Dublarea M500 intre Suceava Nord- Vadu Siretului UZ ar fi utila si deoarece portiunea Suceava Nord- Dornesti are un potential important si pentru traficul de calatori:
-In relatia Suceava- Darmanesti- HM Cacica ar merge 5 sau 6 perechi de trenuri/zi, de preferinta compuse cu rama electrica.
-In relatia Suceava- Darmanesti- Dornesti- Putna ar merge 5 sau 6 perechi de trenuri/zi. In cazul electrificarii M500 intre Darmanesti- Vadu Siretului UZ, ar merge sa fie compuse din vagoane, care sa fie tractate cu locomotiva 040-EC intre Suceava- Dornesti si cu locomotiva clasa 82 intre Dornesti- Putna.
-In relatia Suceava- Dornesti- Vadu Siretului UZ ar merge doua sau 3 perechi/zi de trenuri regio, dar compuse cu automotor Desiro (sau in cazul electrificarii liniei cu rama electrica).
-------
În urma unui numar mare de propuneri, acest subiect a fost în mod automat împartit. Puteţi să regăsiţi continuarea lui aici:
https://trenuletz.forumgratuit.ro/t5309-m-500-bucuresti-nord-buzau-bacau-suceava-vicsani