|
| Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
|
+65Simo1971 AeroX cristi ar traian nenuandrei Spartan1948 kristi kkk deconectat CristyanC Maddox TER200 ldh80 Valentin Sava florin94 LanceR NicuS Luca tgv qew00 bubu KQQ ALEXCFR alex.barac.5 alliens AndiCFR DUAL DB Robert Atty Katalin4653 marius_catalin84 cortexedge user dezactivat... ATM cfr500 Dionis Andrey_tm Adirmvl cardinal cristi CFR Jurnal Feroviar dan tm alinx3330 lifetec didinul Jhonyla alex1987 alex.alexus.tm mureseanu_976 Vitosa adytm cristy79 decward marius664 Norbi Vale bobi razvan - trenuri 92Dragos Katalyn baiazid Adrian78 Dr2005 Nesebar TonyGFR mielutu zburator IonutCFR2009 69 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 09 Oct 2015, 16:08 | |
| Eu am intrat in Ucraina cu bilet simplu, doar dus, de acolo am mers pe alta ruta cu alt bilet cumparat de la Kiev, nu ma intrebat nimeni nimic. Iti trebuie pasaport dar cam atat ca bani daca vroia sa vada oricum nu aveam nimic la mine, ca eu folsoesc doar cardul dar nu a fost cazul ca nu a intrebat. Vamesii vorbesc ucrainiana/rusa, eu nu stiu, ei nu stiu engleza asa ca a luat pasaportu a pus viza de intrare si pa.
Acest tren se poate face cu un acord de trecere prin Ucraina, atata timp cat vi din Romania si mergi in Slovacia deci doar tranzitezi Ucraina pentru cativa km si durata de maxim 2 ore de mers trebuie sa le fie permisa libera trecere calatorilor, practic nu este nevoie de sume de bani sa prezinte la granita iar cu pasaportul da inca este nevoie dar se poate rezolva si asta daca se vrea sa se faca ceva nu sa zicem NU se poate, nu avem, nu exista si retezam totul din start. Daca vrei sa faci ceva pai faci, daca nu vrei, gasesti 100 motive. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 09 Oct 2015, 16:26 | |
| E clar că recomandările MAE sunt făcute să acopere toate cazurile posibile, mai ales pe cele dezavantajoase. Poliţiştii de frontieră şi vameşii sunt în ţara lor... unde limba oficială e limba lor, tu intri în ţara lor, deci trebuie să le respecţi regulile.
Ar trebui să fie tren închis în trafic ucrainean (să nu poţi să urci/cobori acolo) sau să poţi să coborî/urca doar în/din staţiile de frontieră, unde să existe posibilitatea de control vamal. Distanţa e undeva la 90 km.
Iată o poză din Ucraina: https://www.google.ro/maps/@48.2509565,22.5404743,3a,75y,105.68h,71.97t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2xHS_wdLaInBKwDMYt6qrg!2e0!7i13312!8i6656
Se observă că linia normală e nefolosită. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 09 Oct 2015, 16:33 | |
| In anii '90 era un tren Constanta-Bucuresti Baneasa-Oradea-Satu Mare-Halmeu-Chop-Kosice, deci se folosea acea bucata de linie normala din Ucraina.
Da, pe teritoriul UZ acest tren Satu Mare-Kosice ar putea sa opreasca in Chop, aici sa se faca schimb de pasageri unde se va face si verificarea actelor pentru cine merge in Ucraina.
In prezent din Romania nu ai cum sa mergi in Ucraina, deci tara vecina si nu ai macar o legatura feroviara de mic trafic, e inatmisibil asa ceva. Cand am venit de la Kiev am venit Kiev-Debrecen si apoi Debrecen-Oradea, e total aiurea, e clar ca nimeni nu ar face asa ceva, e un ocol extrem de mare, eu am mers ca eram la plimbare dar solutia cea mai directa acum e prin Moldova, altfel ar mai fi cu autocarul de la Suceava la Cernauti. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 09 Oct 2015, 17:59 | |
| Legăturile feroviare cu Ucraina s-au tăiat la solicitarea expresă a părţii ucrainene. De altfel, noi nici nu avem material rulant de cale largă ca să mergem la ei, excepţia fiind linia încălecată Halmeu/Diakovo - Chop/Cierna nad Tisou. _________________ :TTT:
|
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9709 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 09 Oct 2015, 18:01 | |
| Nu este normal, Urcaina este singura tara vecina cu care nu avem trafic de calatori la frontiera. Ungaria are trafic intre Záhony si Chop, Slovacia intre Chop si Čierna nad Tisou. Noi din ratiuni istorice si nationale ar trebuii sa avem cel putin intre Cernauti si Dornesti , Sighetu Marmatiei si Halmeu. Sunt comunitati importante de romani in zona. Ps putem merge Suceava - Vadu Siretului legaturi cu trenurile de larga Strojonet - Vadul Siretului - Cernauti respectiv de la Halmeu la Diacovo la trenurile lor locale. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 35 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7109 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 09 Oct 2015, 20:18 | |
| - Karpaty a scris:
- [b]... deci un ocol extrem de mare ce inseamna tarif ridicat la bilet.
Ocolul nu inseamna neaparat pret mai mare, avand un vedere ca pe international nu prea se tine cont de acest aspect. (de ex. Timisoara-Budapesta = 15 euro si Brasov-Budapesta = 19 euro, cu 4 euro mai mult, dar cu o diferenta imensa de distanta). Bucuresti-Kosice-Bucuresti = 78 euro, foarte acceptabil dupa parerea mea. Bucuresti-Budapesta + retur = 58 euro (Dacia, Ister, Traianus) Budapesta-Kosice + retur = 20 euro (2 trenuri directe / zi) |
| | | decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 8001 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 09 Oct 2015, 20:24 | |
| - kerpeten ali a scris:
- Da-mi in privat linkurile cu videoclipurile in care apare sezonierul Iasi-Constanta. Nu face nimeni reclama unei anumite rute din tara doar ca Bucuresti-Brasov e ruta NR 1 ( Buc-Constanta doar vara si in restul anului pentru marfa mai ales sectorul Fetesti-Palas )
In contul tau de ytb am gasit doar 4 filmari : 1961 in prima zi, 1962 in prima zi, 1961 si 1962 in 8 iulie si in niciuna nu apar etajatele de care spui.
Daca un admin ti-a sters postarile ori ai facut tu ceva dar si asa puteai trimite reclamatie in privat la ceilalti admini si moderatori nu suntem chiar pe strada sa iti fure poseta si sa nu intervina nimeni.
Si ca ai spus de zona Ploiesti doar eu reprezint Ploiestiul aici pe forum, au mai fost vreo 2 dar au treaba sa filmeze/pozeze fetele pe strada. Pe București-Constanța avem trenuri directe fără oprire ( n.r. : TrLitoral IR1581/2 și TrLitoral IR1587/8 ) plus RES-ul de la Softrans. Pe Brașov avem cumva TrMontan IR XXXX ? Nu, avem 3001 și Hyperion. Viteza comercială pe 800 atinge 160km/h pe Brașov 120-140 km/h. Pe Constanța avem și 13-14 vagoane pe sezon estival, pe Brașov iarna se merge cu maxim 10-11. Deci, care e linia de top? Mic indiciu, e din trei cifre, doi de zero și un opt. Între timp, un Craiova-Cluj pe Valea Oltului ar fi binevenit. Plus un trafic de mică frontieră cu Bulgaria, atât pe Giurgiu-Ruse cât și pe Craiova-Vidin. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 09 Oct 2015, 21:31 | |
| Situaţia e diferită între 800 şi 300. Pe 800, dacă o faci până la capăt (Mangalia), opreşti în toate staţiunile, pe când între Bucureşti şi Constanţa ai doar câmp, mai puţin Feteşti, Medgidia, Cernavodă şi, eventual, Lehliu în care să merite cât de cât să opreşti, dar care au suficiente trenuri. Pe Bucureşti - Braşov ai staţiunile (Sinaia, Buşteni, Predeal), mai ai Ploieştiul, eventual Câmpina şi Comarnic. E sinucidere economică să nu opreşti la Predeal şi măcar în Sinaia şi Predeal, pentru că Braşovul în sine nu prea îţi generează trafic (poate doar iarna când se merge în Poiană, dar, de obicei, cine merge în Poiană nu merge cu trenul). _________________ :TTT:
|
| | | decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 8001 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 09 Oct 2015, 21:56 | |
| - Dr2005 a scris:
- Situaţia e diferită între 800 şi 300. Pe 800, dacă o faci până la capăt (Mangalia), opreşti în toate staţiunile, pe când între Bucureşti şi Constanţa ai doar câmp, mai puţin Feteşti, Medgidia, Cernavodă şi, eventual, Lehliu în care să merite cât de cât să opreşti, dar care au suficiente trenuri.
Pe Bucureşti - Braşov ai staţiunile (Sinaia, Buşteni, Predeal), mai ai Ploieştiul, eventual Câmpina şi Comarnic. E sinucidere economică să nu opreşti la Predeal şi măcar în Sinaia şi Predeal, pentru că Braşovul în sine nu prea îţi generează trafic (poate doar iarna când se merge în Poiană, dar, de obicei, cine merge în Poiană nu merge cu trenul). Asta înseamnă să-ți asumi unele riscuri de marketing și de management... Aici e vorba și de viteza comercială și de mersul cât de cât cadențaț și chiar și de vagoane pe TrLitoral. Mie unul, sincer, îmi place mult mai mult să mă pendulez pe București-Constanța decât pe 300 până la Brașov. Dar ca să nu sară toată lumea cu gura despre politici economice, asta e doar părerea mea. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 09 Oct 2015, 23:42 | |
| R 13701, pe următorul mers, trebuie regândit. A început să aibă succes dar nici nu se apropie de cât ar merita, având în vedere bătaia de joc de fiecare vineri pe care o oferă cei de la TFC. Ar trebui eliminate opririle din Odăile (niciodată nu a coborât cineva acolo), Mănăsia (azi e prima oară când urcă cineva), Bărbulești (niciodată nu a urcat cineva acolo, cu excepția unei singure dăți când respectivii au mers cu nașul), Zagna Vădeni hc, Chitila, și eventual una dintre Moldoveni sau Greci. Cu timp de mers sub 4 h 30 ar umple 4-5 vagoane, având în vedere că el și marțea sau miercurea e ocupat minim 75-80%. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12460 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 10 Oct 2015, 00:15 | |
| Nu se vrea suplimentarea vagoanelor la 13701.13702. Au oferta IR pe aceiasi ruta cu 3, 4 sau chiar 6 vagoane. Se merge pe principiul: cui nu-i convine e liber sa mearga la IR sau la dube |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 10 Oct 2015, 01:13 | |
| S-or mai repara din Desiro şi poate-l vedem cu 3 Desiro. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 10 Oct 2015, 02:39 | |
| - Dr2005 a scris:
- S-or mai repara din Desiro şi poate-l vedem cu 3 Desiro.
Mai bine NU. Lui mielutu nu ii place sa mearga Bucuresti-Galati cu Desiro, alea sunt motoare de scurt parcurs nu de 4 ore. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 10 Oct 2015, 11:14 | |
| Discutam de ce ii place lui X? Sa pui trei Desiro in compunerea unui tren fara sa fie grupe e risipa de material rulant. Normal poti pune locomotiva cu 4-5-6 vagoane si AM-urile sa le pui in compunerea altor trenuri. |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 35 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7109 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 10 Oct 2015, 11:40 | |
| - Karpaty a scris:
- Mai bine NU. Lui mielutu nu ii place sa mearga Bucuresti-Galati cu Desiro, alea sunt motoare de scurt parcurs nu de 4 ore.
Daca se pot baga la IR-uri pt. drumuri mai lungi de 4 ore (gen Timisoara-Cluj, Timisoara-Baia Mare), nu cred ca ar fii vreo problema sa fie bagate la Regio pentru drumuri similare sau poate chiar mai scurte. Prima oara sa se umble la schimbatul compunerilor acestor IR-uri (desi nu stiu cu ce s-ar putea inlocui 1AM Desiro, eventual 2 vagoane, care ar fii cam ciudate la un IR) si apoi sa ne gandim si la Regio. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
| |
| | | | Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |