|
| M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani | |
|
+134cardinal Vale_ntin AeroX Sabik bobi Capsuneanu alliens saint aris86 Theo A. florin94 laurentzu neluadi Andrei Cts Theijs deconectat spiderpc Katalyn Semafor buldozer2 mariushal marius664 lifetec Luca tgv nokia2010 dan tm mielutu zburator 92Dragos MRBFCRB stefan_br Razvan Tudor Adirmvl ionutsever spsdc7 florin29sv membru dezactivat , ALEXCFR Cont.dezactivat calin941-2 stefanb.steff @ndrey DanyCfrPascani Norbi Simply18 baiazid boldalexandru KOSTYK chatnoir401 NicuS liviulav33 DUAL sorin riciu kristi kkk AlexandruC kasapis2007 Luna Katalin4653 Rarau popovici Kriszti219 Andrey_tm Balto bostanescu gigel user dezactivat... basa manuela iuli.hard razvan - trenuri cfr500 AlexD nenuandrei electrica912 Vitosa AndiCFR halmarius alinx3330 Dr2005 DAS 2011 Adrian78 George33 MariusM TVlad falex didinul alexmorph3us sorinucu redeme Mihay iDorin adycfrbucuresti DPS cont dezactivat . alexandruh ravers75 IonutChircu VeV danny96 ATM ldh80 Cobra cristi CFR yo8scr mureseanu_976 jionutz ionutz85 Marius Iulian Bogdan-CFR mihaiuc catalinu' didi cont inactiv mi.tudor Axwell21 srazvi biokosmy cata Codrut1985 gica38 bogdan srl Costin.H mishu88 Nesebar cortexedge IonutCFR2009 membru inactiv marius_catalin84 lovekomotive Vlad marius_m Ionutz Lde 2100 mardaryroby myster2008 138 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6118 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Vin 05 Aug 2011, 19:39 | |
| Mai este alta de largă la Dornești?
P.S: 81-0707-0 a GFR, transformată la fel ca DA 1520 menționat de tine, la TVM Cristești. Bănuiesc că este și un DA tot la GFR, dar nu-s încă sigur. |
| | | MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8340 Data de inscriere : 27/08/2008
| | | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Vin 05 Aug 2011, 21:49 | |
| - MariusM a scris:
Mai exact, două ex-MAV Ce fel de vagoane erau astea? Din ce perioada provin? Poti sa imi dai mai multe informatii sau un link, ceva? Merci. |
| | | cata
Numarul mesajelor : 282 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5765 Data de inscriere : 01/02/2010
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Mier 10 Aug 2011, 12:06 | |
| - ATM a scris:
- Dupa cum probabil stiti, un coleg coforumist a inceput un proiect pe care personal il apreciez in mod deosebit, scanand diverse editii de MT vechi. Un update recent arata niste editii interbelice, 1939/40 si din timpul razboiului, 1943/44. La o mica studiere, m-a luat groaza. Iata ce gasim in 1939 la tabela 500 (pe atunci denumita 81):
RM 83 (probabil Malaxa 1000): Buc N 9.10- Ploiesti S 9.51/9.52-Buzau 10.38 128 km in 88 min. R51 " Stefan cel Mare" Buc N 9.40-Ploiesti S 10.32/10.34-Buzau 11.27/11.36 (probabil realimentare cu apa)-Ramnicu Sarat 12.02/12.03-Focsani 12.33/12.35 s.a.m.d. Neexistand mentiunea M, nu este vorba de un automotor, ci tractiunea e facuta fie de o aburoasa (cel mai probabil), fie de dieselul dublu 241. Insa greu de crezut, 241 operand mai ales spre Brasov.
Acu' stiu ca m-am mai plans eu in trecut de cum se degradeaza infrastructura, dar nu ma asteptam ca in urma cu 72 de ani, cand bunica-mea, Dumnezeu s-o ierte, avea 16 ani, si inainte de al 2-lea razboi mondial, timpii de mers sa fie superiori unui Intercity actual. CUM ESTE POSIBIL ASA CEVA?????????????sincer, acum as fi vrut sa avem in lista de emoticonuri unul care se da cu capul de zid, pentru ca imi exprima perfect starea actuala.
RM83 era alcatuit din malaxa 1000 sau rama de 750. Cel mai des in zona Moldovei venea cu 750. R51 pleca de la Bucuresti cu Pacific seriile 231/2200, schimba locomotiva la Marasesti cu dubla de 230 sau 241. prin 1939-1940 datorita cresterii tonajului trenurilor de la Marasesti era preluat de 241 ale Pascaniului. In mod eronat se crede ca 241 a fost locomotiva specifica Ardealului cand de fapt a fost mult mai raspandita. R51 era remorcat in acei ani si de 142.008 care acum este la Sibiu (Muzeul CFR). Dieselul dublu Sulzer facea doar Valea Prahovei. Daca studiezi MT de dinainte de 1944 cand infrastructura a fost puternic afectatat de bombardamentele anglo-americane vei descoperi multe surprize |
| | | ionutz85 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 39 Localizare : Bucuresti/Suceava Reputatie : 5901 Data de inscriere : 27/08/2009
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Joi 08 Sept 2011, 00:22 | |
| Gara Suceava ora 18.00 (07.09.2011) Linia 1 R755 venit de la Bucuresti Nord Linia 3 P5738 venit de la Cacica |
| | | George33
Numarul mesajelor : 82 Reputatie : 5353 Data de inscriere : 20/06/2010
| Subiect: Starea infrastructurii pe M500 Joi 06 Oct 2011, 18:36 | |
| Ieri am plecat cu IC 551 de la Bucuresti Nord la Bacau. Locomotiva (un "delfin", din acela de la Rade Koncar) se pare ca ar fi facut un scurt prin Chitila, sau asa au crezut, dar pana la urma s-a "dres" si a plecat mai departe. 5 ore si 8 minute pt. 302 km, acum ma intorc cu R 754, 5 ore si 1 minut acelasi traseu (ca statiii, se pare nicio diferenta intre A, R si IC, ceea ce e o proasta strategie de marketing).
In zona garii Bacau si cativa km dupa, catre Adjud, s-a inlocuit linia si se merge lin, aproape ca pe M 300 pe portiunile modernizate. E drept, cu restrictie de viteza. Judecand dupa culoarea alba a traverselor si a pietrei sparte, pare recenta lucrarea (si destul de scurta, nu depaseste cativa km). Si la ducere am vazut "urme" de timide lucrari de mentenanta si de inlocuiri de traverse si de aparate de cale (exista unele cu traverse de beton late, iarasi cunoscute de pe portiunile modernizate). Din pacate, sunt foarte multe restrictii de viteza, indeosebi in zona podurilor (par a fi multe podete in curs de inlocuire...stie cineva ceva?) Intre Focsani si Adjud se lucreaza la un pod mare, paralel cu celebrul pod rutier de la Maracineni (iata diferenta: acolo a durat cateva luni, aici cativa ani buni), vechiul pod fiind afectat probabil la inundatiile din 2005. S-ar putea ca lucrarile in curs sa duca la ridicarea unor restrictii si sa avem ceva de genul 4 ore jumatate in loc de 5 ore Bucuresti - Bacau...s-ar putea!
In 2003, un accelerat facea 4 ore aceeasi distanta, si am aflat ca acum vreo 10 ani si, vreo 3 ore 45... Trenul de azi plin...incerc sa fiu optimist - parca se misca ceva, parca!
|
| | | ionutz85 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 39 Localizare : Bucuresti/Suceava Reputatie : 5901 Data de inscriere : 27/08/2009
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Joi 06 Oct 2011, 19:27 | |
| - George33 a scris:
Ieri am plecat cu IC 551 de la Bucuresti Nord la Bacau. Locomotiva (un "delfin", din acela de la Rade Koncar) se pare ca ar fi facut un scurt prin Chitila, sau asa au crezut, dar pana la urma s-a "dres" si a plecat mai departe. 5 ore si 8 minute pt. 302 km, acum ma intorc cu R 754, 5 ore si 1 minut acelasi traseu (ca statiii, se pare nicio diferenta intre A, R si IC, ceea ce e o proasta strategie de marketing).
In zona garii Bacau si cativa km dupa, catre Adjud, s-a inlocuit linia si se merge lin, aproape ca pe M 300 pe portiunile modernizate. E drept, cu restrictie de viteza. Judecand dupa culoarea alba a traverselor si a pietrei sparte, pare recenta lucrarea (si destul de scurta, nu depaseste cativa km). Si la ducere am vazut "urme" de timide lucrari de mentenanta si de inlocuiri de traverse si de aparate de cale (exista unele cu traverse de beton late, iarasi cunoscute de pe portiunile modernizate). Din pacate, sunt foarte multe restrictii de viteza, indeosebi in zona podurilor (par a fi multe podete in curs de inlocuire...stie cineva ceva?) Intre Focsani si Adjud se lucreaza la un pod mare, paralel cu celebrul pod rutier de la Maracineni (iata diferenta: acolo a durat cateva luni, aici cativa ani buni), vechiul pod fiind afectat probabil la inundatiile din 2005. S-ar putea ca lucrarile in curs sa duca la ridicarea unor restrictii si sa avem ceva de genul 4 ore jumatate in loc de 5 ore Bucuresti - Bacau...s-ar putea!
In 2003, un accelerat facea 4 ore aceeasi distanta, si am aflat ca acum vreo 10 ani si, vreo 3 ore 45... Trenul de azi plin...incerc sa fiu optimist - parca se misca ceva, parca! Salut,eu fac aceeasi ruta buc-suceava nord si te compatimesc. icc nu opreste la mizil,dolhasca,veresti r751+ r753 opresc in toate statiile mari + cele mentionate mai sus r651 nu opreste la marasesti. restrictie de viteza este intre marasesti-focsani dar si alte sectoare,oricum sectorul marasesti-valea calugareasca e praf,se vede sina tocita rau intre buzau-mizil. Am vazut ca din vara asta,s-au mai apucat de reparat,dar anemic tare. La Putna Seaca se repara podul ala mare,care l-ai vazut tu,maturat la inundatiile din 2005. Iar cu ridicarea restrictiilor..slabe sanse,probabil se mentine starea actuala si sa nu mai faca alte limitari de viteza. Sincer iti spun am oroare cand merg la suceava,de portiunea valea calugareasca-marasesti. Dupa adjud ma simt ca acasa,la suceava desi mai sunt cam 200 km. Sfat: Cel mai bun tren ramane r1384/r1385.moscova-sofia si retur, cu vagoanele romanesti. Timp de mers de icc si nu opreste in toate statiile,unde opreste sta 2-3 minute maxim |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Joi 06 Oct 2011, 19:56 | |
| Se lucra la podul de la Valea Seaca unde un fir e inchis si celalalt e cu 30km/h..In anii 96 un accelerat face 3h53min Bucuresti-Bacau dar atuncea se circula cu 120km/h de la Valea Calugareasca-Adjud acuma se circula cu 80km/h..Si daca se va ridica restrictia de la pod nu se poate recupera 30 de minute nici de la noul mers cand se schimba livretul!! |
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Joi 06 Oct 2011, 21:53 | |
| Din pacate, sperante pentru ridicarea limitarilor si reducerea timpilor de mers nu prea sunt (doar daca isi reconsidera CFR Calatori timpii de mers si nu mai stau cate 10 min.prin statii ). Din punct de vedere a infrastructurii, in afara de podurile care genereaza limitari de viteza de ani de zile, au inceput sa apara probleme cu uzura fizica si morala a sinei, care deja se apropie de 30 de ani de viata. Ex.- se circula cu 80 km/h de la Sascut la Valea Calugareasca pe firul 2 si pe firul 1 de la Orbeni la Faraoani datorita sinei. Pe firul 2 Bacau - Valea Seaca s-a executat RK, dar se circula cu 70 km/h deoarece sina nu a fost sudata. Lucruri rezolvabile, dar cu bani, insa in tara asta nu are cine sustine calea ferata, toti viseaza doar asfalt !!! Intr-adevar pe RCF Iasi se circula mai bine. De exemplu trenurile IC 554, A 1858 care circula fara oprire Suceava - Pascani fac in realitate 38 min. pe cei 60 km.,comparabil cu Bucuresti - Ploiesti. |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6118 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Joi 06 Oct 2011, 22:49 | |
| - ionutz85 a scris:
- Salut,eu fac aceeasi ruta buc-suceava nord si te compatimesc.
icc nu opreste la mizil,dolhasca,veresti r751+ r753 opresc in toate statiile mari + cele mentionate mai sus r651 nu opreste la marasesti. restrictie de viteza este intre marasesti-focsani dar si alte sectoare,oricum sectorul marasesti-valea calugareasca e praf,se vede sina tocita rau intre buzau-mizil. Am vazut ca din vara asta,s-au mai apucat de reparat,dar anemic tare. La Putna Seaca se repara podul ala mare,care l-ai vazut tu,maturat la inundatiile din 2005. Iar cu ridicarea restrictiilor..slabe sanse,probabil se mentine starea actuala si sa nu mai faca alte limitari de viteza. Sincer iti spun am oroare cand merg la suceava,de portiunea valea calugareasca-marasesti. Dupa adjud ma simt ca acasa,la suceava desi mai sunt cam 200 km.
Sfat: Cel mai bun tren ramane r1384/r1385.moscova-sofia si retur, cu vagoanele romanesti. Timp de mers de icc si nu opreste in toate statiile,unde opreste sta 2-3 minute maxim
Într-adevăr, e insuportabilă porțiunea Valea Călugărească - Adjud... când merg pe M600-704 abia aștept să trec odată de Mărășești/Ram. Putna... de la Tecuci lucrurile devin clar mai bune (100 km/h în livret pe multe porțiuni, stare generală este net superioară). |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Vin 07 Oct 2011, 04:10 | |
| Ehe, sa mai asteptam nitelus inainte sa ne plangem. Daca nu se-apuca sa schimbe repejor sina, tare mi-e teama ca o sa se ajunga ca si pe 702, unde se fac 60 minute pentru 40 km, tot din cauza de sina mega-uzata, si tot pentru o linie care in mod normal e de simplu de intretinut. Campie si tot inainte. |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5519 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Vin 07 Oct 2011, 14:11 | |
| - DAS 2011 a scris:
- Din pacate, sperante pentru ridicarea limitarilor si reducerea timpilor de mers nu prea sunt (doar daca isi reconsidera CFR Calatori timpii de mers si nu mai stau cate 10 min.prin statii ). Din punct de vedere a infrastructurii, in afara de podurile care genereaza limitari de viteza de ani de zile, au inceput sa apara probleme cu uzura fizica si morala a sinei, care deja se apropie de 30 de ani de viata. Ex.- se circula cu 80 km/h de la Sascut la Valea Calugareasca pe firul 2 si pe firul 1 de la Orbeni la Faraoani datorita sinei. Pe firul 2 Bacau - Valea Seaca s-a executat RK, dar se circula cu 70 km/h deoarece sina nu a fost sudata. Lucruri rezolvabile, dar cu bani, insa in tara asta nu are cine sustine calea ferata, toti viseaza doar asfalt !!! Intr-adevar pe RCF Iasi se circula mai bine. De exemplu trenurile IC 554, A 1858 care circula fara oprire Suceava - Pascani fac in realitate 38 min. pe cei 60 km.,comparabil cu Bucuresti - Ploiesti.
De ce nu a fost sudata sina? |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6375 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Vin 07 Oct 2011, 16:10 | |
| Sina pe M500 de la Valea Calugareasca pana la Adjud si chiar dupa e mancata se vede chiar din tren mai ales ca se observa cu usurinta cand trenul de-abia merge cu 30 pe binecunoscutele restrictii care mai degraba sunt limitari de viteza de acum. Macazele la fel sunt mancate la varf, la limba macazului sau care e denumirea tehnica. De-abia dupa Adjud trenul prinde viteza, sare de 100 km/h pe unele portiuni inainte de Bacau, sau asa era vara asta cand am mers ultima oara. Si din ce am inteles coridorul IX are prioritate la modernizare abia dupa ce termina integral cu IV, deci undeva prin 2020 tind sa cred...pana atunci o sa se mearga cu 50 km/h pana la Suceava Iar lumea fuge la microbuz, autocar, masina personala, pt ca si asa s-au scumpit biletele. Inainte de scumpire un bilet Piatra Neamt - Bucuresti era vreo 64 de lei, iar la microbuz era 50, deci nu o mare diferenta, acum e 80 de lei la tren si tot 50 la microbuz, diferenta mai mare, plus timpii de mers mai mici la ultimul, undeva intre 5-6 ore. Sa nu mai zic ca deja de la 2 persoane in sus e mai rentabil cu masina si de multe ori am reusit sa fac Piatra Neamt - Bucuresti undeva la 4 ore 4:30 5 ore cel mult, fata de tren care face in 7 ore... |
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Sam 08 Oct 2011, 21:05 | |
| Sina se sudeaza dupa ce se completeaza prisma de piatra sparta si se executa toate burajele tehnologice pentru realizarea geometriei caii.Si totul se rezuma la bani... |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Dum 27 Noi 2011, 21:12 | |
| In aceasta dupa-amiaza, am observat din tren venind dinspre Ploiesti Sud cu P 5211, un lucru neobisnuit. In Baile Sarata Monteoru hc. plecarea trenului s-a dat de catre un IDMist. De cand oare s-a pus IDMist in aceasta statie ? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani | |
| |
| | | | M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |