|
| Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
|
+65Simo1971 AeroX cristi ar traian nenuandrei Spartan1948 kristi kkk deconectat CristyanC Maddox TER200 ldh80 Valentin Sava florin94 LanceR NicuS Luca tgv qew00 bubu KQQ ALEXCFR alex.barac.5 alliens AndiCFR DUAL DB Robert Atty Katalin4653 marius_catalin84 cortexedge user dezactivat... ATM cfr500 Dionis Andrey_tm Adirmvl cardinal cristi CFR Jurnal Feroviar dan tm alinx3330 lifetec didinul Jhonyla alex1987 alex.alexus.tm mureseanu_976 Vitosa adytm cristy79 decward marius664 Norbi Vale bobi razvan - trenuri 92Dragos Katalyn baiazid Adrian78 Dr2005 Nesebar TonyGFR mielutu zburator IonutCFR2009 69 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mier 30 Sept 2015, 08:44 | |
| S-au trezit unii dupa o luna de zile sa zica ca a fost cu 3 etajate dar culmea nimeni altcineva nu a mai avzut sau auzit sa fi fost mai mult de 1 etajat la trenul asta. Mai era sa zica ca a avut si grupa CFM de la Chisinau pentru Constanta atasata la urma trenului Iasi-Constanta. - Katalin4653 a scris:
Pe IR1961/1962 era chiar titular un etajat cate unul pentru cele 2 garnituri prin august chiar si 2,3 etajate pe langa restul vagoanelor, un lucru bun ca i s-or bagat 2 cusete si-un dormitor. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mier 30 Sept 2015, 08:57 | |
| Dacă a avut un etajat, înseamnă că a avut şi clienţi pentru el, că altfel suplimentau cu un 20-55 sau 20-49, care sunt mai mici. Asta dovedeşte clar că trenul a avut destui călători, în ciuda cârcotaşilor. _________________ :TTT:
|
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6323 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mier 30 Sept 2015, 09:35 | |
| - kerpeten ali a scris:
- S-au trezit unii dupa o luna de zile sa zica ca a fost cu 3 etajate dar culmea nimeni altcineva nu a mai avzut sau auzit sa fi fost mai mult de 1 etajat la trenul asta. Mai era sa zica ca a avut si grupa CFM de la Chisinau pentru Constanta atasata la urma trenului Iasi-Constanta.
- Katalin4653 a scris:
Pe IR1961/1962 era chiar titular un etajat cate unul pentru cele 2 garnituri prin august chiar si 2,3 etajate pe langa restul vagoanelor, un lucru bun ca i s-or bagat 2 cusete si-un dormitor. Cand am pus filmulete pe YT cu ele in mesaje aici pe forum , mi-au fost sterse mesajele asa ca soarta multumitile adminilor care m-au si banat pe vremea aceea , si vad cu stupoare cum tu monopolizezi discutia la doar ce iti trece tie prin ograda deja multi de aici dati dovada de o incomensurabila nesimtire si cand mai zic si altii ceva ca vai ca nu este asa si altele , bine ca stiti voi pentru toata tara cei care fac reclama zonei M300 Bucuresti-Brasov si cam atat in rest nicio excursie feroviara mai de anvergura , fratilor mai sunt si alte zone minunate nu numai prostia aia de M300 sau zona PLOIESTI. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mier 30 Sept 2015, 09:41 | |
| Da-mi in privat linkurile cu videoclipurile in care apare sezonierul Iasi-Constanta. Nu face nimeni reclama unei anumite rute din tara doar ca Bucuresti-Brasov e ruta NR 1 ( Buc-Constanta doar vara si in restul anului pentru marfa mai ales sectorul Fetesti-Palas )
In contul tau de ytb am gasit doar 4 filmari : 1961 in prima zi, 1962 in prima zi, 1961 si 1962 in 8 iulie si in niciuna nu apar etajatele de care spui.
Daca un admin ti-a sters postarile ori ai facut tu ceva dar si asa puteai trimite reclamatie in privat la ceilalti admini si moderatori nu suntem chiar pe strada sa iti fure poseta si sa nu intervina nimeni.
Si ca ai spus de zona Ploiesti doar eu reprezint Ploiestiul aici pe forum, au mai fost vreo 2 dar au treaba sa filmeze/pozeze fetele pe strada. |
| | | DB Robert
Numarul mesajelor : 278 Varsta : 26 Localizare : Rîmnicu-Vâlcea Reputatie : 4223 Data de inscriere : 12/05/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mier 30 Sept 2015, 22:48 | |
| Am și eu o mică propunere pt linia 201. Trenul IR 1724 (care are vagon pentru Brașov, doar iarna) Plecare din Craiova la ora 6:20 - sisire in Rm.-Vâlcea la 8:45 - plecare la 8:50 (ar face cruce cu IR 1720 care mai mereu vine cu 5 - 8 minute mai devreme având astfel timp să facă cruce amândouă, iar R 2061 poate să aștepte cuminte în Râureni să treacă ambele trenuri), urmând să ajungă în Podu Olt la 10:00 (iar de la Sibiu ar putea să vină legătură și până la Brașov să aibă mers cum aveau trenurile RE, și prețul undeva între IR - R, și să facă vreo 2h:40') sosire în Brașov la 12:50. Anul acestă i-au făcut un mers foarte prost (6h:20' timp de mers de la Vâlcea la Brașov). Și 1725 mutat la 18:40; în 2014 a avut un mers bun IR 1725. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8376 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 02 Oct 2015, 16:35 | |
| - Ar fi bine ca 1836 sa fie grupa de vagoane pentru 1824 cu plecare la ora 4 pe motiv ca nimeni nu merge cap-coada cu el (14h)datorita regimului RE de la Tg Jiu. - 1692 sa aiba plecare la 4.30 din Timisoara in perioada lucrarilor de pe m900, pentru a putea forma la timp garnitura trenului 1693. - Sa nu uneasca 1843 cu 1838, rezultatea o sa fie una neasteptata, tren ( cel putin iasiul) fara calatori fiind sosire in timpul dupamiezii in Moldova. Trasa lui 1843 nu-l poti lasa fara cursa deci ar urma ca 1838 sa plece in jurul orei 21. Va urma ca mai taie vreun 20-49 de la 1838 si ne trezim cu tren de 20 osii D,C,B,A,B... - 480/481 sa primeasca cate un vagon suplimentar pe teritor CFR - 72/73 sa fie prelungita pana la Constanta - Unul dintre trenurile Harghita si Corona sa circula tot timpul anului pe Tirgu Mures - pe IR 363 sa-l prelungeasca la Sighet - Tren de noapte in extrasezon pe relatia Cluj-Constanta-Cluj pe trasa lui 1632-1931 sau grupa de vagoane Bucuresti-CLUJ-Baia Mare la 472/473 - Vagon direct Zalau-Bucuresti cu 1745/6 - Vagon dormitor si clasa a II-a directa Iasi - Viena cu Corona ( 1765-406-EC Hortobágy-EN Wiener Walzer - 363-1766 ) la inapoi mai e varianta cu Dacia (347-1833) |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 02 Oct 2015, 17:21 | |
| S-a incercat treaba cu grupa la Sighet Dragos.. dar culmea ca ba intarzia 1823 atunci.. ba Sighetu! Zici ca cineva din CFR voia sa se intample asta. Dupa ce n-a mai fost grupa, a mers ceas,1823 Bucuresti-Deva |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 02 Oct 2015, 17:55 | |
| Asa se aude ca 1838 va pleca mai tarziu din Timisoara si cu grupa de Sighet, mai tarziu adica pe la 18. Automat dispare 1843. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 02 Oct 2015, 23:22 | |
| - 92Dragos a scris:
- - Ar fi bine ca 1836 sa fie grupa de vagoane pentru 1824 cu plecare la ora 4 pe motiv ca nimeni nu merge cap-coada cu el (14h)datorita regimului RE de la Tg Jiu.
- 1692 sa aiba plecare la 4.30 din Timisoara in perioada lucrarilor de pe m900, pentru a putea forma la timp garnitura trenului 1693. - Sa nu uneasca 1843 cu 1838, rezultatea o sa fie una neasteptata, tren ( cel putin iasiul) fara calatori fiind sosire in timpul dupamiezii in Moldova. Trasa lui 1843 nu-l poti lasa fara cursa deci ar urma ca 1838 sa plece in jurul orei 21. Va urma ca mai taie vreun 20-49 de la 1838 si ne trezim cu tren de 20 osii D,C,B,A,B... - 480/481 sa primeasca cate un vagon suplimentar pe teritor CFR - 72/73 sa fie prelungita pana la Constanta - Unul dintre trenurile Harghita si Corona sa circula tot timpul anului pe Tirgu Mures - pe IR 363 sa-l prelungeasca la Sighet - Tren de noapte in extrasezon pe relatia Cluj-Constanta-Cluj pe trasa lui 1632-1931 sau grupa de vagoane Bucuresti-CLUJ-Baia Mare la 472/473 - Vagon direct Zalau-Bucuresti cu 1745/6 - Vagon dormitor si clasa a II-a directa Iasi - Viena cu Corona ( 1765-406-EC Hortobágy-EN Wiener Walzer - 363-1766 ) la inapoi mai e varianta cu Dacia (347-1833) -Chiar crezi ca plecarea la 4 din Cluj ar genera ceva trafic de calatori ? - Ce treaba are 1693 cu 1692 ? Fata de mersul trecut garnitura lui 1692 nu mai formeaza la peron in Bucuresti Nord 1693 si se preconizeaza la fel si pentru mersul urmator. - In afara sezonului estival cine ar pleca la orele 23 din Bucuresti spre Constanta ? Dar la 3 in sens invers ? Daca mai intervine si neprevazutul si intarzie zdravan 73, l-ai da peste cap si pe 72 ? - Exista asa o cerere mare de vagon direct pentru Zalau la 1745/6 ? Intreb si eu din pura curiozitate. A avut vreodata asa ceva trenul asta de cand este el inclusiv cu alte numere de mers ? Nici la 1641/2 din 1 august nu mai este vagon direct. Dimineata schimbi in Jibou cu tren format din duewag sau cu desiro mai nou iar seara din Zalau te urci in ADH11. Si tot ADH e si acum la trenurile de legatura pentru 1745/6. Doamne-ajuta, sa fie precum iti doresti tu mersul trenurilor 2015/2016 ! Bafta. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 02 Oct 2015, 23:43 | |
| 1824 e posibil sa fie cum era inainte, Cluj-Bucuresti cu plecare la 9 iar actualul 1824 se anuleaza.
Mario, pe vremuri, 1745 era impartit in 2, asta prin anii '90, Bucuresti-Baia Mare iar grupa de Satu Mare circula prin Zalau, nu ca acum ca merge tot trenul la Satu Mare prin Baia Mare, atunci se rupea in doua la Jibou si astfel era legatura directa Bucuresti-Zalau pe timp de zi iar pe timp de noapte era Rapidul Maramures care zbura si circula fara oprire Din Brasov la Teius apoi Dej avea si grupa de Zalau, dar atunci cursele auto din Zalau nu eraua sa evoluate, acum din Zalau ai curse directe la Cluj din ora in ora si faci maxim 2 ore pe drum, cam 1:40, apoi la Oradea ai auto direct, la Satu Mare la fel, de asta lumea din Zalau nu mai foloseste trenul ca are auto direct spre resedintele de judet vecine, chiar autocar direct este Zalau-Bucuresti, 2 perechi pe zi, una de la Fany si alta de la Cento Trans, care face Simleul Silvaniei-Bucuresti, autocar mare si modern. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 03 Oct 2015, 00:48 | |
| Vagonul direct de Zalău a circulat până acum vreo 2 luni... fără prea mare succes. Fany nu are licenţă pe Zalău - Bucureşti, de fapt e acelaşi autocar care face Zalău - Cluj şi Cluj - Bucureşti (cum făcea şi Dacos-ul cu Cluj - Bucureşti într-o vreme, aveau traseu Cluj - Rm. Vâlcea şi Rm. Vâlcea - Bucureşti). Astea 2 autocare luate la un loc au vreo 100 locuri, trenul avea 72 la clasa a IIa (80 minus 8 din compartimentul de serviciu) şi 54 la clasa I = 126 locuri, deci tot dracul ăla era. Zalău - Cluj sunt 82 km pe şosea şi 159 (!) km pe calea ferată... nici să vrei nu poţi să concurezi cu şoseaua. Satu Mare - Cluj sunt 172 km pe şosea şi 283 km pe calea ferată. Nici aici nu ai cum să concurezi... pur şi simplu reţeaua de căi ferate nu favorizează astfel de legături. Într-un fel e logic, fiind construită de MAV, scopul ei fiind accesul uşor la capitala ţării de atunci - Budapesta, iar relieful nu a permis dezvoltarea unui păienjeniş de linii precum în Banat. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 03 Oct 2015, 01:00 | |
| Cursa Fany Zalau-Bucuresti este de fapt Satu Mare-Zalau-Bucuresti, nu se formeaza din Zalau si autocarul e mai rapid ca trenul. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 09 Oct 2015, 15:39 | |
| Satu Mare-Halmeu-Chop-Cierna nad Tisou-Kosice si retur, astfel am ajunge din Romania in Slovacia in 3-4 ore, asta e cea mai scurta distanta dintre Romania si Slovacia atat ca se realizeaza prin Ucraina dar pe aceasta bucata exista linie incalecata si se poate merge cu vagoane CFR sau ZSSK. Daca il face CFR ar putea sa fie undeva pe la 8-9 din Satu Mare cu 2 vagoane 20-55, daca e facut de ZSSK atunci plecarea din Satu Mare ar fi dupamasa ca dimineata vine de la Kosice. Ar fi buna legatura asta, in prezent daca vreau sa merg in Slovacia cu trenu sunt obligat sa merg la Budapesta de unde sa iau tren spre Bratislava sau Kosice, deci un ocol extrem de mare ce inseamna tarif ridicat la bilet. Tot trenu asta ar rezolva si legatura cu Ucraina, din Chop ai legatura spre Lvov/Kiev. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 09 Oct 2015, 15:56 | |
| http://www.mae.ro/travel-conditions/3755
Pentru accesul în Ucraina este necesar paşaport, trebuie o sumă de minim 2000 euro/lună (evident, se calculează la numărul de zile de şedere), trebuie bilet dus-întors... în plus, nefiind în UE, există un regim strict cu privire la mărfurile alimentare, ţigări, alcool, animale de companie ş.a..
Ah, da, era să uit, viteza maximă pe linia normală e 30 km/h pe multe segmente. Şi încă una bonus, deşi fără legătură cu Halmeul: trecerea Valea Vişeului - Dilove se va desfiinţa, UZ deja a notificat CFR că închide staţia de frontieră Berlibaş. _________________ :TTT:
|
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9709 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 09 Oct 2015, 16:01 | |
| Singura problema ar fi ca in Ucraina este necesar pasaportul. Dar ar putea si ei sa faca la fel ca Sarbii sa permita cetatenilor UE intrarea/iesirea/trecere cu buletinul.
Nu trebuie nici o suma sau viza, am fost in Ucraina la Cernauti o saptamana si nu mi-a cerut nimeni asa ceva. Iar alimente am putut duce cat puteam sa caram singurele restrictii erau la Tigari si Alcool, ziceau cat ai voie da nu mai retin acum. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
| |
| | | | Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |