|
| Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
|
+65Simo1971 AeroX cristi ar traian nenuandrei Spartan1948 kristi kkk deconectat CristyanC Maddox TER200 ldh80 Valentin Sava florin94 LanceR NicuS Luca tgv qew00 bubu KQQ ALEXCFR alex.barac.5 alliens AndiCFR DUAL DB Robert Atty Katalin4653 marius_catalin84 cortexedge user dezactivat... ATM cfr500 Dionis Andrey_tm Adirmvl cardinal cristi CFR Jurnal Feroviar dan tm alinx3330 lifetec didinul Jhonyla alex1987 alex.alexus.tm mureseanu_976 Vitosa adytm cristy79 decward marius664 Norbi Vale bobi razvan - trenuri 92Dragos Katalyn baiazid Adrian78 Dr2005 Nesebar TonyGFR mielutu zburator IonutCFR2009 69 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 18 Oct 2015, 22:16 | |
| M600 e magistrală doar cu numele... linia principală la nivel european este 500 + Paşcani - Iaşi, e pe TEN-T Core, e pe fostul Coridor IX, e dublată şi electrificată şi e următoarea pe lista de modernizări după ce se termină cu Coridorul IV (ambele ramuri, inclusiv M900).
Constanţa - Tulcea pe şosea = 138 km, pe calea ferată = 179 km (din care Babadag - Tulcea se merge cu 40 km/h). Ceea ce face neatractivă ruta. Cu toate astea, acele AM 700 merg pline pe acolo... de ce să schimbăm ce deja merge bine? Mai degrabă s-ar mai pune o pereche (măcar Tulcea - Baia Dobrogea) pentru elevi, e mare nevoie. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 18 Oct 2015, 23:40 | |
| @adytm s-a vorbit de Pietrosita pentru ca acolo a revenit trenul, sectia aia a fost salvata si nu niciun lucru marunt. Vorbim despre ce stim, eu daca nu am fost cu trenul mai departe de Craiova spre Timisoara crezi ca ar fi fost corect sa ma bag in seama aiurea sa zic doua trei vorbe ? Nu taticu eu vorbesc despre ce vad si ce stiu ca am vazut cu ochii mei.
M600 are doar trafic de calatori marfa aproape 0, nu stiu daca sunt 4 marfare intr-o saptamana pe ruta aia iar M900 nu e vina noastra ca au ramas 4-5 trenuri si alea scurte iar durata de 9 ore intre Buc si TM. Ce atata invidie si ura pe M800 si Buc-Brasov ? Sunt singurele linii din Romania care arata ca nu suntem chiar ultimi din Europa macar cu astea 2 sa ne mandrim si noi. O sa vina si randul magistralei tale sa fie reparata si a lui M500.
Daca de la noul mers se fac 10 ore intre Buc si Tm iar o sa vi sa faci galagie aici ? |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 19 Oct 2015, 07:48 | |
| E normal sa se faca galagie: Bucuresti-Craiova in 4 ore (!!!) si Bucuresti-Timisoara e pur si simplu o rusine ce se intampla acolo. Daca se ajunge sa se faca 10 ore atunci sa faca bine sa tarifeze Regio pe intreaga distanta acea rusine de tren. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 19 Oct 2015, 08:01 | |
| Una e sa faci galagie in tren, in gara, la casele de bilete, in scris catre Guvern, CFR si alte instituti pentru 10 ore de la Buc la TM si alta e sa faci galagie pe un forum la un topic cu propuneri unde nu se uita nimeni, galagie pornita de la invidia care o au uni pe cele 2 rute modernizate de la CFR : Buc-CT si Buc-PR(BV)
Adytm a inceput sa ia foc de la propunerea lui AndiCFR cu acel tren care leaga Brasov de Constanta prin Bucuresti.
Timisoara e Timisoara iar Brasovul are muntele si statiunile de pe Valea Prahovei cautate 12 luni din an si Constanta are litoralul cautat de toata lumea 3 luni pe an si portul pentru marfa nu cred ca merita sa facem comparati de ce s-a modernizat Buc-PR si Buc-CT inaintea lui Buc-TM sau Pl.Sud-Suceava ori M600.
M600 nici macar nu are trafic de marfa eu nici nu as moderniza aceasta magistrala mai degraba as modernizao pe M500 care e dubla, electrificata si are si trafic de marfa.
@Cristy79 Buc.Nord-Craiova 209 km aproape 4 ore cum spuneti voi dar uite ca si Ploiesti.Sud-Adjud e 185 km in 3h20-3h30 aproape la aceeasi bani. Am mers de zeci de ori pe ruta Ploiesti.Sud-Adjud cu Acc si Rapid cand eram mic apoi de la 13 ani de cand am inceput sa merg singur am fost de maxim 5 ori cu nasul in rest doar cu Regio care e mult mai ieftin decat IR si diferenta e de doar 1h si ai aceleasi conditi la Regio pe bani putini. Nu mai zic ca iarna cand e cu minus in fata in vagoanele de personal stateam in maneca scurta si cu geamul deschis in schimb dute la IR platesti o caruta de bani ca sa ajungi cu o ora mai repede si ingheti in tren din cauza aerului setat prost. A patito mama cand s-a dus la nunta unei verisoare cu IC 557 Buc-Bicaz/Comanesti a inghetat tot drumul in Desiro si a mai platit si o caruta de bani, daca nu era nunta se ducea cu Personalul 5211 Pl.Sud-Adjud-Siculeni.
|
| | | alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4527 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 19 Oct 2015, 11:50 | |
| - adytm a scris:
Pentru ce mama dracului s-au bagat 1 mld EUR pe M800 ca sa faca trenurile 2h:30 ca pe vremea lui Ceausescu si la fel, de ce dracu s-a reabilitat M300 pana la Ploiesti cand se fac tot 40-43 minute [...] Ba sa stii ca sambata cu IR 472 am facut 36 de minute, si majoritatea trenurilor fac sub 40, daca n-au opriri pana la PV. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 19 Oct 2015, 13:46 | |
| - cristy79 a scris:
- E normal sa se faca galagie: Bucuresti-Craiova in 4 ore (!!!)
Dar care e trenul ăla care face Bucureşti - Craiova în 4 ore? IR 1897 SNTFC-CFR-CALATORI Bucuresti Nord Gr. A 17:25 Craiova 21:57 250 4h32min. Detalii IR 1593 SNTFC-CFR-CALATORI Bucuresti Nord Gr. A 17:45 Craiova 20:45 209 3h0min. Detalii IR 1597 SNTFC-CFR-CALATORI Bucuresti Nord Gr. A 19:45 Craiova 22:47 209 3h2min. Detalii IR 1695 SNTFC-CFR-CALATORI Bucuresti Nord Gr. A 21:45 Craiova 00:43 209 2h58min. Detalii IR 1821-2 SNTFC-CFR-CALATORI Bucuresti Nord Gr. A 23:45 Craiova 02:50 209 3h5min. Detalii IC 72-1 SNTFC-CFR-CALATORI Bucuresti Nord Gr. A 05:45 Craiova 08:41 209 2h56min. Detalii IR 1891 SNTFC-CFR-CALATORI Bucuresti Nord Gr. A 06:00 Craiova 10:30 250 4h30min. Detalii IR 1591 SNTFC-CFR-CALATORI Bucuresti Nord Gr. A 06:45 Craiova 09:44 209 2h59min. Detalii R 13101 SNTFC-CFR-CALATORI Bucuresti Nord Gr. A 07:50 Craiova 12:06 209 4h16min. Detalii IR 1529 SNTFC-CFR-CALATORI Bucuresti Nord Gr. A 08:48 Craiova 12:28 209 3h40min. Detalii IR 1691 SNTFC-CFR-CALATORI Bucuresti Nord Gr. A 10:45 Craiova 13:46 209 3h1min. Detalii IR 1599 SNTFC-CFR-CALATORI Bucuresti Nord Gr. A 12:15 Craiova 15:50 209 3h35min. Detalii IR 1893 SNTFC-CFR-CALATORI Bucuresti Nord Gr. A 13:25 Craiova 18:30 250 5h5min. Detalii IR 12193 SNTFC-CFR-CALATORI Bucuresti Nord Gr. A 13:45 Craiova 16:45 209 3h0min. Detalii IR 1825 SNTFC-CFR-CALATORI Bucuresti Nord Gr. A 14:45 Craiova 17:50 209 3h5min. Detalii IR 1895 SNTFC-CFR-CALATORI Bucuresti Nord Gr. A 15:25 Craiova 20:00 252 4h35min. Detalii IR 1693 SNTFC-CFR-CALATORI Bucuresti Nord Gr. A 15:45 Craiova 18:43 209 2h58min. Detalii IR 1823 SNTFC-CFR-CALATORI Bucuresti Nord Gr. A 16:20 Craiova 19:33 209 3h13min. Detalii IR 15931-2 SOFTRANS CAL Bucuresti Nord Gr. A 17:20 Craiova 20:15 209 2h55min. Detalii IR 15985-2 SOFTRANS CAL Bucuresti Nord Gr. A 19:00 Craiova 22:04 209 3h4min. Detalii R 9005 SNTFC-CFR-CALATORI Bucuresti Nord Gr. B 17:25 Craiova 21:47 208 4h22min. Detalii Uitându-ne mai sus, vedem că trenurile IR fac între 2h55min şi 3h05min, există 2 trenuri IR tarifate ca R care fac 3h35min - 3h40min, iar R-urile cu oprire în toate staţiile fac 4h16min - 4h22min. IR-urile pe care le vezi tu cu peste 4 ore sunt pe rută ocolită, prin Piteşti şi nu merge nimeni de la un capăt la altul cu ele, nu ai de ce, la ce ofertă bună ai pe ruta prin Videle, plus că preţul e acelaşi (ba chiar prin Videle ai unele IR taxate ca R). _________________ :TTT:
|
| | | adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4652 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: Cfr un putrigai Lun 19 Oct 2015, 14:43 | |
| - Dr2005 a scris:
- cristy79 a scris:
- E normal sa se faca galagie: Bucuresti-Craiova in 4 ore (!!!)
Dar care e trenul ăla care face Bucureşti - Craiova în 4 ore?
Uitându-ne mai sus, vedem că trenurile IR fac între 2h55min şi 3h05min, există 2 trenuri IR tarifate ca R care fac 3h35min - 3h40min, iar R-urile cu oprire în toate staţiile fac 4h16min - 4h22min. IR-urile pe care le vezi tu cu peste 4 ore sunt pe rută ocolită, prin Piteşti şi nu merge nimeni de la un capăt la altul cu ele, nu ai de ce, la ce ofertă bună ai pe ruta prin Videle, plus că preţul e acelaşi (ba chiar prin Videle ai unele IR taxate ca R). Dr2005 si kerpeten si toti care va ambalati fara motiv- cititi cu atentie va rog mesajele si apoi comentam toti pe seama lor. Cristy79 are perfecta dreptate- se referea la citatul meu din comentariul din 18.10.2015 " pe Buc-Craiova ajungem curand la 4 ore ca pe Pitesti ca nu sunt in stare sa consolideze intrarea la Caracal si alte restrictii in linie dreapta." Deci cititi cu atentie ca tot ce spune acest utilizator Cristy79 este corect si de bun simt. Si da, sa fim seriosi pentru o zona de campie fara declivitati sa parcurgi 209 km pe o magistrala in 3h e jalnic si de kakao fara lapte pentru infrastructura feroviara romaneasca. Deci mare atentie la citirea si intelegerea mesajelor! Pentru mine este egal cu O si Zero barat ca 472 sau o pereche de trenuri face sub 40 minute Bucuresti-Ploiesti cand linia aia e refacuta total si cand taraie niste restrictii de colo colo si le baga si le scot. Nu domnule- este linie dreapta acolo pana la Floresti Prahova nici nu ai cum sa discuti sub 140 km/h si 40 minute mi se pare o durata exagerata pentru trenurile de rang superior. Sa ma intelegi Kerpeten ali ca eu nu critic modul in care s-au prioritizat lucrarile pe magistrale si e aiurea sa punem problema ca tine ca Brasovul e mai tare decat Timisoara- e fals ca oricum Timisoara este un oras mai mare si are un potential economic net superior. Problema este ca s-au alocat bani pe modernizari de gari Arad, Pitesti, Valcea pana si orasul asta mort si desfigurat: Drobeta Turnu Severin are o gara moderna dar linia e praf asa ca in infrastructura trebuie sa primeze calea de rulare si materialul rulant nu peretii. Deci sunt multe anomalii si nu am spus- o doar eu deci e mult mai important sa dublezi Strehaia-Balota si sa pui la punct Balota-Gura Vaii-Severin ca sa eviti trasarea pe abatuta a trenurilor internationale 72/73 ca sa treaca marfarele sau alte garnituri private(deci tot legat de creierul IDM-istilor si de pile), e mult mai important sa fie perfecte toate macazurile de pe o magistrala si sa consolidezi terasamentul pe la Caracal decat sa vorbim de Pietrosita Deci nu stiu pe ce baza mai circula trenurile de rang superior si ce regulament de prioritizare a circulatiei exista cand boii din toate haltile care se cred zeii IDM tin pe loc tren international ca sa coboare un sefulet sau alt cfr-ist dintr-un regio si astfel sa ajunga la mai repede acasa si alte scenarii de genul asta precum imi povestea un bou tinerel care lucreaza la Valea Alba pe M900 Te asigur eu de asta ca inainte de orice vorba magistralele trebuie puse la punct deci nici M300 nu este pusa la punct dar ce sa mai vorbim de M900 ca ramura sudica a coridorului IV. Ne apuca pensia pana o sa vedem rulare de bun simt intre Bucuresti si Craiova cu durata de 2h deci comparabila cu M800 si distanta mai mica fata de Buc-Constanta. Sunt multe de criticat si de schimbat fara eforturi si bani dar vorba lui Karpaty stiu ei "specialistii pestelui prajit" mai bine sa-si bata joc de mersul trenurilor. Nu spune nimeni sa ridici sectoare la viteze aberante ca sa ajungi la deraieri si accidente grave dar nici sa-ti bati joc in halul asta de o tara intreaga cu restrictii de 30 km/h in linie dreapta. Cititi toate mesajele lui Cristy79 de la inceput pana in prezent si sa intelegeti ca e de un realism crunt si absolut corect- valabil de la cel mai amarat postac de aici pana la administratori. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 19 Oct 2015, 15:10 | |
| - Dr2005 a scris:
Uitându-ne mai sus, vedem că trenurile IR fac între 2h55min şi 3h05min, există 2 trenuri IR tarifate ca R care fac 3h35min - 3h40min, iar R-urile cu oprire în toate staţiile fac 4h16min - 4h22min. IR-urile pe care le vezi tu cu peste 4 ore sunt pe rută ocolită, prin Piteşti şi nu merge nimeni de la un capăt la altul cu ele, nu ai de ce, la ce ofertă bună ai pe ruta prin Videle, plus că preţul e acelaşi (ba chiar prin Videle ai unele IR taxate ca R). Asta e doar pe hartie realitatea din teren este alta.Trenurile fac spre 03:30 asa ca sunt mai aproape de 4 ore decat de 3, este doar o ora diferenta intre drumul prin Slatina si cel prin Videle, plus ca ai si un bonus ca scapi de navetistii din Videle si Rosiori-adica de aglomeratie...Daca lui 1696 ii mai pune 30 minute de la noul mers(minute care oricum le face si acum cu toti timpii mariti si supermariti) varianta cu 1622 pentru cine nu are treaba dimineata la Bucuresti va deveni mult mai atractiva decat mersul cu 35 km/h prin peisajele de vis ale Campiei Romane... |
| | | adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4652 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: Cfr un putrigai Lun 19 Oct 2015, 15:36 | |
| - marius664 a scris:
- Dr2005 a scris:
Uitându-ne mai sus, vedem că trenurile IR fac între 2h55min şi 3h05min, există 2 trenuri IR tarifate ca R care fac 3h35min - 3h40min, iar R-urile cu oprire în toate staţiile fac 4h16min - 4h22min. IR-urile pe care le vezi tu cu peste 4 ore sunt pe rută ocolită, prin Piteşti şi nu merge nimeni de la un capăt la altul cu ele, nu ai de ce, la ce ofertă bună ai pe ruta prin Videle, plus că preţul e acelaşi (ba chiar prin Videle ai unele IR taxate ca R). Asta e doar pe hartie realitatea din teren este alta.Trenurile fac spre 03:30 asa ca sunt mai aproape de 4 ore decat de 3, este doar o ora diferenta intre drumul prin Slatina si cel prin Videle, plus ca ai si un bonus ca scapi de navetistii din Videle si Rosiori-adica de aglomeratie...Daca lui 1696 ii mai pune 30 minute de la noul mers(minute care oricum le face si acum cu toti timpii mariti si supermariti) varianta cu 1622 pentru cine nu are treaba dimineata la Bucuresti va deveni mult mai atractiva decat mersul cu 35 km/h prin peisajele de vis ale Campiei Romane... In sfarsit un comentariu realist si pertinent...Te apreciez Marius si e clar si adevarat ce scrii despre batjocura asta de sectie Bucuresti-Craiova. Cand vad opriri la 72 in Videle si in Caracal mor- ma apuca greata ca navetistii nu pot sa astepte 1591, cand vad opriri ale acestor 2 trenuri internationale in Strehaia, Caracal,Videle ma ia durerea de cap si mai ales cum spun unii pe aici ca 73 e musai sa opreasca seara ca e ultimul tren spre Bucuresti pe M900 adica trebuie sa suportam toti navetistii fara bilet( clar fara bilet la clasa a -I-a) care sar direct la vagonul de clasa a I a si toti amaratii care stau pe holuri. La aspectul asta trebuie sa fie atenti cei din CFR si sa remedieze situatia asta ca e foarte neplacuta si am vazut si pe 346. Deci daca e ultimul tren spre Buc 73 sa i puna oprire si in Draganesti ca ce dracu mai conteaza o decelerare si inca 3-4 minute. Deci problema vitezei de circulatie cel putin pe magistrale, a prioritatii de circulatie a trenurilor de calatori si cele de rang superior precum si diferentierea neta a rangurilor la nivelul opririlor trebuie respectata nu cum se intampla in realitate. Adica eu nu vad nicio diferenta intre trenurile internationale 72/73 si 1826 ala amarat de la Tg Jiu. M-as bucura mult sa se chioreasca vreunul din minister pe aici si sa mai citeasca din mesajele noastre ale tuturor si sa mai ia in calcul niste chestii pertinente de aici ca petitiile sunt tot un fel de cuvinte in vant ca pe aici doar ca au un numar de inregistrare Eu nu zic ca nu trebuie avantajati si navetistii dar nu sa iti bati joc de trenuri internationale si sa le opresti prin halti precum Strehaia si Filiasi( chipurile nod feroviar) si sa mai bagi opriri la Videle ca urca nu stiu ce navetisti seara in 73 deci sunt chestii aberante si sfidatoare fata de calatorii cu bilet. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 19 Oct 2015, 15:37 | |
| - adytm a scris:
- Dr2005 a scris:
Dar care e trenul ăla care face Bucureşti - Craiova în 4 ore?
Uitându-ne mai sus, vedem că trenurile IR fac între 2h55min şi 3h05min, există 2 trenuri IR tarifate ca R care fac 3h35min - 3h40min, iar R-urile cu oprire în toate staţiile fac 4h16min - 4h22min. IR-urile pe care le vezi tu cu peste 4 ore sunt pe rută ocolită, prin Piteşti şi nu merge nimeni de la un capăt la altul cu ele, nu ai de ce, la ce ofertă bună ai pe ruta prin Videle, plus că preţul e acelaşi (ba chiar prin Videle ai unele IR taxate ca R). Dr2005 si kerpeten si toti care va ambalati fara motiv- cititi cu atentie va rog mesajele si apoi comentam toti pe seama lor. Cristy79 are perfecta dreptate- se referea la citatul meu din comentariul din 18.10.2015 "pe Buc-Craiova ajungem curand la 4 ore ca pe Pitesti ca nu sunt in stare sa consolideze intrarea la Caracal si alte restrictii in linie dreapta." Deci cititi cu atentie ca tot ce spune acest utilizator Cristy79 este corect si de bun simt. Si da, sa fim seriosi pentru o zona de campie fara declivitati sa parcurgi 209 km pe o magistrala in 3h e jalnic si de kakao fara lapte pentru infrastructura feroviara romaneasca. Deci mare atentie la citirea si intelegerea mesajelor! Pentru mine este egal cu O si Zero barat ca 472 sau o pereche de trenuri face sub 40 minute Bucuresti-Ploiesti cand linia aia e refacuta total si cand taraie niste restrictii de colo colo si le baga si le scot. Nu domnule- este linie dreapta acolo pana la Floresti Prahova nici nu ai cum sa discuti sub 140 km/h si 40 minute mi se pare o durata exagerata pentru trenurile de rang superior.
Sa ma intelegi Kerpeten ali ca eu nu critic modul in care s-au prioritizat lucrarile pe magistrale si e aiurea sa punem problema ca tine ca Brasovul e mai tare decat Timisoara- e fals ca oricum Timisoara este un oras mai mare si are un potential economic net superior. Problema este ca s-au alocat bani pe modernizari de gari Arad, Pitesti, Valcea pana si orasul asta mort si desfigurat: Drobeta Turnu Severin are o gara moderna dar linia e praf asa ca in infrastructura trebuie sa primeze calea de rulare si materialul rulant nu peretii. Deci sunt multe anomalii si nu am spus- o doar eu deci e mult mai important sa dublezi Strehaia-Balota si sa pui la punct Balota-Gura Vaii-Severin ca sa eviti trasarea pe abatuta a trenurilor internationale 72/73 ca sa treaca marfarele sau alte garnituri private(deci tot legat de creierul IDM-istilor si de pile), e mult mai important sa fie perfecte toate macazurile de pe o magistrala si sa consolidezi terasamentul pe la Caracal decat sa vorbim de Pietrosita Deci nu stiu pe ce baza mai circula trenurile de rang superior si ce regulament de prioritizare a circulatiei exista cand boii din toate haltile care se cred zeii IDM tin pe loc tren international ca sa coboare un sefulet sau alt cfr-ist dintr-un regio si astfel sa ajunga la mai repede acasa si alte scenarii de genul asta precum imi povestea un bou tinerel care lucreaza la Valea Alba pe M900 Te asigur eu de asta ca inainte de orice vorba magistralele trebuie puse la punct deci nici M300 nu este pusa la punct dar ce sa mai vorbim de M900 ca ramura sudica a coridorului IV. Ne apuca pensia pana o sa vedem rulare de bun simt intre Bucuresti si Craiova cu durata de 2h deci comparabila cu M800 si distanta mai mica fata de Buc-Constanta.
Sunt multe de criticat si de schimbat fara eforturi si bani dar vorba lui Karpaty stiu ei "specialistii pestelui prajit" mai bine sa-si bata joc de mersul trenurilor. Nu spune nimeni sa ridici sectoare la viteze aberante ca sa ajungi la deraieri si accidente grave dar nici sa-ti bati joc in halul asta de o tara intreaga cu restrictii de 30 km/h in linie dreapta.
Cititi toate mesajele lui Cristy79 de la inceput pana in prezent si sa intelegeti ca e de un realism crunt si absolut corect- valabil de la cel mai amarat postac de aici pana la administratori. De acord! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 19 Oct 2015, 15:49 | |
| Cand trebuie sa se aleaga prafu, asa se intampla. Nu tine nimeni cont de doleantele calatorilor ba mai mult vin cu scuze de 2 bani si se acopera unu pe altu iar populatia e luata drept prostime. Populatia e buna doar sa plateasca tarifele lor nesimtite la IR dar aici e discutabil, prost e ala care da nu ala care cere, si uite asa in final fiecare se descurca cum poate si merge cu ce ii convine mai mult. In final trenurile din Romania tot prost merg, viteza melcului turbat si tarife de avion, conditii de Desiro pe tren de noapte si la rang de IR iar lista continua cu legaturi foarte proaste si chiar inexistente intre principalele orase sau ocolesti de mai bine te lipsesti sa mai mergi cu trenu. Toate aceste lipsuri fac doar sa alunge luema de la tren. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 19 Oct 2015, 16:11 | |
| Stie cineva daca tot asa un orar de circulatie ,,magnific,, va avea 1540/1541? Multumesc. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 19 Oct 2015, 16:15 | |
| - bobi a scris:
- Stie cineva daca tot asa un orar de circulatie ,,magnific,, va avea 1540/1541?
Multumesc. Nu, Va pleca mai devreme din Brasov, dar parca il vad tot la fel un tomberon iesit proaspat de la SCRL si doua vagoane. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 19 Oct 2015, 17:57 | |
| - bobi a scris:
- Stie cineva daca tot asa un orar de circulatie ,,magnific,, va avea 1540/1541?
Multumesc. Din Iasi ramane tot in jurul orei 5 iar sosirea va fi undeva pe la ora 23. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 19 Oct 2015, 18:27 | |
| @adytm ia vezi ca debitezi cam mult. Tu te vaiti ca 209 km i faci cu IR-ul de la Buc la Craiova in 3h-3h30 cu tot cu intarzieri si eu ti-am zis de Pl.Sud-Adjud cu 21 km mai putin aceiasi timpi.
Ti-am zis ca nu merita sa compari Timisoara cu Brasovul, tu ai vazut cate trenuri sunt intre Buc.Nord si Brasov si cate sunt intre Buc.Nord si Timisoara prin Craiova ? Degeaba e Timisoara mai mare ca Brasovul genereaza si calatori care coboara in statiuni pe Valea Prahovei. Daca ai fi din Bucuresti ti-ar fi mai usor si ca timp si ca bani sa mergi pe Buc-Brasov decat pe Buc-Timisoara.
Ce zice Cristy79 si noi nu vedem ? El vrea trenuri RE peste tot, nu e posibil asta peste tot sa ne multumim cu ce avem ca si asa sunt destule rute fara trenuri.
Ce navestisti crezi ca mai culege 73 la ora la care circula din Rosiori si Videle pentru Bucuresti ?
Ce daca s-au modernizat acele gari trebuia sa se faca ceva cu bani, crezi ca daca nu moderniza garile alea ti-ajungeau bani sa repari infrastructura ?
Si mai lasa naibi Pietrosita ca acolo s-au discutat numai 5-6 pagini pe seama reveniri trenului nu s-au facut 100 pagini de off-topic ca la linia 511 ca asa a vrut un anumit user.
Nu doar M900 e dezastru ia uitate pe harta Romaniei a cailor ferate sa vezi ca e dezastru peste tot cu exceptia catorva sectii/sectoare nu e Timisoara nedreptatita cu nimic.
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
| |
| | | | Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |