 46 20150619_061014_Richtone_HDR_mod
Sus In jos
Continut sponsorizat





M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 46 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani
Sus 
Pagina 46 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 45, 46, 47 ... 56 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani
» LINIA FERATA BUCURESTI NORD-BUCURESTI COTROCENI-BUCURESTI FILARET-BUCURESTI PROGRESU
» IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
» IR 1696: Timisoara Nord - Craiova - Videle - Bucuresti Nord - Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 500-
Mergi direct la: