|
| Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
|
+65Simo1971 AeroX cristi ar traian nenuandrei Spartan1948 kristi kkk deconectat CristyanC Maddox TER200 ldh80 Valentin Sava florin94 LanceR NicuS Luca tgv qew00 bubu KQQ ALEXCFR alex.barac.5 alliens AndiCFR DUAL DB Robert Atty Katalin4653 marius_catalin84 cortexedge user dezactivat... ATM cfr500 Dionis Andrey_tm Adirmvl cardinal cristi CFR Jurnal Feroviar dan tm alinx3330 lifetec didinul Jhonyla alex1987 alex.alexus.tm mureseanu_976 Vitosa adytm cristy79 decward marius664 Norbi Vale bobi razvan - trenuri 92Dragos Katalyn baiazid Adrian78 Dr2005 Nesebar TonyGFR mielutu zburator IonutCFR2009 69 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 16 Oct 2015, 17:52 | |
| - mureseanu_976 a scris:
- Nu mai bine ar muta 1539 separat intre orele de plecare ale lui 1645 si 346 ? Ca sa fie totusi o cadentare in intervalul orar 10 - 14 ?
E bine cum va fi de la noul mers 1645+1539 la 12:10 si 346 la 14:00, eu si acum stau si ma intreb cum de le-a venit mintea la cap cu noul mers care arata un pic mai bine ca ultimile 2. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 16 Oct 2015, 17:56 | |
| Astea sunt amanunte privind noul mers. De ce apar la propuneri ? Doi la mana, de ce dezbateti livrelete date pe sub mana ? Nu va puteati abtine ? De ce nu le-ati distribui pe wetransfer sa afle toata lumea noutatile ? Ca doar n-or fi secrete militare de la ISIS / NATO |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 16 Oct 2015, 18:05 | |
| E doar un amarat de livret al Reg Brasov si e public nu pe sub mana, cauta postarea cu linkul postat de un forumist la topicul Mersul Trenurilor 2015-2016. Ai o bila neagra de la mine |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 16 Oct 2015, 21:33 | |
| Nu sunt gata 100% livretele, mai asteptam putin. A aparut doar ala de Brasov dar nici ala nu e definitiv, inca se mai lucreaza si la ala. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 16 Oct 2015, 21:48 | |
| Iar ai fost in misiune ? Doar Regio ma intereseaza din zona Ploiesti, Bucuresti, Brasov si Buzau restul pot sa astept pana apare mersul oficial. |
| | | decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7997 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 18 Oct 2015, 13:16 | |
| Propunerile mele: 1) IR1581/1588 să fie București- Mangalia și retur cu opriri în Constanța, Eforie Nord, Eforie Sud, Costinești Sat, Costinești Tabără. 2) Grupe directe de Călărași la R de Obor, combinația perfectă ar fi 8592+8002 și 8598+8004 pentru Călărași Sud-București și pentru București-Călărași Sud 8001+8591 și 8013+8597. 3) Regiuorile de Tulcea ar trebui prelungite până la Constanța și gândite astfel încât să existe o legătură la R8001 și R8004 pentru și de la București și pe timpul extrasezonului. 4) Mers cadențat cap-coadă pe București-Brașov la IR și la fel pe București-Constanța, ar fi mult mai ușor pentru călători să-l rețină. 5) IR1631 ar trebui să aibă o grupă pentru Sighișoara în special în perioada de extrasezon, grupă care să se întoarcă cu IR1538 sau singură până în Brașov de unde să vină legată de IR1646. 6) IR1745 ar trebui să aibă o grupă pentru Sibiu care la fel, să vină seara cu IR1538 pentru că în prezent primul tren București-Sibiu este IR1621 care pleacă la ora 10 din București Nord ceea ce este prea târziu, existând trenul de 6 dimineața spre București de la Sibiu (IR1526). 7) Un IR Craiova-Cluj Napoca cu opriri în Balș,Piatra Olt, Drăgășani, Băbeni, Rîmnicu Vâlcea, Călimănești, Păușa h., Lotru, Cornet, Câineni, Podu Olt, Tălmaciu, Sibiu, Săliște, Sebeș Alba, Vințu de Jos, Alba Iulia, Teiuș, Aiud, Războieni, Câmpia Turzii, cu grupa Războieni-Tîrgu Mureș pentru și de la Craiova cu opriri în: Luduș, Iernuț plus limitarea trenului IR1736/1736 pe porțiunea Cluj Napoca-Sibiu-Cluj Napoca. 8 ) Un IR sezonier Brașov-Constanța prin Ploiești Vest, Ploiești Sud, Mizil, Buzău, Făurei, Țăndărei, Fetești. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 18 Oct 2015, 13:36 | |
| Punctele 1-4 de acord cu tine.
5. Grupa pentru Sighisoara mai bine pui la 1636 CT-Brasov care circula la 2h10min in spatele lui 1745 decat la 1631 care circula la doar 1h in spatele lui 1745. Ai asigura legatura si celor care vin de la CT si vor sa ajunga la cetatea de la Rupea si Sighisoara.
6. A mai circulat grupa de Sibiu la acest tren in week-end-uri acum cativa ani s-a considerat ca nu avea destui calatori. Pentru Buc-Brasov-Sibiu ar fi bun in sezon un IR cu tarife promotionale cu plecare la 04:50 din Buc.Nord.
7. Nu e zona mea asa ca nu ma bag. |
| | | decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7997 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 18 Oct 2015, 13:44 | |
| - kerpeten ali a scris:
- Punctele 1-4 de acord cu tine.
5. Grupa pentru Sighisoara mai bine pui la 1636 CT-Brasov care circula la 2h10min in spatele lui 1745 decat la 1631 care circula la doar 1h in spatele lui 1745. Ai asigura legatura si celor care vin de la CT si vor sa ajunga la cetatea de la Rupea si Sighisoara.
6. A mai circulat grupa de Sibiu la acest tren in week-end-uri acum cativa ani s-a considerat ca nu avea destui calatori. Pentru Buc-Brasov-Sibiu ar fi bun in sezon un IR cu tarife promotionale cu plecare la 04:50 din Buc.Nord.
7. Nu e zona mea asa ca nu ma bag. Da, știu de grupa respectivă de la 6) tocmai pe ideea ei m-am și bazat. Pentru 5) ziceam la 1631 ca să ai timp să mergi, să vizitezi și să te întorci cu IR1538 sau cu magnificul IR1742. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 18 Oct 2015, 13:46 | |
| Poate ca n-ar strica sa aiba si o grupa de Bucuresti acel Cluj - Craiova. Intre Lotru si Podu Olt nu prea inteleg de ce ar avea IR-urile opriri. Am cam vazut cati ceferisti urca si coboara in statiile alea, ca de calatori platitori de bilet nu prea poate fi vorba. Si pentru tot pentru Cluj - Craiova, nu si pentru perechea lui, as mai pune oprire in Unirea hc si in halta Clujana. Prima deserveste orasul Ocna Mures si comuna cu acelasi nume, a doua cartierul Marasti. |
| | | decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7997 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 18 Oct 2015, 13:49 | |
| - Adirmvl a scris:
- Poate ca n-ar strica sa aiba si o grupa de Bucuresti acel Cluj - Craiova. Intre Lotru si Podu Olt nu prea inteleg de ce ar avea IR-urile opriri. Am cam vazut cati ceferisti urca si coboara in statiile alea, ca de calatori platitori de bilet nu prea poate fi vorba. Si pentru tot pentru Cluj - Craiova, nu si pentru perechea lui, as mai pune oprire in Unirea hc si in halta Clujana. Prima deserveste orasul Ocna Mures si comuna cu acelasi nume, a doua cartierul Marasti.
La câte linii are CTP-ul de la Gară la Mărăști, crede-mă că nu se merită oprirea în Clujana. Pentru Unirea hc, da, e o idee, plus că și ex-IC532 (azi IR1538) oprește acolo deci, de ce nu la urma urmei. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 18 Oct 2015, 13:56 | |
| 1-Bucuresti-Mangalia si retur cu 1581 iar pe retur se poate cu 1582 chiar sa nu stea garnitura prea mult in Mangalia sau cu 1588, se poate si asa doar ca sta prea mult in Mangalia dar macar sa existe! S-a mai discutat asta si "specialistul" a spus NU cum de altfel spune NU la orice. 2-Pentru Calarasi direct din Bucuresti, si aici ar fi ok sa exiete macar 1 tren direct dar la fel "specialistii" 'lu peste prajit zic ca nu ne trebuie, avem autocare directe ce mai vrem si tren. 3-Corect, Tulcea-Constanta si retur ar avea mai multi clienti fata de schimbarea in Medgidia, drept pentru care lumea merge cu duba ca e directa si nu schimba nimeni nimic. Faptul ca de ridici de pe scaunul tau si iti iei bagajul in spate, te dai jos si te urci in altul iar apoi cauti un loc care sa iti convina face sa devina total inconvenabil mersul cu schimbare. O ruta cu tren direct are si de 3 ori mai multi calatori fata de una cu schimbare, indiferenta ca legatura este la 15 minute, faptul ca schimbi vagonul/motorul face sa devina neatractiv. Dar unii refuxa sa priceapa ca lumea mai are si 60 de ani nu mai are 20 sa sara din tren in tren plus ca in ziua de azi omul cere confort, trenul direct inseamna confort fata de o ruta cu schimbare. 3*-Bucuresti-Tulcea si retur trebuie sa fie tot timpul anului! 6-1745/1746 a avut acea grupa, la inceput zilnic, apoi iar "specialistii" de 2 bani au considerat ei ca nu ne trebuie, avem destule autocare Bucuresti-Sibiu si retur, ce ne mai trebuie si tren. 7-Si Craiova-Cluj-Craiova a mai fost atat pe Olt cat si pe Jiu, pe Olt a fost Acceleratul 1731/1732 pleaca seara la 22 din Craiova si dimineata era in Cluj iar pe retur era din Cluj la 11-12 si seara in Craiova. Pe Jiu era Rapid 631 dimineata la 5 si ceva ajungea la pranz si dupamasa se intorceaiar seara pe la 23 era inapoi in Craiova. Oare "specialistii" astia aparuti ca ciupercile dupa ploaie mai au frati pe acasa? Daca toti sunt in halul asta e clar de ce s-a ajuns in situatia asta.
Ultima editare efectuata de catre Karpaty in Dum 18 Oct 2015, 14:04, editata de 3 ori |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 18 Oct 2015, 13:57 | |
| Nu ar strica oprirea aia pentru trenurile IR care au destinatia Cluj. Asa e, ai destule trolee de la gara spre Marasti, dar oprirea de la Clujana ar manca vreo 2 minute. Hai 3, ca reduce viteza pana la oprire si apoi accelereaza. Dar la ce viteza au trenurile pe acolo cred ca se duc vreo doua minute. Dar ar fi convenabil pentru calatorii din zona.
Cam la fel e si la autocare: cele dinspre Dej opresc in Marasi (la IRA mi se pare), cele dinspre Turda in Observator. De ce nu ar face si CFR-ul la fel? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 18 Oct 2015, 14:46 | |
| - Adirmvl a scris:
- Nu ar strica oprirea aia pentru trenurile IR care au destinatia Cluj. Asa e, ai destule trolee de la gara spre Marasti, dar oprirea de la Clujana ar manca vreo 2 minute. Hai 3, ca reduce viteza pana la oprire si apoi accelereaza. Dar la ce viteza au trenurile pe acolo cred ca se duc vreo doua minute. Dar ar fi convenabil pentru calatorii din zona.
Cam la fel e si la autocare: cele dinspre Dej opresc in Marasi (la IRA mi se pare), cele dinspre Turda in Observator. De ce nu ar face si CFR-ul la fel? Oprirea adecvata ar fi la pasajul cu bariera din groapa pe straduta spre Groapa iesi direct la cele 2 camine mari cu 10 etaje |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 18 Oct 2015, 14:52 | |
| Da si nu. Presupun ca te referi la bariera de pe Fabricii de zahar. Asa de la Clujana te duci frumusel pe Fabricii (sint doua strazi diferite) in zona de blocuri cu 10 etaje. |
| | | adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4652 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: Cfr un putrigai Dum 18 Oct 2015, 17:42 | |
| - AndiCFR a scris:
- IR 1585 sa circule de la Brasov si mutat mai devreme din Bucuresti:
1585-2/1585 Brasov-Bucuresti Nord-Constanta
Brasov 11:00 Predeal 11:32 - 11:34 Sinaia 11:53 - 11:54 Ploiesti Vest 12:40 - 12:42 Bucuresti Nord 13:20 - 13:40 Ciulnita 14:38 - 14:39 Fetesti 14:58 - 15:00 Cernavoda Pod 15:25 - 15:26 Medgidia 15:42 - 15:43 Constanta 16:10
Perechea, IR 1588/1588-1 prelungit la Brasov, plecarea sa fie mai tarziu.
Constanta 20:15 Bucuresti Nord 22:15 - 22:30 Ploiesti Vest 23:10 - 23:11 Sinaia 23:52 - 23:53 Predeal 00:13 - 00:14 Brasov 00:45
IR 1585-2 Ar acoperi golul dintre trenurile 473 si 347 iar 1588-1 ar fi o legatura buna pentru trenurile 1664 (Iasi), 1776 (Galati) si 1836 (Tg. Jiu/Craiova). Pentru ce mama dracului s-au bagat 1 mld EUR pe M800 ca sa faca trenurile 2h:30 ca pe vremea lui Ceausescu si la fel, de ce dracu s-a reabilitat M300 pana la Ploiesti cand se fac tot 40-43 minute si nu scazi durata la Brasov sub 2h:30... A ca sa le ovalizeze de tot GFR si sa taraganeze niste restrictii aiurea ca sa aiba aia de la Infra pentru ce sa mai incaseze un salariu V-am mai spus eu ca vorbiti prea mult de operatorii privati si nu e cazul ca nu se fac investitii din banii lor, vorbiti prea mult de Pietrosita si alte chestii marunte cand M600 de la Tecuci la Iasi e varza si neelectrificata cand M900 e praf si pulbere, cand nu exista diferentiere neta intre trenuri si baga la gramada material rulant sau le plimba cu durate de te invita la dubele mortii- are dreptate tot ce spune Cristy79 pe aici. Pe Balota se chinuie de luni de zile sa schimbe liniile, pe Buc-Craiova ajungem curand la 4 ore ca pe Pitesti ca nu sunt in stare sa consolideze intrarea la Caracal si alte restrictii in linie dreapta. Asa ca sa vorbim mai mult de magistrale baieti decat de lucruri marunte ca e aberant sa faci aproape 9 ore de la Bucuresti la Timisoara pe M900, mersul cadentat pana Constanta si Brasov ciuciu asa ca sunt multe de criticat iar cand aud de IR Craiova_Cluj prin Rm Valcea cu Desiro ala de rahat sau de schimbare de loc in Sibiu imi vine rau. Bani alocati aiurea pe modernizari de gari mici precum Valcea cand tu ai magistrala neelectrificata M600 sau nu esti in stare sa dublezi Strehaia-Balota. Era o idee super sa fi dublat pe unele portiuni Craiova-Petrosani-Simeria asa ca sunt chestii foarte importante care asteapta prea mult si de aici taraganarea a catorva trenuri pe magistrale 4-5 trenuri pe M900 sau 5-6 trenuri pe M500 in 24h si durate de mers halucinante. E de bun simt sa ai Buc-Constanta in 2h si nimic mai mult si la fel Buc-Craiova si Buc-Brasov la 2h 10-15 minute dar mai avem de asteptat mult si bine |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
| |
| | | | Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |