|
| Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
|
+65Simo1971 AeroX cristi ar traian nenuandrei Spartan1948 kristi kkk deconectat CristyanC Maddox TER200 ldh80 Valentin Sava florin94 LanceR NicuS Luca tgv qew00 bubu KQQ ALEXCFR alex.barac.5 alliens AndiCFR DUAL DB Robert Atty Katalin4653 marius_catalin84 cortexedge user dezactivat... ATM cfr500 Dionis Andrey_tm Adirmvl cardinal cristi CFR Jurnal Feroviar dan tm alinx3330 lifetec didinul Jhonyla alex1987 alex.alexus.tm mureseanu_976 Vitosa adytm cristy79 decward marius664 Norbi Vale bobi razvan - trenuri 92Dragos Katalyn baiazid Adrian78 Dr2005 Nesebar TonyGFR mielutu zburator IonutCFR2009 69 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6467 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 01 Feb 2016, 15:37 | |
| Interesant... numai că te-ai fentat la varianta combinată cu Dacia, retur, de la Cluj la Câmpia Turzii ai mers cu o oră înapoi. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 01 Feb 2016, 17:17 | |
| Multumesc! Greseala mea, a fost corectata. Pai eu sunt convins ca Öbb nu primeste inca un tren romanesc, ei nu prefer deloc CFR-ul. Avand in vedere informatiile primite realizam un calc, iar pe Budapesta-Viena si retur oricum intra pe trasa Daciei; plus ca in durata zilei, ai RJ-urile pline care nu vor fi mutate. Ady incape in MT 2017 doar daca va forma o ramura a lui 346/347. Acest tren era planificat din 15.12.2014 dar Öbb-ul ne-a refuzat pe motiv ca face intarziere. Unde doamne faci intarziere pe Cluj-Viena ? Nicaieri, numai daca ti se defecteaza locomotiva. |
| | | Luca tgv
Numarul mesajelor : 282 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4112 Data de inscriere : 06/06/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 01 Feb 2016, 20:57 | |
| Am găsit o soluție pentru legarea Bucureștiului de Praga-Berlin. Sa se atașeze o grupa de 88-96;40-70;71-70;70-91(sezonal) la trenul 72/73 care la Budapesta sa fie legată la trenul EN 476/477 Metropol si sa circule la Berlin. Cât despre legătura cu München-trebuie prelungita Dacia, oricum dacă pleacă cu 30 de minute mai devreme din Bucuresti + 2:30 h pentru prelungire e ok, nu se afectează turnusul. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 01 Feb 2016, 21:38 | |
| Eu din 2012 tot zic ca Transilvania mergea prelungit spre Praga sau macar o cuseta i-am scris si domnului director dar o sa zica ca CD si DB cer prea mult... |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 01 Feb 2016, 21:41 | |
| Cehii au inchis portile in fata CFR-ului, era vorba de vagon direct 70-91 pe Traianus+Metropol. Transilvania avea rost daca il duceau pana-n Bucuresti sa fie Praga-Bucuresti |
| | | Valentin Sava
Numarul mesajelor : 16 Localizare : Iasi , Husi Reputatie : 4708 Data de inscriere : 20/01/2012
| Subiect: Crasna- Husi Lun 01 Feb 2016, 21:51 | |
| 1. Iasi(10,45)-Vaslui(12,27/12,32)-Crasna(13.00/13,05)-Husi(14,00) Pana la Vaslui circula comb cu R.6410 2. Husi(14,15)-Crasna(15,10) 3. Crasna(16,00)-Husi(16,55) 4. Husi(18,20)-Crasna(19,15/19,20)-Vaslui(19,40) 5. Vaslui(21,24)-Crasna(21,42/21,46)-Husi(22,40) 6. Husi(22,50)-Crasna(23,45/00,03)-Vaslui(00,22) 7. Vaslui(04,50)-Crasna(05,10/05,18)-Husi(06,12) 8. Husi(06,30)-Crasna(07,25/07,40)-Vaslui(08,00) 9. Vaslui(08,55)-Crasna(09,15/09,20)-Husi(10,15) 10. Husi(10,30)-Crasna(11,25/11,40)-Iasi(13,39) Circula comb cu R. 6401 |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 01 Feb 2016, 23:13 | |
| Pentru a reduce timpii mari de mers ai lui 7001, timpi care descurajează uneori călătorii de la a merge cu acest tren, ar trebui eliminate anumite opriri. Propun astfel: eliminarea opririi din Odăile (niciodată nu a coborât sau urcat cineva acolo, și nu exagerez când spun absolut niciodată), eliminarea opririi din Bărbulești (astăzi e prima oară când coboară un singur om acolo, de obicei nu urcă și nu coboară nimeni), a celei din Mănăsia (niciodată nu a coborât sau urcat cineva acolo), a celei din Zagna Vădeni (nu coboară mai nimeni acolo, foarte rar câte un om), a celei din Filești (nu coboară nimeni și nu va plânge nimeni după ea), și eventual a celei din Balotești (unde niciodată nu au coborât mai mult de 2 călători). |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 01 Feb 2016, 23:56 | |
| - 92Dragos a scris:
- " De asemenea, intenționăm să dăm drumul, la mersul următor (decembrie 2016), la încă un tren — și asta e în premieră — tot până la Viena, chiar dacă se va face parțial cu vagoane de la administrația MAV, din Ungaria. Acest tren va pleca din Cluj-Napoca, deci este o altă deschidere pentru cei din zona Clujului, mai ales că acest tren va avea și o componentă de Târgu Mureș. O să deschidem această rută, probabil, de anul viitor. Deja, colegii mei, la ședința din Ljubliana, au negociat acest tren."
S-a dat de inteles ca va fi tren de zi. Ca sa parcurga distanta Wien Hauptbahnof - Budapest Keleti - Cluj - Tirgu Mures intr-un interval rezonabil, trebuie sa plece in trasa lui 344 / 345 "AVALA" pe distanta Wien Hauptbahnof - Budapest Keleti. Din partea mea n-are decat sa-si compuna MAV Start 2 garnituri, una pentru Beograd (daca nu renunta) si una pentru "viitorul Ady Endre" sau ce nume vor conveni sa-i dea. Din Keleti poate pleca in asa fel incat sa ajunga pana la 20:00 in Cluj si sa devina ultimul tren de zi pentru relatia Cluj - Tirgu Mures, in speranta ca va da in cei de la Rocada a caror ultima cursa de Tirgu Mures pe zi pleaca la 18:15 din autogara de langa Remarul Cluj. Desigur, fara opriri handicapate de Regio, lucru pe care oricum il face sobolanul Desiro ca tren 2443 Sibiu - Tirgu Mures care la 20:15 deja are avans din Razboieni. Va trebui sa ajunga din urma 2443 si sa opreasca roata pana la ora 22:20 cand va pleca 4539 in jos pe Razboieni, pentru a nu se faulta unul pe celalalt zilnic cu vreo cruce la Ungheni Mures. Vagoane probabil vor lua de la 130 / 131 "Varsovia" daca MAV START cedeaza din 2017 prestatia polonezilor de la PKP IC... _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mar 02 Feb 2016, 00:02 | |
| Daca trenul se va face partial cu vagoane MAv inseamna ca grupa de la Cluj Napoca se va atasa la un tren MAv in Budapesta? Si cind grupa CFR va intirzia trenul MAV va pleca fara vagoanele CFR.
Intirziere se poate face nu doar prin defectarea locomotivei ci si prin restrictii dar si cind un alt tren are o defectiune si blocheaza linia. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mar 02 Feb 2016, 07:12 | |
| Clar ca Varsovia doar in acest an are vagoane MÁV din el vor forma Ady anul viitor. Acel tren tot timpul a avut vagoane ZSSK. Cum sa fie de zi ? Directorul a raspuns la o intrebare pe pagina de socializare mentionand ca trenul o sa aiba cuseta/dormitor in compunere fiind pleaca seara din Cluj. Pana la urma nu imi pasa, de zi sau noapte important este sa il avem . Cu 4539 nu e problema il bagi pe abatare ori la Azomures ori la Ungheni pentru ca el este un regio taranesc, iar Ady este EC . |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Joi 04 Feb 2016, 08:16 | |
| O propunere vizând doua trenuri, care leaga Iasul de mare si de munte.
1. IR 1861/1961, respectiv IR 1862/1962, sa circule pe sensul Constanta- Iasi, intre statiile Barbosi Calatori si Iasi, combinat cu IR 1866 Galati- Iasi. De asemenea, sa circule in tot cursul anului prin Tecuci- Barbosi Calatori- Plopu- pe racordarea Faurei (pentru a nu mai rebrusa in statia Faurei). Este cel mai scurt drum posibil, daca in viitorul apropiat nu exista planuri concrete de reabilitare a liniei Tecuci- Faurei. De asemenea, sa circule in tot cursul anului pana la Mangalia.
Se poate aveea in vedere si introducerea unui vagon de dormit sau cuseta la acest tren.
Avantajele unei astfel de propunere
-S-ar reveni in cea mai mare parte la situatia clasica din anii 1990 (cu exceptia tronsonului Tecuci- Faurei), iar de la Constanta/Mangalia s-ar ajunge in Iasi pe la 9 seara, si in acest fel ar fi necesara o singura garnitura (cu plecarea din Iasi spre Constanta/Mangalia pastrata cum este acum- 22.35).
-S-ar utiliza cel mai scurt drum posibil (in imposibilitatea utilizarii deocamdata a liniei Tecuci- Faurei)- prin Barbosi Calatori, in tot cursul anului.
-S-ar elibera trasa trenului IR 1861/1961 intre Tecuci si Iasi (pe sensul Mangalia/Constanta- Iasi), evitandu-se ocolurile si rebrusarile in statiile Buzau si Marasesti.
2. IR 1541 Iasi- Brasov si IR 1540 Brasov- Iasi sa fie compus din doua grupe, care sa se uneasca desparta in Adjud.
-O grupa sa mearga prin Iasi- Nicolina- Buhaiesti- Vaslui- Crasna- Barlad- Tecuci Nord hc- Marasesti- Adjud, pentru a deservi judetele Iasi si Vaslui -O alta grupa sa mearga prin Suceava Nord- Suceava- Veresti- Dolhasca- Pascani- Roman- Bacau- Adjud, pentru a deservi judetele Suceava, Botosani, Neamt si Bacau. -Din Adjud ambele grupe sa se uneasca/desparta si sa mearga prin Comanesti- Ghimes- Siculeni- Miercurea Ciuc- Sfantu Gheorghe- Brasov.
-Pe sensul Iasi- Brasov (pana in Tecuci Nord hc) poate circula cu plecare din Iasi dupa IR 1668, si sa plece din Iasi in jur de ora 23.30, ajungând in Tecuci Nord hc dupa cca 3 ore.
-Pe sensul Brasov- Iasi (din Tecuci Nord hc) sa circule in trasa IR 1861.
De altfel in 1997 exista un Rapid Iasi- Brasov care circula aproximativ dupa acest orar (dar mergea prin Ploiesti Sud).
Probabil imi veti spune ca cei din judetul Vaslui si din Tecuci au la dispozitie automotorul Regiotrans pentru a ajunge la Brasov! Insa e complet nepotrivit sa pui omul sa stea atatea ore de la Vaslui, Bârlad sau Tecuci pana la Brasov intr-un automotor vechi a Regiotrans! Pentru o ruta asa de lunga, trebuie neaparat garnitura compusa din locomotiva si vagoane (de preferinta compartimentate). |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Joi 04 Feb 2016, 11:07 | |
| Odata ce ai omorat niste trenuri bune cu ceva istorie in spate nu mai poti sa le readuci la viata din mai multe motive calatori sunt tot mai putini, masinile se inmultesc pe zi ce trece sunt famili care au 3 masini ( sot, sotie, copil ) iar drumul cu microbuzul/autocarul de cele mai multe ori e mai ieftin sau mai rapid decat cu trenul. Ce a fost nu va mai fi Niciodata !!! La punctul 1 nu discut ca nu cunosc situatia din zona. Punctul 2 : IR 1540/1541 are 2 garnituri, cea care vine de la Iasi pana pleaca a doua zi inapoi la Iasi baga o cursa pe R 3533/3538 Brasov-BEIA-Brasov. Trenul asta are 2 vagoane 19-54 si 20-49.200 dar cum circula am mai discutat in ultimile 3 luni l-am vazut de 4 ori culmea in week-end cand ar fi trebuit sa fie mai plin dar de unde ca niciodata nu a sarit de 60-70 calatori, ultima data sosise la Brasov cu vreo 40 calatori. Acest tren are si oferta speciala reducere de 35% din tariful pret intreg de IR si degeaba. Daca ar baga grupa pentru Adjud-Marasesti-Tecuci-Barlad-Vaslui-Iasi tot cu 2 vagoane ar fi plus locomotiva GM e cam nasoala treaba nu o sa mai fie ce a fost odata. Automotorul ala de la Regiotrans circula doar VSDL si are tarife cu mult peste asteptarile tuturor. Ca tot ai dat in Regiotrans imi permit sa iti raspund : Vaslui - Brasov = 388 km = 7 h 36 min = Pret Intreg 42,50 lei, Bilet tanar sub 26 ani 26,50 lei. Barlad - Brasov = 335 km = 6 h 52 minn = Pret Intreg 39 lei, Bilet tanar sub 26 ani 24 lei. Tecuci - Brasov = 287 km = 6 h 10 min = Pret Intreg 35 lei, Bilet tanar sub 26 ani 22 lei. Daca ar fi fost grupa de Iasi de care spui din Vaslui, Barlad si Tecuci pana la Brasov s-ar fi facut in 6h30 ( Tecuci ) - 8 ore ( Vaslui ) iar pretul cu tot cu oferta speciala 35% ar fi fost 45 lei pentru Tecuci, 49 lei pentru Barlad si 53 lei pentru Vaslui deci la timp si la bani cine castiga ? E bine sa ne informam putin inainte de a zice ceva de rau de un operator care nu face decat sa ajute populatia in anumite zone ale tari. Daca avei trenuri pe Crasna - Husi ale operatorului RT decat deloc cum e in prezent nu ai mai fi zis nimic de rau la adresa RT. Totusi mai arunca un ochi la tarifele pentru tineri sub 26 ani si vezi ca e cel mai mic tarif posibil de pe piata aproape ca mergi gratis, romanul cam asa ar vrea dar asta poate in alta viata. In plus nu te obliga nimeni sa mergi cu RT de unde remarca ca Insa e complet nepotrivit sa pui omul sa stea atatea ore de la Vaslui, Bârlad sau Tecuci pana la Brasov intr-un automotor vechi a Regiotrans! nu te obliga nimeni ai autocare/microbuze Slava DOmnului Moldova e acoperita bine rutier sau varianta cu CFR cu 2-3 schimburi ca sa ajungi sin Vaslui la Brasov |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Joi 04 Feb 2016, 11:12 | |
| Bun, si ce-i impiedica pe cei de la CFR-Calatori sa practice acceleasi preturi ca Regiotransul ?
Sunt convins ca daca un calator ar aveea de ales- la accelasi tarif, cu tren direct fara schimbare- pe ruta Vaslui/Bârlad- Brasov, intre a folosi un automotor si a folosi un vagon compartimentat, cu siguranta ar alege a doua varianta! |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Joi 04 Feb 2016, 11:16 | |
| Ce te retine sa faci sesizare eventual sa aduci si vreo 20.000 de semnaturi ? Sti cat consuma un GM de la Adjud pana la Iasi prin Marasesti - Tecuci - Barlad - Vaslui pentru 2 vagoane si nici alea pline si cu oferta redusa ? Esti cam nostalgic, ar trebui sa vezi realitatea si sa intelegi ca nu putem compara traficul din ani 2000-2005 cu anul 2016 sunt trenuri si rute mult mai importante unde s-a taiat de unde venea grosul nu aici 2 vagoane cu calatori de 1 |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| | | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
| |
| | | | Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |