|
| Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
|
+65Simo1971 AeroX cristi ar traian nenuandrei Spartan1948 kristi kkk deconectat CristyanC Maddox TER200 ldh80 Valentin Sava florin94 LanceR NicuS Luca tgv qew00 bubu KQQ ALEXCFR alex.barac.5 alliens AndiCFR DUAL DB Robert Atty Katalin4653 marius_catalin84 cortexedge user dezactivat... ATM cfr500 Dionis Andrey_tm Adirmvl cardinal cristi CFR Jurnal Feroviar dan tm alinx3330 lifetec didinul Jhonyla alex1987 alex.alexus.tm mureseanu_976 Vitosa adytm cristy79 decward marius664 Norbi Vale bobi razvan - trenuri 92Dragos Katalyn baiazid Adrian78 Dr2005 Nesebar TonyGFR mielutu zburator IonutCFR2009 69 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 18 Sept 2015, 17:39 | |
| Eu zic asa:
1623 Bucuresti-Brasov-Sibiu la 15:30(actual 1527, normal numarul asta trebuia sa fie 1623) 1624 Sibiu-Brasov-Bucuresti la 5:30 1625 Bucuresti-Brasov-Sibiu la 23:50(eventual de la Constanta dar plecarea din Bucuresti sa fie la 23:50) 1626 Sibiu-Brasov-Bucuresti la 23:30(eventual la Constanta)
1631 Bucuresti-Brasov-Cluj-Oradea la 7:00 1632 Oradea-Cluj-Brasov-Bucuresti la 6:30 1633 Bucuresti-Brasov-Cluj-Oradea la 19:00 1634 Oradea-Cluj-Brasov-Bucuresti la 19:00
1641 Bucuresti-Brasov-M Ciuc-Dej-Baia Mare-Satu Mare la 6:00(grupa pentru Tg Mures) 1642 Satu Mare-Baia Mare-Dej-M Ciuc-Brasov-Bucuresti la 6:30(grupa de la Tg Mures) 1643 Bucuresti-Brasov-M Ciuc-Salva-Sighetu Marmatiei la 18:00 1644 Sighetu Marmatiei-Salva-M Ciuc-Barsov-Bucuresti la 17:45(grupa de la Tg Mures) 1645 Bucuresti-Brasov-M Ciuc-Dej-Baia Mare-Satu Mare la 21:00(grupa pentru Tg Mures/Bistrita/Zalau) 1646 Satu Mare-Baia Mare-Dej-M Ciuc-Brasov-Bucuresti la 16:30(grupa de la Bistrita/Zalau)
1653 Bucuresti-Suceava-Vatra Dornei-Sighetu Marmatiei la 21:30 1654 Sighetu Marmatiei-Vatra Dornei-Suceava-Bucuresti la 15:25
1671-1674 Bucuresti-Urziceni-Galati si retur, astea sunt numerele normal pentru trenurile astea nu 177x
1691 Galati-Urziceni-Bucuresti-Craiova-Timisoara la 6:15 1692 Timisoara-Craiova-Bucuresti-Urziceni-Galati la 5:30 1695 Constanta-Bucuresti-Craiova-Timisoara(grupa pentru Resita) 1696 Timisoara-Craiova-Bucuresti-Constanta(grupa de la Resita)
1721 Bucuresti-Caracal-Rm Valcea-Sibiu-Deva/Hunedoara la 13:45 1722 Hunedoara/Deva-Sibiu-Rm Valcea-Caracal-Bucuresti la 7:00
1735 Bucuresti-Pitesti-Slatina-Rm Valcea-Sibiu-Copsa Mica-Cluj la 22:50 1736 Cluj-Copsa Mica-Sibiu-Rm Valcea-Slatina-Pitesti-Bucuresti la 19:00
1741 Timisoara-Arad-Oradea-Satu Mare-Baia Mare la 7:45 1742 Baia Mare-Satu Mare-Oradea-Arad-Timisoara la 10:45 1743 Timisoara-Arad-Oradea-Satu Mare-Baia Mare la 15:45 1744 Baia Mare-Satu Mare-Oradea-Arad-Timisoara la 23:45
1751 Sibiu-Brasov-Comanesti-Bacau-Suceava la 19:40(grupa pentru Botosani/Iasi, ramura de Iasi circula prin Adjud-Marasesti-Barlad-Vaslui) 1752 Suceava-Bacau-Comanesti-Brasov-Sibiu la 11:20(grupa de la Botosani/Iasi, ramura de la Iasi vine prin Vaslui-Barlad-Marasesti-Adjud)
1761 Tg Jiu-Craiova-Bucuresti-Tecuci-Iasi la 5:45(actuala trasa a lui 1826 si combinat cu 1663 care va pleca mai devreme din Bucuresti) 1762 Iasi-Tecuci-Bucuresti-Craiova-Tg Jiu la 6:30(se combina trasele la 1662 cu 1825)
1821 permanent la Mangalia 1822 permanent de la Mangalia
1831 Galati-Tecuci-Vaslui-Iasi-Suceava-Vatra Dornei-Dej-Cluj-Oradea(unite trasele la 1864/1831/1535, asa cum era acum 15 ani) 1832 Oradea-Cluj-Dej-Vatra Dornei-Suceava-Iasi-Vaslui-Tecuci-Galati(unite trasele la 1532/1832/1865)
1841 Constanta-Fetesti-Braila-Tecuci-Adjud-Comanesti-Siculeni-Deda-Dej-Mare Satu Mare la 5:00 1842 Satu Mare-Baia Mare-Dej-Deda-Siculeni-Comanesti-Adjud-Tecuci-Braila-Constanta la 5:10
1843 anulat, grupa Timisoara-Sighet circula cu 1838 la Salva unde se ataseaza la 1643/4133* Retur Sighet-Timisoara vine cum e in prezent cu 1765
In trasa actuala a lui 1843 se introduce tren international Timisoara-Deva-Cluj-Iasi-Chisinau cu vagoane CFM si grupa interna CFR Timisoara-Iasi. Retur din Iasi va fi undeva pe la 13:30 pentru a ajunge dimineata devreme in Timisoara.
1861 Constanta-Braila-Tecuci-Iasi la 21:30(in sezon din Mangalia) 1862 Iasi-Tecuci-Braila-Constanta la 22:30(in sezon la Mangalia)
1871 Galati-Tecuci-Comanesti-Siculeni-Tg Mures-Cluj la 23:45 1872 Cluj-Tg Mures-Siculeni-Comanesti-Tecuci-Galati la 23:30
Cam asa vad eu un mers bine pus la punct, bine structurat cu legaturi bune si favorabile publicului calator, populatiei. Asta inseamna sa oferi ceva bun populatiei si daca oferi ceva bun atunci ai si o crestere a numarului de calatori. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 18 Sept 2015, 18:33 | |
| Subscriu si eu - chiar ii rog pe toti colegii de forum sa trimita propunerile lor pe adresa propuneriMersTren@cfrcalatori.ro - eu insumi am trimis cateva mai demult care s-au implementat si am auzit ca ele chiar sunt analizate si daca vad ca mai multi propun acelasi lucru poate incearca sa il si puna in practica... Ultima oara, apropo de mersul pe Bucuresti-Brasov am propus o noua pereche RE cu plecare din Brasov in jur de 15.30, sosire Bucuresti N in jur de 18.30; plecare Buc Nord 19.30 - sosire Brasov in jur de 22.30. ca ore orientative... Mi-au raspuns ca analizeaza propunerea si va fi pusa in aplicare in conditiile in care vor face rost de vagoane. Propunerea mea era facuta inainte de minunatul Ordin 735/2015 care desfiinta rangul RE. Ar fi vorba deci de o pereche IR tarifata Regio. De asemenea, in conditiile in care RT va reintroduce trenul de 9.00 iar Hyperionul va pleca tot cam in jur de 8.30-9.00 din Nord - nu cumva s-ar impune tarifarea Regio si pentru asa-zisul IR 1631 - raiul pomanagiilor si al babelor cu reduceri/gratuitati de tot soiul? |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 18 Sept 2015, 19:08 | |
| 1631 in iarna chiar si primavara a reusit sa umple 8 vagoane nu e cazul sa-i bage oferta atata timp cat are clienti si pleaca la aproape 2 ore distanta de Hyperion. Iar 1638 CT-Buc-Brasov in veci nu va primi reducere.
Ma asteptam la voi sa spuneti tarife reduse pe rute ocolitoare sau unde trenul merge cu viteza melcului nu unde e linie modernizata. Daca vreti IR redus trimiteti propunere ca pe 1631 sa-l faca cu etajate ar veni vreo 4 etajate 26-16, unul 36-16 si unul 84-16 unde or sa incapa toti si nici cu tonajul nu e probleme, daca vreti tren redus desi exista 3001, 3003, Hyperion si RT intr-un interval apropiat intre ele. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 18 Sept 2015, 19:55 | |
| Puţin probabil să vedem trenuri extra-sezoniere care să plece din Mangalia şi să meargă mai departe de Constanţa. Secţia are călători destul de puţini (deci să târâi un DA cu 5-6 vagoane e sinucidere economică, mai ales că nu ai nici locomotive, ai cel mult un DA de rezervă la Constanţa - dacă o fi şi ăla -, restul prestaţiei fiind făcută cu AM700), care oricum sunt navetişti. Dacă îi pui să meargă cu trenul venit din capătul celălalt de ţară (1821/2), trenul ăsta oricum o să vină întârziat. Şi după ce vor întârzia de câteva ori la muncă, vor merge la maxi-taxi. Să nu mai vorbim de halul în care vor ajunge vagoanele la Constanţa, adică pline de gunoaie şi fără apă la toalete. Faptul că 1821/2 merge la Constanţa şi în extra-sezon e... cam aiurea, pentru că un astfel de tren face praf o eventuală tentativă de mers cadenţat pe Bucureşti - Constanţa. În plus, cine merge cu un 20-49/20-76 neclimtizat, plin de PET-uri de bere, fără hârtie, săpun şi apă la budă şi, în cazul 20-76-ului, fără prize, câtă vreme o oră mai târziu are un tren curat, climatizat şi cu prize? Cu 1821 merg doar cei care au treabă în staţiile de pe parcurs. În locul lui 1822 s-ar putea forma un alt tren de la Bucureşti pe acelaşi mers, iar dacă 1822 întârzie, călătorii pot merge cu 1581, la care se poate da ordin de circulaţie să oprească la Ciulniţa, Feteşti, Cernavodă şi Medgidia în caz că sunt călători cu bilet pentru acolo. _________________ :TTT:
|
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 18 Sept 2015, 20:34 | |
| In timpul saptamanii Iasi-Galati e facut cu garnitura 1831/1832 Iasi-Cluj. Ar fi normal reintroducerea Galati-Iasi-Cluj-Oradea.
Ar fi normal ca grupa de Botosani la Suceava-Bucuresti sa fie grupa principala ca sa nu apara in mers doar Suceava-Bucuresti pentru ca in unele statii nu e scris ca are vagoane de Botosani si lumea crede ca nu exista tren la Botosani. Când era tren Rapid, grupa principala era cea de Botosani. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 18 Sept 2015, 20:49 | |
| E adevarat ce spui dar asta cu ordin de circulatie sa opreasca 1581 nu e o idee buna pentru ca sunt unii care vor cobori din greseala in Ciulnita crezand ca e Fetesti si tot asa, am vazut recent 2 cazuri unul la Ploiesti Vest o doamna a coborat crezand ca a ajuns la Bucuresti ca juma de vagon coborase la Ploiesti Vest.
Cata intarziere poate sa aiba trenul asta de la Arad la sosirea in Buc.Nord ? I bagi stationare mare ca la 1932 si ai rezolvat treaba oricum e facut aiurea mersul la 06:20 pleaca Aradul si la 07:30 vitezomanul daca Aradul intarzie prea mult deja avem 2 trenuri unul dupa altul. Aiurea...
Eu bagam Arad-CT mai devreme sa ajunga in Bucuresti pe la 05:15 si plecare spre CT la 06:00 si vitezomanul la 07:30. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 18 Sept 2015, 21:03 | |
| @Dr2005 La Constanta si in extra-sezon sunt 1-2 DA-uri de rezerva sau un DA si un LDH pentru ca daca se strica vreun AM700 să-l aducă din drum sau să-l înlocuiască cu tren format din vagoane. Daca tot ești pesimist si pornit pe 1822 așa cum e el acum in extra-sezon spune-ne si noua sunt bilete vândute de unde vine 1822 asta (nu neaparat din Arad) înspre Constanta sau oriunde mai oprește ? Zici tu ca 1822 in forma actuala strica cadențarea pe 800, dar de 1932 ce mai zici ? Știi ca pana prin aprilie-mai au fost zile când a sosit in București la 5.44 ? Si-apoi ce ai fi vrut sa stea garnitura toată ziua in Grivita ? Ma refer strict la extra-sezon. Așa detașează cu loco vagoanele cușetă si dormitor pentru Grivița si pleacă mai departe spre Constanta cu celelalte. Doar in privința compunerii sunt de acord cu tine pentru ca da, este o bătaie de joc. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 18 Sept 2015, 21:13 | |
| Si in extra sezon se circula cu DA + 2 vagoane pe CT-Mangalia, nu toate trenurile locale Regio sunt facute cu mortaciunile malaxa. Se ofera si un confort sporit pe unele trenuri prin vagoane 21-31 sau 20-83.
1821/1822 daca ar merge zilnic la Mangalia nu ar incurca cu nimic trenurile locale, ar merge la Mangalia pentru ca ar face legatura directa intre Bucuresti si Mangalia tot timpul anului. Eu maine daca vreau sa plec la Mangalia cu ce ma duc? Pai cu autocarul ca la autocare circula zilnic 21 de perechi !!!! sau cu masina personala, asta e, CFR nu e in stare sa asigure macar un tren direct, deci nici macar unul, ca asa era pe vremuri in extra sezon ramanea 1 direct la Bucuresti si Iasi-Mangalia , astea erau Acceleratele ce mergeau tot anul la Mangalia, acum nu, acum avem "destepti" care zic ca nu ne trebuie(mai bine spus capete patrate). Spui CFR si transport feroviar si tragi apa, asta e in Romania. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 18 Sept 2015, 22:33 | |
| - kerpeten ali a scris:
- E adevarat ce spui dar asta cu ordin de circulatie sa opreasca 1581 nu e o idee buna pentru ca sunt unii care vor cobori din greseala in Ciulnita crezand ca e Fetesti si tot asa, am vazut recent 2 cazuri unul la Ploiesti Vest o doamna a coborat crezand ca a ajuns la Bucuresti ca juma de vagon coborase la Ploiesti Vest.
Cata intarziere poate sa aiba trenul asta de la Arad la sosirea in Buc.Nord ? I bagi stationare mare ca la 1932 si ai rezolvat treaba oricum e facut aiurea mersul la 06:20 pleaca Aradul si la 07:30 vitezomanul daca Aradul intarzie prea mult deja avem 2 trenuri unul dupa altul. Aiurea...
Eu bagam Arad-CT mai devreme sa ajunga in Bucuresti pe la 05:15 si plecare spre CT la 06:00 si vitezomanul la 07:30. Ca a mai concurat el de cateva ori in vara asta cu 1981 (1581 de acum) n-ar fi o problema nici pana la noul mers ca doar n-o sa se intample in fiecare zi dar sa-l bagi mai devreme din Arad e cu dus si intors pentru ca sunt zile cand preia calatori ba de la 3116 ba de la 3117 si mai sta si dupa ele cand intarzie acestea, excludem zilele cand mai intarzie 2045. Asa ce faci le modifici si pe astea ? sau le lasi asa si mai pierzi niste calatori ? In cazul de fata cum e acum 1822-1 se cuvenea ca vitezomanul (1581) sa-l puna pe la 8.30 iar pe 1583 pe la 10.30. Preluau si eventualii calatori de la celelalte trenuri ce sosesc in Bucuresti. Nu de alta dar din start 1581 ii fura calatorii lui 1822-1. Pentru diferenta aia de minute la sosirea in Constanta trebuie sa fi dus cu pluta sa te scoli si mai cu noaptea in cap. Dar na, la CFR merge orice si oricum ! Acuma ca o retrospectiva a mersului trenurilor se vede clar cum sunt structurate ele, asta ca tot s-a vorbit pe aici de trenuri de/cu traditie. In functie de "ievolutia" infrastructurii unele sunt trasate mai devreme (cele ce pleaca din Bucuresti pe M300 gen 1745, 1643, 1741 adica fostele de odinioara 45, 431, 421) pentru ca la destinatie sa soseasca la o anumita ora si sa acopere anumite intervale orare pe anumite portiuni, invers si la intoarcere doar ca sosesc mai tarziu in Capitala (vezi 1742/1932, 1642, 1644 fostele 322, 426, 432), idem si pe M500 ori 900. Mai mult ca sigur ca odata si odata in functie de terminarea modernizarii infrastructurii ele vor revenii la cel putin orele din anii '90. A se vedea orarul fostelor trenuri amintite de mine si a se face o comparatie pe anumite tronsoane intre cum era atunci si cum e aproximativ identic si acum, ma refer dincolo de Teius ori Deda, la fel si pe Moldova dincolo de Bacau. Dar pana atunci va mai curge multa "cerneala" si multe nemultumiri... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 18 Sept 2015, 22:51 | |
| - Karpaty a scris:
- 1821/1822 daca ar merge zilnic la Mangalia nu ar incurca cu nimic trenurile locale, ar merge la Mangalia pentru ca ar face legatura directa intre Bucuresti si Mangalia tot timpul anului. Eu maine daca vreau sa plec la Mangalia cu ce ma duc? Pai cu autocarul ca la autocare circula zilnic 21 de perechi !!!!
21 x 30 locuri = 630 locuri. Cât 3 trenuri. Cele 7 trenuri existente pe relaţia Bucureşti - Constanţa asigură o capacitate de vreo 2 ori mai mare (cu indulgenţă, probabil e de 3 ori), dovadă că transportă undeva la 1500 călători/zi pe fiecare sens. Eşti tu sigur că se fac alea 21 de curse auto pe zi? Pe ăia nu-i verifică nimeni, dacă nu se umple maşina, nu pleacă. Pentru Mangalia ai legături cam la toate trenurile IR de la Bucureşti. Ce rost ar avea să meargă până la Mangalia trenul? Ca să consumi motorină degeaba cu un DA, în loc să mergi cu AM700? _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 18 Sept 2015, 23:10 | |
| Mai normală mi se pare asigurarea unei legături Galați - Timișoara prin Brașov, ca să cuprinzi și Sibiu, Arad, Sebeș, Deva și Alba Iulia. Moldoveni care să lucreze în Craiova și Videle sau Drobeta nu sunt așa mulți, în schimb dincolo... Legătura e banal de simplă, grupă de Timișoara la 1732 (vagoanele 1 și 2) iar restul de 3 vagoane se opresc la Brașov. Vine EGM-ul care preia pe 1621, ia cele 2 vagoane, și după ce pleacă electrica lui 1621 le atașează și pleacă la Sibiu. Mă-ntreb dacă ar fi rentabil un IC, Galați(15:00) - Brăila(15:30) - PO Aeroport(18:00) - București Nord (18:20). Returul, București(11:20) - P.O Aeroport(11:40) - Brăila(14:00) - Galați (14:30)... |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 18 Sept 2015, 23:27 | |
| Eu ma intreb daca 1833/1834 nu ar putea avea la urma grupa Timisoara Nord-Satu Mare(Baia Mare)?
Ar fi usor de cuplat decuplat chiar cu locomotiva grupei fara locomotiva de manevra. |
| | | decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7997 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 18 Sept 2015, 23:29 | |
| - Dr2005 a scris:
- Karpaty a scris:
- 1821/1822 daca ar merge zilnic la Mangalia nu ar incurca cu nimic trenurile locale, ar merge la Mangalia pentru ca ar face legatura directa intre Bucuresti si Mangalia tot timpul anului. Eu maine daca vreau sa plec la Mangalia cu ce ma duc? Pai cu autocarul ca la autocare circula zilnic 21 de perechi !!!!
21 x 30 locuri = 630 locuri. Cât 3 trenuri. Cele 7 trenuri existente pe relaţia Bucureşti - Constanţa asigură o capacitate de vreo 2 ori mai mare (cu indulgenţă, probabil e de 3 ori), dovadă că transportă undeva la 1500 călători/zi pe fiecare sens. Eşti tu sigur că se fac alea 21 de curse auto pe zi? Pe ăia nu-i verifică nimeni, dacă nu se umple maşina, nu pleacă.
Pentru Mangalia ai legături cam la toate trenurile IR de la Bucureşti. Ce rost ar avea să meargă până la Mangalia trenul? Ca să consumi motorină degeaba cu un DA, în loc să mergi cu AM700? Pe rutele din București spre Constanta-Mangalia se folosesc autocare de 50-60 de locuri,adică autocare mari, Doctore... Imi place că tu știi mereu tot și că de fiecare dată dacă nu spui tu ceva( de multe ori, pe lângă realitate), nu e bine... Mai avem și noi dreptate din când în când să știi. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 18 Sept 2015, 23:36 | |
| Tine cu ursul, mister obsesie pentru Malaxe Nu te agita, Edi, ca nu-l scoți din mediul lui. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 18 Sept 2015, 23:54 | |
| NU ESTE NORMAL sa nu fie tot timpul anului minim O LEGATURA feroviara intre Bucuresti si Mangalia avand in vedere statiunile turistice (sunt putini turisti si in extrasezon) la care se adauga navetisti si peroanele cu reduceri, gratuitati.
Ar calatori cu aceste trenuri si persoane din restul tarii. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
| |
| | | | Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |