|
| M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani | |
|
+134cardinal Vale_ntin AeroX Sabik bobi Capsuneanu alliens saint aris86 Theo A. florin94 laurentzu neluadi Andrei Cts Theijs deconectat spiderpc Katalyn Semafor buldozer2 mariushal marius664 lifetec Luca tgv nokia2010 dan tm mielutu zburator 92Dragos MRBFCRB stefan_br Razvan Tudor Adirmvl ionutsever spsdc7 florin29sv membru dezactivat , ALEXCFR Cont.dezactivat calin941-2 stefanb.steff @ndrey DanyCfrPascani Norbi Simply18 baiazid boldalexandru KOSTYK chatnoir401 NicuS liviulav33 DUAL sorin riciu kristi kkk AlexandruC kasapis2007 Luna Katalin4653 Rarau popovici Kriszti219 Andrey_tm Balto bostanescu gigel user dezactivat... basa manuela iuli.hard razvan - trenuri cfr500 AlexD nenuandrei electrica912 Vitosa AndiCFR halmarius alinx3330 Dr2005 DAS 2011 Adrian78 George33 MariusM TVlad falex didinul alexmorph3us sorinucu redeme Mihay iDorin adycfrbucuresti DPS cont dezactivat . alexandruh ravers75 IonutChircu VeV danny96 ATM ldh80 Cobra cristi CFR yo8scr mureseanu_976 jionutz ionutz85 Marius Iulian Bogdan-CFR mihaiuc catalinu' didi cont inactiv mi.tudor Axwell21 srazvi biokosmy cata Codrut1985 gica38 bogdan srl Costin.H mishu88 Nesebar cortexedge IonutCFR2009 membru inactiv marius_catalin84 lovekomotive Vlad marius_m Ionutz Lde 2100 mardaryroby myster2008 138 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
sorinucu
Numarul mesajelor : 319 Localizare : Baia Mare Reputatie : 5821 Data de inscriere : 26/01/2010
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Lun 13 Iun 2011, 17:38 | |
| Toate felicitarile mele pentru o asemenea filmare! Tot respectul meu |
| | | Axwell21
Numarul mesajelor : 185 Varsta : 32 Localizare : Targoviste Reputatie : 5507 Data de inscriere : 10/05/2010
| | | | iDorin
Numarul mesajelor : 44 Varsta : 48 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5182 Data de inscriere : 05/11/2010
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Mier 15 Iun 2011, 14:04 | |
| Am si eu o nelamurire legata de tranzitul unor trenuri de calatori venite din Polonia si Germania prin Ucraina, pe M500: exista cale ferata normala ce tranziteaza teritoriul Ucrainei sau se facea tranbordarea in statia Vadu Siretului ? Ma refer in special la trenul ''Carpati'' ce facea legatura intre Bucuresti si Varsovia, prin Vicsani - Cernauti - Lvov. Prin anii '70 mai erau si doua sezoniere cu circulatie zilnica, unul pentru litoralul bulgaresc, unul pentru cel romanesc. Ultima data cand am vazut un tren venit din Germania, prin Vadu Siretului - Dornesti, folosind ruta descrisa mai sus, a fost in 1994. |
| | | alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5718 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Dum 19 Iun 2011, 00:04 | |
| @Dragos foarte frumoasa filmarea,dar parca ar fi iesit mult mai fain daca o faceai la fel precum Bucuresti-Brasov(care este preferata mea)din spatele trenului.Spun asta pentru ca in felul acesta iti ofera o imagine de ansamblu mai buna si pentru un pasionat feroviar este mult mai interesant sa urmaresti traseul liniei si felul in care sunt asezate linile in gari si mai satisfacator sa auzi glasul rotilor de tren pe cand in compartiment la vagoanele noi antifonate nu mai simti acelasi lucru plus ca mai sunt si discutiile din tren care se aud peste sunetul trenului in miscare.Felicitari pentru filmare spor la mai multe de acest fel iar daca ai putea ca pe urmatoarele de acest fel sa le faci din spatele trenului ca pe Bucuresti-Brasov,pe care o urmaresc cu placere cel putin odata pe saptamana,ar fi super!! |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Dum 19 Iun 2011, 10:21 | |
| In functie de situatie incerc sa iasa ceva cat mai frumos. Acolo nu prea am avut incotro: tren aglomerat si supracontrol civil. Multumesc de aprecieri ! |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6642 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Dum 26 Iun 2011, 23:09 | |
| - Citat :
- exista cale ferata normala ce tranziteaza teritoriul Ucrainei sau se facea tranbordarea in statia Vadu Siretului ?
Cred ca e cu transbordare. Si, din cate imi aduc aminte, respectivul tren mergea pe teritoriul ucrainean aproape fara nici un fel de oprire. Trenul pentru litoralul bulgaresc cred ca era Varna express, cel pentru romanesc era intr-adevar expresul Carpati. - Citat :
- Ultima data cand am vazut un tren venit din Germania, prin Vadu Siretului - Dornesti, folosind ruta descrisa mai sus, a fost in 1994.
Sigur in 1994? eu personal nu am cunostiinta de un astfel de tren, in MT sigur nu era inclus; imediat dupa 90 si caderea cortinei de fier tot traficul spre Polonia/Cehia/Germania s-a redirijat prin partea vestica a Romaniei (poate cu exceptia numita Cracovia Express, R386/387, avand iesire prin Halmeu...alta noutate), probabil din motive economico-politice. Nu zic ca poate n-o fi existat in realitate un tren care a mers prin Vicsani in 1994, iar daca ai date mai exacte despre acest tren (trasa/denumire/destinatie) sunt foarte interesat sa aflu mai multe despre el. |
| | | iDorin
Numarul mesajelor : 44 Varsta : 48 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5182 Data de inscriere : 05/11/2010
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Lun 27 Iun 2011, 17:06 | |
| - ATM a scris:
Cred ca e cu transbordare. Si, din cate imi aduc aminte, respectivul tren mergea pe teritoriul ucrainean aproape fara nici un fel de oprire. Trenul pentru litoralul bulgaresc cred ca era Varna express, cel pentru romanesc era intr-adevar expresul Carpati. Si ce rost isi avea aceasta tranbordare in conditiile in care trenurile puteau veni prin partea de vest a Romaniei, prin Curtici sau Episcopia Bihor, prin Ungaria ? Din punctul meu de vedere se irosea timp imens cu aceasta transbordare la intrarea si iesirea din Ucraina. Pe teritoriul ucrainean trenurile parcurgeau 384 Km, opreau doar la Vadu Siret, Cernauti si in statia de frontiera cu Polonia, Mostiska. Sa fi fost totusi linie incalecata pana la granita cu Polonia ? - ATM a scris:
Sigur in 1994? eu personal nu am cunostiinta de un astfel de tren, in MT sigur nu era inclus; imediat dupa 90 si caderea cortinei de fier tot traficul spre Polonia/Cehia/Germania s-a redirijat prin partea vestica a Romaniei (poate cu exceptia numita Cracovia Express, R386/387, avand iesire prin Halmeu...alta noutate), probabil din motive economico-politice. Nu zic ca poate n-o fi existat in realitate un tren care a mers prin Vicsani in 1994, iar daca ai date mai exacte despre acest tren (trasa/denumire/destinatie) sunt foarte interesat sa aflu mai multe despre el. Trenul respectiv nu era inclus in MT, era unul special, cu circulatie de doua ori pe saptamana, doar vara. Venea din Germania, cu vagoane din Berlin si Leipzig, tranzita Polonia de unde mai atasa cateva vagoane din Cracovia, tranzita teritoriul ucrainean, intra in Romania prin Vadu Siret - Vicsani, tranzita teritoriul Romaniei prin Suceava - Roman - Bacau - Fetesti - Medgidia - Negru Voda, intra in Bulgaria prin Kardam, si mergea la Varna. Ce mi-a atras atentia la el era lungimea lui, din 17 vagoane DB si PKP, vagoanele vopsite in negru, atat cele nemtesti cat si cele poloneze si faptul ca era format exclusiv din vagoane cuseta si un vagon restaurant. Era o frumusete pt acea perioada pe langa trenurile din Romania. Am mai surprin odata unul, in gara Roman, tot in 1994, care venea din Germania si mergea in Turcia, la Istanbul. Asta nu era prevazut in circulatie. Imi aduc aminte ca avea 3 vagoane pt autoturisme, bineinteles cu autoturisme. Trenul de care aduci aminte, Cracovia Expres, prin Hamleu, a circulat vreodata ? |
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6471 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Lun 27 Iun 2011, 20:33 | |
| A circulat, uite şi o poză găsită şi postată mai demult de către Taurusfan din Oradea.
http://www.railwayfan.ro/images/usr/Paul/P6090012.jpg |
| | | VeV
Numarul mesajelor : 150 Varsta : 26 Localizare : Bacau Reputatie : 5465 Data de inscriere : 05/06/2010
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Lun 27 Iun 2011, 22:04 | |
| |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Mar 28 Iun 2011, 10:55 | |
| - didinul a scris:
- A circulat, uite şi o poză găsită şi postată mai demult de către Taurusfan din Oradea.
http://www.railwayfan.ro/images/usr/Paul/P6090012.jpg Asta prin Halmeu nu schimba boghiurile, pentru o anumita portiune linia e incalecata in Ucraina. A fost undeva pe net o discutie pe acest segment. |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5523 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Mar 28 Iun 2011, 13:26 | |
| - dan tm a scris:
- didinul a scris:
- A circulat, uite şi o poză găsită şi postată mai demult de către Taurusfan din Oradea.
http://www.railwayfan.ro/images/usr/Paul/P6090012.jpg Asta prin Halmeu nu schimba boghiurile, pentru o anumita portiune linia e incalecata in Ucraina. A fost undeva pe net o discutie pe acest segment. In Ucraina e linie incalecata intre Halmeu/Diakove (RO/UA) si Chop/Cierna Na Tisou (UA/SK), respectiv Chop/Zahony (UA/HU). Deci, se poate merge, din Halmeu, prin Ucraina, pana in Slovacia sau in Ungaria pe 1435 mm. Nu se poate, insa, spre Polonia. Tot in Ucraina, mai exista o linie incalecata care se rupe din linia asta si merge inspre Lvov, dar numai pana la Mukachevo. Exista, pe teritoriu ucrainian statii de transbordare si schimbat ecartament la vagoane compatibile la Mukachevo, Chop si Diakove. Nu exista (si nu a existat vreodata, dupa stiinta mea) nici o linie care sa permita trafic de 1435 de la Halmeu pana in Polonia. In plus, din cate stiu, nu exista nicio clasa PKP, DB/DR sau CFR care sa poata fi adaptata la 1520 mm. Intrebarea mea este, trenul prin Halmeu circula apoi prin Slovacia spre Polonia? |
| | | iDorin
Numarul mesajelor : 44 Varsta : 48 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5182 Data de inscriere : 05/11/2010
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Mar 28 Iun 2011, 17:49 | |
| - mihaiuc a scris:
In Ucraina e linie incalecata intre Halmeu/Diakove (RO/UA) si Chop/Cierna Na Tisou (UA/SK), respectiv Chop/Zahony (UA/HU). Deci, se poate merge, din Halmeu, prin Ucraina, pana in Slovacia sau in Ungaria pe 1435 mm. Nu se poate, insa, spre Polonia. Tot in Ucraina, mai exista o linie incalecata care se rupe din linia asta si merge inspre Lvov, dar numai pana la Mukachevo. Exista, pe teritoriu ucrainian statii de transbordare si schimbat ecartament la vagoane compatibile la Mukachevo, Chop si Diakove. Nu exista (si nu a existat vreodata, dupa stiinta mea) nici o linie care sa permita trafic de 1435 de la Halmeu pana in Polonia. In plus, din cate stiu, nu exista nicio clasa PKP, DB/DR sau CFR care sa poata fi adaptata la 1520 mm. Intrebarea mea este, trenul prin Halmeu circula apoi prin Slovacia spre Polonia? Totusi aceste trenuri de care aducem aminte tranzitau Ucraina prin Vadu Siret - Cernauti - Lvov - Mostiska si intrau in Polonia prin Medyca. Aveau in compunere vagoane PKP, BDZ si CFR. Am calatorit cu el cand eram mic. |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5523 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Mar 28 Iun 2011, 18:34 | |
| - iDorin a scris:
- mihaiuc a scris:
In Ucraina e linie incalecata intre Halmeu/Diakove (RO/UA) si Chop/Cierna Na Tisou (UA/SK), respectiv Chop/Zahony (UA/HU). Deci, se poate merge, din Halmeu, prin Ucraina, pana in Slovacia sau in Ungaria pe 1435 mm. Nu se poate, insa, spre Polonia. Tot in Ucraina, mai exista o linie incalecata care se rupe din linia asta si merge inspre Lvov, dar numai pana la Mukachevo. Exista, pe teritoriu ucrainian statii de transbordare si schimbat ecartament la vagoane compatibile la Mukachevo, Chop si Diakove. Nu exista (si nu a existat vreodata, dupa stiinta mea) nici o linie care sa permita trafic de 1435 de la Halmeu pana in Polonia. In plus, din cate stiu, nu exista nicio clasa PKP, DB/DR sau CFR care sa poata fi adaptata la 1520 mm. Intrebarea mea este, trenul prin Halmeu circula apoi prin Slovacia spre Polonia? Totusi aceste trenuri de care aducem aminte tranzitau Ucraina prin Vadu Siret - Cernauti - Lvov - Mostiska si intrau in Polonia prin Medyca. Aveau in compunere vagoane PKP, BDZ si CFR. Am calatorit cu el cand eram mic. Ai idee ce clasa de vagoane erau, incat puteau fi puse pe boghiuri de cale larga (nu stiam ca vreo clasa romaneasca poate fi adaptata la 1524)? |
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6471 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Mar 28 Iun 2011, 21:12 | |
| Nu erau transpuse pe cale largă. Pe o linie încălecată se putea circula cu vagoane ecartament standard şi la tracţiune locmotivă ecartament rusesc. Cu ce viteză şi în ce condiţii , habar n-am, dar bănuiesc că viteza era redusă. |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6122 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Mar 28 Iun 2011, 21:41 | |
| În gări știu că în general liniile de ecartamente diferite se descalecă și apoi re-încalecă. E situația diferită acolo? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani | |
| |
| | | | M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |